Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μήπως δεν υπάρχει κάποια συμφωνία με τα συστήματα κρατήσεων?
 
Η συγκεκριμένη εταιρία μόνο απορίες μπορεί να μου δημιουργήσει. Κατ' αρχάς, πώς κατάφερε να παραμείνει σε λειτουργία για περίπου 2 χρόνια, δεδομένου του τύπου αεροσκαφών που χρησιμοποιεί; Τόσο συχνά, πια, καταφέρνει να εκτελεί δρομολόγια charter; Και να 'σου τώρα που εμφανίζεται να εκτελεί και προγραμματισμένες πτήσεις, και μάλιστα προς προορισμούς που καμία άλλη εταιρία δεν έχει παρουσία. Τι πιστεύουν πια οι ηυθήνοντες; Πως τόσοι πολλοί ενδιαφέρονται να πετάξουν προς τη Σαουδική Αραβία; Απ' όσο ξέρω, είναι μία από τις πιο δύσκολες χώρες, όσον αφορά τις διαδικασίες έκδοσης βίζας. Πώς θα καταφέρει να γεμίσει, ή έστω να έχει έναν αξιοπρεπή αριθμό επιβατών σ' ένα τόσο μεγάλο αεροσκάφος όπως το 747; Το Birmingham πάλι; Έχει τόσο μεγάλο αριθμό ελλήνων που ζουν εκεί; Ή μήπως οι βρετανοί τουρίστες θα τρέξουν να προτιμήσουν μια άγνωστη ελληνική εταιρία; Επίσης, το Λονδίνο απέχει δυο βήματα και από εκεί προς Αθήνα δραστηριοποιούνται εταιρίες - μεγαθήρια, τουλάχιστον μπροστά στη Hellenic Imperial. Πώς θα καταφέρει να κερδίσει μερίδιο στην αγορά, δεδομένου πως και οι τιμές της δεν είναι δα και οι καλύτερες δυνατές;

Απέχω βέβαια έτη φωτός από το να χαρακτηριστώ ειδήμων του χώρου, ωστόσο φοβάμαι πως οι κινήσεις που κάνει η Hellenic Imperial είναι ελαφρώς πρόχειρες, μη καλά σχεδιασμένες και πως δε θ' αργήσει η μέρα που θα μιλάμε για ακόμα μία αποτυχημένη, αν και φιλόδοξη, προσπάθεια. Ελπίζοντας να βγω λανθασμένος, εύχομαι καλές και προπάντων ασφαλείς πτήσεις.
 
Για την Τζέντα: την δεκαετία του '80 γινόταν με wide body.Δεν θυμάμαι ούτε τύπο ούτε αν ήταν 747 της ΟΑ ή κάποιο της Saudia (η οποία ερχόταν σίγουρα κ με μεσαίο-αν κάποιος γνωρίζει τους 2 τύπους θα του το χρωστάω , λείπει απο το αρχείο μου..). Η περιοχή έχει αρκετούς Έλληνες που εργάζονται σε τεχνικές εταιρείες (βλ Πετρόλα),-για την συχνότητα της γραμμής θα το παλέψει όπως κ το κάναν κ οι ΟΑ. Σχετικά με την βίζα, τουλάχιστον μέχρι λίγα χρόνια πριν δεν έμπαινες παρά με επαγγελματική ή διπλωματικό/υπηρεσιακό διαβατήριο (=όχι τουρίστες ρολογιών κ χαλιών)..

Για το Μπέρμινγχαμ: έχει γραφτεί κ παραπάνω ότι μπορεί να γίνει ανταγωνιστικό δρομολόγιο καθώς απέχει 2ω από το Λονδίνο, 10λ από την πόλη του Μπέρμινγχαμ κ 15λ από το Κόβεντρυ. Σε απόσταση 1ω ή λιγότερο είναι Νοτινγχαμ, Λέστερ κτλ πόλεις με πολύ μεγάλο αριθμό Ελλήνων, τουλάχιστον για 1 φορά τη βδομαδα που πετάν. Το θέμα είναι η τιμή, αφού τα 270Ε ελάχιστο, δύσκολα χτυπάν τις προσφορές των Lufthansa κ KLM που συνδέουν Ελ. Βεν με την κεντρο του UK..
 
H Saudia έφερνε κυρίως Tristar
 
ναι εφερναν Tristar και πολυ αργοτερα εκανε τα δρομολογια το Α300-600, μετα τον πολεμο στον κολπο οι κινηση μειωθηκε και ερχοταν το Β737-200 μεχρι που αντικατασταθηκε απο τα ΜD-90 ..
 
Εγω εδω κατω που ειμαι αλλα εμαθα.

Το σκελος Birmingham Αθηνα δεν τους πολυνοιαζει. το Birmingham Jeddah ειναι αυτο που ειναι ολα τα λεφτα!!!!

Βλεπετε οι Αγγλοι εχουν βγαλει νομο που απαγορευουν τις απευθειας μεταφορες προς και απο αραβικες χωρες.
Αυτο το κενο ερχεται να καλυψει η HIA.

Πολυ εξυπνη κινηση ομολογουμενως.

Οσο για τις 26 ωρες παραμονη στην Ελλαδα......to FTL δεν εχετε ακουσει ποτε τι ειναι?
 
Captain Jack":2g7mg1sb said:
Βλεπετε οι Αγγλοι εχουν βγαλει νομο που απαγορευουν τις απευθειας μεταφορες προς και απο αραβικες χωρες.
Αυτο το κενο ερχεται να καλυψει η HIA.
Είσαι σίγουρος για αυτό που λες? Πρέπει να κάνεις λάθος. Για παράδειγμα η BA έχει απευθείας πτήσεις προς τις περισσότερες αραβικές χώρες και πόλεις, όπως Jeddah, Riyad, Kuwait, Doha, Abu Dhabi, Dubai, Muscat. Όλες αυτές τότε πως είναι προς πώληση απο τη σελίδα της ΒΑ και τις δείχνει operated by British Airways ?
 
Θα συμφωνήσω με τον αποπάνωθε. Μου φαίνεται απίθανο να υπάρχει κάποια τέτοια απαγόρευση. Πέρα από τη BA, η Emirates πετάει προς το Birmingham (και απ' όσο ξέρω τα Η.Α.Ε. θεωρούνται χώρα του αραβικού κόσμου). H Saudi Arabian έχει απευθείας πτήσεις μεταξύ Βρετανίας και Σαουδικής Αραβίας. Συνεπώς, δε νομίζω να υπάρχει κάποιος νόμος που να τις απαγορεύει.
Επιπλέον, μου φαίνεται απίθανο να ήταν στις πρώτες σκέψεις της εταιρίας η μετακίνηση επιβατών μεταξύ Βρετανίας και Αραβικού κόσμου. Οι 26 ώρες παραμονής στην Ελλάδα είναι υπερβολικές, επομένως δε νομίζω κανείς να επέλεγε αυτή τη λύση, εκτός βέβαια αν είχε σκοπό να επισκεφθεί, έστω και για λίγο, την Αθήνα. Και μία απορία: το FTL που έγινε λόγος πιο πάνω τι είναι;
 
Ειδε κανεις κανενα τζαμπο της ΗΙΑ να πεταει σημερα για Μπερμινγχαμ? Εγω παντως, κανενα... :?
 
Μέσα στις Αραβικές χώρες είναι το Ιράκ, η Λιβύη, η Σ.Α. τα Εμιράτα κτλ χώρες δλδ που συχνά δεν μπαίνουν στην ίδια κατηγορία οπότε είναι λίγο γενικόλογο. Η SaudiΑ κάνει το δρομολόγιο για Λονδίνο με 777 απ'ευθείας, η ΗΙΑ δεν έχει στον ήλιο μοίρα.


seven4seven":3kdewyh4 said:
Ειδε κανεις κανενα τζαμπο της ΗΙΑ να πεταει σημερα για Μπερμινγχαμ? Εγω παντως, κανενα... :?
Ίσως για αυτο :D ? (από το site):

Hellenic Imperial Airways carries Barcelona's football team as well as the journalists and the VIPs from Barcelona to Manchester in the frame of the Champions League Game VS Manchester United.
:thx: :thx:

Επίσης κάπου πήρε το μάτι μου πριν μερικές μέρες στο site ότι τώρα έχουμε πρόσβαση στην Μέκκα μέσω της Τζέντας. Πριν 15 χρόνια έπρεπε να είσαι συγκεκριμένης θρησκείας για να πας εκεί κ η τιμωρία για τους παραβάτες ήταν σωματική (κόψιμο χεριών, μαστίγωμα κτλ). Ελπίζω να είναι σίγουροι ότι αλλάξαν τα πράγματα :roll:

ΥΓ:Ευχαριστώ ntina87 κ GP707 για τις πληροφορίες, μηπως ξέρετε με τι πετούσαν οι ΟΑ?
 
Top