Hellenic Imperial Airways

Θα μπορούσε να στείλει τα 340...αφού ανήκουν στο Δημόσιο.Πάντως το να αναλάβει η εταιρία το 50% των εξόδων δεν ειναι και λίγο.Περίεργο μου φένεται καθώς οι υπάλληλοι ειναι απλήρωτοι και τα 747 δεν είναι οικονομικά σε ενα τέτοιο ταξίδι 20.000 χλμ,με πλήρες φορτίο. :wall: :thx:
 
Εδώ μιλάμε δημόσιο .... 50% των εξόδων δεν σημαίνει 50% των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ εξόδων !!!!!, αλλά 50% του κόστους ΠΟΥ υπολογίζει η εταιρεία .....

τώρα τα Α340, από όσο ξέρω ΔΕΝ μπορούν να πετάξουν, ούτε πληρώματα υπάρχουν, ούτε και πρέπει να είναι σε επιχειρησιακή ετοιμότητα [ από άποψη σέρβις κλπ ]
 
billos_340, ωραια ιδεα! Να στειλουμε ανθρωπιστικη βοηθεια με αεροπλανα που ειναι grounded και τελειως παρατημενα 3μιση μηνες!

Επισης.... στο 20.000 χλμ μεχρι την Αϊτη, εννοουσες και την επιστροφη, βεβαια, ε? Ε?

Επισης #2 ... Τα 747 αν δεν ειναι οικονομικα σε ενα υπερατλαντικο, σε τι δρομολογιο ειναι? Αθηνα-Καλυμνο? (Δοκιμο παραδειγμα)

Θα ξεχασω κ αυτα που ξερω, ωρες-ωρες...
 
rotomano":2dfbtp31 said:
...Μετά τον παροπλισμό των Α340, ως έλληνες είμαστε τυχεροί που υπάρχει και η ΗΙΑ [έστω και με ξένα κεφάλαια και μη ελληνικό μάνατζμεντ]...

Προσωπικά, είμαι πολύ περήφανος που διάλεξαν την χώρα μας... Αυτό λέει πολλά... Επιτέλους βρήκαν αυτό που έψαχναν...

billos_340":2dfbtp31 said:
...Περίεργο μου φένεται καθώς οι υπάλληλοι ειναι απλήρωτοι και τα 747 δεν είναι οικονομικά σε ενα τέτοιο ταξίδι 20.000 χλμ,με πλήρες φορτίο...

Τίποτα δεν είναι περίεργο... Απο ότι φαίνεται τόσα χρόνια, μιά χαρά λεφτά έχει η εταιρεία... Το προσωπικό ήταν, είναι και θα είναι πάντα η πρώτη και εύκολη λύση για να "δείξουν" οι επιχειρήσεις οικονομικά προλήματα...
 
17.600(περίπου)είναι σε ευθεία γραμμή με διαδρομή πάνω από Βόρειο πόλο..Αυτή η απόσταση αγγίζει τα επιχειρισιακά όρια του 777-200LR.Τώρα το 747 δεν θα θέλει και καμια στάση για ανεφοδιασμό?Πες πως το 747 εχει μια ακτίνα δράσης 12.778 χιλιόμετρα και κάνει μια στάση στην Μπογκοτά(για κανα στιγαριλίκι και καύσιμα)Εμένα μου βγάζει 19.000 χλμ(στο GOOGLE EARTH)Όσο για τα 340,ok δεν μπορώ να ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκονται,είπα μήπως.΄Ολα αυτά oneway.Επίσης το 747 το χαρακτήρισα "μη οικονομικό" σε σχέση με σημερινά αεροπλάνα(π.χ. 340).
 
Αγαπητέ billos_340.

Μάλλον μπερδεύεις την Ταϊτή με την Αϊτή! Κάτι λιγότερο από 10.000 χλμ είναι η Αϊτή
 
Τί λες???
Πώς στο καλό το υπολόγισες τόσο?Ποιός Βόρειος Πόλος???
10.000 χιλιόμετρα είναι το Πορτ-Ο-Πρενς από την Αθήνα!
Εδώ τα 747 φτάνουν μέχρι την Δυτική Ακτή των ΗΠΑ από την Ευρώπή,λες να τα φτύνουν μέχρι την Κούβα?
 
Μου θυμίζει εκείνη τη θεϊκή συζήτηση με το μέλος από τα ΗΑΕ, του οποίου ο θείος ήταν μηχανικός σε εταιρεία του Κόλπου και υποστήριζε ότι τα Α330 δεν μπορούν και δεν επιτρέπεται να πετάξουν πάνω από 6 ώρες.
 
Ναι μάλλον το μέρος μπέρδεψα :?
 
Γνωριζει κανεισ αν εχουν κατασχεσει ενα αεροπλανο τησ εταιριασ?
 
Top