Κατ'αρχην , ενα αεροπλανο σαν το 747 ποτε δεν μπορει να θεωρηθει "σκοτωστρα" οσα χρονια κ αν περασουν, αρκει να συντηρειται απο σωστους επαγγελματιες. Την συντηρηση των αεροσκαφων της ΗΙΑ την εχει αναλαβει η ΟΑ, και δεν νομιζω να σηκωνει αμφισβητηση εδω το θεμα.
Σημερα ημουν μεσα στο SX-DIE (εχει και κανονικα τυπωμενα safety cards- xexexexe Stefo
) και μιλησα με εναν μηχανικο τους (πρωην ΟΑ σε ολους τους τυπους) και μου ειπε οτι το SX-DIE ειναι σε καλή κατασταση (μην ξεχναμε οτι το ειχαν η Lufthansa και η Pullmantur) και οτι εχει ακομη αφοβα πολλους κυκλους μπροστα του. Επισης, ακομα εχουν καποια κολληματα που αφορουν -τι αλλο- την ΥΠΑ, και αρχικα μαλλον για τα πρωτα εσοδα, θα πεταξουν Hadj charters τον ερχομενο χρονο. Και ιδιοις ομμασι, το αεροπλανο,εσωτερικα τουλαχιστον,ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση-σιγουρα εχει περασει προσφατο overhauling- στον επανω οροφο,μαλιστα, εχει 8 θεσεις first, fully reclinable και με παλαβο seat pitch!
Αυτα!
ΥΓ: Δεν ειμαι μετοχος της ΗΙΑ
alex2":lhv80nyv said:
ότι το μαγαζί είναι περίεργο και ύποπτο σύμφωνο πάντως, και φοβάμαι ότι θα ακούμε συχνά από αυτούς. γνωρίζει κάνει τι δρομολόγια εκτελούσε η εταιρία όταν λεγόταν Air Universal ?
@sevenforseven
http://www.flugzeugbilder.de/show.php?id=555691
ok, γούστα είναι αυτά, αλλα είναι σοβαρά αυτό "beauty" ??
Ρε, εισαι σοβαρος? Ενα 747 ειναι "beauty" και αβαφο τελειως. Και ολο μαυρο να ειναι. Πως να το πουμε? Επισης, ποσα Ελληνικα Jumbo βλεπεις, για να κρινεις το ωραιο και το ασχημο???