Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ Α340-300;

Kat arxas kalws hr8es edw!

To 8ema pou e8eses einai polyploko kai shkwnei poly koubendoula.Apopshmou einai omws,oti den einai to 343 mikro,apla h OA den pronohse na agorasei megalytero ari8mo aeroskafwn apo to sygekrimeno mondello,oxi mono gia na metaferei parapano epibates alla kaigia na exei backup se peritptwsh ektakths anaghs (blepefarsesse agglia prin ligous mhnes)...
 
Se sxesi me ta kaysimovora,terastia kai palia (alla panemorfa!) 747 pou eixe, to 343 einai kalyteri epilogi. Oi 443 8eseis twn 747 episis den gemizan eykola, enw to 343 gemizei, kai dinei psiles plirotites stis grammes pou xrisimopoieitai. Isws gia ATH-JFK na einai ligo mikra,eidika stis high seasons, alla me 1-2 B744 sto stolo mono gi ayto to logo, ypeiserxetai kai to provlima tis polytypias,me ola ta epakolou8a tou.
Twra oson afora ton ari8mo twn aeroskafwn, 4 747 eixe, me 4 343 ta antikatestise! Ef΄oson douleve apodotika tis intercont ptiseis me 4 aeroplana, den ypirxe logos na parei perissotera.

Just my 2 cents

PS: Dimitri, kalws ir8es kai apo emena
 
Το λάθος δεν είναι ότι αποκτήθηκαν αεροπλάνα με χωρητικότητα μικρότερη των Β742, γιατί έτσι κι αλλιώς στις περιόδους χαμηλής κίνησης τα 747 γέμιζαν δύσκολα. Σκοπός ήταν να μειωθούν οι θέσεις ανά αεροσκάφος και να αυξηθούν οι πτήσεις στις περιόδους που αυτό είναι αναγκαίο, ώστε η ΟΑ να έχει αρκετές συχνότητες ανά προορισμό και τις περιόδους χαμηλής κίνησης.

Το πρόβλημα είναι ότι η συμφωνία απόκτησής τους ήταν πολύ υψηλού κόστους και η ΟΑ βρέθηκε να τα πετάει χωρίς να καταφέρνει να έχει κέρδος, ακόμη και αν τα Α343 είναι γεμάτα!

Δεν επεκτείνομαι άλλο, γιατί στο αρχικό post ο Δημήτρης μιλάει για αριθμό θέσεων και όχι π.χ. κινητήρων κ.λ.π.
 
Μη βιάζεσαι! Εδώ αγώνα κάνουν να αντικαταστήσουν τα Α300, Β717 και Β733 και εσύ μιλάς για τα Α340; Σιγά-σιγά :D

Καλή και η πλάκα, αλλά δε νομίζω να έχουν σκοπό να διώξουν και τα τέσσερα Α340, τουλάχιστον όσο είναι κρατική. Αν πάλι κάποιος την αγοράσει, τότε βλέπουμε τι θα κάνει και τι θα γίνει. :|
 
To exo pei ksana kai tha to po ksana!
H Olympic eprepe na exei B767-200/300 h A330-200. Ta A340-300 einai megala kai to xeimona gemizoun diskola. Me aeroplana 210-240 theseon tha mporouse na petaei kathimerina gia JFK, JNB, Toronto olo to xrono, eno gia JFK eos kai 2h kathimerini ptisi tha mporouse na ektelei to kalokairi. Kai i Australia tha mporouse na ginetai kathe mera me B767!
Auto pou leipi apo tin OA einai i sixnotita ptiseon pou einai xamili.
Me poio sixna dromologia tha mazeue kai poio pollous epibates pou xanei tis meres pou den petaei gia JNB p.x.
Ean den mporeis na pigeneis kathe mera, kalutera min pas katholou.
 
CaptainChris":2vo925um said:
To exo pei ksana kai tha to po ksana!
H Olympic eprepe na exei B767-200/300 h A330-200. Ta A340-300 einai megala kai to xeimona gemizoun diskola. Me aeroplana 210-240 theseon tha mporouse na petaei kathimerina gia JFK, JNB, Toronto olo to xrono, eno gia JFK eos kai 2h kathimerini ptisi tha mporouse na ektelei to kalokairi. Kai i Australia tha mporouse na ginetai kathe mera me B767!
Auto pou leipi apo tin OA einai i sixnotita ptiseon pou einai xamili.
Me poio sixna dromologia tha mazeue kai poio pollous epibates pou xanei tis meres pou den petaei gia JNB p.x.
Ean den mporeis na pigeneis kathe mera, kalutera min pas katholou.

Θα έλεγα τα ίδια... Συμφωνώ και επαυξάνω

Να προσθέσω το γεγονός ότι τα δικινητήρια έχουν τους μισούς λόγους απ'ότι ένα τετρακινητήριο να μείνουν στο έδαφος! Μερικά 772ER θα ήταν μια χαρά για αντικατάσταση των 747...

ETOPS: The way to go :!:
 
Avior":154wmpxb said:
Θα έλεγα τα ίδια... Συμφωνώ και επαυξάνω

Να προσθέσω το γεγονός ότι τα δικινητήρια έχουν τους μισούς λόγους απ'ότι ένα τετρακινητήριο να μείνουν στο έδαφος! Μερικά 772ER θα ήταν μια χαρά για αντικατάσταση των 747...

ETOPS: The way to go :!:

και ...από πότε έχει η ΟΑ ETOPS rating και δεν το ξέρουμε;;;;
 
george_a":1k4b1q0m said:
και ...από πότε έχει η ΟΑ ETOPS rating και δεν το ξέρουμε;;;;

Από τότε που τα 300-600R ήταν να πετάγανε για JFK ενώ πετάγανε ήδη για BKK...

Σίγουρο αυτό!
 
Top