Hellenic Imperial Airways

Mε τόσα που έχουν γραφτεί σε αυτό το topic,φτάσαμε να μην καταλαβαίνουμε αν κάποιος μιλάει σοβαρά ή όχι... :rolleyes:


@hooker21 Mας κάνεις πλάκα,έτσι;;
 
Ενταξει λοιπον,συγχωρηστε με,θα κανω πιο σοβαρες ερωτησεις αλλη φορα....κ θα παιρνω κ την αδεια σας πρωτα κυριε,ευχαριστω πολυ.
 
Η μαλαΗΙΑ έχει χτυπήσει κόκκινο!
 
Γεια σας,

Μένω στην Αμερική και θα ήθελα να σας ενημερώσω πως σήμερα είδα διαφήμιση τις HIA στο ελληνικό κανάλι Mega Cosmos. ;)
 
Όντως το θέμα με τη ΗΙΑ έχει καταντήσει παρόμοιο με την Ελληνική οικονομία, βουλιάζουμε ή όχι, θα πετάξει ή όχι.

Οικονομολόγος δεν είμαι, αεροπορικός αναλυτής δεν είμαι αλλά προσπαθώ να καταλάβω το bussines plan της εταιρείας από τότε που δημιουργήθηκε. Φτιάχνεται ξαφνικά μια εταιρεία των 5 ηπείρων, με 4 "παλιά" για τα σημερινά δεδομένα αεροπλάνα. Βέβαια και η Iran Air χρησιμοποιεί 747-200 οπότε στοχεύοντας στο haji κοινό η ΗΙΑ σκέφτεται έξυπνα και σου λέει, 200αρια ο ανταγωνισμός? 200αρια κι εγώ.
Ξεκινάει μερικά δρομολόγια της ντροπής για τα πληρώματα (απ' όσα έχουν γραφτεί εδώ μέσα) και ξαφνικά κάνει το μεγάλο ταραταζούμ και ανακοινώνει καμια 10αριά εξωτικούς προορισμούς, τον εξής έναν ,JNB, για όσο διαρκεί το World Cup, αυτοανακυρισσόμενη ως η επίσημη εταιρεία της εθνικής ομάδας, μιας και οι ΟΑ & Α3 δε διαθέτουν long haul αεροσκάφη. Περναέι ο καιρός, κάνει την αρπαχτή με τους Κινέζους της Λιβύης (διαφήμηση τρελή) και βάζει και το PEK στη λίστα (σου λέει, τι τους πήγα πίσω, να ξανάρθουν οι μπαγάσες). Ανακοινώνει το πολυπόθητο ATH-JFK για να κλάψουν οι μετανάστες που θα πετάνε με SX- αεροπλάνο και θα είναι "σαν το Ελλάντα εκεί μέσα", παραγγέλνει και 2-3 340 να γεμίσει τις καραβιές της Astoria και ξαφνικά σου λέει, δεν πάω και τον Αθηναίο στη Σαλονίκη να φάει μπουγάτσα? Οπότε παραγγέλνει και 2 321 να τα φουλάρει με 200 νοματαίους να χαρούν μπουγάτσα και τσουρέκι. Μέχρι εδώ όλα καλά, σχέδιο που θα διδάσκεται στη Σχολή Πολέμου, αλλά...

Στη Νέα Υόρκη ΘΑ φτάνει στις 9:30 το βράδυ, όταν ΟΛΕΣ ανεξεραίτως οι εταιρείες, μέχρι τις 5-6 το πολύ έχουν αδειάσει κόσμο απ' ολη τη γη. Από προσωπική εμπειρία, απ' τη στιγμή που θα φτάσεις JFK μέχρι να φτάσεις στο ξενοδοχείο θες περίπου 1,5 - 2 ώρες, άρα μιλάμε για καλές 11 (στην καλύτερη), δηλαδή μισή μέρα χαμένη (μέχρι να ανασάνεις, να ξαλαφρώσεις, να πλύνεις ό,τι πλενεται...). Αν στοχεύει στον καθαρά επαγγελματία, ίσως και να τον βολεύει, αλλά που θα βρει 400 bussinesmen σε ΚΑΘΕ ταξίδι να τους πάει βόλτα στη Ν.Υ.

Για τη Θεσσαλονίκη, το έγραψα και πιο πάνω, οι 2 "μεγάλες" που ενεργοποιούνται και δε γεμίζουν 100% ούτε τα Dash. Τι περιμένει λοιπόν ,να βρει 200 απογοητευμένους που θα παρατήσουν τη σιγουριά για κάτι εξωτικό. Χώρια που με 2 αεροπλάνα το πρόγραμμα δε βγαίνει. Το δοκίμασε και η κοσμοπολίτισσα Athens και είδαμε τα χαμπέρια της.

Αυτές οι σκέψεις δημιουργούνται στο φτωχό μου μυαλό και πραγματικά θα θελα να δω πως θα εξελιχθεί η περίφημη ΗΙΑ.
 
Το είχα αναφέρει και πιο πάνω, ότι το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης "ξηλώθηκε" μαζί με όλα τα υπόλοιπα εγχώρια δρομολόγια (ίσως και να έκαναν testing το σύστημα, αναστατώνοντας το φόρουμ). Η εταιρεία είναι φτιαγμένη για μεγάλα πράγματα, όχι για Θεσσαλονίκες και Ηράκλεια. Και που έρχεται στην Αθήνα, χάρη μας κάνει.
 
Και βέβαια μάς κάνει χάρη,σύντροφε υπερπράχτωρ.Λίγο το'χεις να παρέχη τζάμπα σκιά στους πισταδόρους τού LGAV κοτζάμ αυτοκρατορική εταιρεία;

Οι Κορεάτες τής Λιβύης πάντως προτίμησαν να κάνουν ένα μήνα ταξίδι με το ΛΙΣΣΟΣ (που μετά απ'αυτό πήγε στο Alang γιά διάλυση) παρά να μπούνε στο 200ρι τού Ταλαλάκου.....
 
flying Doc":zikyaxqs said:
Όντως το θέμα με τη ΗΙΑ έχει καταντήσει παρόμοιο με την Ελληνική οικονομία, βουλιάζουμε ή όχι, θα πετάξει ή όχι...
Δεν είναι παρόμοιο, είναι ολόιδιο!!!
Με τη διαφορά ότι δε χρειάζεται κανένα διαζευτικό "ή".
Η ελληνική οικονομία βουλιάζει και η ΗΙΑ δε θα πετάξει!
Κι αν πετάξει, θα πετάξει για καμιά βδομάδα το πολύ.
 
Διαβαζοντας ολες αυτες τις ατελειωτες σελιδες ...αναρωτιεμαι για ενα πραμα...Γιατι υπαρχει τοση κακια..Απο οτι φαινεται ειναι πρωτη φορα που η εταιρεια κανει σοβαρα και σταδιακα βηματα...Η 24 Ιουνιου πλησιαζει..οποτε ας αφησουμε να δουμε πως θα εξελιχθουν τα πραματα και κραζουμε στη συνεχεια..
Ειμαστε παντως ολοι Ελληνες και προφανως θα θελαμε να πεταμε με μια Ελληνικη εταιρεια σε υπερατλαντικους προορισμους..Επομενως ας τους ευχηθουμε Καλη Επιτυχια. :D :D
 
eleni_ch":35j71fn2 said:
Διαβαζοντας ολες αυτες τις ατελειωτες σελιδες ...αναρωτιεμαι για ενα πραμα...Γιατι υπαρχει τοση κακια..

προφανως eleni_ch διαβασες ολες αυτες τις ατελειωτες σελιδες χωρις διαθεση να καταλαβεις και πολλα πραγματα, απλα τις 'ξεφυλισες΄ και εφτασες στο συμπερασμα οτι ολος αυτος ο κοσμος εχει προσωπικα μαζι τους ή κατι τετοιο...
για να απαντηθει λοιπον η απορια σου, θα σε συμβουλευα να ξαναδιαβασεις τις ατελειωτες αυτες σελιδες με λιγακι περισσοτερη προσοχη στο τι θελουν να πουν τα σχολια, τα περισσοτερα ειναι απειρως περιγραφικα και κατατοπιστικα και τοτε ισως καταλαβεις μερικα πραγματα παραπανω για το πως κινεται η συγκεκριμενη εταιρια στον αεροπορικο χωρο και γιατι ενω ολοι θελουμε να πεταει μια Ελληνικη εταιρια σε υπερατλαντικους προορισμους -οπως λες- διατηρουμε απειρες επιφυλαξεις για τη συγκεκριμενη (χωρια το γεγονος οτι δεν ειναι ουτε καν ελληνικη, αλλα αυτο ειναι απο τα "ψιλα")...
 
Top