Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Air Universal

Οι πιλότοι των 747 της Air Universal Κύπρου και της θυγατρικής Hellenic Imperial είναι πρώην κυβερνήτες της Ολυμπιακής που είχαν δίπλωμα τύπου στα 747 όπως και κύπριοι - οι περισσότεροι προέρχονται από τις Κυπριακές Αερογραμμές. Το ίδιο και οι μηχανικοί. Η πρώτη εταιρεία, η Air Universal της Σιέρα Λεόνε - όχι της Λιβερίας- είναι black list στην Ε.Ε λόγω ανεπάρκειας της εποπτικής αρχής της Σιέρα Λεόνε και όχι λόγω της ίδιας της εταιρείας. Μπήκαν black list όλες οι εταιρείες της Σιέρα Λεόνε λόγω ανεπάρκειας εποπτικής αρχής. Γιαυτό πήγε Κύπρο. Ομως και στη Κύπρο τα χάλια της εποπτικής αρχής, είναι γνωστό, δεν διαφέρουν πολύ από αυτά της Σιέρα Λεόνε. Ετσι ήρθε με θυγατρική στην Ελλάδα, ενώ διατηρεί και την εταιρεία στη Κύπρο. Θέλει να κάνει υπερατλαντικά δρομολόγια, όπως και Ν. Αφρική, Σκανδιναυία, Αυστραλία,Καναδά. Safety manager είναι ο πρώην πρόεδρος του ICAO. Υπόλογος διευθυντής ο πρώην υποδιοικητής ΥΠΑ Ελλάδας.
 
Προφανως καποιοι μπερδεψαν τη χρονικη συγκυρια του ανοιγματος της HIA με το κλεισιμο της AJET. Η ΗΙΑ δεν εχει σχεση με την Helios, απλα εχει σχεση με την Κυπρο σε μια προσπαθεια της Air Universal να ξεκινησει πτησεις με 5 747, δυο απο αυτα νηολογημενα κυπριακα με βαση τη Λαρνακα. Ενα προβλημα ομως με την κυπριακη ΥΠΑ αλλα και τα προβληματα γενικα της εταιρειας δεν επετρεψαν την εναρξη πτησεων και τα σχεδια της εταιρειας. Ετσι φαινεται οτι η Air Universal βρηκε προσφορο εδαφος στην Ελλαδα, για να επιχειρησει την επανεναρξη της, αυτη τη φορα ως HIA.
Εγω fly_girl θα σου ελεγα να προχωρησεις με την εταιρεια. Σαφως συμμεριζομαι το ποστ του seven4seven περι συντηρησης. Μην χαρακτηριζουμε ολα τα παλια αεροπλανα σκοτωστρες! Η μεγαλη συχνοτητα ατυχηματων παλαιων αεροσκαφων ανηκει σε χωρες της Αφρικης, της πρωην Σοβιετικης Ενωσης και της Λατινικης Αμερικης. Με αναλογο σκεπτικο κακως η Iran Air πεταει ακομα τα 741, η SAA μεχρι προσφατα τα SP και οι εταιρειες που κανουν historical flights τα DC-3, DC-6 κλπ.
 
Akis

Agapite Aki,
de nomizw oti osoi bainoun edw mesa+exoun grapsei, exoun pei OLOI kati sygekrimeno...oi perissoteroi ti akoune lene....etsi ki egw giati ithela poly na mathw to paramikro afou afora oxi mono ti douleia mou alla +to safety... an s'enoxlise de borw na kanw kati gi'auto. Oso gia tin etaireia,alla twn allwn gia alli mia fora.Me piran til.+ ipan oti to 1o group arxizei twra training+to deutero i to dekemvri i meta tis giortes.An tous pairname sovara+eixame merikoi paraitithei ap'tis douleies mas,twra tha xtypousame to kefali mas ston toixo.
 
johnyk

johnyk":2844c5v6 said:
Αγαπητή fly_girl... δεν έχεις ακούσει αυτό που λένε "Όπου υπάρχει καπνός...υπάρχει και φωτιά"....Αμα βλέπεις ότι κάτι από την αρχή φαίνεται περιέργο-μη επαγγελματικό-επικίνδυνο κλπ....εεεε δεν νομίζω ότι ξαφνικά στην συνέχεια θα αλλάξει σε κάτι καλύτερο...

Johny dikio exeis alla ti na kanoume?ilpiza oti tha'vriska mia sovari etaireia stin ellada gia na min kseniteuomai synexeia opws ekana ta teleutaia xronia afou OA +Aegean paizei poly meso...Eimai poly periergi padws na dw ti tha ginei me tin HIA
 
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΚΥΠΡΙΑΚΗ΅ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ"- Σημερινό

Η Κύπρος δεν μπορούσε να δώσει άδεια αερομεταφορέα στην κυπριακή αεροπορική εταιρεία Air Universal, αφού -σύμφωνα με το διευθυντή Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου- η ομώνυμη εταιρεία της Σιέρα Λεόνε, είναι στη Μαύρη Λίστα της Ε.Ε. λόγω αδυναμίας της χώρας αυτής να ελέγξει τις αεροπορικές της εταιρείες.
Μάλιστα, ο διευθυντής Πολιτικής Αεροπορίας επικαλείτο επιστολή από την Ε.Ε. στην οποία σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, επιβεβαίωνε τη θέση του. Έτσι, ακόμα και αεροπλάνο- μεγαθήριο Boeing 747-200 της εταιρείας, που ελέγχθηκε από την κυπριακή Πολιτική Αεροπορία, εγκρίθηκε και ενεγράφη στο κυπριακό νηολόγιο και έχει κυπριακό πλήρωμα, του απαγορεύθηκε να προσγειωθεί στη βάση του (στην Κύπρο), ακόμα και για εκτελωνισμό, σε μια πρωτοφανή απόφαση για τα παγκόσμια αεροπορικά δρώμενα, με επίκληση του αιτιολογικού ότι δεν επιτρεπόταν να προσγειωθεί σε αεροδρόμια της Ε.Ε.
Πάντως, το ίδιο αεροπλάνο, κυπριακού νηολογίου, προσγειώθηκε κατόπιν έγκρισης, στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην Αθήνα, την ίδια μέρα της απαγόρευσης στην Κύπρο, αφήνοντας φανερά εκτεθειμένο το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου για τις αποφάσεις του.
Την ίδια ώρα, το κυπριακό Τ.Π.Α., παγοποίησε ουσιαστικά τη διαδικασία ελέγχων για έκδοση Πιστοποιητικού Αερομεταφορέα στην κυπριακή Air Universal. H αίτηση εκκρεμούσε από τις αρχές 2005 και προχώρησε, λόγω αδυναμίας του Τ.Π.Α Κύπρου, με τη συμβολή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Ελλάδας μέχρι τον έλεγχο εγχειριδίων της αεροπορικής εταιρείας. Κατά την παγοποίηση της εξέτασης της αίτησης, ήδη είχαν προσληφθεί περί τους 40 μηχανικούς, κυβερνήτες, συγκυβερνήτες και διοικητικό προσωπικό, ενώ ενοικιάστηκε και τετραώροφο κτίριο στη Λάρνακα για τις ανάγκες της νέας εταιρείας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, η εταιρεία θα εργοδοτούσε συνολικά, σε πρώτο στάδιο περί τα 200 πρόσωπα.
Νέα σοβαρά ερωτήματα δημιουργεί η στάση του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου και σε άλλο περιστατικό: Πρόσφατα, δεύτερο αεροσκάφος, επίσης τύπου 747-200, που αγόρασε η κυπριακή Air Universal από τη Lufthansa, προσγειώθηκε στην Κύπρο, για σκοπούς εκτελωνισμού και στη συνέχεια πήγε στην Ελλάδα όπου ενεγράφη πλέον στο ελληνικό νηολόγιο. Τo αεροσκάφος πέρασε προηγουμένως όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους, όπως και το προηγούμενο του οποίου απαγορεύθηκε η προσγείωση στην Κύπρο, ενώ έγινε και διάρκειας 200 λεπτών πτήση για τεχνικό πτητικό έλεγχο.
Επίσης, θυγατρική της Air Universal που ιδρύθηκε στην Αθήνα, η Hellenic Imperia Airways, πέρασε χθες, ύστερα από όλους τους προβλεπόμενους ελέγχους που προηγήθηκαν για διαπίστωση πληρότητας ως προς τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις (JAR-OPS) και από την πτήση αποδεκτικότητας που έγινε την Τετάρτη προς Ρόδο, ενώ σήμερα αναμένεται και επίσημα η έκδοση από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Ελλάδας, Πιστοποιητικού Αερομεταφορέα (AOC). Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ», η ελληνική Π.Α., σε αντίθεση με όσα επικαλέστηκε ο διευθυντής Π.Α. της Κύπρου, όταν ζήτησε ενημέρωση από τις Βρυξέλλες για το ίδιο θέμα, δεν τέθηκε ούτε θέμα απαγόρευσης, ούτε θέμα Μαύρης Λίστας. Αντίθετα, υποδείχθηκε ότι πρέπει να τηρηθούν οι κανονισμοί των Ε.Ε., JAA και EASA, για ασφάλεια πτήσεων και οικονομική φερεγγυότητα.
Η εταιρεία θα λειτουργήσει στην Ελλάδα, γεγονός που σημαίνει ότι η Κύπρος χάνει τεράστια οικονομικά οφέλη που θα είχε, ενώ χάνεται και η ευκαιρία για μεγάλο αριθμό εργοδότησης άνεργου, εξειδικευμένου προσωπικού στον τομέα.
Την ίδια ώρα, εκκρεμεί για τις ενέργειες αυτές του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας, εναντίον του αγωγή αποζημιώσεων ύψους εκατομμυρίων λιρών, για τις ζημιές που υπέστη και τις δαπάνες που έκανε στην Κύπρο, τις πλείστες φορές κατόπιν επίσημων υποδείξεων και διαβεβαιώσεων ότι θα της διδόταν άδεια αερομεταφορέα. Την αγωγή υπέβαλε ο δικηγόρος της εταιρείας Ευστάθιος Ευσταθίου.
 
Φιλε thanospet να γραφεις και την πηγη σε παρακαλω: στην εν λογω περιπτωση ο "Φιλελευθερος" ;)
 
Agapitoi filoi,

Ta grafeia tis etereias einai stin Vouliagmenis 102, me terastia tabela stin taratsa,opou uparxoun politelestata grafeia tis etereias. An kanate ligo ton kopo kata tin exodo apo tin YPA opou briskete o "kouniados" ligo aristera sas einai to ktirio tis etereias.Opoiosdipote einai more than welcome, na parei amesa plirofories apo tous postholders pou einai ekei.
H etereia tha parasxei ekpedeusi B747 ke tous kaliterous oikonomikous orous gia tous ergazomenous.
To safety einai to top priority mazi me to kalo ergasiako peribalon gia ta pliromata cockpit ke cabin crew.
Min psaxnete gia magisses.
Euxaristo.
 
30W allou eidous prosopiko tha parei? kai eidika se themata "e" dose kamia info parapano
 
Simera sto klisto kolimbitirio Glyfadas ginete to Wet Drill tou deuterou group pliromatos cabin crew.
Tha elega epipedo ekpedeusis "high standards" opos apetei ke to grafeio ekpedeusis tis etereias.
Ta cabin crew einai pepiramena poli kales apodoxes, tis ipsiloteres tis agoras xoris na upologisete ta ektos edras ke per-diem ke ta long range dromologia, an skefteite oti ena pliroma tis Egeou sxedon kanei mia Ameriki kathe mera....nomizo auta ta leei ola.
FAX:210-9613171 to web site einai etoimo ke se ligo kero tha to deite.Epomeno sxoleio upologizoun meta tis giortes.Dromologia exoun klisei Tokyo ke Toronto.Tha elega episis na eiste poli prosektikoi dioti dinoun poli simasia ston anthropo ke tin agogi tou.
Good Luck!!
 
Ine sigoura ta dromologia ayta??ligo xlwmo to vlepw,dedomenou oti ta slots de dinontai toso eykola.elpizw pantws na min xekinisei kanontas hajj flights,pou sinithws ine kerdofores arpaxtes sto xekinima charter eteriwn.anyway,tha deixei...elpizw na paei kala!pros to paron fainetai pantws oti kati sovaro stinetai!idwmen
 
Top