Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ Α340-300;

i OA ehi 3 A300 kai ehi bebos 4,berdeutika katalathos ekini tin imera giati eprepe na figo kai then ksanadiabasa afto pou egrapsa.Esi bebeos san Co-Admin anti na prospathisis na me grapsis ena PM i e-mail prospathas amesaos enan na kanis angreifen,then ksero pantos giati ESI ise Co-Admin...then to aksizis katholou.

Pantos ti na po,edo amesos pianonte oli :x
 
Γεια σου el-greco


Esi bebeos san Co-Admin anti na prospathisis na me grapsis ena PM i e-mail prospathas amesaos enan na kanis angreifen,


PM ?

Πόσα PM σου γράψαμε τους τελευταίους μήνες?
πόσες φορές σου κάναμε ban ?

Απάντησες ποτέ ? Έδωσες ποτέ μια δικαιολογία ?


Και πάλι συνεχίζεις να χρησιμοποιείς το forum σαν να είναι του Μήτσου το Βενζινάδικο...,

El-greco κάνεις ένα μικρό λάθος,
Γράφεις τόσα post, που είτε στέκονται ακόμα γραμμένα (και αναπάντητα), είτε είναι τελείως off-topic, ή ξεκινάς να βρίζεις εταιρείες.
Δεν λέω ότι γράφεις άχρηστα posts – επειδή κάθε post μπορεί να έχει ένα νόημα,

αλλά δεν βλέπω λογική στα post σου,

!! Αλήθεια, πόσες φορές έχεις δει το post που υπάρχει σε κάθε κατηγορία, με τον τίτλο "Διαβάστε πριν γράψετε" ?

σχεδόν το 95% από τα μέλη του forum μας, ρίξανε μια ματιά στο site, εκεί που έχουμε όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι...πληροφορίες στόλων, αεροδρομίων, registrations, ό,τι θέλεις...

Εσύ, el-greco είσαι ένας από το 5% ? Δηλαδή, βαριέσαι να κοιτάξεις και προτιμάς να γράφεις posts?
δεν εννοώ το τελευταίο σου post, εννοώ τα posts σου γενικά.

el-greco, ξέρεις πόση δουλειά, τι ιστορίες έχουμε για το forum αυτό?

Πόσοι από τα μέλη και φίλοι μας βοηθάνε για να κρατήσουμε ένα υψηλό standard ?

then ksero pantos giati ESI ise Co-Admin...then to aksizis katholou.


Ίσως η φράση μου για τα Α300 να ήταν υπερβολική, και ζητάω συγγνώμη.
Έχεις δίκιο ότι σαν Co-admin πρέπει να είμαι πιο sostos ,

αλλά για να μου μιλάς με τέτοιο τρόπο, πρέπει να έχεις και κάποια στοιχεία, και θα ήθελα να τα ακούσω…

αυτό ισχύει για όλα τα μέλη

όποιος έχει πρόβλημα μαζί μου, μπορεί να μου μιλήσει

πιστεύω πως,
βοήθησα κάθε μέλος που χρειάστηκε βοήθεια, προσπαθώ να απαντώ σε όλα τα PM, από τα μέλη μας, όσο μου επιτρέπει και ο χρόνος!

εσένα el-greco, από την πρώτη μέρα που γράφτηκες, σου έγραψα ένα μήνυμα, ότι άμα έχεις ερωτήσεις ή προβλήματα, να μην ντρέπεσαι να μου στείλεις μήνυμα,

και κάτι ακόμα,

τις τελευταίες σειρές από αυτό το post, δεν τις γράφω ως co-admin

εννοώ, ότι δεν θα σου κάνω ούτε ban, ούτε θα πω στους φίλους μου για σένα για να σου κάνουνε ban,

άμα θέλεις να μου μιλήσεις, μιλάμε μέσω e-mail.

---

back to the topic parakalo
 
i alagi enos stolou aeroskafon apo ton ena tipo sto alo de ginete apo mia mera stin ali . Opos anefera ne , hrisimopioun mikra jet ala mono gia tis thigatrikes tous kati pou itan diko mou lathos giati de to tonisa . Makroprothesma omos i agores olon ton eterion ginode me skopo na ehoun ena kino stolo . Ke otan milame gia agora enooume agora ke ohi leasing enos aeroskafous . I eteries pou anefera agorazoun aeroskafi me afto akrivos to stoho . I agores aloste pou dimpsievoun i eteries afto apodiknioun . H south african epi paradigmati ne ehi 738 ala ine me leasing apo tin ILFC opos ke i ales eteries gia na kalipsoun sigekrimenes anages . Skepsou ti pleonektimata ehi mia eteria me aeroskafi apo mia mono eteria (ean bis sto site tis airbus i tis boeing ke i dio ta tonizoun) .Aplos stin OA den lamvanoun ipopsi ti gnomi ton hiriston . I USAir gia paradigma agorase ta EMBRAER gia tis regional mono , ke ohi gia ti kirios eteria , meta apo piesis ton hiriston pou piezan gi afto pou egine gnosto san jets for jobs . Fadasou meta apo hronia otan i OA alaksi ta 734 ke tha ehi akoma ta 343 ti ehi na gini. Ektos ean den lamvanis ipopsi to litourgiko kostos litourgias tis eterias ke protimas airbus gia ipokimenikous logous.
 
Σ' αυτο εχεις δικιο. Φυσικα το καλυτερο για μια εταιρεια θα ηταν να εχει αεροσκαφη μονο απο εναν κατασκευαστη για τη μειωση πολλων μορφων εξοδων. Και οι εταιρειες που εχουν μπει σ'αυτη τη διαδικασια θα βγουν μαλλον κερδισμενες. Ομως οπως ανεφερες υπαρχουν και εξωγενεις παραγοντες (συγκεκριμενα δρομολογια, πιεσεις πιλοτων, καλες δημοσιες σχεσεις και με αλλη κατασκευαστρια εταιρεια, οικονομικα συμφεροντα κλπ) που συνηθως δεν αφηνουν την εξ'ολοκληρου συγκροτηση του στολου με αεροπλανα μιας κατασκευαστριας εταιρειας.
Ουσιαστικα κι οι δυο μας συμφωνουμε σ'αυτο που λες, αλλα πρακτικα παντα θα υπαρχουν προβληματα. Τωρα το τι κανει η ΟΑ και αν σκεφτεται πρακτικα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα το οποιο δεν ειμαστε τοσο χωμενοι ωστε να ξερουμε απο πρωτο χερι τι εχει παιχτει.
 
Kyriakos Sahinidis":1rm4kaoj said:
Piesteuw einai kalutera na ta valoun ta A340 gia kainourgies diadromes pros allou san PEK / NRT / HKG / SYD / MEL / ORD / BOS / ICN. :roll:

Εχεις δικιο αλλα ποιος ακουει, παντως τα Α340 εχουν παρει την θεση σε πολλα δρομολογια που ειχαν τα Α300!
 
Παντως θα ηταν καλυτερα να ειχε Α340-500/600 γιατι μεταφερουν μεγαλυτερο αριθμο ατομων απο τα Α340-300!!! Τα Α340-300 ειναι σαν τα Β767!! Δεν μεταφερουν πολυ κοσμο και αυτο κανει κακο σε δρομολογια που εχει καποια κινηση αλλα οχι ανοιχτες θεσεις!!
 
Δημητρης Χατζηκυριακος":27zua8re said:
Παντως θα ηταν καλυτερα να ειχε Α340-500/600 γιατι μεταφερουν μεγαλυτερο αριθμο ατομων απο τα Α340-300!!! Τα Α340-300 ειναι σαν τα Β767!! Δεν μεταφερουν πολυ κοσμο και αυτο κανει κακο σε δρομολογια που εχει καποια κινηση αλλα οχι ανοιχτες θεσεις!!

Κατάλαβες τι έγραψες φίλε :?: Αν ναι, κάνε μια μετάφραση και για τους κοινούς θνητούς για να το καταλάβουμε κι εμείς.

1. Όταν η ΟΑ αγόρασε τα Α340-313Χ, τότε τα 500/600 δεν είχαν βγει ακόμη. Μετά από 3 χρόνια να τα έδινε για να πάρει 345 (το οποίο δεν χωράει και πολύ μεγαλύτερο αριθμό επιβατών) ή 346; Εδώ με το ζόρι «μικρά» αεροσκάφη μπορούν και κάνουν lease που να βρουν λεφτά για μεγαλύτερα. Και άλλωστε, δε θα έλεγα ότι έχει ανάγκη για αεροσκάφη μεγαλύτερης χωρητικότητας στα longhaul δρομολόγια (βλ. και σημ. 2)!

2. "Τα Α340-300 είναι σαν τα Β767" --> Ναι, ε; Υποθέτω πως μιλάς για τα 767-300. Κατ΄ αρχήν, τα Α343 έχουν 4 κινητήρες τα Β763 έχουν ... σωστά, δύο! Επίσης τα Β763 παίρνουν περ. 210-250 επιβάτες σε δύο κατηγορίες. Άρα και εκεί καμιά ομοιότητα. Κατ΄ εμέ, τα 763 θα ήταν η σωστή επιλογή για την ΟΑ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

3. Δεν μεταφερουν πολυ κοσμο και αυτο κανει κακο σε δρομολογια που εχει καποια κινηση αλλα οχι ανοιχτες θεσεις!! --> Και ποια είναι αυτά τα δρομολόγια που έχουν ανάγκη από περισσότερες θέσεις ;(μιλάω για longhaul δρομολόγια) :?:

Δώσε μας το :hello?: σου :wink:
 
mia xara aeroplana einai ta 340 kai an einai gia to kalo tis etaireias pisteuo oti einai kalo pou to ekane..... asxeta pou fetos sxedon oloi oi omogeneis tha katevoun ellada kai den mporoun na vrous theseis me OA kai oloi trexoun me alitalia, lufthansa, swiss, delta. Ego pantos to vrisko aparadekto giati exoun 4 340 kai iparxei mono mia ptisi gia JFK, anti na petaei gia London to 340 giati den vazoun alli mia ptisi gia JFK apo ti stigmi pou vlepoun oti iparxei zitisi??? pantos me ta 747 tetoio provlima den ipirxe... panta evriskes thesi na katseis...... kai pes oti den vazoun alli ptisi gia JFK giati den vazoun auto to 340 pou paei london na pigenei australia???? as afisoun ena A300-600R gia na eksipireti to London i akoma na kanei kai ptiseis ton xeimona gia JFK apo ti stigmi pou den tha gemizoun ta 340 to xeimona.......
 
mia europaiki etairia kai malista otan ayth den einai idiotiki alla kratiki...h sxedon kratiki.... tote dexete asfiktikes pieseisapo thn eu na xrisimopoiei airbus kai oxi boeing. o polemos metaksi auton ton 2 etairionden einai thema timis kai glamour. einai megalo oikonomiko stoixima kai ton 2 pleuron kai kanenas den einai diatethimenos na xarisei tous pelates pou mporei naelegksei ston antipalo tou.....

put the blame on politics boys.
 
no frills":3490ijwh said:
mia europaiki etairia kai malista otan ayth den einai idiotiki alla kratiki...h sxedon kratiki.... tote dexete asfiktikes pieseisapo thn eu na xrisimopoiei airbus kai oxi boeing. o polemos metaksi auton ton 2 etairionden einai thema timis kai glamour. einai megalo oikonomiko stoixima kai ton 2 pleuron kai kanenas den einai diatethimenos na xarisei tous pelates pou mporei naelegksei ston antipalo tou.....
put the blame on politics boys.


Mήπως φίλε να σου συστήσουμε μια εταιρεία που λέγεται Air France? Σε περίπτωση που ψάξεις θα δείς ότι αυτή και η British έχουν ουκ ολίγα Β 777. Το ίδιο ισχύει και για την Alitalia, KLM, κ.α. Τί γίνεται η θεωρία σου?

Ασφαλώς και υπάρχουν πιέσεις. Ωστόσο, αν μια εταιρεία θέλει να κοιτάξει το συμφέρον της πρέπει να αγνοεί τις πιέσεις και να αγοράσει τον τύπο ΑΦ που ταιριάζει καλύτερα από όλες τις απόψεις στις υπάρχουσες ή σχεδιαζόμενες γραμμές, σε συνδυασμό και με όλα τα οικονομοτεχνικά στοιχεία.

Αν βέβαια στην εταιρεία αυτή το σήμα πάνω από το γραφείο έχει αντικατασταθεί από ένα κόκκινο φαναράκι, τότε οι κκ. διοικούντες από μέσα θα πιπιλίσουν τη γνωστή καραμέλα ότι μας 'πίεσαν' κλτ κλπ κλπ.

Αυτά.
 
Top