Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Να συμπληρώσω για να λυθεί περεταίρω η απορία σου,οτι υπάρχουν αεροσκάφοι χωρίς αναστροφείς ώσεως,όπως τα Avro...Υπάρχουν άλλα με τη δυνατότητα τοποθέτησης ή μη των thrust reversers,ανάλογα με τις απαιτήσεις-ανάγκες κάθε εταιρείας (π.χ Εmbraer145)...Eπομένως η χρήση τους δεν είναι επιβεβλημένη,στα μικρότερα τουλάχιστον αεροσκάφη...


Οι κανονισμοι για να παρει πιστοποιηση ενα αεροσκαφος οριζουν οτι αυτο θα πρεπει να προσγειωθει κατω απο οποιεσδηποτε συνθηκες χωρις την χρηση αντιστροφεων ωσης.

Πανάγιε ισχύει το ίδιο και για τα wide-bodies;;
 
χμμμ....
Δεν μπορω να ξερω τους κανονες για καθε περιπτωση ξεχωριστα προφανως!
Αλλα υποθετω πως ναι, αφου ενα μεγαλο αεροσκαφος θα εχει μεγαλυτερα και ισχυροτερα φρενα και θα προσγειωνεται σε μεγαλυτερου μηκους διαδρομους. Αλλωστε μην ξεχνας οτι το τερας Α380 εχει αντιστρωφεις ωσης μονο στους δυο κινητηρες ενω το 747 και στους τεσσερις, χωρις το Α380 να εχει τοσο εξωφρενικα ισχυροτερους κινητηρες απο αυτο.
Σαφως δεν θα προσπαθησεις να προσγειωσεις ενα 747 στην σκιαθο!!!!!
χα χα χαχααχ
 
Augo, το θέμα "πέδηση αεροσκαφών" το είχαμε συζητήσει εκτενώς εδώ : viewtopic.php?f=16&t=6149&p=88916&hilit=reversers#p88916

Εκεί είχα γράψει εκτός των άλλων ότι:

gonso":3pfy613y said:
Τα thrust reversers , είναι ένα μέρος του όλου συστήματος πέδησης. Το βασικό μέρος γίνεται από τα φρένα........................................................ μετά τα φρένα, το δεύτερο σημαντικότερο υποβοηθητικό σύστημα πέδησης είναι τα αερόφρενα, τα οποία μετά την προσγείωση σηκώνονται για να πέσει το βάρος του αεροπλάνου στους τροχούς και τα φρένα να είναι πιό αποτελεσματικά. Προσγείωση χωρίς thrust reversers, δεν έχει μεγάλη επίδραση στο μήκος προσγείωσης, αλλά προσγείωση χωρίς αερόφρενα έχει μεγάλη επίδραση (μέχρι και 50%)

Η επόμενη ερώτηση θα ήταν "και τότε τί χρειάζονται τα thrust reversers?"
Η επιρροή τους στο μήκος προσγείωσης είναι τεράστια, όταν τα φρένα δεν είναι αποτελεσματικά, δηλαδή σε γλιστερό διάδρομο ή όταν υπάρχει πρόβλημα στα φρένα (διαρροή υδραυλικού υγρού κλπ)
 
Ο υπολογισμός του απαιτούμενου μήκους για την προσγείωση ενός αεροπλάνου άρα και της καταλληλότητας ενός διαδρόμου να το δεχτεί γίνετε χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν οι αναστροφείς καθότι η προσγείωση πρέπει να εκτελεστεί και με τους αναστροφείς εκτός λειτουργίας. Βλάβη σε έναν αναστροφέα θέτει εκτός λειτουργίας και τον άλλο λόγο ασύμμετρης ώσης. Η συνδυασμένη χρήση τους μειώνει πολύ το πραγματικό μήκος προσγείωσης αν αυτό είναι απαραίτητο. Το σημαντικό όμως είναι ότι η χρήση των αναστροφέων με ελαχιστοποίηση της χρήσης των φρένων κοστίζει ελάχιστα σε καύσιμο ενώ μειώνει την φθορά στα τακάκια που είναι σαφώς ακριβότερα.
 
Με αφορμή την άνθιση των codeshare, ήθελα να ρωτήσω τους παλαιοτερους κυρίως του φόρουμ αν υπάρχει κάποιο τόπικ που να εξηγείται τι ακριβώς μπορεί να περιλαμβάνει μία τέτοια συμφωνία (ή ακόμη και κάποιον εξωτερικό σύνδεσμο σχετικό).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :great:
 
Εννοείς τι σημαίνει πρακτικά για τον επιβάτη; ή για τις μεταξύ των εταιρειών συμφωνίες;
 
Για τον επιβάτη λίγο-πολύ γνωρίζω... Πιό πολύ για τις αεροπορικές ρώτησα...
 
flat rated

καλημερα.θα ηθελα να μου εξηγησει καποιοσ τι σημαινει ο ορος flat rated ,ευχαριστω
 
Re: flat rated

Η καλύτερη εξήγηση είναι αυτή
''A term applicable to turboprop and turboshaft engines. A flat-rated engine’s thrust remains practically constant during an increase in altitude up to a certain limit. A method of referring to the engine-rated thrust or engine-rated shaft horse-power (SHP) that is guaranteed to be available up to a specific ambient temperature. The term flat rating is so called because of the flat nature of thrust versus the ambient temperature curve. The curve shows that from the lowest operating temperature possible to the specified temperature, the engine produces full thrust. Above this temperature, full thrust will not be permitted. At lower altitudes, the restricting factor is the torque that the airframe can withstand, and at higher altitudes, the exhaust temperature is the limiting factor. Flat-rated thrust also applies to power settings, such as maximum continuous, maximum climb, and maximum cruise, when the manufacturer would have to specify the thrust, ambient temperature, and altitude. Also called a re-rated engine.''
 
Γα ποιό λόγο στις νυχτερινές πτήσεις σβήνουν τα φώτα στην καμπίνα κατά τη διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης?
 
Top