Re: FAA VS JAA
Accidents by Primary cause / world wide commercial jet fleet / 1993 through 2002
- Flight crew 67%
- Air plane 10%
- Weather 10%
- Maintenance 6%
- TC 3%
- Misc 4%
1) Πιστεύω ότι ο συγκριτικός συσχετισμός ατυχημάτων/δυστυχημάτων που κάνει ο 787 μεταξύ ΗΠΑ και ΕΥΡΩΠΗΣ είναι άσχετος με το θέμα του τόπικ, διότι πρέπει να μπούν περισσότεροι παράμετροι για να βγεί αντικειμενικότερα ακριβέστερο /κατά στατιστική προσέγγιση πάντα /επιστημονικό συμπέρασμα.
2) Παρακαλω τον 787 να μας πεί το επίπεδο qualifications πού έχει ως FAA & JAA instructor κι αν είναι ή ήταν commercial pilot για να γινεται καλύτερα και περισσότερο τεκμηριωμένα η συζήτηση, ούτως ώστε οι νεότεροι υποψήφιοι σπουδαστές /πιλότοι να έχουν περισσότερα στοιχεία σύγκρισης για να μπορούν να αποφασίζουν καλύτερα, ως πρός την σωστότερη επιλογή Σχολής. πάντα στο μέτρο των συλλογικών δυνατοτήτων τους.
Ευχαριστώ
ECO
z_pilot":2h16iz11 said:Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος,στο κάτω κάτω δε ξέρω και πολλά πράγματα αλλά ο αριθμός των ατυχημάτων πολλές φορές έχει να κάνει όχι τόσο με την παιδεία και την πείρα του πιλότου όσο με το πόσο καλά κάνουν τη δουλειά τους οι μηχανικοί.Πολλές φορές ο κύριος λόγος που προκαλείται ένα ατύχημα είναι η κακή συντήρηση.andrfeas787":2h16iz11 said:Σε προκαλω να ψαξεις και να βρεις ποσο ατυχηματα εγιναν στην ευρωπη στο ιδιο χρονικο διαστημα και οταν τα βρεις σκεψου και σε τι αριθμο πτησεων εγιναν.
Accidents by Primary cause / world wide commercial jet fleet / 1993 through 2002
- Flight crew 67%
- Air plane 10%
- Weather 10%
- Maintenance 6%
- TC 3%
- Misc 4%
1) Πιστεύω ότι ο συγκριτικός συσχετισμός ατυχημάτων/δυστυχημάτων που κάνει ο 787 μεταξύ ΗΠΑ και ΕΥΡΩΠΗΣ είναι άσχετος με το θέμα του τόπικ, διότι πρέπει να μπούν περισσότεροι παράμετροι για να βγεί αντικειμενικότερα ακριβέστερο /κατά στατιστική προσέγγιση πάντα /επιστημονικό συμπέρασμα.
2) Παρακαλω τον 787 να μας πεί το επίπεδο qualifications πού έχει ως FAA & JAA instructor κι αν είναι ή ήταν commercial pilot για να γινεται καλύτερα και περισσότερο τεκμηριωμένα η συζήτηση, ούτως ώστε οι νεότεροι υποψήφιοι σπουδαστές /πιλότοι να έχουν περισσότερα στοιχεία σύγκρισης για να μπορούν να αποφασίζουν καλύτερα, ως πρός την σωστότερη επιλογή Σχολής. πάντα στο μέτρο των συλλογικών δυνατοτήτων τους.
Ευχαριστώ
ECO