δυστυχώς, ανακυκλώνουμε την ίδια συζήτηση , αναγκάζομαι να επικαλούμαι τα ίδια επιχειρήματα, γιατί απλά κάποιοι δεν θέλουν να τα παραδεχτούν...
Εχουμε και λέμε : Δελτίο Τύπου της Frapοrt της 6 Μαρτίου 2017, που ανακοινώνει με χαρά οτι υπογράφτηκαν επιτέλους οι δανειακές συμβάσεις με 5 χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας στα 600εκ(αν θυμαμαι καλά)... αυτό σημαίνει οτι μέχρι τις 5 Μαρτίου 2017 η εταιρεία δεν μπορούσε να καταβάλει το απαιτούμενο ποσο για να αναλάβει τα α/δ... Κάνω λάθος για αυτό ?
Σε δημοσιεύματα γραφόταν οτι και το Δημόσιο ήταν συνυπεύθυνο επειδή δεν ήταν έτοιμο λόγω των Π.Δ, που δεν είχαν δημοσιευτεί και ήταν εμπόδιο. Εγραφαν για τεχνικές δυσκολίες και άλλα "ωραία"... μα η Fraport ανέλαβε τα α/δ και τα Π/Δ. ακόμα δεν έχουν βγεί, άρα άτοπο το επιχείρημα.. τώρα, γιατί δόθηκαν τόσες παρατάσεις, μάλλον ο Υπουργός θα ξέρει καλύτερα, η εντολή προφανώς ηταν να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση και να κανουν τα στραβά μάτια.. Δεν υπήρχε καμμία περίπτωση μπλοκαρίσματος, αφού είχαν ξεπεραστεί και τα όποια εμπόδια με το πράσινο φώς της Ε.Ε. ( δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς βέβαια).. άρα τί να λέμε τώρα ?
Τα α/δ καλώς ή κακώς δόθηκαν, η ιστορία θα δείξει και ο κόσμος θα καταλάβει αργότερα τι αποδέχτηκε και με ποιό τρόπο του το έδωσαν να το "φάει". Αλλωστε, τα έσοδα που πλέον ΔΕΝ θα μπαίνουν στα κρατικά ταμεία να βουλώνουν άλλες τρύπες απο αυτές που θα έπρεπε, θα τα πληρώνει πλεον ο φορολογούμενος και η ΥΠΑ θα χάνει περίπου 150εκ το χρόνο.. δια στόματος του Διοικητή της !! Αυτού που "εκανε τη δωρεά" των αυτοκινήτων, στερώντας κάθε μεταφορικό μέσο στην Αεροναυτιλία για περισσότερο απο 10 μέρες,. Τα αυτοκίνητα βέβαια ήταν σε κακό χάλι, πάλι καλά που είχαν λάστιχα, πέρσυ έγινε ρεφενες μεταξύ του προσωπικού για να αγοραστεί 1 ιμάντας των 30 ευρώ.. Πάλι καλά δηλαδή που τα πήρε η fraport και τα έκανε καινούργια..ίσως όμως θα πρέπει να ξαναβαφτούν για να μήν φαίνεται το λογότυπο της ΥΠΑ.. πέρα απο την πλάκα, πάντως οι κρατικές πινακίδες, προσωπικά με "χαλάνε" και δείχνουν την προχειρότητα με την οποία έγινε η παραχώρηση.
Μια προχειρότητα που έφερε 3 συμβάντα αρκετά σοβαρά μέσα στον πρώτο μήνα απο οτι διάβασα, ενα απο αυτά blackout στη Ζακυνθο !
Μα εννοειται οτι υπάρχουν δημοσιογραφίσκοι που πληρώνονται απο τα Γραφεία Τύπου ή παίρνουν καποια δωράκια για να εξυπηρετούν συμφέροντα. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κάποιος το μένος γνωστού τηλεεισαγγελέα που μέχρι πέρσυ μιλούσε για τσαντίρι που πρέπει η Fraport να ξηλώσει άμεσα έξω απο το κτίριο των αναχωρήσεων της Κέρκυρας, μιλώντας προφανώς για το υπαίθριο καφέ μπάρ, που οι ξένοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κάθονται, απολαμβάνοντας όσο περισσότερο ήλιο μπορούν πρίν φύγουν... και τώρα που η Fraport το κρατάει, τσιμουδιά.. .δεν θα ξαναπεί κουβέντα για το "τσαντίρι"!!
Οσον αφορά το θέμα του airside, παρακαλώ μην επιμένεις αγαπητέ lgkr, πόσες φορές γινόταν δοκιμές στην πίστα με το followme της ΥΠΑ απο τους υπαλλήλους της Fraport πριν ακόμα αναλάβει η εταιρεία, να ζητουν καθε τόσο να κανουν προσωμοιώσεις στις επικοινωνίες, έχοντας φέρει και κόσμο να εκπαιδευτεί απο τα άλλα α/δ του Ιονίου.. Παντως απο το αρχικό επιχείρημά σου οτι δεν επιτρεπόταν στη fraport να κουνηθεί μέσα στο α/δ πρίν αναλάβει, κατέληξες μόνο στο airside. Και για να κλείσω αυτό το κομμάτι της συνεργασίας των ΥΠΑτζήδων με τη Fraport, υπάρχουν ένα σωρό ανταλλαγές email με τους υπευθύνους της εταιρείας να ευχαριστούν συνεχώς για την καλή συνεργασία. Επίσης να ευχαριστουν που η ΥΠΑ συνεχίζει να πληρώνει τις συνδέσεις data για όσο χρειαστεί.!!!! Μήπως να συνεχίσω ή δεν πρέπει ??
Για τα ενοίκια δεν μπορώ να μιλήσω με αριθμους γιατί τα συμβόλαια και οι απαιτήσεις είναι ιδιωτικές, ξέρουμε όμως οτι η απαίτηση της εταιρείας έχει προκαλέσει πολλά αρνητικά σχόλια, μάλλον θέλουν να διώξουν τους μικρούς για να έρθουν οι μεγάλοι.. και αυτό σίγουρα δεν είναι για δημιουργία νεων θέσεων εργασίας. Δεν ξέρω αν έχεις πρόσβαση στα ενοίκια που έδινε η ΥΠΑ, εγω δεν έχω, οι πληροφορίες μου λένε οτι υπήρχαν 3-4 κλιμακες, αναλογα με τη χρήση. Πιθανόν λοιπόν να έδιναν "τσάμπα" τα γραφεία στον Βασιλάκη και τώρα που θα δίνει 50-100 ευρώ για ενα γραφείο δεν τον πειράζει, για αυτό και δεν αναφέρθηκε καθολου σε αυξήσεις, ετσι δεν είναι ? Δεν έχεις δίκιο οτι δεν μας πέφτει λόγος για τις τιμές των ενοικίων, οτι έξοδα έχει μια εταιρεία αυτα μετακυλίονται στον πελατη.. είτε αυτά είνα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ένας καφές, ακόμα και εισιτήρια. Αν ο καφές πάει στα 10 ευρώ θα ξέρουμε το λόγο τουλάχιστον !!