sv1xv
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2006
- Μηνύματα
- 1.860
- Likes
- 987
- Website
- sv1xv.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
- SV1XV
Όλα αυτά τα κατεβατά χωρίς λόγο....
Η Υ.Π.Α. μέχρι το 2009/2010 μπορούσε να διαχειριστεί (σε κάποιο βαθμό) τα αεροδρόμια με τα χρήματα που εισέπρατε για την χρήση του εναερίου χώρου. Οι εισπράξεις από τα ενοίκια ήταν μάλλον χαμηλές. Όταν καταργήθηκαν οι ειδικοί λογαριασμοί από τον ΓΑΠ, τα χρήματα πηγαίνουν στο βαρέλι χωρίς πάτο του δημοσίου και η Υ.Π.Α. πρέπει να παρακαλάει για απορρυπαντικά και χαρτί τουαλέτας. Επομέως το μετά 2010 κατ'ευφημισμόν σύστημα διαχείρισης είναι μη βιώσιμο. Αλλά και το προ του 2010 δεν μπορούσε να καλύψει την ανάγκη για ποιοτική εξυπηρέτηση στους δημοφιλείς προορισμούς. Άλλωστε τα έσοδα από τις υπερπτήσεις θα έπρεπε να επενδύονται 90% σε ΕΕΚ και ραδιοβοηθήματα, όχι σε αναλώσιμα αερολιμένων, κηπουρούς και ελαιοχρωματιστές.
Το δημόσιο βρέθηκε με το πιστόλι στον κρόταφο γιατί δεν έλαβε τις αποφάσεις που έπρεπε όταν μπορούσε. Ξέρουν, αλλά δεν τολμούν να παραδεχθούν, ότι το μοντέλο Τσαουσέσκου δεν είναι βιώσιμο. Όλο το πολιτικό σύστημα θέλει να έχει λόγο παντού για τους διορισμούς, τις βυσματικές εξυπηρετήσεις, τις εργολαβίες και τις προμήθειες. Οι εργαζόμενοι από δίπλα γιατί, όπως και να το κάνουμε, η εργασία (ακριβέστερα η μισθωτή απασχόληση) στον πυρήνα και την περιφέρεια του δημόσιου τομέα έχει αρκετά προνόμια. Αυτά για το πολιτικοκοινωνικό κατεστημένο που λυμαίνεται την χώρα είναι σημαντικότερα από την οικονομική ανάπτυξη. Έχουμε λοιπόν μάχες οπισθοφυλακών τύπου παλιας Ολυμπιακής, αεροδρομίων, ΕΡΤ, ΔΕΗ και δεν συμμαζεύεται.
Η Υ.Π.Α. μέχρι το 2009/2010 μπορούσε να διαχειριστεί (σε κάποιο βαθμό) τα αεροδρόμια με τα χρήματα που εισέπρατε για την χρήση του εναερίου χώρου. Οι εισπράξεις από τα ενοίκια ήταν μάλλον χαμηλές. Όταν καταργήθηκαν οι ειδικοί λογαριασμοί από τον ΓΑΠ, τα χρήματα πηγαίνουν στο βαρέλι χωρίς πάτο του δημοσίου και η Υ.Π.Α. πρέπει να παρακαλάει για απορρυπαντικά και χαρτί τουαλέτας. Επομέως το μετά 2010 κατ'ευφημισμόν σύστημα διαχείρισης είναι μη βιώσιμο. Αλλά και το προ του 2010 δεν μπορούσε να καλύψει την ανάγκη για ποιοτική εξυπηρέτηση στους δημοφιλείς προορισμούς. Άλλωστε τα έσοδα από τις υπερπτήσεις θα έπρεπε να επενδύονται 90% σε ΕΕΚ και ραδιοβοηθήματα, όχι σε αναλώσιμα αερολιμένων, κηπουρούς και ελαιοχρωματιστές.
Το δημόσιο βρέθηκε με το πιστόλι στον κρόταφο γιατί δεν έλαβε τις αποφάσεις που έπρεπε όταν μπορούσε. Ξέρουν, αλλά δεν τολμούν να παραδεχθούν, ότι το μοντέλο Τσαουσέσκου δεν είναι βιώσιμο. Όλο το πολιτικό σύστημα θέλει να έχει λόγο παντού για τους διορισμούς, τις βυσματικές εξυπηρετήσεις, τις εργολαβίες και τις προμήθειες. Οι εργαζόμενοι από δίπλα γιατί, όπως και να το κάνουμε, η εργασία (ακριβέστερα η μισθωτή απασχόληση) στον πυρήνα και την περιφέρεια του δημόσιου τομέα έχει αρκετά προνόμια. Αυτά για το πολιτικοκοινωνικό κατεστημένο που λυμαίνεται την χώρα είναι σημαντικότερα από την οικονομική ανάπτυξη. Έχουμε λοιπόν μάχες οπισθοφυλακών τύπου παλιας Ολυμπιακής, αεροδρομίων, ΕΡΤ, ΔΕΗ και δεν συμμαζεύεται.