Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Σίγουρα, την απέδειξαν την κερδοφορία τους όλες οι κρατικές επιχειρήσεις τόσα χρόνια. Πετυχημένο μοντέλο ανάπτυξης. Γι'αυτό όλοι διεθνώς σήμερα μελετούν και ευλογούν το "ελληνικό μοντέλο", για να μας μοιάσουν. Να πάρουν κάτι από τη δόξα μας. :twisted:

Αλλά, ναι ξέχασα, δε φταίνε οι ράθυμοι εργαζόμενοι για την κατάντια μας, φταίνε μόνο οι κακές διοικήσεις και κυβερνήσεις (που προφανώς τις ψήφισαν κάποιοι άλλοι, ίσως οι Μάο-Μάο και όχι εμείς). Εμείς ζούμε στη χώρα του ποτέ.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δεν καταλαβαινω την ειρωνια σου μετα απο τοσα επιχειρηματα.Και επειδη η δεν διαβασες καλα, η δεν καταλαβες καλα, η εβαλες αυτοματη απαντηση χωρις να διαβασεις καθολου, για να δουμε τι ειπε ο κοσμος πριν απο σενα...
NFEEFE":3rn2a5cb said:
Οχι κερδη της μιας χρονιας (πωληση ΔΕΚΟ) αλλα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΓΕΙΑΝΣΗ και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ασχοληθει με τις πηγες κερδους του κρατους μας ΣΩΣΤΑ.
Εγω εδω ειπα οτι δεν δουλευει σωστα το δημοσιο, και θα πρεπει να το κανει επιτελους.
niogr":3rn2a5cb said:
Εγώ προσωπικά είμαι κατά της ιδιωτικοποίησης των κρατικών αερολιμένων, καθώς αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως κερδοφόρα μέσα για το κράτος. Περισσότερο ζημία θα είναι η ιδιωτικοποίησή τους παρά κέρδος! Γιατί να πηγαίνουν τα λεφτά π.χ. σε μια γερμανική εταιρεία όπως συμβαίνει με το Ελ. Βεν. και να μην μένουν στην Ελλάδα?
Καθως αυτα μπορουν (με σωστη διαχειριση που θα πρεπει να την απαιτησει και ο κοσμος) να λειτουργησουν ως κερδοφορα...

Μηπως τελικα καταλαβες λαθος?

Οσο για την ειρωνια, τι να πω. Μετα λες οτι σου φταιει το δημοσιο. Αν διαβαζες λιγο οτι γραψαμε και δεν ησουν προκατειλημμενος, ισως καναμε μια φορα σωστη συζητηση...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

There is no such thing as a free lunch. Ζούμε πολύ παραπάνω από τις δυνατότητές μας και καταναλώνουμε με δανεικά πολύ περισσότερα από όσα παράγουμε. Ανταγωνιστικοί δεν μπορούμε να είμαστε υπό αυτές τις συνθήκες.

Το ελληνικό κράτος ΔΕΝ μπορεί να είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας, έχει αποδειχθεί περίτρανα τόσα χρόνια και με τόσα φέσια. Οι υπηρεσίες του είναι χείριστες. Δεν ξέρει καν πόσους υπαλλήλους έχει και τι πληρώνει πού. Ο κύβος ερρίφθη. Η μοναδική εξυγίανση είναι ιδιωτικοποιήσεις (και των αεροδρομίων), μείωση μισθών, σπατάλης, απολύσεις χαραμοφάηδων και επανεκκίνηση, γιατί ακόμα και η Τουρκία μας έχει ξεπεράσει δυστυχώς. Πικρά αλλά αληθινά.

Το πάρτυ τελείωσε... Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε και ξεσουρώσουμε τόσο πιο γρήγορα θα συνέλθουμε. Για τις ερχόμενες γενιές ρε γαμώτο!

ΥΓ: Όσο για το ότι στο Ελ.Βεν τα λεφτά δε μένουν Ελλάδα, έλεος, μόνο με τις χιλιάδες θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν, ζούνε τόσοι άνθρωποι. Γιατί επιμένεις σε αποτυχημένα συστήματα/συνθήματα που κανείς σοβαρός δεν ενστερνίζεται στη Δύση? (εδώ αμφιβάλω αν τα πιστεύουν πλέον και στην Κούβα)
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Καλα τα λες, αλλα εχω μια ερωτηση...Το κρατος απο που θα εχει εισοδηματα? Μονο απο τη φορολογια? Γιατι και εκει δεν εχουμε δει αποτελεσματα. Μονο εμεις πληρωνουμε.
Cyverius":3bv6m39d said:
καταναλώνουμε με δανεικά πολύ περισσότερα από όσα παράγουμε.
Ναι.Γιατι καποια στιγμη παραγαμε πατατες πχ, αλλα ξαφνικα βαλθηκαμε να ξεκανουμε τον αγροτη που τις παρηγαγε.. Και ως δια μαγειας ξαφνικα δεν μας φτανουν πλεον οι πατατες που παραγουμε. Καποια στιγμη παραγαμε αγροτικα προϊοντα, και τωρα τα εισαγουμε. Ετσι και καποια στιγμη ειχαμε μια απο τις καλυτερες αεροπορικες εταιριες, και την ξεκοιλιασαμε για να βαλουμε μεσα οποιον να'ναι για να ξαναβγουμε κυβερνηση. Και την ξεκαναμε. Αυτο ομως ειναι θεμα κακοδιαχειρησης. Και επειδη η χωρα μας δεν ειναι PC να κανει restart, και επειδη δεν παιζουμε Age of Empires δεν υπαρχει επανεκινηση κρατους. Για να ξεπληρωθουν τα χρεη, η πρεπει να τριξουμε τα δοντια μας για να εχει κερδη το δημοσιο, η θα δανειστουμε και αυτα που δανειστουμε ΠΑΛΙ θα τα χρωσταμε. Η κατασταση μας ειναι οπως του κλασικου :5: που εχει αγορασει με δανειο μερσεντες και δεν εχει να πληρωσει αλλες δοσεις. Η θα βρει δουλεια και θα αρχισει τους διακανονισμους και αποπληρωμη, η θα δανειστει κι αλλο γιατι ειναι αργοσχολος και μετα θα ξαναβρεθει στο ιδιο προβλημσ. Και τοτε τα πραγματα θα ειναι χειροτερα. Ετσι κι εμεις. Η αρχιζουμε και κανουμε καλη διαχειριση των πορων μας και τους κανουμε κερδοφορους, η παλι θα ειμαστε εδω σε 4-5 χρονακια. Και τοτε δεν μας σωζει τιποτα.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αν δεν είσαι μέρος της λύσης, είσαι μέρος του προβλήματος. Εδώ μιλάμε για 300 δις χρέος που η πλειοψηφία είναι από μισθούς, επιδόματα, συντάξεις που δόθηκαν/αυξήθηκαν χαριστικά ή με τσαμπουκάδες και συ μου μιλάς για κέρδος? Ας μειώσουμε πρώτα το έλλειμμα που δημιουργούν οι χαραμοφάηδες, ας αφήσουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία να ανθίσει χωρίς κωλύματα και μετά θα έρθει και η είσπραξη φόρων και εσόδων. Ανάποδα δε γίνεται. Όσο διατηρείς τη μαύρη χοάνη της κρατικής σπατάλης, κάνεις μια τρύπα στο νερό. Κρατικοδίαιτη οικονομία είναι θνησιγενής οικονομία. Τρανή απόδειξη η χώρα μας.

Καλά μιλάμε, έχουμε ξεφύγει....
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

@Cyverius
"Όσο για το ότι στο Ελ.Βεν τα λεφτά δε μένουν Ελλάδα, έλεος, μόνο με τις χιλιάδες θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν, ζούνε τόσοι άνθρωποι."

Στο Ελληνικό αν θυμάμαι καλά όλα δούλευαν αυτόματα και δεν είχε καθόλου κόσμο... ποιές χιλιάδες θέσεις ??? επιπλέον ναι, στα καταστήματα κλπ αλλά μην τρελαθούμε κιόλας, με τις χιλιάδες θέσεις. Αν εννοείς τους security, handling κλπ , αυτοί θα υπήρχαν σήμερα και Ελληνικό να είχαμε ακόμα !!!
Και όχι μόνο αυτό, αλλα καθε Παρασκευή απόγευμα μαζεύονται όλοι στο parking του Ελ Βεν. , αγοράζουν όλοι σαμπανιες και τα σπάνε, απο το πολύ χρήμα που κονομάνε.
Μάλλον απευθύνεσαι σε νέους και ανύπαντρους που δεν έχουν σκοπό να κάνουν ποτέ οικογένεια... γιατί αυτό το "ζούνε" θέλει μεγάλη εξήγηση....
Τελικά σε αυτή τη χώρα τί θέλουμε ? είμαστε ευχαριστημένοι να μας δίνουν μια δουλειά με ελαστική- που φτάνει στο ξεχείλωμα - σχέση , να παίρνουμε 600-1000 Ευρώ, να μας εκμεταλλεύονται χωρίς να μπορούμε να πούμε "κιχ" και τα κέρδη να τα παίρνουν κάποιοι λίγοι ? ( μήπως ακούγομαι ολίγον ως ΚΚΕς ???)
αν δεν κάνω λάθος έχουμε σοσιαλιστική κυβέρνηση !
Αμάν πιά με τους τιμητές ... αλήθεια αγαπητέ εσύ τι μισθό παίρνεις ? είσαι ευχαριστημένος με 700 Ευρώ. ? ή είσαι βολεμένος με την περιουσία του μπαμπά και κρίνεις εκ του ασφαλούς ?? γιατί αν σπούδασες και έχεις απαιτήσεις για καλύτερες αποδοχές, τό ίδιο έχω και εγώ και ελπίζω και τα παιδιά μου !


Αν δεν είσαι μέρος της λύσης, είσαι μέρος του προβλήματος. Εδώ μιλάμε για 300 δις χρέος που η πλειοψηφία είναι από μισθούς, επιδόματα, συντάξεις που δόθηκαν/αυξήθηκαν χαριστικά ή με τσαμπουκάδες και συ μου μιλάς για κέρδος?

Ποιος ηλίθιος στο είπε αυτό ??? το χρέος των 300 δις οφείλεται σε μισθούς ???? τί μας λές ??? οι συντάξεις του κοσμάκη, τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων που πήγαν στο χρηματιστήριο και πέταξαν προς Ελβετία μεριά οι δημόσιοι υπάλληλοι τα πήραν?
Να θυμηθώ τους Ολυμπιακούς αγώνες που με τον Σαμαραγκ να λέει το "Αthens" πάθαμε όλοι πλάκα, αλλα τώρα έρχεται ο πονοκέφαλος απο τα χρέη που μας άφησαν... το επίδομά μου είναι το πρόβλημα της χώρας ??? τέτοιες ανακρίβειες ( προσπαθώ να κρατήσω κόσμια τη συζήτηση) δεν πρέπει να λέγονται...
Δηλαδή οι χιλιάδες φοροφυγάδες, με προκλητικές δηλώσεις είναι εντάξει και σου φταίει ο Δ.Υ. ? ο κάθε Βουλγαράκης με τις offshore είναι αποδεκτός ?
τα δεκάδες καρτέλ της "ιδιωτικής πρωτοβουλίας" που έχουν φτάσει τις τιμές στα ύψη , τα διυλιστήρια που ξεχνούν να ρίξουν την τιμή οταν πέφτει διεθνώς είναι στο απυρόβλητο ??? θα μπορούσα να γράφω για ώρες, αλλα μάλλον τα γνωρίζουν ΟΛΟΙ, οπότε δεν έχει νόημα
Το κόστος των δημοσίων έργων έχει φτάσει σε τέτοιες τιμές για να φάνε τα μέλη του ΤΕΕ, που έφτασαν τους δρόμους να είναι οι ακριβότεροι στην κατασκευή τους, αν και χρησιμοποιούνται συνήθως παράνομοι μετανάστες με μεροκάματα πείνας. Τα κότερα που αγοράζονται ακόμα και σήμερα, τα διαμερίσματα που αγοράζονται με μετρητά αυτό τον καιρό στις ακριβότερες περιοχές του Λονδίνου, μάλλον θα ανήκουν σε δημόσιους υπαλλήλους , που πρόλαβαν να βγάλουν τα περίσσεια απο το μηνιάτικό τους σε offshore

Τέλος, για να έχουμε και καλό ρώτημα, πόσος θα έπρεπε να είναι ο μισθός ενός υπαλλήλου με 10-15 χρόνια υπηρεσία, ας πούμε ΤΕ ?? εννοώ βέβαια τα καθαρά μετά απο όλες τις κρατήσεις για φόρο, σύνταξη και περίθαλψη που πληρώνονται χρυσά ???
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

αρχίσαμε πάλι τις π@@ριες...

Το Ελ.Βεν δημιούργησε ανάπτυξη στη γύρω περιοχή και οι χιλιάδες θέσεις εργασίας που άμεσα ή έμμεσα σχετίζονται με αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο.

άσε τους σοσιαλισμούς στην άκρη, δεν είναι τι θέλουμε, είναι τι μπορούμε να κάνουμε υπό αυτές τις συνθήκες. wake up already!

σίγουρα δε μπορούμε να συνεχίσουμε να απαιτούμε να καλοπληρώνει ένα χρεοκοπημένο κράτος μυριάδες παραπανίσιους δημοσίους κηφήνες

το σωστότερο θα ήταν μαζικές απολύσεις των άχρηστων ώστε να πληρώνονται καλύτερα όσοι αξιοκρατικά κάνουν πραγματική δουλεία και όχι οι υπόλοιποι που απλά μπλέκονται στα πόδια τους, τιγκάροντας τα γραφεία. τι θα κάνουν μετά αυτοί, ουδόλως με ενδιαφέρει

εκτός και αν το κράτος για σένα είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα αποκατάστασης αργόμισθων εις βάρος των πολιτών που υποτίθεται ότι έπρεπε να εξυπηρετούν
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Cyverius":32u251te said:
Αν δεν είσαι μέρος της λύσης, είσαι μέρος του προβλήματος. Εδώ μιλάμε για 300 δις χρέος που η πλειοψηφία είναι από μισθούς, επιδόματα, συντάξεις που δόθηκαν/αυξήθηκαν χαριστικά ή με τσαμπουκάδες και συ μου μιλάς για κέρδος? Ας μειώσουμε πρώτα το έλλειμμα που δημιουργούν οι χαραμοφάηδες, ας αφήσουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία να ανθίσει χωρίς κωλύματα και μετά θα έρθει και η είσπραξη φόρων και εσόδων. Ανάποδα δε γίνεται. Όσο διατηρείς τη μαύρη χοάνη της κρατικής σπατάλης, κάνεις μια τρύπα στο νερό. Κρατικοδίαιτη οικονομία είναι θνησιγενής οικονομία. Τρανή απόδειξη η χώρα μας.

Καλά μιλάμε, έχουμε ξεφύγει....
Και πως θα μειωθει το ελλειμα αν δεν εχεις εσοδα???Πως θα το μειωσουμε? Μονο με τη φορολογια απλα θα τσακισεις τον εργαζομενο και που δεν εχει και δεν θα κινηθει η αγορα αρα δεν θα μπορει να ζησει καμια επιχειρηση εδω, αρα παλι δεν θα ειναι ελκυστικη η χωρα μας για επενδυσεις και παααλι θα πρεπει να μειωσουμε μεισθους και παλι θα μπουμε στον ιδιο κυκλο. Εδω βεβαια δεν βλεπει ο κοσμος οτι βγηκαν οι ευρωπαιοι και ειπαν οτι τα μετρα που πηραμε δεν εχουν καμια σχεση με το ελλειμα και το μονο που θα κανουν ειναι να τα κανουν χειροτερα (αλλα στην αρχη μας ελεγαν να τα παρουμε).Καλη η σκεψη σου, αλλα χωρις λεφτα η αγορα δεν κινειται. Και η αγορα επισης δεν ζει μονο 3 μηνες το καλοκαιρι και 15 μερες χριστουγεννα και πασχα.
το σωστότερο θα ήταν μαζικές απολύσεις των άχρηστων ώστε να πληρώνονται καλύτερα όσοι αξιοκρατικά κάνουν πραγματική δουλεία και όχι οι υπόλοιποι που απλά μπλέκονται στα πόδια τους, τιγκάροντας τα γραφεία. τι θα κάνουν μετά αυτοί, ουδόλως με ενδιαφέρει
Ωραια...Και ποιος θα κανει τις απολυσεις..? Το ΠΑΣΟΚ, η επομενη κυβερνηση, η θα γινει δημοψηφισμα? Μηπως αν γινουν τα κριτηρια θα ειναι κομματικα, αρα πελατειακα, αρα χ@σε μεσα? Παλι πελατειακες σχεσεις θα επικρατουν! Αν δεν αλλαξει ο πολιτικος κοσμος που τον κρατανε σε ομηρια αυτοι οι ακατανομαστοι οποιαδηποτε αλλαγη και να γινει δεν θα πιασει. ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ! Και ολα τα αλλα ειναι ουτοπικα. Εκτος αν πουλησουμε και το ΙΚΑ το ΕΣΥ τον στρατο μας και τελος τη Βουλη για να μας κανουν κουμαντο οι αλλοι και με το νομο.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

NFEEE, μιλάς για αλλαγή νοοτροπίας, αλλά στην ουσία δεν το εννοείς, αφού επιμένεις να βλέπεις την κρατική μηχανή (ή σακαράκα, στην περίπτωσή μας) σαν μοχλό "ανάπτυξης" δια της ασκήσεως δραστηριοτήτων που κανονικά έπρεπε να έχουν ιδιώτες. Αυτή η νοοτροπία είναι που μας οδήγησε στο γκρεμό και όσο εμμένουμε σε αυτή κανένα μέτρο δε θα αποδώσει γιατί κανείς δε μας παίρνει στα σοβαρά.

Να στο πω απλά, γιατί δεν το έπιασες, δε μπορείς να μιλάς για έσοδα αν δε μειώσεις τα πεταμένα λεφτά που δίνεις σε άχρηστα πράγματα. Αυτή τη στιγμή εκλιπαρούμε να μας δανείσουν για να... πληρώσουμε τους αργόμισθους του δημοσίου και να αποπληρώσουμε προηγούμενα δάνεια που λάβαμε για τον ίδιο λόγο. Μα, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις ότι δεν πάει άλλο με το ξεχειλωμένο δημόσιο??? Δεν έχουμε έσοδα έχουμε μόνο δάνεια και (πολλά) έξοδα.

Τέσπα, έκαστος καθ'ω ετάχθη

Κατανοώ τον πόθο των συναδέλφων του δημοσίου να μη χάσουν τα κεκτημένα, αλλά έτσι πως πάμε σε λίγο θα δώσουμε και τα σώβρακα αν δε συμβιβαστούμε με την πραγματικότητα.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

@ Cyverius

για να κλείσουμε αν θέλετε τη συζήτηση που δεν οδηγεί πουθενά, να αποδεχτούμε τα παρακάτω :
εγω λοιπόν είμαι ενας αργόμισθος του Δημοσίου - όλοι στο ίδιο σακί-
και εσύ είσαι ένας φοροφυγάς - πάλι όλοι στο ίδιο σακί- , οπότε μην ανησυχείς, δεν θα σου πάρει κανένας το σώβρακο, αφου δεν πληρώνεις... εγώ έχω μείνει χωρίς, αφού μόνο εγώ και οι άλλοι "αργόμισθοι" πληρώνουν εφορία εδώ και χρόνια.
Τα προσοδοφόρα αεροδρόμια μπορεί να δοθούν με ΣΔΙΤ σε ιδιώτες, να δούμε με τί όρους, γιατί αν είναι πάλι να έχουν εξασφαλισμένη πελατεία ( βλέπε σύμβαση με Hochtief για minimum κίνηση επιβατών) τότε να τη @@## την ιδιωτική πρωτοβουλία .. και πάλι εδώ θα είμαστε να δούμε και να κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, όπως σε λίγους μήνες μετά τη συγχώνευση ΟΑ- Aegean εδώ θα είμαστε να θυμηθούμε τί έλεγαν μερικοί για την κακή κρατική ΟΑ, τα μονοπώλια, την έλλειψη ανταγωνισμού στις τιμές και άλλα ωραία.
Αλήθεια ,αν αρχίσουν να κλείνουν τα μικρά α/δ, που πλέον δεν θα έχουν κάλυψη απο τα έσοδα των μεγάλων, θα "πονέσει" κανένας? ή μόνο η Μυκονος ενδιαφέρει ?

Και κάτι ακόμα : μήπως θα πρέπει να το ξανασκεφτείς να πετάξεις ξανά στην Ελλάδα, με όλους αυτούς τους αργόμισθους υπαλλήλους απο τους οποίους εξαρτάται η ζωή σου να "ξύνονται" όλη μέρα ????
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top