Hellenic Imperial Airways

Τα παιδιά λυπάμαι που θα περιμένουν να δουλέψουν.
 
κράτησης είναι τώρα διαθέσιμες μέσω του GDS των ταξιδιωτικών πρακτόρων SABRE, WORLD SPAN & GALILEO :great:
Το σύστημα εμφανίζει τον τύπο του αεροσκάφους A340-300. :great: το μόνο τετρακινητήριο αεροπλάνο στο δρομολόγιο Αθήνα - JFK :great: :great: :great:
 
Βρε λετε τα 340 της αειμνηστης να μην ειναι τυχαια παρκαρισμενα στo satellite? :hello?:
 
Αν γινόταν κάτι τέτοιο δεν θα ήταν πρώτο θέμα στις ειδήσεις; Εδώ ψάχνει το κράτος ένα σκασμό λεφτά και από ότι ξέρω τα 340 ανήκουν στο δημόσιο. Η πώληση τους θα έφερνε στα ταμεία του κράτους αρκετά χρήματα.
 
Ναι τα 50 εκατομμυρια που θα παρει απο εκει θα τους σωσουνε...αμα μεινουν αλλον ενα χρονο grounded μπορει να πληρωσουνε την ΗΙΑ να τα παρει κιολας :banana:
 
Λϊγα μπακάλικα μαθηματικά:
Γνωρίζουμε απο το RBF OA411/412ότι το κάθε σκέλος του ΑΤΗ-JFK απαιτεί περίπου 68.000 κιλά JETA-1.Με τιμή τελευταίας βδομάδας 1003δολλάρια ο τόνος έχουμε 68204 δολλάρια η 47037 ευρώ.Ο κάθε επιβάτης πλήρωσε 800 ευρώ R/T.Βγάλε φόρους 720 στην εταιρία ητοι 360 ανα σκέλοςΔηλαδή θέλουμε 130 επιβάτες ανα σκέλος για να βγούν τα καύσιμα.Μισθοί, απόδοση κεφαλαίου handling.airport fees ,service πόσες θέσεις business πρέπει να πουλάς για να "βγείς" που να περισέψουν λεφτά για διαφήμιση.
 
northwest dc10":1mv3h7qw said:
...Μισθοί, απόδοση κεφαλαίου handling.airport fees ,service πόσες θέσεις business πρέπει να πουλάς για να "βγείς" που να περισέψουν λεφτά για διαφήμιση...
Aυτά είναι μαθηματικά και συνεπώς σκοτούρες για άλλες αεροπορικές, τις κανονικές, τις κοινές. Δεν εμπίπτουν στην κατηγορία ΗΙΑ... :twisted:
 
Συμφωνω απολυτα με τον northwest,ηθελα να το αναφερω κ εγω αυτο για τα καυσιμα αλλα φοβηθηκα μην λαικισω....αλλα οταν μιλαμε γι αυτην την εταιρεια τελικα ολα ειναι δεκτα..... :twisted: :rant:
 
50 εκατομύρια είναι αρκετά λεφτά. Όταν σου λείπουν είναι το πρόβλημα. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν ιδέα πως να τα πουλήσουν.
 
Top