Φοβίες...

  • Thread starter Thread starter NikosT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
webm0nst3r":2mczlwj9 said:
... μπορώ να εχω το κινητό μου ανοιχτό καθ'ολη την διάρκεια της πτήσγς ομως σε Airplane Mode ;
Ναι, μπορείς.
webm0nst3r":2mczlwj9 said:
Δηλάδη να κανω και εγω online check-in καλύτερα ; και τελικά ποσα check in είναι ; :Ρ
Να κάνεις web check-in, και στο αεροδρόμιο θα παραδώσεις τις βαλίτσες σου στο γκισέ της εταιρίας. Αν η κράτησή σας έχει γίνει μαζί, τότε και το σύστημα θα σας δώσει θέσεις μαζί.

Καλά να περάσετε στην όμορφη Ισπανία :great:

Υ.Γ. Μόλις βλέπω στην σελίδα της vueling, ότι το web check-in δεν διατίθεται στην Αθήνα. Οπότε, μένει μόνο το check-in στο αεροδρόμιο.
 
Ευχαριστώ πολυ φίλε μου :) Εχω ακούσει τα καλύτερη για την Βαρκελώνη αλλα επίσης εχω ακουσει οτι πέφτει και πολυ κλέψιμο :Ρ

Αυτο για την vueling το είχα διαβασει ομως εγω εκανα την κράτηση μεσω Iberia αλλα η πτήση γίνεται με αεροσκάφος της vueling (δεν καταλαβαίνω το νόημα αυτου μιας που ειναι η ίδια εταιρία :Ρ) (επίσης δεν καταλαβαίνω το νοημα να ειναι 40€ πιο ακριβώ το εισιτήριο αμα το αγόραζα απο την vueling και 40€ πιο φθηνό αμα το αγόραζα απο την Iberia για την ιδια ακριβώς πτήση) anyway, η Iberia που λες εχει επιλογή για web check-in και οταν βάζω τον κωδικό της πτήσης μου, μου γράφει πως ειναι πολυ νωρίς για web check-in μονο 24ώρες πριν μπορώ, λες να μπορώ μεσω της Iberia να κανω web check-in ;
 
Αποριες...

Ξερω οτι για πολούς εδω μέσα που ασχολούνται με το θέμα μπορεί να φανώ γελοίος φοβιτσιάρης κλπ κλπ...
Αν και εχω πετάξει αρκετές φορές τις περισότερες φορες ήμουν πολλυ ψυχραιμος για να μη πω οτι το διασκέδασα κιόλας( μουσικούλα με θέα κλπ) Τις αναταράξεις επίσης της πήρα πολλυ χαλαρά σκευτόμενος οτι το αεροπλανο είναι κατασκευασμένο να αντέχει πολλυ ισχυρες πιέσεις και αναταράξεις κλπ κλπ..
Επειδη είναι να πετάξω παλι σε μια εβδομάδα ( απο Κύπρο για Ελλάδα) θα ήθελα μερικές καθυσιχαστικές πληροφορίες απο τα μέλη του φορουμ
1) Ποσες πιθανότητες υπάρχουν για αεροπορικό δυστυχημα και ποιές είναι αυτες?
2)Αληθέυει οτι η aegean θεωρείτε απο τις ασφαλεστερες αεροπορικές εταιρειες?
3)και κάτι άσχετο ( μη γελάσετε) σε περίπτωση παυσης λειτουργέιας και των 2 κινητήρων το επιβατικό αεροπλάνο μπορέι να συνεχίσει να πετάει ? αν ναι για πόση ωρα? Εχει σημειωθει τέτοιο συμβαν και έγινε προσγειωση χωρις θύματα?

Ευχαριστω και συγνωμη για τα ορθογραφικα λάθη
 
Re: Αποριες...

1) Οι ίδιες με το να γεννήσει μια γυναίκα τετράδυμα έχοντας συλλάβει φυσιολογικά (no kidding, το έχω διαβάσει κάπου).
2) Ναι
3) Ναι: http://www.youtube.com/watch?v=g_JD2NjUXjo

Όταν λες πολλυ, εννοείς παυλίνα;
 
Re: Αποριες...

Απάντηση στο νο 1
Περίπου 500 επιβάτες σκοτώνονται σε πτώσεις προγραμματισμένων εμπορικών πτήσεων σε ετήσια βάση.

Υπολογίζεται ότι στις αναπτυγμένες χώρες, η πιθανότητα θανάτου είναι περίπου μία στα 25 εκατομμύρια ανά πτήση.
«Ενα παιδί σε ένα αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου είναι πιο πιθανό να γίνει πρωθυπουργός όταν μεγαλώσει παρά να σκοτωθεί στην επικείμενη πτήση... Το παιδί είναι πιο πιθανό να κερδίσει ένα χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο ή το βραβείο Νομπέλ στη Φυσική»
"Στις λιγότερο αναπτυγμένες χώρες του κόσμου η πιθανότητα θανάτου σε μια πτήση είναι περίπου μία στις 750.000". Τάδε έφη Αρνολντ Μπάρνετ, καθηγητής Στατιστικής στο Massachusetts Institute of Technology (ΜΙΤ) στις ΗΠΑ.

Απάντηση στο νο 2
Μέχρι σήμερα δεν έχει σημειωθεί θανατηφόρο ατύχημα με την Aegean

Απάντηση στο νο 3
Είναι αρκετά σπάνιο η δε επιτυχής προσγείωση είναι παράγοντας πολλών συναρτήσεων και όχι μόνο της ικανότητας του χειριστή (η οποία ωστόσο είναι απαραίτητη)
 
Re: Αποριες...

jimak":28y6cbli said:
3)και κάτι άσχετο ( μη γελάσετε) σε περίπτωση παυσης λειτουργέιας και των 2 κινητήρων το επιβατικό αεροπλάνο μπορέι να συνεχίσει να πετάει ?
Σε τέτοια δρομολόγια μικρομεσαίων αποστάσεων με αρκετά ενδιάμεσα αεροδρόμια (Ρόδος, Ηράκλειο) δεν πρέπει να σε απασχολεί τόσο η παύση λειτουργίας των δυο κινητήρων (αν σταματήσει ο ένας θα προσγειωθεί στο πρώτο αεροδρόμιο) όσο η ολική απώλεια ηλεκτρικής ισχύος για λόγους που σχετίζονται με την ηλεκτρική εγκατάσταση του αεροπλάνου.
 
Re: Αποριες...

ok ηρέμησα τώρα..... και τι πιθανότητες υπάρχουν να συμβεί κάτι τέτοιο?
 
Re: Αποριες...

Πάρε το πλοίο καλύτερα....
 
Re: Αποριες...

sv1xv":1zxlhipk said:
jimak":1zxlhipk said:
3)και κάτι άσχετο ( μη γελάσετε) σε περίπτωση παυσης λειτουργέιας και των 2 κινητήρων το επιβατικό αεροπλάνο μπορέι να συνεχίσει να πετάει ?
Σε τέτοια δρομολόγια μικρομεσαίων αποστάσεων με αρκετά ενδιάμεσα αεροδρόμια (Ρόδος, Ηράκλειο) δεν πρέπει να σε απασχολεί τόσο η παύση λειτουργίας των δυο κινητήρων (αν σταματήσει ο ένας θα προσγειωθεί στο πρώτο αεροδρόμιο) όσο η ολική απώλεια ηλεκτρικής ισχύος για λόγους που σχετίζονται με την ηλεκτρική εγκατάσταση του αεροπλάνου.
ολική απώλεια ρεύματος είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει..περισσότερο πιθανό, αν και επίσης εξαιρετικά σπάνιο, είναι να υπάρξει ολική απώλεια υδραυλικών..τότε τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα... :oops:

Και επειδή σίγουρα θα ρωτήσει ο φίλος jimak, ας προσπαθήσω να του δώσω κάποια στοιχεία..

Το Α320(προφανώς με τέτοιο θα πετάξεις) έχει 3 υδραυλικά συστήματα, Green, Yellow, Blue τα οποία τροφοδοτούν όλες τις επιφάνειες ελέγχου: Elevator, Ailerons, Spoilers, Flaps/Slats, THS και φυσικά το Rudder. Το αεροσκάφος είναι τεχνολογίας fly by wire οπότε δεν υπάρχουν συρματόσχοινα εκτός απο το Rudder και το THS(Trimable Horizontal Stabilizer) τα οποία χρησιμεύουν ως mechanical back up σε περίπτωση ΟΛΙΚΗΣ απώλειας ηλεκτρικής ισχύος και απώλειας των flight control computers τα οποία είναι: 2 FAC(Flight Augmentation Computer), 2 SEC(Spoiler Elevator Computer) και 3 ELAC(Elevator Aleron Computer). ΑΛΛΑ θα πρέπει να υπάρχει υδραυλική ισχύς αλλιώς..... :(
Τώρα αυτή η υδραυλική ισχύς παρέχεται απο 2 EDP(Engine Driven Pumps) μια σε κάθε κινητήρα. Ο Νο.1 κινητήρας τροφοδοτεί το Green και ο Νο.2 το Yellow. To Blue τροφοδοτείται απο ηλεκτρική αντλία(Blue Electric Pump) και το RAT(Ram Air Turbine. θα μιλήσουμε γιαυτό παρακάτω). Επίσης το Yellow έχει και αυτό ηλεκτρική αντλία η οποία μέσω του PTU(Power Tranfer Unit) ''πρεσάρει'' και το Green. Εδώ να πω πως το PTU είναι αυτό που ακούτε σαν ''γάβγισμα'' κατά την εκκίνηση των κινητήρων καθώς κάνει το self test του!! Το όλο υδραυλικό σύστημα δουλεύει με πίεση 3000psi.

Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρικό σύστημα. Αυτό τροφοδοτείται με ρεύμα 115V/400Hz απο δυο γεννήτριες(μια σε κάθε κινητήρα) τα IDG(Indegrated Drive Generator) ισχύος 95kVA. Επίσης το APU Generator, 95kVA και αυτό, μπορεί να τροφοδοτήσει πλήρως όλο το ηλεκτρικό κύκλωμα. Κατόπιν υπάρχει το RAT που είπαμε παραπάνω, το οποίο είναι μια ανεμογεννήτρια ουσιαστικά που εκτείνεται στο ρεύμα του αέρα κάτω απο την ρίζα της αριστερής πτέρυγας σε περίπτωση ανάγκης και παρέχει 5kVA ηλεκτρική ισχύ για τα απαραίτητα όργανα και ρεύμα στην ηλεκτρική αντλία του Blue συστήματος μόνο! Τέλος υπάρχουν και 2 μπαταρίες που τροφοδοτούν τα απολύτως αναγκαία stand by και επαρκούν για 30 λεπτά περίπου..

Όπως καταλαβαίνει κανείς είναι αρκετά σπάνια περίπτωση να υπάρξουν τόσα failures, οπότε μπορείς να απολαύσεις την πτήση σου ή να πάρεις το πλοίο!! χαχαχαχαχα..



Βρε όρεξη που την έχω μες τα άγρια χαράματα να γράφω! :lol:
 
Re: Αποριες...

Δεν είναι γελοιότητα να έχεις κάποιο φόβο και αμφιβολίες και δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος. Πραγματικά όμως μην παιδεύεις το μυαλό σου με στατιστικές και πιθανότητες. Ούτε πολλές ώρες θα είναι ούτε και η απόσταση είναι τεράστια (πάνω κάτω γύρω στη μιάμιση ώρα θα πάρει, δεν είναι και τόσο τραγικό). Βρές κάτι να απασχολείσαι αυτό το διάστημα (μουσική, ταινία, βιβλίο) και δε θα καταλάβεις για πότε θα περάσει. Ασχετα με την πλύση εγκεφάλου που προσπαθούν να σας κάνουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης το τελευταίο διάστημα, τα αεροπλάνα ήταν είναι και θα είναι τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς και σου το εξήγησαν με λεπτομέρειες και οι συμφορουμίτες πιο πάνω.
Τη διαδρομή απο και προς το αεροδρόμιο να φοβάσαι. Και όπως λέω πάντα, αν είναι να σε βρεί σε βρίσκει και μέσα στο σπίτι σου δε χρειάζεται να φοβάσαι να πετάξεις μήπως και συμβεί κάτι. Απόλαυσε λοιπόν το ταξίδι σου, ο κόσμος είναι ακόμη ωραίος απο ψηλά
 
Top