Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ Α340-300;

ως προς το κοκκινο φαναρακι θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα. Η Ολυμπιακαρα , εχει πληροτητες που αλλα μαγαζακια (που το παιζουν εταιριες) τις βλεπουν με το κυαλι. Εχει τεχνογνωσια , εχει καλο ανθρωπινο δυναμικο (θελει λιγο διορθωση σε αυτο , ομως ειναι σαφως ανωτεροι απο τους ψυχρους γερμανους η τα κουνιοτραμπαλα τους αγγλους) , και πανω απο ολα μην ξεχναμε οτι η Ολυμπιακη δεν εχει επιβατες , εχει οπαδους. Λιγες εταιριες το εχουν καταφερει αυτο. Αν οι ανθωποι των ΟΑ αποφασισουν να δουλεψουν σωστα χωρις τη νοοτροπια του δημοσιου και πανω απο ολα , τους αφησουν να δουλεψουν χωρις ανωθεν παρεμβασεις , μαγαζακια και περιπτερα τυπου A3 θα κλεισουν μεσα σε λιγες μερες. Και μην ξεχνατε οτι τα κατα καιρους μαγαζακια στηριχθηκαν απο προσωπικο που εφυγε απο την ΟΑ. Να σας υπενθυμισω χαρακτηριστικα οτι το inflight service στην B/C της Α3 ειναι κοπια κατα γραμμα αυτου της ΟΑ. Οχι τυχαιο , εφοσον η επικεφαλης του κλαδου στην Α3 , περουσε επι 25 ΕΤΗ στην ΟΑ..... Και οχι μονο , υπαρχουν παρα πολλα τετοια παραδειγματα. Δυστυχως ετσι κλαινε καποιοι πιλοτοι της αεροπλοιας που πηγαν στην ΚLAXON για να πεταξουν jet και τωρα πολλοι απο αυτους χτυπανε το κεφαλι τους στον τοιχο.
 
anax":3gfjetuk said:
ως προς το κοκκινο φαναρακι θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα. Η Ολυμπιακαρα , εχει πληροτητες που αλλα μαγαζακια (που το παιζουν εταιριες) τις βλεπουν με το κυαλι. Εχει τεχνογνωσια , εχει καλο ανθρωπινο δυναμικο (θελει λιγο διορθωση σε αυτο , ομως ειναι σαφως ανωτεροι απο τους ψυχρους γερμανους η τα κουνιοτραμπαλα τους αγγλους) , και πανω απο ολα μην ξεχναμε οτι η Ολυμπιακη δεν εχει επιβατες , εχει οπαδους. Λιγες εταιριες το εχουν καταφερει αυτο. Αν οι ανθωποι των ΟΑ αποφασισουν να δουλεψουν σωστα χωρις τη νοοτροπια του δημοσιου και πανω απο ολα , τους αφησουν να δουλεψουν χωρις ανωθεν παρεμβασεις , μαγαζακια και περιπτερα τυπου A3 θα κλεισουν μεσα σε λιγες μερες. Και μην ξεχνατε οτι τα κατα καιρους μαγαζακια στηριχθηκαν απο προσωπικο που εφυγε απο την ΟΑ. Να σας υπενθυμισω χαρακτηριστικα οτι το inflight service στην B/C της Α3 ειναι κοπια κατα γραμμα αυτου της ΟΑ. Οχι τυχαιο , εφοσον η επικεφαλης του κλαδου στην Α3 , περουσε επι 25 ΕΤΗ στην ΟΑ..... Και οχι μονο , υπαρχουν παρα πολλα τετοια παραδειγματα. Δυστυχως ετσι κλαινε καποιοι πιλοτοι της αεροπλοιας που πηγαν στην ΚLAXON για να πεταξουν jet και τωρα πολλοι απο αυτους χτυπανε το κεφαλι τους στον τοιχο.

Τι σχέση έχει αυτό με τον τίτλο του topic? Λίγο περισσότερη προσοχή παρακαλώ :!:
 
Top