Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Από ποιά μεριά θα έπρεπε να το βλέπουμε φίλε George δηλαδή, από την πλευρά της καθαρίστριας? Επιβάτες είναι η πλειοψηφία των πολιτών και οι συγκρίσεις με το Ελ.Βεν είναι χαοτικές για τα υπόλοιπα "μεγάλα" περιφερειακά αεροδρόμια (SKG,HER, RHO κλπ) που διακινούν και την πλειοψηφία του κοινού. Εκεί υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης που σε καμία περίπτωση δε δύναται να καλύψει το δημόσιο, όπως απέδειξε τόσα χρόνια.

Δε θα ασχοληθούμε με την άγονη γραμμή και τα απόμακρα αεροδρόμια, αυτά επιδοτούνται και θα μείνουν κρατικά αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Τα άλλα καίνε, που κάνουν μπαμ στη σύγκριση με τα αντίστοιχα του εξωτερικού... Είμαστε τουριστική χώρα, ας το δούμε επιτέλους θερμά. Το σπατόσημο τουλάχιστον στο Βενιζέλος δεν πήγε χαμένο, μην ξεχνάτε την προηγούμενη κατάσταση. Ο ιδιώτης έχει συμφέρον να παρέχει καλές υπηρεσίες γιατί εξαρτάται το κέρδος του από αυτό.

Όσο για τα διόδια τουλάχιστον, επέτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα καταστάσεις και πόσοι των κρατικών διοδίων έχτισαν βίλες και πήραν τζιπ με υπεξαιρέσεις... ευτυχώς εδώ που μένω τα ανέλαβε ιδιώτης και είδαμε επιτέλους φρεσκοστρωμένο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών χωρίς κηφηναριό.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Στην οικονομική φάση που βρισκόμαστε, σαν Ελληνικό Κράτος, η ιδιωτικοποίηση αποτελεί μονόδρομο και πιθανό εισόδημα
για τον "ταλαίπωρο" κρατικό προυπολογισμό. Τα αεροδρόμια μπορούν να φέρουν χρήμα, αποτελούν σημαντικό περιουσιακό στοιχείο αλλά το κράτος στη φάση που είναι δεν μπορεί να κάνει μακροχρόνιες επενδύσεις, έτσι μοιραία θα προχωρήσει σε εκποιήσεις. Είμαι βέβαιος ότι μέσα στην ανάγκη να γίνουν "γρήγορα" τα πράγματα κάποια σεροδρόμια ή θα πάνε για ένα κομμάτι ψωμί...ωστόσο θα δημιουργήσουν και θέσεις εργασίας και αυτό είναι θετικό. Το κακό όμως είναι πως ελάχιστα αεροδρόμια θα κριθούν από τον ιδιώτη ως βιώσιμα... γιατί ο ιδιώτης φέτος ζητάει 50 του χρόνου 100 και μετά 200 και δεν ξέρω κατά πόσον οι ρυθμοί ανάπτυξης μπορεί να είναι τέτοιοι. Και μετά έχουμε τα γνωστά...περικοπές
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

μια ακόμα παράμετρος στο θέμα είναι και τα μικρά αεροδρόμια, τα οποία χρηματοδοτούνται ουσιαστικά απο τα έσοδα των μεγάλων..
Όλοι αυτοι λοιπόν που είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων των μεγάλων ( ουσιαστικά παραχώρηση εκμετάλλευσης και όχι πώληση) θα πρέπει να πούν αν δέχονται να επιβαρυνθούν ΚΑΙ με αυτό στη φορολογία τους...
Οι ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα δυστυχώς έχουν μεγάλη διαφορά απο τη διεθνή πρακτική.. Είδαμε μήπως τον ΟΤΕ να βελτιώνεται ? λιγότερους τεχνικούς έχει τώρα για αποκατάσταση βλαβών και οι βελτιώσεις των δικτύων του πάνε με ρυθμό χελώνας.
Επίσης, φταίνε τα 4-5 μεγάλα αεροδρόμια για την όποια αρνητική εικόνα δείχνουν ? αν διαχειριζόταν τα ίδια τα έσοδά τους τότε θα μπορούσαμε να κατηγορήσουμε τους αερολιμενάρχες κλπ για κακό management.. Εδώ για ενα ανταλλακτικό αποφασίζει η "Αθήνα", για το μοναδικό λόγο της συγκέντρωσης των εξουσιών..σιγά μην αφήσουν άλλους να τους χαλάσουν τη "σούπα" ( δηλαδή τη μάσα)
Ποιος φταίει οτι για 3-4 συνεχόμενη χρονιά το τμήμα πληροφοριών ( ιδιαίτερα κρίσιμο για ενα σύγχρονο αεροδρόμιο - αρμόδιο και για την ενημέρωση των συστημάτων οπτικών αγγελιών) στα περισσότερα περιφερειακά δεν θα λειτουργήσει ή θα υπολειτουργεί σε βαθμό που δεν θα είναι αξιόπιστο? 3-4 εποχιακοί υπάλληλοι - όπως γίνονταν παλιότερα θα έλυναν το πρόβλημα.. αλλά εκεί οι πολιτικοί διοικούντες κάνουν οικονομίες και αλλού δίνουν χρήμα με τη σέσουλα
Επίσης- και ίσως αυτό φανεί συνδικαλιστικό, αλλά σκέφτομαι και τα παιδιά μου - θέλουμε μια ιδιωτικοποίηση που κάποιος "προσκείμενος" θα βγάζει τα εκατομμύρια και θα "προσφέρει θέσεις εργασίας" των 600-700 ευρώ και ελαστικού ωραρίου ? αυτό θέλουμε ? γιατί αυτό συμβαίνει με τους σεκιούριτι τους handlers και τις εταιρείες καθαρισμού στα αεροδρόμια, όπου νέα παιδιά παρακαλάνε για μια θέση της ξεφτίλας (γιατί μερικοί νομίζουν ακόμα οτι το δημόσιο έχει το μονοπώλιο του μέσου και της διαπλοκής)
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Όχι, θέλουμε ακόμα περισσότερους χαραμοφάηδες δημόσιους υπάλληλους, που έγιναν το βασικό προϊόν της Ελλάδας.

Μάλλον δεν έχεις ακόμα καταλάβει την κατάσταση της χώρας αγαπητέ. Το "ζήσε το μύθο σου στην Ελλάδα" τελείωσε, μαζί με τα βερεσέδια.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

@cyverious
ποιός μίλησε για περισσότερους δημόσιους υπαλλήλους- αν και θα μπορούσαμε να πούμε για ειδικότητες μέσα στα αεροδρόμια που θέλουν αρκετό κόσμο, όπως οι ηλεκτρονικοί που πρόσφατα φορτώθηκαν το σχετικά νεο σύστημα CUTE στα check-in desks ( ανάποδα δηλαδή απο αυτό που πολλοί ζητούν- είχε την τεχνική υποστήριξη μια εταιρεία με αρκετά λεφτά στη σύμβαση και δεν έγινε ανανέωση αρα το σύστημα ηρθε πίσω στην YΠA)
Και επειδή πιστεύω οτι οι περισσότεροι εδώ μέσα είναι αρκετά σχετικοί, όταν μπαίνουν νέα (επιπλέον και όχι αντικατάσταση παλιών) συστήματα (RADAR, ILS, αξονικοί, HBS κλπ) δεν θα πρέπει να υπάρχει και το ανάλογο προσωπικό ? αυτοί θα είναι χαραμοφάηδες.? σε παρακαλώ απάντησε μου !!
Πρίν λίγα χρόνια υπήρχαν κάποια μέτρα ασφαλείας που σήμερα έχουν ενισχυθεί με πολλαπλάσια συστήματα... αυτά τα περισσότερα οι ίδιοι θα τα δουλεύουν ? δεν θέλει χέρια ? μόνα τους θα λειτουργούν?
Τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι κατεξοχήν τσαρτεράδικα και όσοι νομίζουν οτι θα γίνουν Βενιζέλος επειδή θα τα πάρει κάποιος ιδιώτης βλέπουν όνειρα... κατ'αρχάς στα υφιστάμενα αεροδρόμια δεν τίθεται θέμα πώλησης.. είναι πολύ ακριβή η γή και οι υποδομές για τον οποιονδήποτε που θα θελήσει να κάνει σε αυτή τη ζωή απόσβεση.. μιλάμε για πιθανές παραχωρήσεις εκμετάλλευσης για 20-30 χρόνια.. με το δεδομένο λοιπόν οτι η κίνηση περιορίζεται σε 4-5 μήνες ( και αυτό δεν έχει να κανει με την οποιαδήποτε εικόνα αεροδρομίων), τί τιμές θα πρέπει ο ιδιώτης να βάλει στα τέλη και στις ενοικιάσεις καταστημάτων για να βγάλει λεφτά ? μια τυρόπιτα στο bar θα πρέπει να πουλιέται 6-8 ευρώ ? τί θα χρεώνει τις charter εταιρείες και αυτές θα συνεχίσουν να έρχονται? θυμηθείτε τί έγινε με την αλλαγή στην Αθήνα, εξαφανίστηκαν τα charter απο το Βενιζέλο.....τότε θα διαμαρτυρηθεί κανένας ή θα λέει "δεν πειράζει αφού είναι ιδιωτικό"?
Επίσης - και επίτρεψέ μου να γνωρίζω- γνωρίζεις τα τιμολόγια που δίνουν οι εταιρείες που κάνουν τεχνική υποστήριξη σε διάφορα συστήματα όταν χρειάζεται ? μια επέμβαση είναι ο μισθός 2-3 "χαραμοφάηδων" που λές. Αν δηλαδή δεν έχει ψυκτικό, υδραυλικό (στο δικό μου τώρα δεν έχει) το αεροδρόμιο και φέρνει μια εταιρεία, νομίζεις οτι θα γλυτώσει λεφτά ??? πολλαπλάσια θα δώσει, αλλα για αυτά δεν πειράζει , έτσι ?
Έχουν πάρει μερικοί μονοκοπανιά και βρίζουν τους πάντες, επειδή είχαν την ατυχία να μπούν στο δημόσιο .. ε, ναί ! κάποιοι σπούδασαν το αντικείμενο και μπήκαν .. να τους σταυρώσουμε κιόλας ? ή μήπως τους παίρνει όλους η μπάλα ? γιατί ετσι να αρχίσουν οι απέξω να βρίζουν τους δημόσιους και αυτοι με τη σειρά τους να τους αποκαλούν ΟΛΟΥΣ φοροφυγάδες !!
Το κακό είναι οτι φωνάζαμε για τον ΟΤΕ, πουλήθηκε , είδαμε μείωση των ελλειμμάτων, είδαμε βελτίωση υπηρεσιών, σε λίγο θα λέμε και για την ΟΑ, που με την πιθανή συγχώνευση θα έρθουμε σε "άλλες εποχές"... μήπως θα είναι αργά για να διαμαρτυρηθούμε τότε ?
Με την υποδοχή στην ΥΠΑ των εκατοντάδων πιλότων και μηχανικών της ΟΑ που δεν θα έχουν και κάποιο ωφέλιμο εργο, ποιός διαμαρτύρεται ? αν τους δείτε να κάθονται ποιοί θα φταίνε ?
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ωραία τα γράφετε και οι δύο... και πραγματικά έχετε τοποθετήσεις εξαιρετικές. Την πραγματικότητα να βλέπουμε, μην την αγνοούμε.Τους μισθούς της πείνας και το ελαστικό ωράριο στον ιδιωτικό τομέα τον βιώνουμε εδώ και 15 χρόνια στο χώρο της αεροπορίας. Τι σου έλεγε ο αντιπρόσωπος στο νησί με τη θερινή κίνηση των καλοκαιρινών μηνών;;;!!! Δευτέρα γίνεται χαμός έλα από το πρωί και φύγε νύχτα. Τρίτη έλα το μεσημερι και φύγε βράδυ, Τετάρτη δεν πετάει τίποτα δικό μας κάτσε Ρεπο, και μετά ότι κάτσει... Υπήρχε πρόγραμμα θεωρημένο; όχι βέβαια... και μόλις πλησίαζε ο Οκτώβρης σε χαιρετούσε και σου έλεγε, άντε αν κάτσει και τίποτα καλό μπορεί να δουλέψουμε και του Χρόνου!!! ήταν ελαστικό ωράριο; ;ήταν ο βασικός μισθός (ξεφτίλα και τότε, όπως και σήμερα);;; 15 χρόνια πριν χαλαρά...και τώρα ανακαλύπτουμε ότι θα έρθει ο ιδιώτης και θα δίνει 600 - 700 ευρώ με ελαστικό ωράριο. Και βέβαια θα το κάνει, αφού για manager στο αεροδρόμιό του θα έχει τον τέως αντιπρόσωπο που θα φροντίσει να τον ενημερώσει ότι η τοπική κοινωνία πεινάει και θα χρωστάει και χάρη για την όποια πρόσληψη... γιατί τουλάχιστον θα κολλάει ένσημο, θα δικαιούται κανονική άδεια το χρόνο και θα φοράει και μια στολή... με τις υγείες μας.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Cyverius":2sqbpbm2 said:
Δε θα ασχοληθούμε με την άγονη γραμμή και τα απόμακρα αεροδρόμια, αυτά επιδοτούνται και θα μείνουν κρατικά αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Τα άλλα καίνε, που κάνουν μπαμ στη σύγκριση με τα αντίστοιχα του εξωτερικού...
Άλλο πράγμα η Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο, άλλο πράγμα το Καστελόριζο και η Πάρος και άλλο πράγμα η Ικαρία, η Σκιάθος, η Λήμνος, η Κάρπαθος κλπ κλπ... Δεν μπαίνουν με τίποτα όλα στο ίδιο τσουβάλι και είναι αδύνατο να επιχειρηματολογήσει κανείς για όλα μαζί σχετικά με το αν είναι καλύτερο να είναι κρατικά ή ιδιωτικά.

Cyverius":2sqbpbm2 said:
Όχι, θέλουμε ακόμα περισσότερους χαραμοφάηδες δημόσιους υπάλληλους, που έγιναν το βασικό προϊόν της Ελλάδας.
Όχι, δεν τους θέλουμε! Αλλά είναι μεγάλο λάθος να πιστεύεις ότι οι άνθρωποι που λειτουργούν τα ελληνικά κρατικά αεροδρόμια εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία. Απλώς δε συμβαίνει! Αν ασχοληθείς περισσότερο με τις πραγματικές συνθήκες, θα δεις ότι οι εύκολοι χαρακτηρισμοί ούτε ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ούτε βοηθούν τη συζήτηση.



Υ.Γ. Για τα διόδια δε γνωρίζω.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

ΟΚ, αν σας αρέσει η εικόνα που παρουσιάζουν τα ελληνικά αεροδρόμια (πλην Ελ.Βεν) πάω πάσο. Έχετε υπόψιν όμως ότι από εδώ και πέρα οι κάνουλες του άπλετου (δανεικού) κρατικού χρήματος θα κλείσουν. Όσο και να σφυρίζουμε αδιάφορα, η προσγείωση θα είναι ανώμαλη...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εγώ προσωπικά είμαι κατά της ιδιωτικοποίησης των κρατικών αερολιμένων, καθώς αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως κερδοφόρα μέσα για το κράτος. Περισσότερο ζημία θα είναι η ιδιωτικοποίησή τους παρά κέρδος! Γιατί να πηγαίνουν τα λεφτά π.χ. σε μια γερμανική εταιρεία όπως συμβαίνει με το Ελ. Βεν. και να μην μένουν στην Ελλάδα?
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Μιας και μς προλαβαν ας το κανω και το quote μου..! :roll:
Cyverius":1wo8ovil said:
ΟΚ, αν σας αρέσει η εικόνα που παρουσιάζουν τα ελληνικά αεροδρόμια (πλην Ελ.Βεν) πάω πάσο. Έχετε υπόψιν όμως ότι από εδώ και πέρα οι κάνουλες του άπλετου (δανεικού) κρατικού χρήματος θα κλείσουν. Όσο και να σφυρίζουμε αδιάφορα, η προσγείωση θα είναι ανώμαλη...
Το θεμα δεν ειναι αν μας-σας-μου-σου αρεσει η εικονα τωρα, το θεμα ειναι ΑΝ θα γινει καλυτερη μετα και τι θα δωσει η ιδια η κοινωνια γι'αυτο. Αν μου ελεγαν εμενα οτι ενας εργοδοτης θα αγορασει ενα αεροδρομιο (ΠΧ Ηρακλειου), θα το κανει ανταγωνιστικο ως προς τα τελη (για να μη πανε διπλα οι τσαρτερ εταιριες), θα δωσει καλους μισθους, ο κοσμος δεν θα χασει τη δουλεια του, και φυσικα θα κανει κατι καλυτερο για την εικονα του αεροδρομιου (και ως αποτελεσμα θα δωσει πολλα και στην τοπικη κοινωνια) θα του εκανα αγαλμα και θα τον υποστηριζα ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ. Αλλα ειναι πολυ δυσκολο καποιος που θελει να εχει κερδος να τα κανει ολα αυτα. Δες τα και πες μου.. Πανε ολα αυτα μαζι? Οταν ολοι λενε να γινουμε ανταγωνιστικοι, εννοουν να πεσουν οι μισθοι (σε επιπεδα Τουρκιας, και βαλκανιων) οχι για να ζησουμε εμεις καλυτερα... Για να επενδυσει ο ξενος εδω.

Δεν μπορει να γινει κατι ομως και οσο δανειζομαστε... Γιατι οσο δανειζομαστε θα χρωσταμε. Απλο. Το θεμα ειναι να αποκτησει ΚΕΡΔΗ το δημοσιο. Οχι κερδη της μιας χρονιας (πωληση ΔΕΚΟ) αλλα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΓΕΙΑΝΣΗ και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ασχοληθει με τις πηγες κερδους του κρατους μας ΣΩΣΤΑ. Ελεος. Το κρατος ειναι μια επιχειρηση.. Αν δεν εχει πορους πως θα ζησει? Με δανεικα? Λογικο ειναι να κλεισει!

Οσο για το οτι ολα πρεπει να ιδιωτικοποιηθουν, γιατι πρεπει, ειδα και τους Αμερικανους ποσο καλο επιπεδο εχουν... Αλλα τωρα το καταλαβαν και αρχισαν παλι τις κρατηκοποιησεις...

ΥΓ: Εννοειται οτι ειμαι εναντιων της ηλιθιας πρακτικης ορισμενων δημοσιων υπαλληλων.. Δεν πρεπει να τους βαζουμε ολους μεσα στο ιδιο τσουβαλι. Δυστυχως η κοινωνια μας ειναι αρρωστη, και οσο ασχολουμαστε με Τζουλιες δεν θα δουμε προκοπη...Καποια στιγμη πρεπει να γινουν τομες στη κοινωνια, αλλα οχι στους θεσμους, αλλα στη νοοτροπια μας. Ολων μας (και δεν βγαζω και εμενα απο μεσα φυσικα).

niogr":1wo8ovil said:
Εγώ προσωπικά είμαι κατά της ιδιωτικοποίησης των κρατικών αερολιμένων, καθώς αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως κερδοφόρα μέσα για το κράτος. Περισσότερο ζημία θα είναι η ιδιωτικοποίησή τους παρά κέρδος! Γιατί να πηγαίνουν τα λεφτά π.χ. σε μια γερμανική εταιρεία όπως συμβαίνει με το Ελ. Βεν. και να μην μένουν στην Ελλάδα?
Αυτο ακριβως λεω κι εγω...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top