docORL
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/12/2007
- Μηνύματα
- 363
- Likes
- 2
- Περιοχή
- in the cockpit...
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
flou 1908":z2eihoqw said:Θα φταίει η έλλειψη προσωπικού και χώρου στην ΥΠΑ.
Έχουν μαζευτεί τόσοι αργόσχολοι από την κρατική Ολυμπιακή που δεν βρίσκουν καρεκλά να κάτσουν συν το ότι οι υπάλληλοι της ΥΠΑ τους είδαν να ξύνονται και είπαν "κορόιδο είμαι να δουλεύω εγώ για κάποιες χιλιάδες ευρώ τον μήνα όταν οι άλλοι κάθονται για κάποιες χιλιάδες ευρώ τον μήνα?" οπότε και αποφάσισαν να τα ξύνουν και αυτοί.
Με το πλυντήριο χρήματος του Ταλάλ θα ασχοληθούν?
Ο μήνας έχει 9....
Φιλε μου, θα ηθελα να σε πληροφορισω, οτι αργοσχολοι της πρωην ΟΑ δεν υπαρχουν. Επρεπε να ειχανε τοποθετηθει σε θεσεις κλειδια, αλλα το κατεστημενο
των συνδικαλιστων και οχι μονο, δεν τους τοποθετησε ποτε, ουτως ωστε να φανουνε υπεραριθμοι, και να τους διωξουν. Επισης θα ηθελα να σε πληροφορισω, οτι
οι πιλοτοι, ΠΟΤΕ δεν διαλεξαν να πανε στην ΥΠΑ. Ο νομος του χατζηδακη, ο 3717 ειναι αυτος που τους τοποθετησε εκει περα. Επισης στην Δ2, στα πτυχια δηλαδη,οι περισσοτεροι ειναι οι ξυνοντες τα μη λεγαμενα τους, ολυμπιακαριοι (κατ᾽ ἐσενα).....και αυτος ειναι και ο λογος που στρωνει η υπηρεσια αυτη. Επισης οι SAFA και οι ινσπεκτορες, ειναι κοπροσκυλα ολυμπιακαριοι......και το συστημα αρχισε επιτελους να κουνιεται....Ειδες λοιπον τι κανουν οι ξυνοντες τα μη λεγαμενα τους ?
Οι κακιες σου ειναι πολυ κατακριταιες.
Το θεμα μας ηταν η ΗΙΑ, και οχι οι πιλοτοι της ΟΑ.