Global Aviation Academy

εχεις δικιο πανο χαρτι δεν ζητάνε απο πανεπιστημιο αλλα θεωρείτε extra προσον το οποιο βεβαια οι περισσοτεροοι πιλοτοι δεν εχουν :twisted: οπως και εγω :(
 
tasaras":7sbi3czj said:
εχεισ δικιο φιλε μπαμπη αλλα εγω θα πρεπει να παρω 40.000 δανειο και ευτυχως ειμαι πλυτεκνος και θα μπω στο δημο σε λιγους μηνες ετσι θα μπορω να πάρω δάνειο και να μου κρατανε λιγα απο το μισθο μου
Χωρίς να θέλω να γίνω αδιάκριτως , αλλά τι όρους αποπληρωμής έχει αυτό το δάνειο? Δεδομένου του ότι θα το πληρώνεις για τα επόμενα 20 χρόνια ,του ότι θα βρεις σοβαρή δουλεία μετά από 3 με 4 και του ότι οι μισθοί για FO ακόμη και στην Ευρώπη είνα σχετικά χαμηλοί , πρέπει να είσαι ή πολυ σίγουρος για να πάρεις τέτοιο ρίσκο ή να έχεις γερό κομπόδεμα αλλιώς η πτώχευση είναι σχεδόν σίγουρη .
Επίσης τώρα τελευταία το type rating σε α/φοι όπως το 737 έχει γίνει σχεδόν απαραίτητο οπότε πρέπει να ξοδέψεις άλλα 20000 γιά αυτό.
Εάν έχεις φανταστεί ή σου έχουν πει κάτι διαφορετικό θα ήθελα πολύ να το ακούσω.
 
re pedia mporite na mu peite ti diafora iparxei i egnatia aviation apo ton global aviation?
 
to oti i global einai stin athena kai i alli tin kavala to gnoriza. Ega lew an yparxei kapia sovari diafora se thema ekdosis ptyxion i kati allo.
 
FAA VS JAA

Σαν εκπαιδευτης FAA και JAA θα σου πω οτι το Θεωριτικο υποβαθρο τησ Αμερικης ειναι καλυτερο 1000 φορες γιατι ασχολειται με την ουσια και οχι τιν ..... της Ευρωπης και το βλεπω καθε μερα συγκρινοντας τους εδω μαθητες μου με τους εκει.(χωρις οι μεν να ειναι πιο χαζοι απο τους δε)


tasaras":2gtvg9ho said:
Συμφωνώ πως το fly the plane των Αμερικάνων δεν ειναι οτι καλύτερο όπως και των Ευρωπαίων πολυ διαβασμα αλλα μια ενδιάμεση λυση θα ήταν ιδανική anyway τωρα ως JAAοφιλος θα ήθελα να πω πως δεν αποφοιτούν εργάτες για να πετάνε ενα φορτηγό οσο καλα και να το πετάνε αλλα βγαίνουν ετοιμοι να αντιμετωπίσουν τα πάντα γιατι καλος ενας καλος οδηγος αλλα ενας καλος οδηγός με παραπανω :3: θεωρητικό υπόβαθρο σιγουρα ειναι καλυτερος. :4:
 
Οταν πηρα πτυχια FAA εμαθα να πεταω ενα αεροπλανο,οταν γυρισα στην ελλαδα και εκανα την μετατροπη για JAA εμαθα τι σημαινει παπαγαλια, το αεροπλανο παρολιγο να μου το ξεχασουν οι εδω εκπαιδευτες,παλι καλα αυτα που μαθαινεις στην αμερικη δε τα ξεχνας ευκολα,οτι εμαθα απο FAA το χρησιμοποιω καθε μερα στη δουλεια μου,οτι εμαθα απο JAA δεν το χρησιμοποιησα ποτε,αυτο τα λεει ολα.
 
Re: FAA VS JAA

andrfeas787":3r8zmmi9 said:
Σαν εκπαιδευτης FAA και JAA θα σου πω οτι το Θεωριτικο υποβαθρο τησ Αμερικης ειναι καλυτερο 1000 φορες γιατι ασχολειται με την ουσια και οχι τιν ..... της Ευρωπης και το βλεπω καθε μερα συγκρινοντας τους εδω μαθητες μου με τους εκει.(χωρις οι μεν να ειναι πιο χαζοι απο τους δε)


tasaras":3r8zmmi9 said:
Συμφωνώ πως το fly the plane των Αμερικάνων δεν ειναι οτι καλύτερο όπως και των Ευρωπαίων πολυ διαβασμα αλλα μια ενδιάμεση λυση θα ήταν ιδανική anyway τωρα ως JAAοφιλος θα ήθελα να πω πως δεν αποφοιτούν εργάτες για να πετάνε ενα φορτηγό οσο καλα και να το πετάνε αλλα βγαίνουν ετοιμοι να αντιμετωπίσουν τα πάντα γιατι καλος ενας καλος οδηγος αλλα ενας καλος οδηγός με παραπανω :3: θεωρητικό υπόβαθρο σιγουρα ειναι καλυτερος. :4:

Φιλε μου δεν ξερω την εμπειρια σου στην αεροπορια αλλα μαλλον δεν εχεις δει και τους δυο κοσμους για να λεσ αυτα που λες.
Θα σου παραθεσω μερικα στοιχεια οσον αφορα τα αεροσκαφη που μεταφερουν κοσμο.
Οσα αεροπλανα πετανε σε μια μερα στην αμερικη πρεπει να περασει σχεδον(5 μερες) μια εβδομαδα για να πεταξουν στην ευρωπη.
Εχοντας αυτο υποψιν σκεψου οτι μετα τους δυδιμους πυργους που δεν ηταν και κανονικο ατυχυμα το επομενο εγινε το 2006 ( χωρις θυματα βεβαια) και αλλο ενα δυο μηνες μετα απο αυτο με θυματα (αυτο που εφυγε απο το μικρο διαδρομο).
Σε προκαλω να ψαξεις και να βρεις ποσο ατυχηματα εγιναν στην ευρωπη στο ιδιο χρονικο διαστημα και οταν τα βρεις σκεψου και σε τι αριθμο πτησεων εγιναν.
 
Re: FAA VS JAA

andrfeas787":13kqimd0 said:
Σε προκαλω να ψαξεις και να βρεις ποσο ατυχηματα εγιναν στην ευρωπη στο ιδιο χρονικο διαστημα και οταν τα βρεις σκεψου και σε τι αριθμο πτησεων εγιναν.
Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος,στο κάτω κάτω δε ξέρω και πολλά πράγματα αλλά ο αριθμός των ατυχημάτων πολλές φορές έχει να κάνει όχι τόσο με την παιδεία και την πείρα του πιλότου όσο με το πόσο καλά κάνουν τη δουλειά τους οι μηχανικοί.Πολλές φορές ο κύριος λόγος που προκαλείται ένα ατύχημα είναι η κακή συντήρηση.
 
Top