Hellenic Imperial Airways

MD-11ER":2i19aihi said:
TIMETABLE – HELLENIC IMPERIAL AIRWAYS
TYPE OF AIRCRAFT AIRBUS A340-300

FLT NUM. / DAY / ROUTE / DEP. / ARR.
HT 411 SATURDAY ATHJFK 1730 2130
HT 411 MONDAY ATHJFK 1730 2130
HT 411 WEDNESDAY ATHJFK 1730 2130
HT 411 FRIDAY ATHJFK 1730 2130

HT 412 FRIDAY JFKATH 2330 1700
HT 412 SATURDAY JFKATH 2330 1700
HT 412 MONDAY JFKATH 2330 1700
HT 412 WEDNESDAY JFKATH 2330 1700

Δηλαδή το Σάββατο θα επιστρέφει στις 17:00 και θα ξαναφεύγει στις 17:30;;;

===edit===

Ευχαριστώ Mernion, τώρα έγινε χειρότερο.... Το Σάββατο θα επιστρέφει στις 17:00 και θα αναχωρεί στις 17:00!!! Θα πάρει και δεύτερο αεροσκάφος δε μπορει!
 
Με κωδικούς 411 και 412 οι πτήσεις.

Α ρε Ολυμπιακή!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Πάντως στο internet σε site αεροπορικών κρατήσεων δεν υπάρχει η HIA . Ακόμα και σε site τα οποία υποστηρίζουν Worldspan & Galileo..... Εντύπωση μου κάνει....

Για να λέμε και την άλήθεια το μεγάλο ποσοστό αεροπορικών κρατήσεων γίνεται απο site ...... αν δεν υπάρχει σε αυτά δύσκολα θα την μάθει ο κόσμος και φυσικά δύσκολα θα πουλήσει θέσεις ....

Anyway


Καλή επιτυχία να έχει πάνω απο όλα καλές και ασφαλείς πτήσεις και ας εχεί μέλλον η εταιρία αυτη......
 
mxnk":3kdeckzd said:
Ευχαριστώ Mernion, τώρα έγινε χειρότερο.... Το Σάββατο θα επιστρέφει στις 17:00 και θα αναχωρεί στις 17:00!!! Θα πάρει και δεύτερο αεροσκάφος δε μπορει!

Λογικά θα πάρει και τα 2 A340 της Gulf Air που κάθονται.. A9C-LG και A9C-LJ.
 
Το site τους πάντως έχει το σύστημα κρατήσεων σε λειτουργία κανονικά.

Αλλά μού φαίνεται λιγάαακι δύσκολο σε ένα μήνα να τα έχουν όλα έτοιμα-αεροπλάνα,πληρώματα κλπ κλπ.

Επίσης δέν ξέρω άν το προσέξατε αλλά το δρομολόγιο είναι JFK-ATH-JFK (όχι ATH-JFK-ATH,όπως θα περίμενε κανείς από μιά εταιρεία που δηλώνει ότι είναι Ελληνική),δηλαδή δείχνει σάν η έδρα τής εταιρείας να είναι στο JFK και όχι στην Αθήνα....

Γιά να δούμε,γιά να δούμε.....
 
Εχω την εντυπωση πως αν πεταγε ATH-SKG-ATH παρασκευη κ σαβκυρ περισσοτερα χρηματα θα εβγαζε,γιατι το θηριο εχει πολλες θεσεις που περιμενουν να γεμισουν..... :banana:
 
Να γεμίσουν από ποιους? Απ' όσους δεν πετάνε με Α3 & ΟΑ? Σκέψου ότι στο δρομολόγιο ενεργοποιούνται 2 legacy carriers
( :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) με περίπου 20 πτήσεις καθημερινά, και πάλι δεν έχουν 100% πληρότητες. Μην ξεχνάς επίσης τη συγχωρεμένη Athens, που με το C-class profile Y-class fare, πήγε άπατη.
Οπότε μια αφερέγγυα εταιρεία, ΠΩΣ θα γεμίσει ένα 747/340 (δηλαδή 300+ επιβάτες και cargo) ώστε να βγάλει τα έξοδα....?
 
Παιδιά,μήν βάζετε ιδέες στους παροικούντες την HIA γιά 340 και Τζάμπα (πληθυντικός τού Τζάμπο :D ) στο ATH-SKG γιατί είναι ικανοί να...το κάνουν (και να το διαφημίσουν κιόλας)....
 
Ας βαλει τοτε δρομολογιο ATH-JKH-SKG κ αντιστροφα.........τωρα βεβαια δεν ξερω ποσα καυσιμα καιει σε μια ωρα πτησης το θηριο αλλα πιστευω να τα βγαζει τα εξοδα της καλυτερα απο το να πεταξει για JFK.Αληθεια,τι fuel consumption εχει το 747 ανα ωρα?
 
Top