Hellenic Imperial Airways

Τρίτη και Τέταρτη εβδομάδα του Ιουλίου οι φτηνότερες τιμές του Ανταγωνισμού με επιστροφή είναι €815 της Iberia και €845 της THY. Οπότε μπορεί το €797 να προσελκύσει κόσμο.
Δεν ξέρουμε τι τιμές θα δώσουν σε ατζέντηδες και στην ομογένεια.
Πάντως προσωπικά παρά τις αλλεπάλληλες απογοητεύσεις, τους εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ,
:great:
γιατί είναι ΝΤΡΟΠΗ μας οι εθνικοί πρωταθλητές να σνομπάρουν τα διηπειρωτικά δρομολόγια
 
fotis":2bt3dgxj said:
Φυσικά καταλαβαίνω ότι οι ώρες αναχώρησης βασίζονται κυρίως στη διαθεσιμότητα αεροσκαφών (τα οποία θα έχουν "φορτωμένο" πρόγραμμα με τίποτα Τόκια, Πεκίνα και δεν ξέρω κι εγώ με τι άλλο), αλλά μάλλον θα πρέπει να επανεξετάσετε το θέμα "ATH-JFK-ATH".

Δεν είναι μόνο η διαθεσιμότητα αεροσκάφων που ορίζει πότε θα γίνει ένα δρομολόγιο αλλά και -κυρίως- η διαθεσιμότητα του αεροδρόμιου. ;)
 
Θα προσέθετα και τη "διάθεση" της εταιρείας να εργαστεί με σοβαρότητα. Κάτι που η Αυτοκράτειρα δε φαίνεται να διαθέτει...
 
Belavia":7qv0e1wp said:
Πάντως προσωπικά παρά τις αλλεπάλληλες απογοητεύσεις, τους εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ,
:great:
γιατί είναι ΝΤΡΟΠΗ μας οι εθνικοί πρωταθλητές να σνομπάρουν τα διηπειρωτικά δρομολόγια

δε νομιζω να υπαρχει κανενας που να μη θελει να ειναι επιτυχημενες τετοιες προσπαθειες, ουτε καποιος απο εμας που να μη θελει να πεταει απ ευθειας Αμερικη μια ελληνικη(?) εταιρια.
το μοναδικο θεμα που επαναλαμβανουν ολοι οι συμμετεχοντες σε αυτη τη συζητηση χροοοονια τωρα ειναι οτι η συγκεκριμενη εταιρια δεν εχει πεισει κανεναν οτι εχει καποιο σοβαρο πλανο τακτικων δρομολογιων παρα μονο charter-αρπαχτες και φυσικα μαλλον κανενας δε μπορει να πιστεψει πως μεσα σε δυο μηνες θα ξεκινησει να πεταει Νεα Υορκη στα καλα του καθουμενου ενω ακομα δεν υπαρχουν ουτε τα καταλληλα αεροπλανα, ουτε οι επιβατες (το συστημα κρατησεων ανοιξε μολις προχτες και με ανυπαρκτη διαφημιση που θα εφερνε καποιους, ισως).
επισης το ιστορικο των τακτικων δρομολογιων της που κατα καιρους διαφημιζει στο website δε δινει περιθωρια για σοβαρες σκεψεις ουτε αυτη τη φορα. ποιος ξεχναει τα περιβοητα περσινα τακτικα δρομολογια για Ν.Αφρικη και τις αναλογες ανακοινωσεις, για να αποδειχτει τελικα οτι απλα και μονο μεταφεραν φιλαθλους και την εθνικη ομαδα στο μουντιαλ.
αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι ο μονος τροπος να πραγματοποιηθουν καποια δρομολογια προς JFK ειναι να ναυλωθουν -ή προφανως εχουν ηδη ναυλωθει αλλα δεν τα εχουμε δει εμεις- αμεσα απο καπου 2 Α340, και οι θεσεις θα καλυφθουν απο καποια γραφεια, (μαζι με οτι ψιλα αρπαξουν απο αυτο το συστημα κρατησεων που ανοιξαν) και μετα απο τα 10-20 δρομολογια που θα παρουν οτι μπορεσουν απο την κινηση του καλοκαιριου, χαιρετε.

επισης θα προσθετα οτι οι ελληνικες εταιριες προφανως δε ¨σνομπαρουν¨τα long haul, απλα ειναι σχεδον αδυνατο τα δρομολογια αυτα να ειναι επικερδη απο αυτες στις παρουσες συνθηκες και με τον τροπο που αυτες λειτουργουν. αυτο ειναι τεραστιο θεμα ομως και καλο θα ειναι να μην ανοιχτει εδω.
παντως ειναι πασιφανες οτι ακομα κι αν ηταν σοβαρες προσπαθεις του στυλ της HIA ¨αποφασισα και αυριο ξεκιναω να πεταω αμερικη¨, θα ηταν καταδικασμενες σε οικονομικη αποτυχια, ακομα και αν ειχαν καλες πληροτητες πληροτητες, για χιλιους δυο λογους.
 
Το σαιτ "μιλαει" πλεον ΚΑΙ Γαλλικα...!! Πριν απο καμια βδομαδα που ξαναμπηκα ηταν δίγλωσσο..
 
Εκτός από τρίγλωσσο,το site τής ΗΙΑ είναι και....τριμούτσουνο.Ιδού,αγαπητά μέλη (που λέει και ο σύντροφοε τού ιδεολογικού):

Στό Γαλλικό κείμενο:
"Dans une 1e phase, Hellenic Imperial Airways reliera la Grèce par des vols réguliers sans escale à destination et au départ des USA (New York, Chicago), de Syrie (Damas), de Roumanie (Bucarest), des E.A.U. (Dubaï), du Maroc (Casablanca),de l’ Arabie Saoudite (Djeddah), du Royaume-Uni (Londres, Birmingham), de la Suisse (Genève), du Canada (Toronto – Montréal) et de la France (Lyon, Marseille)..Hellenic Imperial Airways reliera également Athènes à des destinations domestiques telles que Thessalonique, Héraklion et Rhodes."

Στό Αγγλικό κείμενο:
"In phase 1, Hellenic Imperial Airways will be connecting Greece with non-stop scheduled flights to and from USA (New York)*, Syria (Damascus), Romania (Bucharest), U.A.E (Dubai), Morocco (Casablanca), Saudi Arabia (Jeddah), United Kingdom (London, Birmingham), Switzerland (Geneva), Canada (Toronto- Montreal) and France (Lyon, Marseille). Hellenic Imperial Airways will also connect Athens with the domestic destinations; Thessalonica, Herakleion and Rhodes."
*Πού είν'το Σικάγο;Τό'φαγεν η μαρμάγκα;

Στό Ελληνικό κείμενο:
"Σε πρώτη φάση η εταιρεία θα συνδέει με απευθείας πτήσεις την Ελλάδα με τη Ν. Αφρική (Γιοχάνεσμπουργκ), τις ΗΠΑ (Νέα Υόρκη)*, τη Συρία (Δαμασκός), τη Ρουμανία (Βουκουρέστι), τα Ε.Α.Ε. (Ντουμπάι), το Μαρόκο (Καζαμπλάνκα), τη Σαουδική Αραβία (Jeddah), το Ηνωμένο Βασίλειο (Λονδίνο), τη Γαλλία (Παρίσι)**"
*Κι'εδώ το Σικάγο εφαγώθη υπό τής μαρμάγκας,που επίσης έφαγεν και το Birmingham...
**Εδώ αναφέρεται ώς Γαλλικός προορισμός το Παρίσι,που όμως δέν αναφέρεται στο Γαλλικό κείμενο.
Επίσης εδώ οι προορισμοί εσωτερικού έχουν εξαφανιστεί,διότι βέβαια καλόν είναι να δουλεύουμε τους ξένους,αλλά όχι να δουλευόμαστε και μεταξύ μας...
 
Στον χάρτη δεν δείχνει ούτε το Λονδίνο ούτε το Παρίσι. :wall: :wall:
 
Σύντροφοι,

Θα ήθελα να θέσω το διεκδικητικό πλαίσιο. Είναι καιρός το μαζικό κίνημα να λάβει θέση. Προσωπικές στραηγικές δεν χωράνε
Καλώ τους διαχειριστές να κοιτάξουν το γενικό καλό και να ξεχάσουν τα συντροφικά μαχαιρώματα.
Εν όψει της έναρξης των δρομολογίων να βάλουμε όλοι το χέρι στην τσέπη τώρα και να αγοράσουμε ένα εισητήριο ας πούμε στο όνομα του σ/φτη aakunz Αφού είμαστε τόσο πεπεισμένοι οτι αυτό δεν πρόκειται να γίνει στις 24 Ιούνη να διεκδικήσουμε την απο το νόμο αποζημίωση (μαζί με το refund) και αυτή να την ιαθέσουμε σε κοινό γεύμα εργασίας-τσιμππούσι στην φημισμένη χασαποψαροταβέρνα "το αυτοκρατορικόν"
Είπαμε όχι προσωπικές στρατηγικές όλοι μαζί στον αγώνα
 
Οχι μόνο στον αγώνα ενωμένοι αλλά και στην μάσα :D

Τώρα βέβαια,αναρωτιέμαι:είναι δυνατόν τα στελέχη τής HIA να πιστεύουν ότι με αυτήν την εικόνα που δείχνουν πρός τα έξω ο κόσμος τους έχει πάρει στα σοβαρά;
 
Top