Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Επίσης υπάρχουν "μηχανισμοί" μέσα στο Δημόσιο και στο κομματικό κράτος που προσπαθούν να κρατήσουν όσο μεγαλύτερο μέρος της πίττας κάτω από τον έλεγχο τους. Για αυτούς δεν έχει τόση σημασία αν δημοσιονομικά και επιχειρηματικά δεν μπορούν να το διαχειριστούν σωστά. Όσο κάποια ενεργός υποδομή υπάγεται στο δημόσιο, πάντα υπάρχουν διάφορα παράθυρα για "αξιοποίηση" από όποιον έχει την εξουσία, ιδίως αν έχει την στήριξη των συνδικαληστών.
 
Εγώ αντιλαμβάνομαι αλά κάρτ καπιταλισμό (πάλι).

Όταν ή μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πουλάει το διχτάκι με τις πατάτες ή το κεσεδάκι με τις φράουλες, δεν είναι όλες ίδιες μέσα. Υπάρχουν οι πρώτες, οι δεύτερες και οι χάλια. Ο γνωστός κατιμάς που λένε, λέξη που προέρχεται από τους κρεοπώλες. Και γιατί αναφέρω τα μεγαλο-σουπερ μάρκετ και όχι τους μανάβηδες; Γιατί τα σούπερ μάρκετ της ελεύθερης αγοράς εφάρμοσαν την "σακουλοποίηση" των πάντων για "την ευκολία μας", ενώ στην ουσία το έκαναν για να πασάρουν τη σαβούρα.

Πατέντα της ελεύθερης αγοράς, γιατί σου λέει ο άλλος και με το δίκιο του, δεν είναι όλα τα φρούτα ίδια κύριος. Τα δευτερότριτα τι να τα κάνω;

Η τρόικα δεν ζήτησε να δώσουμε όλα τα αεροδρόμια; Πολύ ωραία. Κύριοι ιδού τα κεσεδάκια. Κεσεδάκι νούμερο ένα: Κέρκυρα, Κεφαλλονιά, Ζάκυνθος, Γιάννενα, Καστοριά, Κοζάνη. Και ούτω καθεξής. Ούτε συνδικαλιστές, ούτε κρατισμός ούτε μηχανισμοί. Κατά γράμμα οι εντολές των δανειστών και με τον κανόνα της αγοράς του κατιμά. Θα τρως κύριε τις 3-4 φοβερές φράουλες, θα φάς και κανά-δύο μάπες. Θα βγάζεις τόσα κύριε από CFU, EFL, ZTH, που από τα υπέρογκα κέρδη σου θα δίνεις και για τη χασούρα των άλλων τριών.

Δεν νομίζω κανείς να πιστεύει ότι η σαβούρα στα κεσεδάκια μειώνει τις τιμές τους; Πληρώνουμε για 100% τέλεια φράουλα και οι τέλειες φράουλες είναι 30-40% μέσα στο κεσεδάκι.

Προφανώς και συμφωνώ να δίνονταν στην τοπική αυτοδιοίκηση αλλά η τρόικα διαφωνεί. Και συγνώμη που εν έτη 2017 δεν βλέπω πολυτέλεια να έχει ένα μικρό αεροδρόμιο μία απομακρυσμένη από το κέντρο πόλη, σαν τα Γιάννενα με 70 χιλιάδες κατοίκους, έστω και αν μπαίνει μέσα οικονομικά.

Αρκετά με αυτά.

Κανένα νέο πώς πάνε τα πράγματα στα αεροδρόμια έχουμε; Ησυχία ακούω οπότε μάλλον προς το παρόν (δεν έχει φορτσάρει η σεζόν ακόμα) όλα καλά.

Gonso
 
Η εντύπωση που εχω είναι οτι πάλι το κράτος θα πληρώσει..και ιδιώτες να πάρουν τα μικρά παθητικά α/δ, η σύμβαση θα είναι τέτοια ώστε το κράτος να πληρώνει πάλι.. όπως και με τη Fraport..
Δεν αναρωτήθηκε κανείς τόσο καιρό όταν είχε αναγγελθεί η ιδιωτικοποίηση, όπου αρχικά είχαν ομάδες με 1 μεγάλο και 2-3 μικρά μαζί, μετά έβγαλαν τα μικρά έμειναν τα 14 μεγάλα σε 2 ομάδες για να υπάρχει ανταγωνισμός και τελικά δόθηκαν σε εναν χωρίς να υπάρξει η παραμικρή αντίδραση εντός και εκτός Ελλάδας ? ..ααααα ξέχασα, ήταν προαπαιτούμενο μέσα στο μηνμόνιο, οπότε η γερμανική "επένδυση" ήταν εξασφαλισμένη.
Τώρα όσον αφορά τον πρώτο μήνα ελέγχου των α/δ απ οτη Fraport, ακόμα δεν ξεκίνησαν τα δύσκολα, Η πρώτη ζόρικη ημέρα στην Κέρκυρα, 5 Μαίου Παρασκευή, τους βρηκε αρκετά απροετοίμαστους, με κυκλοφοριακό χάος, με λεωφορεία να έχουν μπλοκάρει το δρόμο, επιβάτες έξω απο το κτίριο να κάνουν τεράστιες ουρές κλπ κλπ...προβλήματα που πέρσυ, έβγαιναν οι "δημοσιογραφίσκοι" και έδειχναν πλάνα , ουρλιάζοντας με τα σάλια τους να τρέχουν απο την προσπάθεια να ικανοποιήσουν τα ερχόμενα αφεντικά !!!
Σήμερα, 16 Μαΐου, τα χόρτα πέριξ του διαδρόμου δεν έχουν κοπεί ακόμα, αλλά δεν μιλάει κανένας, δεν έχει μπεί μια βίδα, αλλά τα νοίκια έχουν γίνει απαγορευτικά με τη Aegean - ανάμεσα σε άλλους - να εκκενώνει το ένα απο τα 2 γραφεία που είχε μέσα στο α/δ.. κατά τα άλλα ο Βασιλάκης λέει "όλα καλά".
Η δική μου εντύπωση είναι οτι τα έργα θα ξεκινήσουν αφού έχουν εισπραχθεί τα 200-250 εκ κέρδη της σαιζόν και έτσι θα ρίξουν και 100 απο αυτά κάνοντας τον κόσμο να χειροκροτάει, χωρίς να αναρωτιέται πώς θα καλυφθούν οι τρύπες που βουλωναν τα λεφτά - που έβγαζαν μεν τα 14 α/δ αλλά πήγαιναν αλλου δέ - μέχρι χτές
Γεγονός είναι οτι το Γραφείο Τύπου της fraport greece, κάνει πολύ καλή δουλειά, τα δελτία Τύπου αναπαράγονται αυτούσια απο τις μεγάλες εφημερίδες και οι συντάκτες τους δεν ρωτούν ούτε μια ερώτηση. Δεν ρωτούν δηλαδή πώς γίνεται να λέει ο CEO οτι τα τέλη ΔΕΝ έχουν αυξηθεί καθόλου, "12 ευρώ ηταν και 12 είναι", με τα νούμερα να λένε 13,86 ( 12 + 1,5 security+ ΦΠΑ στο 1,5) ενώ των άγονων γραμμών να έχει εκτοξευτεί στα 16,80 απο 0,30 ! Αξιος ο μισθός τους, τους δίνω συγχαρητήρια !
 
Για να κάνει κάποιος μια επένδυση κάνει ένα business case. Πόσα θα δώσει, πόσα θα βγάλει. Αν αυτό το πράγμα βγαίνει θετικό, έχει νόημα, αν δε βγαίνει θετικό ΔΕΝ έχει νόημα. Το ίδιο έκανε και η Fraport. Τώρα δηλαδή τι καταλαβαίνουν ορισμένοι ότι η όποια Fraport θα έπαιρνε το αεροδρόμιο στο Καστελόριζο "καταλάθος" δεν το κατανοώ. Αν η Fraport πάρει το Καστελόριζο, το οποίο έστω ότι κάνουν τις μελέτες τους πριν την αγορά και βλέπουν ότι θα χάνει 2 εκατομύρια το χρόνο, θα αφαιρέσουν το αντίστοιχο ποσό από το ποσό που θα προσφέρουν στο Ελληνικό κράτος. Τόσο απλά, όπως γίνεται σε ΟΛΟΝ τον πλανήτη.

Τώρα αν κάποιος θεωρεί ότι αυτό δεν έγινε ΣΩΣΤΑ, άλλο θέμα, αλλά η ιστορία με το "γιατί δε βάζανε και το Καστελόριζο, α βέβαια για να μην πληρώνει η Fraport" είναι αστεία, συγνώμη κιόλας. Δεν παίζουμε τον μπακάλη εδώ πέρα, μιλάμε για σοβαρές εταιρίες που κάνουν σοβαρές επενδύσεις, δε θα τους πιάναμε και κότσο επειδή τους μπερδέψαμε.
 
satcorfu":kp9jg64i said:
Τώρα όσον αφορά τον πρώτο μήνα ελέγχου των α/δ απ οτη Fraport, ακόμα δεν ξεκίνησαν τα δύσκολα, Η πρώτη ζόρικη ημέρα στην Κέρκυρα, 5 Μαίου Παρασκευή, τους βρηκε αρκετά απροετοίμαστους, με κυκλοφοριακό χάος, με λεωφορεία να έχουν μπλοκάρει το δρόμο, επιβάτες έξω απο το κτίριο να κάνουν τεράστιες ουρές κλπ κλπ...
Δηλαδή για να καταλάβω, σε ένα μήνα από όταν ανέλαβε η fraport (γιατί πιο πριν δεν τους άφηνε η ΥΠΑ να μπει, δεν έδινε άδειες εισόδου, για να μη μιλήσουμε και για τα τραγικά του τελευταίου βραδιού να μετακινηθούν τα έπιπλα στο κτίριο της ΥΠΑ για να μην τα πάρει η Fraport!) έπρεπε να πείσει την αστυνομία να κάνει τον τροχονόμο, να χτίσει καινούργιο κτίριο (γιατί εδώ και 15 χρόνια δεν χωράνε μέσα οι επιβάτες) ή να είχε επηρεάσει τα slots ώστε να απλωθούν οι πτήσεις.
satcorfu":kp9jg64i said:
Σήμερα, 16 Μαΐου, τα χόρτα πέριξ του διαδρόμου δεν έχουν κοπεί ακόμα, αλλά δεν μιλάει κανένας, δεν έχει μπεί μια βίδα, αλλά τα νοίκια έχουν γίνει απαγορευτικά με τη Aegean - ανάμεσα σε άλλους - να εκκενώνει το ένα απο τα 2 γραφεία που είχε μέσα στο α/δ.. κατά τα άλλα ο Βασιλάκης λέει "όλα καλά".
Τα χόρτα θα κοπούν τις επόμενες μέρες. Και τις άλλες χρονιές τέλη Μαΐου κόβονταν (και άλλες Ιούνιο), και μάλιστα μία φορα. Φέτος θα κοπούν τουλάχιστον 2 φορές, για να κρατηθεί το χόρτο 15 με 20εκ (more info στο CAP772 της UK CAA που "αντιγράφει" η Κέρκυρα). Το πρόβλημα με τα ενοίκια δεν το κατάλαβα, από τα <100€ το μήνα που έδιναν αυξήθηκε...
satcorfu":kp9jg64i said:
Δεν ρωτούν δηλαδή πώς γίνεται να λέει ο CEO οτι τα τέλη ΔΕΝ έχουν αυξηθεί καθόλου, "12 ευρώ ηταν και 12 είναι", με τα νούμερα να λένε 13,86 ( 12 + 1,5 security+ ΦΠΑ στο 1,5) ενώ των άγονων γραμμών να έχει εκτοξευτεί στα 16,80 απο 0,30 ! Αξιος ο μισθός τους, τους δίνω συγχαρητήρια !
Αν θυμάσαι πριν λίγες σελίδες λέγαμε ότι θα είναι 13κάτι€ και κάποιοι λέγανε (λέγατε) για 20+. Η ξάφνικη αύξηση των άγονων πάντως είναι αρνητικό.

Για να επανέλθω το θέμα, το ΤΑΙΠΕΔ είδε ότι αν δώσει πακέτο και τα μικρά, δε θα τα πάρει κανένας, so simple. Ίσως αν γινόταν η παραχώρηση πριν 10/15/20 χρόνια να υπήρχε καλύτερη πιθανότητα να τα πάρει κάποιος.
 
jj_lgkr":3b95kutf said:
Δηλαδή για να καταλάβω, σε ένα μήνα από όταν ανέλαβε η fraport (γιατί πιο πριν δεν τους άφηνε η ΥΠΑ να μπει, δεν έδινε άδειες εισόδου, για να μη μιλήσουμε και για τα τραγικά του τελευταίου βραδιού να μετακινηθούν τα έπιπλα στο κτίριο της ΥΠΑ για να μην τα πάρει η Fraport!) έπρεπε να πείσει την αστυνομία να κάνει τον τροχονόμο, να χτίσει καινούργιο κτίριο (γιατί εδώ και 15 χρόνια δεν χωράνε μέσα οι επιβάτες) ή να είχε επηρεάσει τα slots ώστε να απλωθούν οι πτήσεις.

Δεν αφηνε η ΥΠΑ να μπεί η Fraport ??? και το γραφείο που διατηρούσε στον όροφο δίπλα-δίπλα με τα γραφεία της ΥΠΑ επί 3-4 μήνες, ο κόσμος που περιφερόνταν καθημερινά, τα διάφορα συνεργεία που μέρα παρα μέρα ερχόταν και ζητούσαν- και έπαιρναν- πληροφορίες, πολλές φορές ερχόταν 2-3 διαφορετικοί υπεργολάβοι για το ίδιο θέμα και το προσωπικό της ΥΠΑ δεν έκανε άλλη δουλειά παρά να λέει τα ίδια και τα ίδια, να δίνει τις ίδιες λίστες με υλικά κλπ, γιατί πάντα έλεγαν οτι δεν είχαν συννενοηθεί με τους άλλους και άλλα ευτράπελα.. αν χρειαστεί, υπάρχουν και emails για του λόγου το αληθές. Η Φραπορτ ήξερε πολύ καλά τί θα έπρεπε να κανει την πρώτη ημερα που θα έπαιρνε τα κλειδιά...είχε ολο το χρόνο και μάλιστα με τις συνεχείς καθυστερήσεις που ήταν 100% ευθυνη της τελικά , πήραν και επιπλέον χρόνο να προετοιμαστούν.... άλλωστε άφησαν την ΥΠΑ- δηλαδή τους Ελληνες φορολογούμενους- να επωμιστεί τα λειτουργικά έξοδα του χειμώνα και πήραν τον έλεγχο μόλις είχαν αρχίσει δειλά-δειλά οι πτήσεις εξωτερικού και τα έσοδα....
Δεν μπορώ να ξεχάσω οτι είχαν έρθει 2 διαφορετικές εταιρείες εργολάβων την περασμένη χρονιά -λογιστικά γραφεία αν δεν κάνω λάθος- που κατέγραφαν τα πάντα βάζοντας stickers με barcodes, ενω στο τέλος τα αγνόησαν όλα αυτά και τα πήραν όλα, αφου η κεντρική διοίκηση της ΥΠΑ δεν ήξερε τί έκανε, με προφανή υπουργική εντολή να μπεί η Fraport όπως-όπως για να φύγει το προαπαιτούμενο απο το 3ο μνημόνιο. Σημειωτεον οτι η Fraport έχει φέρει 1 δικό της αυτοκίνητο, ενώ χρησιμοποιεί 2-3 αυτοκίνητα της ΥΠΑ που κράτησε με κρατικές πινακίδες, για όσους αυτό έχει κάποια σημασία.

jj_lgkr":3b95kutf said:
Τα χόρτα θα κοπούν τις επόμενες μέρες. Και τις άλλες χρονιές τέλη Μαΐου κόβονταν (και άλλες Ιούνιο), και μάλιστα μία φορα. Φέτος θα κοπούν τουλάχιστον 2 φορές, για να κρατηθεί το χόρτο 15 με 20εκ (more info στο CAP772 της UK CAA που "αντιγράφει" η Κέρκυρα). Το πρόβλημα με τα ενοίκια δεν το κατάλαβα, από τα <100€ το μήνα που έδιναν αυξήθηκε...
Αυτό με τα χόρτα το έγραψα για να τονίσω τη διαφορετική συμπεριφορά των τοπικών TV δημοσιογράφων, όσον αφορά την περσινή και τη φετινή κατάσταση. Πέρσυ ούρλιαζαν και έδειχναν σε κάθε ευκαιρία εικόνες με τα καλάμια και τα χόρτα, ενώ τώρα σιγή.....ολα καλά... με τα ίδια χόρτα και τα ίδια καλάμια.. .αυτό λεω !!!
Οσον αφορά τους φόρους, άσε τί λεγαμε εμείς και οσοι άλλοι... το θέμα είναι τί λεει η επίσημη φωνή της εταιρείας, που κατάφορα λέει ψέματα- ελπίζω να είναι γνωστές οι δηλώσεις περί ΜΗ αύξησης των φόρων - και την ξεκάθαρη "πουλημένη" στάση των μεγάλων ΜΜΕ, που σε άλλη περίπτωση θα τον είχαν κάνει "ρόμπα"
Τα ενοίκια αυξήθηκαν σε τέτοιο βαθμό- χωρίς ακόμα να δικαιολογείται κάποια αύξηση- που έχουν αδειάσει κάποια γραφεία και τις προηγούμενες ημερες η Aegean άφησε το ένα απο τα δύο γραφεία.... δεν νομίζω οτι το έκανε για 100-200 ευρώ , έτσι δεν είναι ??
 
satcorfu":xkiq1w0e said:
Δεν αφηνε η ΥΠΑ να μπεί η Fraport ??? και το γραφείο που διατηρούσε στον όροφο δίπλα-δίπλα με τα γραφεία της ΥΠΑ επί 3-4 μήνες[...]
Ναι δεν άφηναν κανέναν να μπει στο airside, έβγαζαν άδειες με τα χίλια ζόρια κλπ κλπ.
satcorfu":xkiq1w0e said:
Η Φραπορτ ήξερε πολύ καλά τί θα έπρεπε να κανει την πρώτη ημερα που θα έπαιρνε τα κλειδιά...είχε ολο το χρόνο και μάλιστα με τις συνεχείς καθυστερήσεις που ήταν 100% ευθυνη της τελικά , πήραν και επιπλέον χρόνο να προετοιμαστούν.... άλλωστε άφησαν την ΥΠΑ- δηλαδή τους Ελληνες φορολογούμενους- να επωμιστεί τα λειτουργικά έξοδα του χειμώνα και πήραν τον έλεγχο μόλις είχαν αρχίσει δειλά-δειλά οι πτήσεις εξωτερικού και τα έσοδα....
ΠΙστέυεις δηλαδή ότι η φραπορτ δεν ανέλαβε από τον Οκτώβρη για να γλιτώσει τα τεράστια έξοδα του χειμώνα; Και αν σου πω ότι η Φραπορτ πολύ απλά δεν μπορούσε να ξεκινήσει τίποτα γιατί φοβόταν μέχρι τελευταία στιγμή ότι θα μπλοκαριστεί η όλη διαδικασία παραχώρησης από κάποιον, κάπου (όπως γίνεται χρόνια ολόκληρα δηλαδή).
satcorfu":xkiq1w0e said:
Δεν μπορώ να ξεχάσω οτι είχαν έρθει 2 διαφορετικές εταιρείες εργολάβων την περασμένη χρονιά -λογιστικά γραφεία αν δεν κάνω λάθος- που κατέγραφαν τα πάντα βάζοντας stickers με barcodes, ενω στο τέλος τα αγνόησαν όλα αυτά και τα πήραν όλα, αφου η κεντρική διοίκηση της ΥΠΑ δεν ήξερε τί έκανε, με προφανή υπουργική εντολή να μπεί η Fraport όπως-όπως για να φύγει το προαπαιτούμενο απο το 3ο μνημόνιο. Σημειωτεον οτι η Fraport έχει φέρει 1 δικό της αυτοκίνητο, ενώ χρησιμοποιεί 2-3 αυτοκίνητα της ΥΠΑ που κράτησε με κρατικές πινακίδες, για όσους αυτό έχει κάποια σημασία.
Τα αυτοκίνητα έγιναν δωρεά από την ΥΠΑ αν δεν κάνω λάθος. Και αν θα ήθελες να μπούμε σε λεπτομέρειες, τα 2 αρχαία αυτοκίνητα της ΥΠΑ που δώθηκαν τα πέρασε από γενικό σέρβις γιατί ήταν διαλυμένα (πραγματικά δεν νομίζω ότι έχω δει πιο βρώμικο όχημα από αυτό των ηλεκτρολόγων στον Καποδίστρια). Έχεις δίκιο όμως, θα έπρεπε να αλλάξει πινακίδες η Fraport, μην κλέβει τα 100€/χρόνο από το κράτος.

satcorfu":xkiq1w0e said:
Αυτό με τα χόρτα το έγραψα για να τονίσω τη διαφορετική συμπεριφορά των τοπικών TV δημοσιογράφων, όσον αφορά την περσινή και τη φετινή κατάσταση. Πέρσυ ούρλιαζαν και έδειχναν σε κάθε ευκαιρία εικόνες με τα καλάμια και τα χόρτα, ενώ τώρα σιγή.....ολα καλά... με τα ίδια χόρτα και τα ίδια καλάμια.. .αυτό λεω !!!
Οσον αφορά τους φόρους, άσε τί λεγαμε εμείς και οσοι άλλοι... το θέμα είναι τί λεει η επίσημη φωνή της εταιρείας, που κατάφορα λέει ψέματα- ελπίζω να είναι γνωστές οι δηλώσεις περί ΜΗ αύξησης των φόρων - και την ξεκάθαρη "πουλημένη" στάση των μεγάλων ΜΜΕ, που σε άλλη περίπτωση θα τον είχαν κάνει "ρόμπα"
Πραγματικά πιστεύεις οι δημοσιογράφοι να είναι αντικειμενικοί; Την (εντεταλμένη) δουλειά τους κάνουν.
satcorfu":xkiq1w0e said:
Τα ενοίκια αυξήθηκαν σε τέτοιο βαθμό- χωρίς ακόμα να δικαιολογείται κάποια αύξηση-
Ενώ το ενοίκιο που ήταν πριν 60€, δηλαδή φτηνότερο από οποιοδήποτε κατάστημα/μαγαζί/χώρο/αποθήκη σε όλο το νησί ήταν δικαιολογημένο; Η fraport δεν μπήκε για την ψυχή της μάνας της, και ούτε είναι ΜΚΟ. Όπου μπορεί, θα βγάλει κέρδος, και νομίζω ότι για τις τιμές που θα χρεώνει στις εταιρείες δεν μας πέφτει κανένας λόγος. Ας τα βάλει και 100 χιλιάδες το μήνα, όποιος μπορεί και χρειάζεται να έχει γραφείο ας πάει. Παρεπιπτόντως, τα 10000€+/μήνα που πλήρωνε στην ΥΠΑ το "εστιατόριο" ήταν λογική τιμή που ταίριαζε με αυτά που παρέχει το αεροδρόμιο;
(ίσως είμαστε πλέον εκτός θέματος, παρακαλώ μετακινήστε αν χρειάζεται κάτι στο νήμα του αεροδρομίου)
 
δυστυχώς, ανακυκλώνουμε την ίδια συζήτηση , αναγκάζομαι να επικαλούμαι τα ίδια επιχειρήματα, γιατί απλά κάποιοι δεν θέλουν να τα παραδεχτούν...
Εχουμε και λέμε : Δελτίο Τύπου της Frapοrt της 6 Μαρτίου 2017, που ανακοινώνει με χαρά οτι υπογράφτηκαν επιτέλους οι δανειακές συμβάσεις με 5 χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας στα 600εκ(αν θυμαμαι καλά)... αυτό σημαίνει οτι μέχρι τις 5 Μαρτίου 2017 η εταιρεία δεν μπορούσε να καταβάλει το απαιτούμενο ποσο για να αναλάβει τα α/δ... Κάνω λάθος για αυτό ?
Σε δημοσιεύματα γραφόταν οτι και το Δημόσιο ήταν συνυπεύθυνο επειδή δεν ήταν έτοιμο λόγω των Π.Δ, που δεν είχαν δημοσιευτεί και ήταν εμπόδιο. Εγραφαν για τεχνικές δυσκολίες και άλλα "ωραία"... μα η Fraport ανέλαβε τα α/δ και τα Π/Δ. ακόμα δεν έχουν βγεί, άρα άτοπο το επιχείρημα.. τώρα, γιατί δόθηκαν τόσες παρατάσεις, μάλλον ο Υπουργός θα ξέρει καλύτερα, η εντολή προφανώς ηταν να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση και να κανουν τα στραβά μάτια.. Δεν υπήρχε καμμία περίπτωση μπλοκαρίσματος, αφού είχαν ξεπεραστεί και τα όποια εμπόδια με το πράσινο φώς της Ε.Ε. ( δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς βέβαια).. άρα τί να λέμε τώρα ?
Τα α/δ καλώς ή κακώς δόθηκαν, η ιστορία θα δείξει και ο κόσμος θα καταλάβει αργότερα τι αποδέχτηκε και με ποιό τρόπο του το έδωσαν να το "φάει". Αλλωστε, τα έσοδα που πλέον ΔΕΝ θα μπαίνουν στα κρατικά ταμεία να βουλώνουν άλλες τρύπες απο αυτές που θα έπρεπε, θα τα πληρώνει πλεον ο φορολογούμενος και η ΥΠΑ θα χάνει περίπου 150εκ το χρόνο.. δια στόματος του Διοικητή της !! Αυτού που "εκανε τη δωρεά" των αυτοκινήτων, στερώντας κάθε μεταφορικό μέσο στην Αεροναυτιλία για περισσότερο απο 10 μέρες,. Τα αυτοκίνητα βέβαια ήταν σε κακό χάλι, πάλι καλά που είχαν λάστιχα, πέρσυ έγινε ρεφενες μεταξύ του προσωπικού για να αγοραστεί 1 ιμάντας των 30 ευρώ.. Πάλι καλά δηλαδή που τα πήρε η fraport και τα έκανε καινούργια..ίσως όμως θα πρέπει να ξαναβαφτούν για να μήν φαίνεται το λογότυπο της ΥΠΑ.. πέρα απο την πλάκα, πάντως οι κρατικές πινακίδες, προσωπικά με "χαλάνε" και δείχνουν την προχειρότητα με την οποία έγινε η παραχώρηση.
Μια προχειρότητα που έφερε 3 συμβάντα αρκετά σοβαρά μέσα στον πρώτο μήνα απο οτι διάβασα, ενα απο αυτά blackout στη Ζακυνθο !

Μα εννοειται οτι υπάρχουν δημοσιογραφίσκοι που πληρώνονται απο τα Γραφεία Τύπου ή παίρνουν καποια δωράκια για να εξυπηρετούν συμφέροντα. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κάποιος το μένος γνωστού τηλεεισαγγελέα που μέχρι πέρσυ μιλούσε για τσαντίρι που πρέπει η Fraport να ξηλώσει άμεσα έξω απο το κτίριο των αναχωρήσεων της Κέρκυρας, μιλώντας προφανώς για το υπαίθριο καφέ μπάρ, που οι ξένοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κάθονται, απολαμβάνοντας όσο περισσότερο ήλιο μπορούν πρίν φύγουν... και τώρα που η Fraport το κρατάει, τσιμουδιά.. .δεν θα ξαναπεί κουβέντα για το "τσαντίρι"!!

Οσον αφορά το θέμα του airside, παρακαλώ μην επιμένεις αγαπητέ lgkr, πόσες φορές γινόταν δοκιμές στην πίστα με το followme της ΥΠΑ απο τους υπαλλήλους της Fraport πριν ακόμα αναλάβει η εταιρεία, να ζητουν καθε τόσο να κανουν προσωμοιώσεις στις επικοινωνίες, έχοντας φέρει και κόσμο να εκπαιδευτεί απο τα άλλα α/δ του Ιονίου.. Παντως απο το αρχικό επιχείρημά σου οτι δεν επιτρεπόταν στη fraport να κουνηθεί μέσα στο α/δ πρίν αναλάβει, κατέληξες μόνο στο airside. Και για να κλείσω αυτό το κομμάτι της συνεργασίας των ΥΠΑτζήδων με τη Fraport, υπάρχουν ένα σωρό ανταλλαγές email με τους υπευθύνους της εταιρείας να ευχαριστούν συνεχώς για την καλή συνεργασία. Επίσης να ευχαριστουν που η ΥΠΑ συνεχίζει να πληρώνει τις συνδέσεις data για όσο χρειαστεί.!!!! Μήπως να συνεχίσω ή δεν πρέπει ??
Για τα ενοίκια δεν μπορώ να μιλήσω με αριθμους γιατί τα συμβόλαια και οι απαιτήσεις είναι ιδιωτικές, ξέρουμε όμως οτι η απαίτηση της εταιρείας έχει προκαλέσει πολλά αρνητικά σχόλια, μάλλον θέλουν να διώξουν τους μικρούς για να έρθουν οι μεγάλοι.. και αυτό σίγουρα δεν είναι για δημιουργία νεων θέσεων εργασίας. Δεν ξέρω αν έχεις πρόσβαση στα ενοίκια που έδινε η ΥΠΑ, εγω δεν έχω, οι πληροφορίες μου λένε οτι υπήρχαν 3-4 κλιμακες, αναλογα με τη χρήση. Πιθανόν λοιπόν να έδιναν "τσάμπα" τα γραφεία στον Βασιλάκη και τώρα που θα δίνει 50-100 ευρώ για ενα γραφείο δεν τον πειράζει, για αυτό και δεν αναφέρθηκε καθολου σε αυξήσεις, ετσι δεν είναι ? Δεν έχεις δίκιο οτι δεν μας πέφτει λόγος για τις τιμές των ενοικίων, οτι έξοδα έχει μια εταιρεία αυτα μετακυλίονται στον πελατη.. είτε αυτά είνα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ένας καφές, ακόμα και εισιτήρια. Αν ο καφές πάει στα 10 ευρώ θα ξέρουμε το λόγο τουλάχιστον !!
 
Το μετοχικό κεφάλαιο αυξήθηκε όταν ήταν πια 100% πως η διαδικασία 'κλείδωσε'. Δεν θα έδινε λεφτά νωρίτερα πριν διασφαλίσει οτι δεν θα υπάρξουν εμπλοκές. Πως νιώθει άραγε η Lamda που έχει κάνει αύξηση Α.Μ.Κ. εδώ και ενάμιση χρόνο και το Ελληνικό ακόμα έχει προβλήματα? Μια τα 'αρχαία', μια το 'δάσος', την άλλη θα πουν οτι είναι λίμνη για χελώνες.

Για τα άλλα θέματα δεν έχω άποψη.
 
απο το προηγούμενο καλοκαίρι, είχαμε μάθει οτι η μεταβίβαση θα γινόταν το Νοέμβρη... ερχόταν επισκέψεις πολλά κλιμάκια ξένων και ελληνων, εκαναν καταγραφές κλ,π, δεν βλέπαμε όμως προσλήψεις για να παρουν μπροστά, ήρθε ο Νοέμβρης και ακουμε για μια παράταση μέχρι το Γενάρη του 2017, μετά έγινε τέλη Φλεβάρη και τέλος έφτασε μέσα Απρίλη 2017... στο διάστημα αυτό, απο πλευράς Ελληνικού Δημοσίου δεν αλλαξαν και πολλά, ο νόμος περί ΥΠΑ ψηφίστηκε τον Οκτώβρη, τα ΠΔ. ακόμα είναι σε κάποιο συρτάρι, οι συμφωνίες της Fraport με τους φορείς άργησαν, ρωτήστε τη fraport γιατί ολο αυτό το διάστημα δεν προχωρούσε..
καμμία εμπλοκή δεν υπήρχε απο πλευράς ελληνικου δημοσίου,που να φαίνεται οτι μπορούσε να κλονίσει την μεταβίβαση...με λιγα λόγια, οτι ίσχυε το Νοέμβρη, ισχύει και σήμερα...Μη ξεχνάμε οτι είχαν βάλει τα 1,23 δις ώς είσπραξη μέσα στο Μάρτιο και επεσαν έξω στα ποσοστά του πλεονάσματος, άρα περίμεναν να γίνει η παραχώρηση, αλλά η Fraport δεν ήταν έτοιμη.
Το θέμα πάντως καλό ειναι να μην εξαντλείται στο οικονομικό και στις συνήθεις πρακτικές και τις οικονομικές θεωρίες που διδάσκονται στους οικονομικούς φοιτητές. Εδώ υπάρχει και το πολιτικό σκέλος, οι πιέσεις και οι πολιτικές δεσμεύσεις απέναντι στους δανειστές, που άλλωστε είναι γνωστό οτι ενδιαφέρθηκαν τόσο πολύ για την "δική τους" Fraport που το έβαλαν και στα προαπαιτούμενα του προηγούμενου μηνμονίου. Για αυτό και η σιγή απο την πλευρά των δικών μας με τις "κόκκινες γραμμές", που ξεθώριασαν !!!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top