Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν σε παρεξήγησα ούτε και κατηγορώ την εξηπηρέτηση που προσφέρει η Αιγαίου σαν εταιρία στο πελάτη.

Αλλά...δεν μου αρέσει όταν Έλληνες κατεβάζουν τα παντελόνια σε ξένους. Είναι γεγονός ότι η Lufthansa βάζει φοβερό χέρι στο πως να δουλεύει η Αιγαίου. Όλοι οι contract κυβερνήτες είναι Γερμανοί, έχουν φορτώσει Γερμανούς από την σχολή της Lufthansa για να βάζουν ώρες λες και χάθηκαν οι Έλληνες. Όλα τα δρομολόγια είναι υπό την επίβλεψη και άδεια της Lufthansa, οι διαδικασίες είναι σύμφωνα με το γερμανικό μοτίβο και κουλτούρα ακόμα και αν είναι γελοίο για τους Έλληνες (μιλάω για το evacuation command που καλούν για τις πόρτες που πρέπει να παραμείνουν κλειστές αντί για αυτές που πρέπει να ανοίξουν - όταν το άκουσα νόμιζα ότι με κοροιδεύουν). Ρωτήστε κάποιον που δουλεύει για Lufthansa να σας πουν τη γνώμη τους για την Αιγαίου και θα δείτε πως την βλέπουν - χειρότερη από παραπαίδι.

Πολλά είπα κουράστηκα αλλά δεν θα ήθελλα η συνγχωνευμένη εταιρία (με το όνομα της Ολυμπιακής - ναι είμαι και εγώ συναισθηματίας) να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο σαν το περίγελο της Ευρώπης στα επαγγελματικά πηγαδάκια. Γι αυτό και αναφέρθηκα σε ίσους όρους.

Να θυμήσω ότι την ημέρα της απεργίας των πιλότων της Lufthansa πριν από λίγες μέρες, η Αιγαίου λειτούργησε σαν απεργοσπάστης και φόρτωνε το κόσμο από Γερμανία. Την ίδια μέρα οι πιλότοι της United αρνήθηκαν να πετάξουν Γερμανία σε υποστήρηξη των συναδέλφων μας. Ποιος κέρδισε το σεβασμό και ποιος τον έχασε?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το ιδιο με την Α3 εκαναν και οι Air Berlin και Niki αλλα και αλλες.. Τι παει να πει αυτο? Το θεμα ειναι αλλου στη συγχωνευση... Οχι με βαση ποιας εταιρειας το πρωτοτυπο θα οργανωθει και θα πετα.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι γιατί μιλάμε όλοι αφήνοντας υπαινιγμούς για τη βεβαιότητα της εξαγοράς του νέου σχήματος από τη Lufthansa. Το σχήμα Aegean-OA θα είναι η πρώτη κυρίαρχη αεροπορική στην περιοχή μετά την παρακμή της πΟΑ. Για εταρίες όπως η Austrian Airlines, η Swiss International Airlines ή η Brussels Airlines ήταν λογικό να ενταχθούν στον "οίκο" Lufthansa με την απελευθέρωση των ευρωπαϊκών ουρανών και την ύφεση της εμπορικής αεροπορίας, αφού δραστηριοποιούνται σε παρακλάδια των μεγάλων ευρωπαϊκών hubs. Η Αθήνα όμως δεν αποτελεί ένα παρακλάδι αλλα ένα ξεχωριστό mini-hub με κάποιες ιδιαιτερότητες - άλλες ευνοϊκές, άλλες όχι. Σε κάθε περίπτωση η νέα συγχωνευμένη εταιρία θα μπορούσε να κυριαρχήσει στην περιοχή εκμεταλλευόμενη αυτές τις ιδιαιτερότητες. Πιστεύετε ότι υπάρχει τόσο μεγάλη έλλειψη φιλοδοξίας από τους έλληνες επενδυτές;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Προσωπικά έτσι πιστεύω. Δεν ανήκω στο χώρο της αεροπορίας, αλλά γενικώς αυτό βλέπω σε όλους πρακτικά τους τομείς. Και πέραν αυτού δε βοηθάει και το περιβάλλον. Κοίταξε γύρω σου και πες τι γίνεται σωστά και στην ώρα του.... Ποιος θα τολμήσει να κάνει σοβαρή μακροπρόθεσμη επένδυση όταν η κατάσταση είναι έτσι; Μακάρι να κάνω λάθος βέβαια....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Υπαρχει και κατι αλλο σε ολο αυτο το θεμα , είναι οτι θα διαμορφωθεί μια κατάσταση στην Ελλάδα πρωτόγνωρη .
Ενας μονο Αερομεταφορέας και οχι κρατικός . Αυτο ειναι καλο για το εργοδότη αφου θα εχει το μονοπώλιο και για τους επιβάτες αλλα και για τους εργαζόμενους.
Ειναι κατι που δεν εχει ξαναζησει κανεις ειτε δούλευε στην ΟΑ και ειχε την προστασία του κρατους ειτε δουλευε στον ιδιωτικο τομεα και παντα ειχε να ελπιζει για κατι(και δεν ειχε την προστασια κανενος) μπας και προσληφθεί στην ΟΑ ή βρει τον ουτοπικό εργοδότη ...

Τωρα παπαλα και τα 2 .
Αλλα τετοιες καταστασεις οδηγουν σε νεες και πιστευω θα υπαρξουν ...(οσο αφορα την αντιδραση των εργαζομενων)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αν είναι έξυπνοι θα διατηρήσουν τις τιμές χαμηλές ώστε και να γεμίζουν τα αεροπλάνα και όλα τα δρομολόγια να είναι κερδοφόρα. Θα αποτρέψουν έτσι τους ανταγωνιστές χωρίς όμως και να τους εξαφανίσουν. Ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Ryan και Easy δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για το εσωτερικό της Ελλάδας. Αυτοί βασίζουν τα κέρδη τους στα μπιχλιμπίδια που πουλάνε στη πτήση (3 ευρώ το νερό). Σε πτήσεις 45 λεπτών δεν νομίζω να δουλέψει καλά.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

chania27, αυτη είναι μια τίμια ως προς το κόσμο πολιτική η οποία θα αποφέρει κέρδος, αλλά όχι το αναμενόμενο από τους μετόχους.
Πιστεύω οτι σταδιακά, οι τιμές θα ανέβουν, και θα έχουμε έναν ικανό αερομεταφορέα, ο οποίος θα είναι λίγο ακριβότερος του ανταγωνισμού του..!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Οι τιμές έχουν ήδη ανέβει και αυτό φαίνεται από τις προσφορές της A3 (μιας και η NOA έχει να κάνει πολύ καιρό). Από τα 50 ευρώ One way, πήγαμε στα 75 ήδη. :rolleyes:
Αυτό βέβαια μπορεί και να μην οφείλεται στην επικείμενη συγχώνευση αλλά το αποτέλεσμα έχει σημασία για τον επιβάτη.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

mxnk":83ydb7re said:
Εδώ η Swiss μεγαλώνει και προσθέτει νέους προορισμούς (ZRH-SFO). Αν τα χρειάζεται η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη συγχώνευση και θα την αγοράσει η Lufthansa.....
Off topic On (Συγγνώμη!)
Αυτό δεν είναι ακριβώς ότι μεγαλώνει. Για να καταστεί δυνατό το ZRH-SFO κόπηκε το ZRH-RUH-JED που προσφέρεται πια μεσω FRA ως codeshare με τη Lufthansa.

Off topic off
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σχετικά με τα εύστοχα σχόλια του makedona:
α. Ποιος και γιατι πιεσε στη συγχωνευση;
Νομίζω ότι το ερώτημα θέτει ο makedonas αν και εξαιρετικά ενδιαφέρον έχει ως αρχική συνθήκη την παραδοχή ότι η συγχώνευση δεν είναι προσχεδιασμένη. Εάν δεν είναι η συγχώνευση προσχεδιασμένη τι εννοούμε "Ποιος και γιατι πιεσε στη συγχωνευση;" Ποιός έχει μεγάλύτερη ανάγκη απ' αυτή τη συγχώνευση ή ποιός έχει το πάνω χέρι στις προηγηθείσες αλλά και στις επερχόμενες διαπραγματεύσεις;
Νομίζω ότι σε περιόδους κρίσης (μετά τα νέα περιοριστικού χαρακτήρα οικονομικά μέτρα η εσωτερική αγορά θα καταρρεύσει συμπαρασύροντας και την εσωτερική αεροπορική αγορά, όπου αυτή εμφανίζει ελαστικότητες) μεγαλύτερη ανάγκη από μία συγχώνευση έχει αυτός που έχει "ανοιχτεί" και το πάνω χέρι αυτός που έχει το ρευστό. Συνεπώς, εάν η συγχώνευση δεν είναι προσχεδιασμένη, τα ήδη ανακοινωθέντα ποσοστά συμμετοχής θα πρέπει να τα δούμε ως κάτι "ρευστό" καθώς η Aegean έχει παραγγείλει αεροπλάνα σε εποχή που η αεροπορική αγορά ανθούσε (και μάλιστα με την τότε κρατική ΟΑ στο καναβάτσο), με ότι αυτό συνεπάγεται τόσο σε τιμές απόκτησης αεροσκαφών όσο και σε προβλεπόμενα μεγέθη της αγοράς.

β. αν οι συνομιλιες συγχωνευσης ειναι τοσο προσφατες, οπως παρουσιαζονται, γιατι σε φορουμ (με σιγουρες πηγες μεσα απο την Airbus) παρουσιαζεται στις 14 Οκτωβριου φωτο απο ενα Α321-231 cn 4069 και νηολογιο D-AVZP (αυτο στο οποιο αναφερθηκε πιο πανω ο Γιωργος και οντως βρισκεται στο Bahrein), τη στιγμη που σε εκεινη την περιοδο δεν υπηρχε "επισημα" κουβεντα για συγχωνευση? Προκειται για "προικα" για την Α3, μερος του ανταλλαγματος για την εξαλλειψη του ονοματος?
Βρήκα το συγκεκριμένο αεροπλάνο αλλά δεν μπόρεσα με κανένα τρόπο να το συσχετίσω με κάποια εκ των δύο εταιρειών καθώς φαίνεται ως ένα αεροπλάνο χωρίς ιδιοκτήτη. Αλλά ακόμη και αν έχει παραγγελθεί από κάποια εκ των δύο, με ποιά συλλογιστική θα μπορούσε αυτό να τεκμηριώσει προσχεδιασμένη συγχώνευση; Η ταχύτητα των εξελίξεων δείχνει ότι κάτι "παίζεται" που δεν μπορεί να το καταλάβει κανείς με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα αλλά δεν νομίζω ότι οι ενδείξεις μπορούν να γίνουν αποδείξεις λόγω της ύπαρξης του D-AVZP.

Κάθε άποψη που περιέχει πιο "σφιχτή" συλλογιστική ευπρόσδεκτη...
 
Top