Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ Α340-300;

Μά το ETOPS δέν το παίρνει η εταιρεία,αλλά ο τύπος α/φους.

Πάντως πιστεύω κα εγώ οτι τα A340 έπρεπε να αγοραστούν και καλώς αγοράστηκαν.Αλλά κακώς αγοράστηκαν τόσο ακριβά.
 
Avior":wskq0f6r said:
george_a":wskq0f6r said:
και ...από πότε έχει η ΟΑ ETOPS rating και δεν το ξέρουμε;;;;
Από τότε που τα 300-600R ήταν να πετάγανε για JFK ενώ πετάγανε ήδη για BKK...
Σίγουρο αυτό!

Tα Α306ΕR ήταν, αλλά ποτέ δεν πέταξαν υπερατλαντικά ή υπερθαλάσσια ETOPS. Συγκεκριμένα ήταν να πετάξουν ATH-MAN-BOS. Η πτήση ΑΤΗ-DXB-BKK που γινόταν ΔΕΝ ήταν καθόλου υπερθαλάσσια.

Τώρα το ETOPS πρέπει να το έχει το συγκεκριμένο ΑΦ αλλά και η συγκεκριμένη εταιρεία. Μάλιστα στην αρχή έπρεπε να δείξει η εταιρεία ότι κάποιο συγκεκριμένο ΑΦ μπορεί και το πετά σε συνθήκες ETOPS χωρίς πράγματι να το πετά σε εκτεταμένες υπερθαλάσσιες επιχειρήσεις μέχρι να της δοθεί το ETOPS-Rating. To ΄out-of-the-box΄ ETOPS rating για συγκεκριμένους τύπους ΑΦ έγινε της μόδας από το 777 και μετά. Προηγουμένως έπρεπε τα ΑΦ να καταγράψουν συγκεκριμένο αριθμό επιχειρήσεων με ένα εξαιρετικά μικρό αριθμό inflight-shutdown events.

Αλλά το αν η ΟΑ είχε ποτέ ETOPS rating εγώ εξακολουθώ να μην το πιστεύω, άλλωστε το αντίθετο δεν έχει αποδειχθεί...
 
george_a":1zoq1g41 said:
Tα Α306ΕR ήταν, αλλά ποτέ δεν πέταξαν υπερατλαντικά ή υπερθαλάσσια ETOPS. Συγκεκριμένα ήταν να πετάξουν ATH-MAN-BOS. Η πτήση ΑΤΗ-DXB-BKK που γινόταν ΔΕΝ ήταν καθόλου υπερθαλάσσια.

Αν μου βρεις εσύ τρόπο το ATH-BKK να γίνεται υπερθαλάσσια μέσα από δρομολόγια κοντά στο μέγιστο κύκλο, κερδίζεις ένα 777-200LR προσφορά της Abraham Goldenberg Banking Services Ltd. :twisted: :twisted: :twisted: Το δρομολόγιο το ανέφερα για να δείξω χρονική στιγμή...

Αλλά το αν η ΟΑ είχε ποτέ ETOPS rating εγώ εξακολουθώ να μην το πιστεύω, άλλωστε το αντίθετο δεν έχει αποδειχθεί...

Και ούτε το ότι δεν είχε είχε αποδειχτεί, αλλά ούτε και εγώ να σε πείσω μπορώ αν θες να το παίξεις άπιστος Θωμάς.

Ας πούμε ότι μου το είπε κάποιος που δούλευε πάνω στα 300-600R περί τα τέλη της δεκαετίας του '90 τουλάχιστο, άλλα δεν μπορώ να πω!!! 8) :lol: Άμα θες, σου στέλνω και PM με περισσότερες λεπτομέρειες
 
Paidia, den einai diskolo na pareis ETOPS rating afou eidi ola ta 2 kinitiria aeroskafoi opos B767/777/A300/A330 exoun. To thema einai ti aeroskafoi sou xreiazontai kai ti exeis!
 
Mporei na kane kala h OA pou ta peire ta A340, alla den ta hrisomopioun kanonika. To kalokaipi tou 2005, vlepw oti to OA259 ATH-LHR-ATH 8a einai ka8imerini me A340 ka8e mera.

Episeis einai kai 8 A340 gia JFK, 4 gia YUL/YYZ kai 3 gia JNB tin evdomada. Auta einai ola entaxei gia A340, alla gia LHR den to vlepw swsto gia tetoia aeroplana. Gia LHR ftanei na ehoun 737 / A300.

Piesteuw einai kalutera na ta valoun ta A340 gia kainourgies diadromes pros allou san PEK / NRT / HKG / SYD / MEL / ORD / BOS / ICN. :roll:
 
κυριοι (και κυριες αν υπαρχουν)καλησπερα σας.καταρχην θα ηθελα να σας χαιρετησω γιατι ειμαι νεο μελος και ειναι η πρωτη φορα που γραφω.για το θεμα θα ηθελα απλα να σας πληροφορησω οτι τα 340 τις ολυμπιακης δεν τις ανηκουν,και ειναι ιδιοκτησιας του υπουργειου οικονομικων.αρα λοιπον εχουν την πτητικη εκμεταλευση αλλα δεν μπορουν να τα πουλησουν.για απλη πληροφορηση και μονο
ευχαριστω.
 
fagadakis":cl5e23t3 said:
κυριοι (και κυριες αν υπαρχουν)καλησπερα σας.καταρχην θα ηθελα να σας χαιρετησω γιατι ειμαι νεο μελος και ειναι η πρωτη φορα που γραφω.για το θεμα θα ηθελα απλα να σας πληροφορησω οτι τα 340 τις ολυμπιακης δεν τις ανηκουν,και ειναι ιδιοκτησιας του υπουργειου οικονομικων.αρα λοιπον εχουν την πτητικη εκμεταλευση αλλα δεν μπορουν να τα πουλησουν.για απλη πληροφορηση και μονο
ευχαριστω.

Τα Α340 είναι όντως περιούσια του ελλ.δημοσιου όταν πουληθεί η οα, θα τα νοικιάζει το ελληνικό κράτος στον νέο ιδιοκτήτη η θα του πουλήσουν πακέτο με την οα :?:

Είπαν αυτοί στο υπουργείο μεταφορών ότι αν δεν πουληθεί η οα θα κλίσει ,
Μετά τι θα γίνουν τα Α340
:?: :?: :?:
 
ΚΟΣΤΑΣ1":16uqq9h6 said:
Είπαν αυτοί στο υπουργείο μεταφορών ότι αν δεν πουληθεί η οα θα κλίσει ,
Μετά τι θα γίνουν τα Α340
:?: :?: :?:
Διάλεξε απάντηση:
1)Θα πετάνε με την νεοσύστατη Ministry Of Economics Trans Air
2)Θα πάνε σε άλλον ιδιοκτήτη
3)Σνιφ σνιφ σνιφ (μύρισμα νυχιών) ..... Α! Ισως γίνουν και τηγάνια. Τα 3 απο τα 4. Το άλλο θα πάει Ελληνικό, και θα κάτσει δίπλα στο τζάμπο, για το μουσείο.
 
Top