Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

δημόσιοι υπάλληλοι που δεν τους ελέγχει κανείς ????
αγαπητέ ο υπερβολικός έλεγχος και η δυσκινησία του Δημοσίου έχει φέρει τα αεροδρόμια στην κατάσταση που όλοι μας βλέπουμε και λέμε "Καλύτερα στον ιδιώτη"., Απο τη μία είχαμε υπερκοστολογήσεις και κακοδιαχείρηση και απο την άλλη έχουμε 3-4 μήνες για έγκριση, 2-3 διαγωνισμούς ακόμα και για κάτι αξίας 50-100 ευρώ για να τελεσφορήσει μια αγορά ή υπηρεσία..
Αυτό που χριεαζόταν θα ήταν μια εταιρεία του Δημοσίου, με την ευελιξία να αυτοδιαχειρίζεται τα έσοδα- έξοδά της, με έλεγχο σωστό απο όποιους ορκωτούς λογιστές θα επέλεγαν μια φορά το χρόνο και όχι για καθε ενέργεια να χρειάζεται μια σειρά γραφειοκρατίας. Εγω βλέπω το Λιμάνι της Κέρκυρας (Οργανισμός Λιμένος) να παίρνει λεφτά απο τα κρουαζιερόπλοια, να κανει έργα αναπτυξιακά αλλά και για την πόλη στην έκτασηπ ου του ανηκει και ολοι μιλούν θετικά για το έργο του.. Γιατί όχι και στα α/δ ? μα γιατί το μαχαίρι είναι σε κάποιους στην Αθήνα και δεν θέλουν να το χάσουν !!!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Υπάρχει διαφορά αν το μαχαίρι θα είναι στην Αθήνα ή στη Κέρκυρα/Ρόδο/Χανιά; Απλά, θα τρώνε άλλοι, βαλτοί, φυτεμένοι, αυλικοί υπό την κάλυψη της αυτοδιαχειριζόμενης εταιρείας...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

οταν θεωρείς δεδομένο οτι σε κάθε περίπτωση - χωρίς να παίρνεις υπόψη την παραπάνω πρόταση για ορκωτούς λογιστές- θα υπάρχει κακοδιαχείριση, με τον ίδιο τρόπο μπορώ να επικαλεστώ οτι ένας ιδιώτης που έχει σκοπό το κέρδος, θα κάνει υπερτιμολογίσεις για να κρύβει κέρδη(και να μην πληρώνει τα ποσοστά που αναλογούν στον μέτοχο-κράτος), θα προσφέρει εκβιαστικούς όρους εργοδοσίας- 4ωρη σχέση με 6-7ωρη δουλειά, και άλλα "ωραία" που βλέπουμε να γίνονται στον ιδιωτικό τομέα.. Αλλωστε δεν είναι και μυστικό οτι πλέον οι βουλευτές προσφεύγουν στον ιδιωτικό τομέα για να βολέψουν δικούς τους ανθρώπους, με αντάλλαγμα κάποια ευνοική μεταχείριση οταν χρειαστεί.. Αν δηλαδή θεωρείς οτι το δημόσιο ειναι καταδικασμένο και δεν έχει γιατρειά, γιατί δεν βλέπεις και την άλλη πλευρά ? Δεν είναι ολα καλά και ρόδινα και το γνωρίζουμε είτε με ιδια πείρα είτε απο τους γύρω μας !
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Aπ΄τη dealnews
H υπόλοιπη «μισή αλήθεια» αφορά το μύθο περί δήθεν κερδοφόρων αεροδρομίων. Tι λένε τα στοιχεία της ίδιας της OΣYΠA;

Ότι τα έσοδα και των 39 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, -δεν περιλαμβάνονται βέβαια αυτά των υπερπτήσεων που ούτως ή άλλως πάνε στο κράτος-, για τα επόμενα 40 χρόνια φτάνουν τα 10,6 δισ.

Eδώ συνυπολογίζονται εκτός από τα 14 και τα άλλα 25, -μεταξύ των οποίων και του Hρακλείου που είναι το 2ο σε κίνηση ελληνικό αεροδρόμιο-, με τη συμμετοχή τους να φτάνει το 25% του συνόλου (2,6 δισ. τα 40 χρόνια).

Aυτός είναι ο συνολικός τζίρος, -και όχι για κέρδη-, από τον οποίο πρέπει να αφαιρεθούν τα υψηλά έξοδα λειτουργίας και συντήρησης που διαμορφώνονται σε 5,9 δισ.

Έτσι τα 14 αεροδρόμια αν έμεναν ως έχουν, θα έφερναν στο Δημόσιο γύρω στα 2 δις τη 40ετία, ενώ τώρα από την επένδυση θα μπουν καθαρά στο κρατικό ταμείο 11 δισ.

Στο μεταξύ, Κέρκυρα και Χανιά συνεχίζουν τις αντιδράσεις και δικαίωμα τους αλλά δεν μπορώ να διαβάζω τέτοια (από εδώ)
Οι Γερμανοί, ως νέοι “κονκισταδόρες”..., αγνοώντας επιδεικτικά τις προσφυγές και περιφρονώντας ανενδοίαστα το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας και τη Βουλή των Ελλήνων, έρχονται να καταγράψουν τη δημόσια περιουσία του αεροδρομίου, λες και αυτοί να έχουν χρηματοδοτήσει τις τεράστιες υποδομές του, και όχι ο ελληνικός λαός και η κερδοφόρος λειτουργία του!
Ο ελληνικός λαός έχει χρηματοδοτήσει τις υποδομές; Μπά, και οι επιβάτες (ημεδαποί κ τουρίστες), οι αεροπορικές και οι ΤΟ τι χρηματοδοτούν; Την Εγνατία ή τον ΟΣΕ; Τα κέρδη των α/δ από που βγαίνουν; Είναι προφανές ότι τα α/δ μας αν δεν υπήρχε ο τουρισμός όχι μόνο θα είχαν την υποδεκαπλάσια κίνηση αλλά θα ήταν και ζημιογόνα καθώς η κίνηση εσωτερικού δεν επαρκεί. Το ότι τα κέρδη των α/δ βγαίνουν απ΄τη μία τσέπη και πάνε στην άλλη και πιθανώς καλύπτουν άλλα έξοδα και έτσι χρησιμοποιούνται πόροι από άλλες πηγές δεν αναιρεί ότι είναι βιώσιμα και κερδοφόρα χάρη στην τουριστική κίνηση κι όχι στον ελληνικό λαό. Αμάν πιά αυτός ο ελληνικός λαός. Όπου μας συμφέρει τον επικαλούμαστε, όπου όχι τον γράφουμε στα αυτά μας...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

για το πόσο είναι το κόστος και πόσα τα έσοδα έχουν γραφτεί πολλά και η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
Η ΟΣΥΠΑ εχει και λίγο δίκιο που χρησιμοποιεί μέρος των εσόδων απο τις υπερπτήσεις ( αλλωστε τα μισά ήδη χρηματοδοτούν ομολογιακό δάνειο μεχρι το 2017προς τη λουξεμβουργιανή Αιολος, απο την εποχή Σημίτη και τα λεφτά πήγαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ). Αν θέλει κάποιος να συνυπολογίσει τους μισθούς όλων των υπαλλήλων της ΥΠΑ σε ένα αεροδρόμιο και να το προσθέσει στο κόστος λειτουργίας του, καθώς και το κόστος της ΔΕΗ, καυσίμων κλπ, θα πρέπει παράλληλα να υπολογίσει το μερίδιο των εσόδων απο υπερπτήσεις , αφού μεγάλο ποσοστό του προσωπικού ασχολείται και με υποδομές αεροναυτιλίας, ( Radar, επικοινωνίες, ραδιοβοηθήματα, Η/Ζ, αυτοκίνητα, ρεύμα, ανταλλακτικά και ότι άλλο χρησιμοποιείται απο το ΚΕΠΑΘΜ για τον έλεγχο του εθνικού εναέριου χώρου. Είναι διεθνής πρακτική στα οικονομικά εφόσον υπολογίζεις τέτοιο κόστος να υπολογίσεις και το αντίστοιχο έσοδο.
Οταν δηλαδή ο ηλεκτρονικός της Ρόδου πηγαίνει στο radar της Καρπάθου, ποιός χρεώνεται τα έξοδα μετακίνησης, το μεροκάματο που αναλογεί κλπ ? το ίδιο και ο μηχανικός που κάνει συντήρηση στις γεννήτριες Η/Ζ σε κάποιο απομακρυσμένο ραδιοβοήθημα....ο λογαριασμός της ΔΕΗ για τη λειτουργία του radar της Κέρκυρας χρεώνεται στο κόστος λειτουργίας του α/δ !!
Αυριο βέβαια και εφόσον πάνε στη Fraport, τα νούμερα θα είναι διαφορετικά και ίσως τότε κάποιοι με ευκολία να πούν οτι ο ιδιώτης κατάφερε και μείωσε το κόστος λειτουργίας, χωρίς να γνωρίζουν την αλήθεια...!!!
Αυτά τα ολίγα προς αποκατάσταση της αληθειας !
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Διέρευσε η σύμβαση παραχώρησης της παραχώρησης των περιφερειακών. Κατεβάστε το 290+ σελίδες pdf εδώ. Από μία ματιά που έριξα λογική την βλέπω, με κάποια έξτρα σημεία που "προστατεύουν" την Fraport/Κοπελουζο, όπως σε περίπτωση απεργιών της ΥΠΑ να αποζημιώνεται και σε δικαστικές μηνύσεις κλπ τα έξοδα τα πληρώνει το δημόσιο (μάλλον για να καλυφθεί από τις αναμενόμενες μηνύσεις από συνδικαλιστές, δήμους κλπ). Αποφεύγω να ποστάρω τα άρθρα που ανέβασαν με δική τους "επεξήγηση" διάφορα είδησεογραφικά μπλογκ γιατί απλά τα θεωρώ αστεία.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Και όποιος θέλει να σώσει το συγκεκριμένο αρχείο χωρίς να πρέπει να δώσει τα στοιχεία του (και ιδιαίτερα την διεύθυνση email) μπορεί να το κατεβάσει από εδώ.
 

Attachments

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

χωρίς να έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμα οι υπόλοιπες 600 περίπου σελίδες της σύμβασης- πιθανόν να γράφονται ακόμα καθώς περιλαμβάνουν στοιχεία για κάθε αεροδρόμιο ξεχωριστά- έχουν ενδιαφέρον μερικά σημεία της.

1. Αν θέλει η Fraport, θα χρησιμοποιήσει την Ελληνική Πυροσβεστική Υπηρεσία για τις ανάγκες των αεροδρομίων. Αν θέλει όμως μπορεί να φέρει όποιον άλλο φορέα επιλέξει για αυτή την υπηρεσία, ας πούμε μια γερμανική πυροσβεστική υπηρεσία, για παράδειγμα απο το κρατίδιο της Εσσης ..
2. Φέρνει όποιον ξένο θέλει και η ελληνική πολιτεια οφείλει να δώσει σε αυτόν και την οικογένειά του βίζα.... αυτά για όσους περιμένουν να ανοίξουν οι "δουλειές ", σαν τα ξενοδοχεία με τους αλλοδαπούς "ειδικευόμενους"
3. Εννοείται οτι δεν γίνεται πλέον λόγος για κατασκευή νέων αεροδρομίων (πλήν Καστελλίου) σε περιοχές κοντά στα 14 που παραχωρούνται για τα επόμενα 40 + 10 χρόνια
4. Δεν πληρώνει δημοτικά τέλη, αποκομιδή σουπιδιών , δημοτικό φωτισμό κλπ... άρα οι Δήμοι πως θα αντιδράσουν?
5. Σε ρόλο "θεού" ο λεγόμενος "ανεξάρτητος μηχανικός"
6. Οι Δανειστές είναι παντού μέσα στη σύμβαση !!!


Το ζουμί είναι στις υπόλοιπες σελίδες , όπου λογικά θα περιγράφονται αναλυτικά τί χώροι και εκτάσεις παραχωρούνται και τί όχι για κάθε αεροδρόμιο..
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δεν τη διάβασα ακόμη ολόκληρη αλλά ο Χεμίκογλου μας δίνει μια περίληψη των πρώτων έργων που θα γίνουν στα 14 α/δ. Αντιγράφω απ΄το άρθρο του Βήματος.

* Στη Θεσσαλονίκη το αεροδρόμιο «Μακεδονία» θα ενισχυθεί τόσο από την επέκταση του αεροσταθμού κατά 35.000 τ.μ. όσο και από την αναδιάταξή του ώστε να ανοίξει χώρος. Στο μέλλον προγραμματίζονται άλλες δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού βάσει των προβλέψεων της επιβατικής κίνησης. Στόχος είναι η αύξηση του αεροσταθμού κατά 100.000 τ.μ. Τα έργα κρίνονται απαραίτητα καθώς ο υφιστάμενος αεροσταθμός βρίσκεται στα όρια της χωρητικότητάς του. Παράλληλα, θα υπάρξουν δομικές επισκευές στον τροχόδρομο και στον χώρο ελιγμών αεροσκαφών, ενώ παρεμβάσεις στον χώρο στάθμευσης των αεροπλάνων θα αυξήσουν τη χωρητικότητα από 22 σε 28 αεροσκάφη.

* Στην Κέρκυρα ο αεροσταθμός και ο αστικός χώρος του αεροδρομίου κρίνονται σημαντικά περιορισμένοι και χρήζουν τόσο επέκτασης όσο και ανακαίνισης. Ετσι, επίκειται αναδιάταξη και επέκταση του αεροσταθμού, η οποία θα γίνει σε φάσεις, με επέκταση 2.700 τ.μ. αρχικά, ενώ στα πρώτα χρόνια της παραχώρησης θα γίνουν επιπρόσθετες εργασίες για να διαπιστωθεί ο υπολειπόμενος χρόνος ζωής των οδοστρωμάτων. Επίσης, σχεδιάζονται άλλες δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού, σε συνδυασμό με την αποκατάσταση του διαδρόμου και την αναδιάταξη των θέσεων στάθμευσης των αεροσκαφών για την αύξηση της χωρητικότητας.

* Στα Χανιά ο παραχωρησιούχος θα εγκαταστήσει ραδιοβοηθήματα για τις ανάγκες της Πολεμικής Αεροπορίας. Επίσης, στα μελλοντικά έργα περιλαμβάνονται επεκτάσεις σε δύο φάσεις, οι οποίες θα αυξήσουν τον χώρο του αεροσταθμού σε περίπου 80.000 τ.μ., ενώ η αναδιάταξη των θέσεων στάθμευσης θα παράσχει επιπρόσθετη χωρητικότητα για τα αεροσκάφη.

* Στη Ζάκυνθο θα απαιτηθεί η υλοποίηση εργασιών στον αεροσταθμό για τη μείωση του χρόνου αναμονής στα γκισέ. Το αεροδρόμιο έχει έναν διάδρομο χωρίς παράλληλο τροχόδρομο και απαιτείται τα αεροσκάφη να τροχοδρομούν στον ίδιο διάδρομο. Επίσης, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα σε πολλές υποδομές του αεροδρομίου και θα απαιτηθούν σημαντικές παρεμβάσεις, ενώ δρομολογείται επέκταση του πλάτους του διαδρόμου κατά 75 μέτρα, μέσω απαλλοτρίωσης 250 στρεμμάτων.

* Στην Κεφαλλονιά κρίνεται ότι ο αεροσταθμός είναι υποδιαστασιολογημένος και δεν έχει αποδοτικές διαδικασίες διαχείρισης επιβατών, καθώς υπάρχει ελάχιστος χώρος αναμονής και κυκλοφορίας, ενώ απουσιάζει χώρος αναμονής εντός του κτιρίου, κάτι που δημιουργεί μεγάλες ουρές. Το κτίριο βρίσκεται σε κακή κατάσταση λόγω παλαιότητας και θα απαιτηθούν σημαντικές εργασίες ανακαίνισης και επέκτασης τόσο στον αεροσταθμό όσο και στον χώρο ελιγμών και στον διάδρομο - μελλοντικά σχεδιάζεται και νέα επέκταση του αεροσταθμού. Το αεροδρόμιο παρουσιάζει παρόμοιο πρόβλημα με το πλάτος του διαδρόμου και θα απαιτηθεί και εκεί απαλλοτρίωση.

* Στο Ακτιο κρίνεται απαραίτητη η επέκταση του πλάτους της λωρίδας του διαδρόμου κατά 75 μέτρα προκειμένου να συνάδει με τα διεθνή στάνταρ, στο πλαίσιο της οποίας θα απαιτηθεί μετατόπιση ή εκχέρσωση της λεγόμενης ζώνης ασφαλείας τέλους διαδρόμου, ενώ οι υφιστάμενες παρεκκλίσεις θα συνεχιστούν. Παράλληλα, προγραμματίζεται επέκταση του τερματικού σταθμού κατά τέσσερα στρέμματα - και ακόμη μία στο μέλλον.

* Στην Καβάλα καθώς ο υφιστάμενος αεροσταθμός θεωρείται μικρός, προωθείται επέκταση του αεροσταθμού κατά σχεδόν 5.000 τ.μ.

* Στη Ρόδο θα γίνει επέκταση του πλάτους της λωρίδας του διαδρόμου προκειμένου να πληροί τα διεθνή στάνταρ. Παράλληλα, προγραμματίζεται επέκταση του αεροσταθμού κατά 11.000 τ.μ. ώστε να συνάδει με τους διεθνείς κανονισμούς, αλλά και αποκατάσταση του διαδρόμου τροχοδρόμησης. Μελλοντικά, ο παραχωρησιούχος θα εκτελέσει δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού, αλλά και νέα αποκατάσταση του οδοστρώματος.

* Στην Κω κρίνεται ότι η υφιστάμενη δομή του αεροδρομίου εμφανίζει σημαντικούς περιορισμούς, καθώς δεν υπάρχει χώρος υποδοχής των επιβατών και οι εγκαταστάσεις του είναι πολύ μικρές για να καλύψουν την υφιστάμενη ζήτηση. Ετσι, προγραμματίζεται επέκταση κατά σχεδόν 18.000 τ.μ. σε πρώτη φάση, ενώ μελλοντικά εκτιμάται ότι θα χρειαστούν άλλες δύο επεκτάσεις. Επίσης, το αεροδρόμιο διαθέτει μόνο έναν διάδρομο χωρίς παράλληλο διάδρομο τροχοδρόμησης, κάτι που μειώνει τη χωρητικότητα, ενώ ναός παραβιάζει τα όρια επιφανειακών εμποδίων. Ακόμη, απαιτείται επέκταση του πλάτους της λωρίδας του διαδρόμου κατά 75 μέτρα, ενώ πρόβλημα υπάρχει και με τη ζώνη ασφαλείας τέλους διαδρόμου και χρειάζεται μετατόπιση ή εκχέρσωση. Ετσι, θα απαιτηθεί απαλλοτρίωση περίπου 3,5 στρεμμάτων. Μελλοντικά εξετάζονται επεκτάσεις του αεροσταθμού σε δύο φάσεις και αποκατάσταση του οδοστρώματος.

* Στη Σαντορίνη οι εγκαταστάσεις του αεροσταθμού είναι περιορισμένες. Το πλάτος του διαδρόμου πρέπει να επεκταθεί κατά 75 μέτρα ενώ θα απαιτηθεί μετατόπιση ή αναδιαμόρφωση του διαδρόμου, για τις ανάγκες της οποίας θα απαιτηθεί απαλλοτρίωση 7 στρεμμάτων. Επίσης, επίκειται αναβάθμιση και επέκταση των βασικών χώρων του αεροσταθμού κατά 17.000 τ.μ. για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών. Μάλιστα, στο μέλλον θα ακολουθήσουν άλλες δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού.

* Στη Μύκονο υπάρχουν αρκετά προβλήματα στον διάδρομο, καθώς δεν υπάρχει παράλληλος τροχόδρομος, ο φωτισμός και η σήμανση δεν πληρούν τους διεθνείς κανόνες, το οδόστρωμα βρίσκεται σε κακή κατάσταση, το πλάτος του διαδρόμου χρήζει επέκτασης, ενώ οι ζώνες ασφαλείας χρειάζονται είτε μετατόπιση του διαδρόμου προσγείωσης είτε αναδιάταξη γης, με απαλλοτρίωση 13 στρεμμάτων. Ετσι, οι παρεκκλίσεις μάλλον θα συνεχιστούν. Στο πλαίσιο των έργων προγραμματίζεται επέκταση του αεροσταθμού κατά σχεδόν 9.000 τ.μ. και άμεση ανακαίνιση και αντικατάσταση του οδοστρώματος του διαδρόμου κα του χώρου ελιγμών.

* Στη Μυτιλήνη ο αεροσταθμός είναι σε κακή κατάσταση, με τους χώρους να είναι υποδιαστασιολογημένοι και με ελάχιστη συντήρηση. Δεν υπάρχει παράλληλος τροχόδρομος, ενώ ανάχωμα δυσχεραίνει τις επιφάνειες προσέγγισης, όπως κάνει και μπάλωμα στο οδόστρωμα. Μάλιστα, τίθεται ζήτημα για τη διάσταση του διαδρόμου, αν και υπάρχει χώρος για επέκτασή του. Στο σύντομο μέλλον θα χρειαστούν έργα συντήρησης στον διάδρομο. Στον αεροσταθμό θα γίνει αναδιάταξη του χώρου και επέκταση 7.000 τ.μ. για να δημιουργηθεί επιπρόσθετος χώρος για τους επιβάτες.

* Στη Σάμο οι αίθουσες αναμονής είναι υποδιαστασιολογημένες και απαιτείται εγκατάσταση συστήματος διαχείρισης αποσκευών, ενώ υπάρχει μόνο ένας διάδρομος χωρίς παράλληλο τροχόδρομο, το πλάτος του δεν συμμορφώνεται με τα διεθνή πρότυπα, ενώ δεν υπάρχει αρκετή διαθέσιμη γη για την επέκτασή του. Στον αεροσταθμό θα γίνει εκτεταμένη βελτιστοποίηση και επαναδιαμόρφωση των εγκαταστάσεων διαχείρισης επιβατών.

* Στη Σκιάθο το πλάτος του διαδρόμου δεν συμμορφώνεται με τους διεθνείς κανόνες, ενώ δεν υπάρχει αρκετός χώρος για ζώνη ασφαλείας τέλους διαδρόμου, καθώς η περιοχή περιορίζεται από δρόμους και τη θάλασσα. Η ανάκτηση γης είναι οικονομικά απαγορευτική και θα απαιτηθεί ειδικό σύστημα. Παράλληλα, εξετάζεται να αξιοποιηθεί ο παλαιότερος αεροσταθμός.

:arrow: Θα μείνω στα δικά μου χωράφια όπου προβλέπονται επέκταση του πλάτους της λωρίδας του διαδρόμου προκειμένου να πληροί τα διεθνή στάνταρ. Παράλληλα, προγραμματίζεται επέκταση του αεροσταθμού κατά 11.000 τ.μ. ώστε να συνάδει με τους διεθνείς κανονισμούς, αλλά και αποκατάσταση του διαδρόμου τροχοδρόμησης. Μελλοντικά, ο παραχωρησιούχος θα εκτελέσει δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού, αλλά και νέα αποκατάσταση του οδοστρώματος.

:idea: Παρακαλώ τους όποιους γνώστες όπως βοηθήσουν. Το πλάτος του διαδρόμου, προσαπογειώσεων ή τροχοδρόμησης, δεν πληρούν τα διεθνή στάνταρντ;

Ποιοί είναι οι διεθνείς κανονισμοί που απαιτούν επιπλέον 11.000 τμ;

Αποκατάσταση τροχοδρόμου τι εννοεί άραγε; Αντικατάσταση της επιφάνειας ή κατάργηση των θέσεων στάθμευσης ώστε να είναι 100% λειτουργικός;

Δύο επεκτάσεις αεροσταθμού; Χωρίς να γίνεται λόγος για επέκταση του δαπέδου στάθμευσης; Μάλλον για εμπορικούς λόγους;

Ούτε κουβέντα για το μπάχαλο έμπροσθεν του αερολιμένα όπου οι θέσεις στάθμευσης δεν επαρκούν για κανέναν. Ούτε για τους επιβάτες, ούτε για τα ενοικιαζόμενα, ούτε για τα λεωφορεία, ούτε για τα ταξί πολλές φορές. Βέβαια οι χώροι είναι περιορισμένοι ωστόσο θα πρέπει να δωθεί μια καλύτερη λύση και να αναζητηθεί και μια μόνιμη...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Πω πω κάτι ασημικά που μας τα πήρανε και μάλιστα κοψοχρονιά...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top