Global Aviation Academy

αλλα και παλι μισθος πεινας θα ειναι 800 ευρο θα μου κρατανε και κανα 400 ετρο καλα είμαστε
 
H Jepensen τι ειναι?
 
:D :D :D :D εγινε ενα μικρο ορθογραφικο λαθακι.... :D :D αντι για Jeppesen που ειναι και το σωστο το εγραψα με ενα Ρ ...συμβαινουν και αυτα.. :D :D :D
 
Μπάμπη παντως το ΑΤPL οπως και να το κανουμαι ειναι λιγο παλουκακι δεν ειναι FAA ειναι JAA με οτι συνεπαγετε αυτο :3: αλλα με προσπάθεια ολα τα προβληματα ειναι προσπελάσιμα
 
ε

Λοιπον επειδη η καραμελα αναμασιεται για πολυ,σχετικα με τα αμερικανικα και τα ευρωπαικα πτυχια θα σου πω κατι.

Το αμερικανικο επαγγελματικο εχει παρα πολυ μικρο ογκο διαβασματος,για τι στην πρακτικη(εκπαιδευτικες πτησεις)σου κοβουνε τον κωλο για να παρεις πτυχιο,ετσι την εκαστοτε σχολη την νοιαζει(και παρα πολυ σωστα κανουν) να μαθεις να πετας το αεροπλανο και να μην σε πεταει.

Τα αντιστοιχα ευρωπαικα εχουν τεραστιο ογκο διαβασματος,και γιαυτο το λογο τα παιδια που ερχοντε για μετατροπη απο αμερικη τους φαινετε γελοια η πτητικη ευρωπαικη εκπαιδευση,αλλα τους φαινετε αρκετα δυσκολο να μαθουν τη θεωρια.

Εσεις τι λετε,ειναι καλυτερα να ξερεις να πετας,η μηπως καλυτερα να διαβαζεις?

ΑΣ τα πουν καποια παιδια,που εχουν σπουδασει αμερικη,εχουμε αρκετα εδωμεσα!
 
Συμφωνώ πως το fly the plane των Αμερικάνων δεν ειναι οτι καλύτερο όπως και των Ευρωπαίων πολυ διαβασμα αλλα μια ενδιάμεση λυση θα ήταν ιδανική anyway τωρα ως JAAοφιλος θα ήθελα να πω πως δεν αποφοιτούν εργάτες για να πετάνε ενα φορτηγό οσο καλα και να το πετάνε αλλα βγαίνουν ετοιμοι να αντιμετωπίσουν τα πάντα γιατι καλος ενας καλος οδηγος αλλα ενας καλος οδηγός με παραπανω :3: θεωρητικό υπόβαθρο σιγουρα ειναι καλυτερος. :4:
 
ε

Η γνωμη μου ειναι οτι ,οτι λες,το λες γιατι μαλλον δεν εχεις ψαξει αρκετα καλα την ποιοτητα σπουδων στην αμερικη ;) !!

με περιπου 30.000Ε θα ειχες ολα τα αμερικανικα πτυχια,ολα στα αγγλικα(πολυ μεγαλο +)και με περιπου 10.000 επιπλεον και την μετατροπη σε ευρωπαικα πτυχια.ΟΙ τιμες αυτες ειναι στην flight safety school,την καλυτερη σχολη στην αμερικη και μια απο τις διασημοτερες στον κοσμο.Φαντασου ποσο ποιο χαμηλες ειναι οι τιμες σε αλλες σχολες επισης αρκετα καλες!!!
Επισης η εκπαιδευση γινεται μεσα σε εξωμοιωτες εκατομμυριων.

Δοξα το θεο,δημιουργησε το ιντερνετ,μπες και δες εγκαταστασεις,και στολο α/φων οχι ενα-δυο αντε τρια αεροπλανακια...

Τελος στο 90% των σχολων συνεργαζονται με παρα πολλες εταιριες που αν εισαι τυχερος και βγαλεις τη μαγικη πρασινη καρτα βρισκεις αρκετα ευκολα δουλεια,χωρις να καθεσαι να γλειφεις κ#%&(*ς μονο με την αξια σου.

Ολα αυτα δε στα λεω απο το μυαλο μου,στο λεω επειτα απο αρκετες ωρες συζητησεων με επαγγελματιες αλλα και προσωπικες ωρες ψαξιματος αφου πρωτα ο θεος του χρονου (2008 η 2009) φευγω για εξω.

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ραφαηλ
 
Φιλλε μου pilot767 εχεις απολυτο δικιο σε αυτα που λες, ετσι ειναι τα πραγματα το ερασιτεχνικο μου πτυχιο το πηρα απο την αμερικη. το εππαγγελματικο το κανω εδω,μεχρι να περασω τα μαθηματα, μου βγηκε η πιστη
οι ανθρωποι στην αμερικη ειναι πολλα χρονια μπροστα στην αεροπορια, απλα εχουν βιομηχανια πιλοτων.. οσο αφορα το θεμα της θεωριας κατα
JAR, εγινε επιτηδες για να μην μπορουν πολλα νεα παλλικαρια να τελειωσουν χειριστες. βεβαια οσο αφορα αυτη την συγκριση ενα ειναι σιγουρο πως το ενα δενει το αλλο,αλλα βεβαια οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο
οσον αφορα την θεωρεια εδω στην ευρωπη.

παντως απο οσο γνωριζω η FAA και JAA σε λιγα χρονια το ζυγι θα ειναι ισιο οσο αφορα και πρακτικη και θεωρεια, επισης για να δουλεψεις σε μια αεροπορικη εταιρια ζητανε και χαρτι πανεπηστημιου, το εχουν ειδη καθιερωσει, παργμα που και σε λιγα χρονια
θα το ζητανε και στην ευρωπη και που εχει αρχισει να εφαρμοζεται σε ορισμενες αεροπορικες εταιριες.


:D :D :D
 
Χρειάστηκε να το διαβάσω 2 φορες! ζητάνε χαρτί πανεπιστημιου οι εταιρίες για τους πιλότους? το ότι θεωρείται extra προσόν είναι άλλο θέμα, αλλα να ζητάνε πανεπιστήμιο, πρώτη φορα το διαβάζω.

Πάνος
 
Top