Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Φίλε Greg.CHQ νομίζω αυτά που λες δεν απέχουν πολύ από το να γράψω "να γίνει η Aegean Emirates. Γιατί αυτοί κι όχι εμείς;" Ωραία όλα δηλαδή, αλλά... ΠΩΣ;;; ;)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πως;;;
Απλά με σιγά - σιγά και σταθερά βήματα .
Όχι σε βεβιασμένες κινήσεις.
Απλά καιρός είναι να ασχοληθούν οι ιθύνοντες με την ουσιαστική ανάπτυξη της πολιτικής αεροπορίας στην Ελλάδα, και όχι να φοράνε κουστουμάκια να κάνουν gala για το θεαθήναι και το image να κοπιάσουν να βοηθήσουν να αναπτυχτεί η αεροπορική ιδέα στην Ελλάδα . Όταν αυτό γίνει τότε θα δούμε μόνο ουσιαστικές αλλαγές .

ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Από τους ανθρώπους δεν λείπει η δύναμη, λείπει η θέληση.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

προσέχετε τι γράφετε γιατι εδώ πέφτει λογοκρισία :twisted:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Λέμε και κανένα αστείο να περνάει η ώρα, ε αγαπητέ ragmar?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πιθανώς και στις "υποχωρήσεις της τελευταίας στιγμής" να αποβλέπουν και οι "διαρροές" για την απόφαση της Επιτροπής...
Επιμένω ότι η περίπτωση της συγχώνευσης Aegean airlines - Olympic air δεν έχει αντιστοιχία με την απόρριψη της συγχώνευσης Ryanair - AerLingus (εκεί το πρόβλημα είχε εντοπιστεί στο μονοπώλιο σε πολλές συνδέσεις της Ιρλανδίας με χώρες της Ε.Ε. και όχι στο εσωτερικό μονοπώλιο), ενώ η εσωτερική αεροπορική αγορά της Ελλάδας (αφού αφαιρεθούν και οι γραμμές δημόσιας υπηρεσίας) δεν είναι και τόσο σημαντική από άποψη μετακινούμενων επιβατών και εσόδων για να θεωρείται ότι δημιουργείται πρόβλημα ανταγωνισμού σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Οπότε, με δεδομένο ότι πολλές φορές οι αποφάσεις της Επιτροπής είναι αποτέλεσμα συμβιβασμού πολιτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε: 1. αν θα ζητηθούν ανταλλάγματα (όροι) για τη συγχώνευση επισήμως και 2. αν τα ανταλλάγματα θα αφορούν στο δίκτυο εσωτερικού με μείωση δρομολογίων σε ποσοστό που θα δημιουργήσει αγορά για είσοδο νέων ή ξένων παικτών ή στο δίκτυο εξωτερικού σε γραμμές που οι δύο εταιρείες θα αποκτούσαν από κοινού μεγάλη ισχύ (όπως είχε ζητηθεί ως αντάλλαγμα και για την έγκριση των σχεδίων ενίσχυσης και αναδιάρθρωσης της παλιάς Olympic airways). Φυσικά, στη δεύτερη περίπτωση, θα είναι εμφανές ότι το επιχείρημα του εσωτερικού μονοπωλίου χρησιμοποιήθηκε για την παραχώρηση μέρους της αγοράς σε άλλες εταιρείες.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

εγω
την 13 Ιαν 2011, 15:14

Τις ελληνικές χαζομάρες παρτε το χαμπάρι η Ε.Ε δεν τiς λογαριάζει εξαρχής την Ο.Α έπρεπε να την πάρει μια μέγαλη ευρωπαικη αεροπορική εταιρία και οχι Βγενόπουλος αλλα ποιος θα έρθει με τον χαλη στην διμόσια διοίκιση που επικρατεί απο το 1981 και μετά και που το ακολουθούν ολες οι κυβερνήσεις είται ΠΑΣΟΚ είται ΝΔ αλλα και με την ηλίθια νοτροπία που υπάρχει περι εθνικού ξεπουλήματος και αλλα τέτοια απο τους ελληναράδες του καναπέ.
Απάντση στο e-mail
Akis
Μα η δημοσίευση δεν έχει κάποια σχέση με το θέμα συνεργασίας A3-OA!

Σιγουρα να λέμε κανα αστείο να περνάει η ώρα αλλα η λογοκρισία λογοκρισία

Οτι σπείραν ο Βγενόπουλος και ο Βασιλάκης πέρνουν μέσα σε αυτό το χάλι στην δημόσια διοίκιση ενω στην πορτογαλια http://economia.publico.pt/Noticia/qata ... ap_1476515 η qatar ενδιαφέρεται να αγοράσει το 40% της ΤAP
Χαίρομαι που η Ελλας είναι στην Ε.Ε για να με προστατέυει και σαν μελλοντικό πιλότο-εργαζόμενο και σαν καταναλωτή απο τον κάθε βγενόπουλο και βασιλάκη επιπλέον να την έλεγε o mr Mig πριν 1 1/2 χρόνο Olympic Air - Ta Megala Logia στο youtube
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής

Greg.CHQ":3uui4pqx said:
Ναι να γίνει η συγχώνευση υπό προϋποθέσεις. Ποιες αυτές ;
• Να πετάει σε όλα τα αεροδρόμια τις Ελλάδος (σε όλα, όχι όποια μας βολεύουν)
• Να ανοίξει πολλούς προορισμούς στο εξωτερικό
• Να μπει δυναμικά στο τομέα των αερομεταφορών
• Να κρατήσουν το εργατικό δυναμικό (όσο μπορούν περισσότερους)
• Να αλλάξουν τελείως γραμμή την τιμολογιακή τους πολιτική (οικονομικά εισιτήρια για όλους)
• Να μειώσουν το κόστος (όχι low cost) πχ να μην σερβίρουν τίποτα στις εσωτερικές πτήσεις. Να μην πετάξει κανένας δωρεάν πχ από χορηγίες κ κλπ, να έχουν νέο στόλο οικονομικό και όσο γίνεται ομοιογενή
• Να δημιουργήσει ένα σημαντικό δυνατό δίκτυο τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.
• Να βοηθήσουν τον εισερχόμενο και εξερχόμενο τουρισμό . Γιατί να έρχεται μια Easy jet από Λονδίνο για Ηράκλειο και όχι μια Ελληνική εταιρεία; Να γίνουν συμβόλαια με μεγάλους Tour Operators για την μετακίνηση των τουριστών μας (να μένουν τα χρήματα εδώ στην Χώρα μας) και να μην πλουτίζουν οι ξένες Charter.Αν τελικά γίνει η συγχώνευση το θέμα είναι να δημιουργηθεί μια εταιρεία που σα βασικό στόχο είναι να μην τα αρπάξουμε από τους πελάτες με λίγα κερδοφόρα δρομολόγια. Αλλά να ξεκινήσουν με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης απέναντι στην Χώρα μας , να αγαπηθεί από όλους, να στηριχθεί από όλους , να γίνει γνωστή από όλους και σιγά σιγά θα αναπτυχθεί και θα φέρει και τα αναμενόμενα στους ΄΄Κυρίους της΄΄.

Το ''οικονομικά εισιτήρια για όλους'' και το ''να πετάει όχι όπως μας βολεύει, αλλά παντού'' έχουν κάποιον συνθηματικό χαρακτήρα που νομίζω στερούνται ρεαλισμού...Μην ξεχνάμε ότι οι εταιρείες είναι πια και οι 2 ιδιωτικές σε μια ελεύθερη αγορά. Όλα τα άλλα, είναι πολύ ωραία αλλά μάλλον ακούγονται σαν ευχές.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

@ragmar
Η διαγραφή της δημοσίευσής σου έγινε επειδή ήταν off topic. Αν εσύ αυτό το θεωρείς λογοκρισία, τότε μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά. Αν θέλεις να μου απαντήσεις, σε παρακαλώ να το κάνεις στο σωστό τόπικ ή με ΠΜ. Όχι σε αυτό εδώ το θέμα.

Δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση να γράφεις σε αυτό το φόρουμ. Αν θεωρείς ότι σε αδικώ, τότε μπορείς να μας εγκαταλείψεις.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δημοσιεύτηκε στο Ποντίκι ...

http://ksipnistere.blogspot.com/2011/01 ... _3586.html

Αφορά την αρνητική γνωμοδότηση της Ε.Ε καθώς και ένα ιστορικό για την πορεία τους τον προηγούμενο χρόνο!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Διάβασα ένα σχόλιο κάποιου που έλεγε ‘’Ο Αλμούνια μπορεί να απαγόρευσε στο ζευγάρι να παντρευτεί αλλά δεν μπορεί κανείς να τους απαγορεύσει να συζήσουν’’ . Συμφωνώ απόλυτα μπορούν να μοιράσουν όλα τα δρομολόγια και τα υπάρχοντα και τα νέα και για να μην βάζουν σε δίλημμα τους επιβάτες να διαλέξουν Miles and More ή Travelair θα συνεργαστούν σε επίπεδο frequent flyer για να μπορεί κάνεις να συγκεντρώνει μίλια στις πτήσεις και των 2 εταιριών και να γίνονται έτσι οι κάρτες αποδεκτές και από τους 2 σε επίπεδο όμως εκτός κάθε αεροπορικής συμμαχίας…..
 
Top