Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το θέμα είναι ότι η Ολημπιακη δεν θα την παλέψει για πολύ ακόμα.
Και πως είναι δυνατό να την παλέψει αν σκεφτεί κανείς ότι έχουν παγώσει κάθε είδους αγορά... από ανταλλακτικά μέχρι και γραφική ύλη... :oops: :oops: :oops:

Ας πάει λοιπόν στα χεράκια της Αιγαίου μπας και δουν τα κακόμοιρα αεροπλανα καινουργιες βίδες στα preloads τους.....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μαλλον δεν εχει να κανει αν την παλευει η νΟΑ η η Αιγαιου...αλλου παιζονται τα πραγματα.
Εξαλλου ουτε η Αιγαιου μακροπροθεσμα εδειχνε καλα στοιχεια.
Τα ανοιγματα της ειναι μεγαλα και δυστυχως δεν καλυπτονται με το υπαρχον σχημα.
Ετσι μαλλον αναγκαια κρινεται αυτην η κινηση. Οι πτησεις της ΟΑ εχθες για τα νησια αλλα και κατι Σοφια ,Παρισι,ηταν γεματες.Οποτε οπως καταλαβαινει κανεις αλλα πραγματα παιζουν καθοριστικο ρολο.
Εγω θα τονισω οτι αυτο που πρεπει να μας ανησυχει ειναι το τι θα γινει ολος αυτος ο κοσμος και απο τις 2
εταιρειες......ε...?????????????
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

οι της Αιγαιου δεν προκειται να πάθουν κάτι. ΟΙ της ΟΑ σίγουρα θα έχουν πρόβλημα. Ειδικά αυτοί που εφυγαν μαζικά απο Αιγαίου το καλοκαίρι.
Το πρόβλημα όμως σίγουρα θα το έχουν και οι Υψηλόμισθοι της ΟΑ (χωρίς να βάζω μέσα τους manager). Ό,τι πήραν πήραν..... καταμερισμός και στον υπόλοιπο κοσμάκη τώρα.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

βασικα αυτο που θα πρεπει να μας καιει ολους τους newbies wannabes με τις ελαχιστες ωρες ειναι αν θα συνεχιστει το σχημα της αιγαιου στις προσληψεις χωρις καθολου ωρες σε τυπο..για να δουμε
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

και που ξέρετε ότι αυτοί της ΟΑ που ήταν Α3 θα την πατήσουν?
Δηλαδη το ενδεχόμενο να ήταν όλο στημένο και να πήγαν στην ΟΑ για να στηθεί η εταιρεία σύμφωνα με τα προτυπα της Α3 και μετα να γίνει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα η συγχωνευση το θεωρείτε απίθανο?
αλλά και αυτό το υπερβολικό σενάριο να μην υπάρχει και πάλι δε θεωρώ ότι οι υπαλληλοι της ΟΑ όλοι θα έχουν πρόβλημα.
Θα την πατήσουν καποιοι και απο τις 2 εταιρείες.
 
Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής? - FACTS

Και ας αφησουμε στην ακρη τα "ρατσιστικα" οπως ειπαν καποια μελη (οκ, λιγο παρακινδυνευμενη η εκφραση, αν και στην ουσια εχουν δικιο με το να διαμαρτυρονται - μερικοι εχουν ξεφυγει με τις κινδυνολογιες τους ξεχνοντας οτι το φορουμ δεν ειναι πολιτικο ποντιουμ ουτε εκπροσωπει καποια πολιτικη παραταξη αλλα ουτε και καποιο ΜΜΕ) και ας παμε στο νοημα του τοπικ...

Την επομενη εβδομαδα θα ανακοινωθει το αποτελεσμα των συνομιλιων, οπως ανεφεραν πηγες της Aegean, αν και μεχρι στιγμης οι συνομιλιες "επισημως" δεν εχουν καταληξει πουθενα. Οι Αφοι Βασιλακη συναντηθηκαν εχθες με τον Yπουργο Μεταφορων και του μετεφεραν αυτο που ολοι ξερουμε εδω και μερες, οτι η εταιρεια βρισκεται σε συνομιλες συγχωνευσης με την ΟΑ. Ο ιδιος ειπε οτι αναμενει την εξελιξη των συνομιλιων και οτι τον τελικο λογο θα τον εχουν οι Ελληνικη και η Ευρωπαϊκη Επιτροπη Ανταγωνισμου.
Τα σεναρια για το τελικο σχημα βεβαιως ειναι πολλα και ενα απο αυτα αναφερει προεδρο τον Βγενοπουλο και εξαφανιση του brand name της Aegean, αλλο αναφερει την MIG να εχει μειονοτικο πακετο μετοχων (δλδ κατω του 51%) αλλα αναλογικα μεγαλυτερο ποσοστο απο τους αλλους μετοχους, ωστε να εκχωρηθει το brand name και το σημα της ΟΑ απο το Δημοσιο, ενω αλλο αναφερει μια μικτη ονομασια στα προτυπα της AegeanCronus. Παραμενει ανοιχτο (αν και πιο ρεαλιστικο απο ολα) το ενδεχομενο η Α3 να απορροφησει την ΟΑ μιας και ειναι η αρχαιοτερη (οσο παραδοξο και αν ακουγεται ετσι ειναι, η ΟΑ εχει μονο το brand name και το σημα σαν υποθηκη) και το σημαντικοτερο: ειναι ηδη εισηγμενη στο Χρηματιστηριο. Στο εξωτερικο απο την αλλη οι αναλυτες αναμενουν στην καταληξη των συνομιλιων (και δεν το παιζουν "ειδημονες" ουτε σε εργασιακα ουτε σε αλλα θεματα, πριν ληξει το deal!)
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι μεχρι να βγει επισημη ανακοινωση θα ακουστουν πολλα σεναρια, κυριως για να θολωσουν τα νερα. (προσωπικα εκτιμω κυριως για να ανεβει η μετοχη της Α3 στο Χρηματιστηριο) Ισως να υπαρξει συνδυασμος των σεναριων αυτων (εστω καποιων, οχι ολων!!!), αλλα και οσων προκυψουν. Ακουγονται αρκετα, καποια ισως παρατραβηγμενα, καποια οχι και τοσο. Οποτε το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να περιμενουμε. Καθετι στην ωρα του. Αφου δεν ξερουμε τη μορφη συνεργασιας ειναι ατοπο, παρακινδυνευμενο, ανουσιο να μιλαμε (μεσα σ'ολα τα αλλα) για τις εργατικες σχεσεις που θα προκυψουν! Και σιγουρα αναρμοστο να βλεπουμε το παθος και τον οπαδισμο να παιρνει τετοιες διαστασεις σε εναν παγκοσμιοποιημενο κλαδο οπως της αεροποριας.

Και για να μεινουμε στο πνευμα των ημερων, σε οσους συνεχιζουν να βλεπουν φαντασματα του παρελθοντος θα πω μονο ενα:
ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΟΥΦΗΧΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (και ξεκολλατε...)


:banana:



-UPDATE- 11:10ZMT

Εκλεισε η συμφωνια για την ενωση (μας δουλευουνεεεεεεεεεε). Τελικα η Aegean απορροφαει την Olympic, η MIG εισερχεται με ιδιο ποσοστο οπως η οικογενεια Βασιλακη, επισημη ανακοινωση με περισσοτερες λεπτομεριες αυριο Παρασκευη ή τη Δευτερα
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής? - FACTS

@Makedonas...

Μπορείς να εξηγήσεις λίγο το Update σου??


Για να είμαι κ εγω στο κλίμα.... Οοοοοο Σουλτάν!!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Απλο. Πριν το update ηταν απλα η προσωπικη μου εκτιμηση αλλα και παρουσιαση με βαση τις μεχρι τοτε διαθεσιμες πληροφοριες. Το update το εκανα διοτι συνεβει αυτο που εγραψα στο update! (με αλλα λογια, δεν εκανα νεο ποστ μιας και θα ηταν περιτο! Γιαυτο τον λογο υπαρχει το μπουτον "EΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ" ;) )


--
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ενδείξεις ολοκλήρωσης των διαπραγματεύσεων μεταξύ της Aegean και της Olympic Air, που θα έχουν αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός κοινού επιχειρηματικού σχήματος, διαφαίνονται στον ορίζοντα.

Επισήμως οι δύο πλευρές αποφεύγουν οποιαδήποτε δήλωση, όμως παράγοντες που παρακολουθούν από κοντά τις συζητήσεις αφήνουν να εννοηθεί πως το πιθανότερο αυτή τη στιγμή είναι το φλερτ να οδηγήσει σε γάμο, κυρίως επειδή και το οικονομικό περιβάλλον δεν ευνοεί διαγκωνισμούς. Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν πως η (σ.σ. δρομολογούμενη) σύμπραξη μπορεί να λειτουργήσει ως μοντέλο για αντίστοιχου τύπου συμφωνίες σε άλλους τομείς της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, που δοκιμάζονται σήμερα από τις συνέπειες της κρίσης.
Οπως διαφαίνεται, η νέα εταιρεία θα προχωρήσει σε επανασχεδιασμό του πτητικού έργου, συνενώνοντας δρομολόγια που παρουσιάζουν μέτριους δείκτες πληρότητας. Για παράδειγμα, σήμερα στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη οι δύο εταιρείες εκτελούν γύρω στις 20 πτήσεις ημερησίως, ενώ το νέο σχήμα που θα προκύψει από τις διαπραγματεύσεις μπορεί να πραγματοποιεί γύρω στις 15 πτήσεις προκειμένου να εξασφαλίσει υψηλότερη πληρότητα και να μειώσει λειτουργικές δαπάνες.

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&dat ... &id=133319
 
Top