Hellenic Imperial Airways

Πάντως την εβδομάδα που μας πέρασε έπεσε μετακόμιση από τα γραφεία τους στη Λ. Βουλιαγμένης. Είχαν βγάλει τα έπιπλα έξω και τα μετέφεραν. Πλέον τα γραφεία είναι άδεια. Το θέμα είναι: μεταφέρθηκαν ή... έκλεισαν οριστικά;;;
 
Και να άνοιξουν ο Ταλάλ θέλει πάρα πολλά χρήματα για να ξαναξεκινήσει την εταιρεία.Τσίρκο ήταν τσίρκο θα παραμείνει (συγνώμη στους εργαζόμενους των τσίρκων που κάνουν σοβαρή δουλειά).
Πάντως ρε παιδιά εγώ η έξαλλη γυναίκα τους κατεβάζω συνεχώς καντήλια τα χώνω σε υπευθύνους, σε πληρώματα καμπίνας ,σε μάνατζερ και κανένας μα κανένας από το πρώην προσωπικό δεν μου τα "χώνει" ,κανένας δεν μου επιτίθεται κανένας!!!Όλοι εξαφανίστηκαν,μα καλέ κανείς δεν θίγεται με αυτά που γράφω;Που είναι ο εγωισμός τους;Δεν θίγονται οι προσωπικότητες τους;Δεν θίγονται από τα λόγια μου ο επαγγελματισμός τους;
Προφανώς ούτε προσωπικότητες έχουν ούτε εγωισμό,άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ ήταν οι περισσότεροι που έφυγαν από την Ολυμπιακή (αφού την έφαγαν με τα πράσινα ρουσφέτια τους) πήγαν προς "Ελένικ" μεριά και έφτιαξαν και εκεί ένα "μίνι ΠΑΣΟΚ ιδιωτικού τομέα"
Τα αποτελέσματα γνωστά,η εταιρεία τινάχθηκε στον αέρα και πως να μην τιναχθεί όταν οι περισσότεροι καυβαλούσαν τον ΣΤΑΡΧΙΔΙΣΜΟ,ΒΟΛΕΨΑΚΙΣΜΟ,ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΜΑΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,ας είναι καλά ο Ανδρέας Παπανδρέου που τα έφερε όλα αυτά και τον θαυμάζουν πολλά πρόβατα ακόμα.
Μια εταιρεία είναι σαν μία ομάδα, ένας ζωντανός οργανσιμός που πρέπει ο ένας να βοηθά τον άλλον για τον καλό της.Όταν ο ένας σαμποτάρει τον άλλον πέφτουν όλοι μέσα στον λάκο κάτι που έγινε με τους αυτοκράτορες.
 
XXX":2oihja7p said:
Δέκα μήνες απλήρωτοι οι εργαζόμενοι συν κάποιες χιλιάδες ευρώ από τα εκτός έδρας ταξίδια.
Οι υπάλληλοι έκαναν επίσχεση εργασίας εδώ και μήνες.Το πιο γελοίο από όλα είναι πως οι συμβάσεις των υπαλλήλων ισχύουν ακόμα!!!!Δεν έχουν γίνει δηλαδή απολύσεις !!!!
Ο τραγέλαφος της όλης υπόθεσης είναι πως ψάχνει ο Ταλάλ καινούργια γραφεία να νοικιάσει επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του κάνει έξωση λόγω μη καταβολής των μισθωμάτων,όλα αυτά προκαλούν στον χώρα της αεροπορίας έναν κλαυσίγελο,μία ξεφτίλα που ρίχνει ακόμη πιο κάτω την ανύπαρκτη Ελληνική αεροπορία.
Πως είναι δυνατόν να κυκλοφορεί ελεύθερος ο Ταλάλ χρωστώντας εκατομμύρια ευρώ στο ΙΚΑ και εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στους εργαζόμενους.
.........

Oχι απλώς κυκλοφορεί ελεύθερος στη Βουλα και στη Γλυφάδα , αλλά οταν συναντά τους "φεσομένους" , κάνει οτι δεν τους ξέρει ....
Τελικά δεν φταίει ο Ταλάλ, δεν φταίει το "αστείο" ελληνικό κράτος , φταίνε οι πρώην εργαζόμενοι πού δεν τον εχουν σπάσει στο ξύλο ,οταν τον βλέπουν!!!
 
Noμιζω οτι η εταιρια αυτη πρεπει να μετακομισει στις κλειστες εταιριες, μιας που δεν υπαρχει πλεον... :deadthread:
 
Να κανω μια ερωτηση? Τα 747 τι κανουν ακομα στο LGAV?
 
Τίποτα. Κάθονται.
 
Και ποιος τα πληρώνει να κάθονται?
 
Κανενας δεν πληρωνει. Πεφτει φεσι. Τα αεροσκαφη αυτα ειναι αχρηστα. Ουτε για κατσαρολικα δεν κανουν.
Το δε μεγαλο αφεντικο, αφου φεσωσε τους παντες, και αφου μετεφερε τα επιπλα και τον εΞοπλισμο των γραφειων του σε καποια αποθηκη, φεσωνοντας τον ιδιοκτητη του κτιριου, τριγυριζει ανενοχλητος. Αληθεια, γιατι δεν μεταφερεται η παρουσα, στο κλειστες ελληνικες εταιριες, αφου το μαγαζι αυτο εκλεισε τελειωτικα? :deadthread:
 
Τα αεροσκαφη ειναι άχρηστα και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθουν ποτε ξανα οπως λες αλλα γιατι το αεροδόμιο τους επιτρέπει να τα εχουν παρατήσει εκει?
 
Top