Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δηλαδή απ'ότι καταλαβαίνω εξαρτάται απ'το πόσο το θέλουν το "γάμο" οι αμφότερες εταιρίες.
Αν αντιδράσουν με "ελληνική" συνέπεια, παίζει να βγει η απόφαση και να είναι πια αργά;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εάν στέκουν τα λεγόμενα της πηγής του Φου Γιουν Τσι, τότε μπορεί και να έχουμε τελικώς συγχώνευση
However, the same source said that if the companies came up with further last-minute remedies, there was still the possibility of the merger receiving EU approval. (Reporting by Foo Yun Chee)

Μένει να δούμε τα "last-minute remedies" γιατί στο τέλος θα ζητήσουν απ' την ΟΑ3 να επιδοτήσει και καμμιά αεροπορική ώστε να υπάρξει -και καλά- ανταγωνισμός...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πάλι για σύννεφα μιλάνε στον τύπο και για αρνητική απάντηση από την Ε.Ε.
Βέβαια το νεότερο είναι οι υποχωρήσεις της τελευταίας στιγμής που ετοιμάζονται να κάνουν οι δύο εταιρείες προκειμένου να πείσουν την Ευρώπη.

Το άρθρο της Ναυτεμπορικής αναφέρει για στόλο 64 αεροσκαφών αν γίνει η συγχώνευση.
Νομίζω ότι και να τα αθροίσουμε σήμερα τόσα δε βγαίνουν, πόσο μάλλον μετά.... :?

Εν αναμονή...

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1924453
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

last minute remedies τι ακριβώς να εννούν πολύ θέλω να μάθω; Μέσα σε μια βδομάδα δηλαδή, η Sky express να επανέλθει με τα md που κυκλοφορούν μεταξύ αυτής, και της bluebird σε πτήσεις εσωτερικού, με δρομολόγια παντού. Η Hellenic Imperial να ξεκινήσει πτήσεις μεθαύριο από Αθήνα Θεσσαλονίκη και κρήτη με τα 747 της. Η Αστρα να βγάλει δρομολόγια τη δευτέρα για μικρότερους προορισμούς, που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει η ΗΙΑ, οι απανταχού αερολέσχες να παρέχουν πτήσεις VIP εκμάθησης στις άγονες γραμμές. Η Viking Hellas να γίνει σκέτο Hellas μπας και μπερδευτούν στην Ε.Ε οτι πετάει στο εσωτερικό εσωτερικό (άλλωστε στις πτήσεις εξωτερικού δεν υπάρχει πρόβλημα, όπως για την Γερμανία πχ, που έχεις μεγάλη επιλογή μεταξύ Α3 και LH.).
Φυσικά μπορεί να γίνει και συγχώνευση όλως των παραπάνω μικρότερων, στις 25 του μήνα, ώστε στις 26 να είναι όλα ωραία και ρόδινα.


Ακους εκεί last minute remedies. Εκτός αν έχουν μπει στο ελληνικό νόημα, και εννοούν ένα γρηγορόσημο, ένα φακελάκι βρε αδερφέ, έναν τρόπο που "τελευταία στιγμή" απο εκεί που η δουλειά δεν γινόταν, ξαφνικά γίνεται.

Σοβαρά τώρα όμως, γνωρίζει κανείς τι περίπου βρίσκεται στον αέρα; κατι σε συμφωνία όπως με την ΟΑ, οτι για 1-2-3 χρόνι θα μειώσετε το πτητικό έργο στο εσωτερικό κατά χ%? Γιατί κατι διαφορετικό δεν μπορώ να σκεφτώ.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

mxnk":1iwieckt said:
Το άρθρο της Ναυτεμπορικής αναφέρει για στόλο 64 αεροσκαφών αν γίνει η συγχώνευση.
Νομίζω ότι και να τα αθροίσουμε σήμερα τόσα δε βγαίνουν, πόσο μάλλον μετά....

Έστω κι αν δε βγαίνουν 64, το να αθροίσεις τους στόλους των εταιριών για να βγάλεις αυτό το συμπέρασμα λέγεται δημοσιογραφία;! :wall:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

unless they offer more concessions to encourage rival airlines to enter the Greek market

"concessions" σημαίνει να αποσυρθούν απο την αγορά εσωτερικού σε ποσοστό που σίγουρα θα προσελκύσει τον ανταγωνισμό. Πόσο είναι το μερίδιο αυτό της "πίτας" που θα πρέπει να χαριστεί ώστε να δελεαστεί κάποια εταιρεία και να ξεκινήσει δρομολόγια 10% ? 30% ? 50% ?

"rival airlines" Ελληνικές δεν υπάρχουν και δεν μπορούν να στηθούν απο τη μιά μέρα στην άλλη, υπάρχουν όμως ξένες και αρκετές απο αυτές με πολλά αεροπλάνα, καλή οργάνωση, μεγάλο δίκτυο.

Τούς ζητάνε λοιπόν να παραχωρήσουν ένα σημαντικό κομμάτι της εσωτερικής αγοράς σε κάποιον ο οποίος όχι μόνο θα το πάρει χάρισμα αλλά πιθανότατα θα τούς ανταγωνίζεται κατόπιν στις γραμμές εξωτερικού προσφέροντας ανταποκρίσεις, προσφορές κλπ.
Αν ανοίξουν την πόρτα χαρίζοντας μερίδιο και μπεί σε ρόλο "ανταγωνιστή" μεγάλη ξένη εταιρεία και δή loco "θα κλάψουνε μάνες" που έλεγε κι ο Σταυρίδης...

Λέτε λοιπόν να δεχτούν να παίξουν "Ρωσική ρουλέτα?" Αν το κάνουν σημαίνει οτι βρίσκονται σε απελπιστική κατάσταση και ελπίζουν μόνο σέ ένα θαύμα για να σωθούν...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν νομίζω ότι μιλάμε ακριβώς για ρώσικη ρουλέτα και εξηγούμαι.

Αν η ΟΑ3 αποφασίσει να παραχωρήσει υψηλά μερίδια αγοράς στο εσωτερικό δίκτυο τότε αυτομάτως εγκρίνεται η συγχώνευση όπερ και γίνεται αυτομάτως μέλος της Star Alliance. Σε αυτή την περίπτωση, η συμμαχία, ίσως και η ίδια η LH, θα λειτουργήσει ως μαξιλαράκι καθώς η νέα ΟΑ3 θα βρεθεί για κάποιο χρονικό διάστημα με μειωμένο εσωτερικό πτητικό έργο (και ίσως υπο επίθεση απο κάποιο νέο παίκτη) αλλά δεν θα αισθανθεί μοναξιά. Το τι θα βρεί μπροστά της δεν θα πρέπει να φοβίζει είτε μιλάμε για είσοδο άλλης συμμαχίας στην Αθήνα είτε για loco. Σίγουρα, ανάλογα με τον αντίπαλο θα προσαρμοστούν ενώ μην ξεχνάμε ότι το α/δ των Αθηνών το τρέχουν Γερμανοί.

Σε περίπτωση που αρνηθούν να παραχωρήσουν τόσο μεγάλα μερίδια, τότε η Aegean είναι σαφώς σε πλεονεκτικότερη θέση απ’ την ΟΑ που θα πρέπει να ψάξει για κεφάλαια, συνεργάτες και ουσιαστικά να ξαναστηθεί απ’ την αρχή. Λιγάκι δύσκολο το κόβω αν αναλογιστούμε τη θέση της Ελλάδας στη παγκόσμια αεροπορική αγορά.

Για μένα, το καλύτερο σενάριο θα ήταν η συγχώνευση και η πλήρης αναδιοργάνωση της νέας εταιρείας με πρωταρχικό άξονα το low cost μοντέλο και shift στο core business, επικεντρώνοντας περισσότερο στην υπαρκτή, μεγάλη και πλήρως ανεκμετάλλευτη -απ’ τις ελληνικές αεροπορικές- αγορά του τουρισμού. Τα λεφτά δεν θα βγούν απ’ τα κατά τα λοιπά απαραίτητα ATH-KVA ή ATH-IOA αλλά απ’ τον τουρισμό. Και τουρισμό βεβαίως δεν εννοώ μόνο τον κλασσικό καλοκαιρινό νησιωτικό αλλά για 12μηνο τουρισμό σε όλη τη χώρα (ναι, και για την Αθήνα μιλάω) ανάλογα με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής. Και δεν μιλάω μόνο για εισερχόμενο τουρισμό αλλά για ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού. Η FR μπρίκια κολλάει στην Ισπανία?

Ακούγεται ακατόρθωτο για τα ελληνικά δεδομένα μιάς και απαιτεί τεράστιο όγκο δουλειάς τόσο εσωτερικά στην αεροπορική όσο και εξωτερικά με την κυβέρνηση και τις περιφέρειες αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος ώστε όχι μόνο να επιβιώσει αλλά να ανεξαρτητοποιηθεί μερικώς απ’ τις επιταγές της κάθε συμμαχίας όπου βέβαια είναι απαραίτητο να παραμείνει. Αλλιώς, θα παραμείνει ένα regional μέλος μιάς συμμαχίας με κύριο σκοπό την προώθηση της όποιας κίνησης στα hub ενώ στην χώρα μας θα βρεθούν (νομοτελειακά) και θα κάνουν πάρτι οι loco φέρνοντας μας τουρίστες και “τρώγοντας” μας κεφάλαια για να τις επιδοτούμε. Γιατί τα κεφάλαια αυτά, στην τελική, να μην πάνε και σε μία ελληνική αεροπορική?

Κλείνω εδώ την φαντασίωση μου και αναμένουμε τα νεότερα. Ότι και να αποφασιστεί απ' την κομισιόν, αλλαγές μεγάλες έρχονται...
 
Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής

Ειλικρινά σε περίπτωση που επέλθει η συγχώνευση αυτή οι μεγάλοι χαμένοι είναι:
1) Οι εργαζόμενοι,
2) Το επιβατικό κοινό.
Στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε το να χάσει κάποιος την δουλεία του είναι πολύ λυπηρό. Πόσο μάλλον όταν η εργασία αυτή απευθύνετε στον αεροπορικό κομμάτι, που δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα ευκαιρίες στον τομέα αυτό είναι απλά ανύπαρκτες. Σίγουρα σε σταθμούς όπως Αθήνα – Θεσσαλονίκη τα πράγματα είναι καλύτερα .. Όμως τη να πουν άτομα από την Κάρπαθό; , από την Μήλο;
Όσο για το επιβατικό κοινό θα χρυσοπληρώνει μια πτήση Χανιά – Αθήνα διάρκειας μόλις 35 λεπτών… Φυσικά ακόμα υπάρχουν και κάνουν προσφορές και οι δυο εταιρείες όχι επειδή σέβονται το επιβατικό κοινό απλά στοχεύουν για το μέλλον .Δηλαδή;;; Θέλουν απλά να αποδείξουν (Στους Ευρωπαίους ΄΄κυβερνήτες΄΄ μας ) ότι παρόλο που εν μέρει έχουν συνεργασία ΠΟΤΕ (λέμε τώρα) δεν θα ασκήσουν μονοπωλιακό καθεστώς στην τιμολόγηση τους στο ενδεχόμενο της συγχώνευσης.
Κρίμα ο άλλοτε δυνατός Εθνικός μας αερομεταφορέας να σέρνεται ακόμα προσπαθώντας να βρεθεί μια λύση. Κρίμα η άλλοτε δυνατή και πολλά υποσχόμενη Αιγαίου να προσπαθεί και αυτή να μαζέψει τα ασυμμάζευτα…….
Η συγχώνευση είναι αποτέλεσμα κακής διαχείρισης και των δύο εταιρειών ……. Η Αιγαίου μόνο Airbus και υψηλές παρεχόμενες υπηρεσίες , Η Ολυμπιακή θα πετάμε ψηλά και σε όλο τον Κόσμο………
Ναι να γίνει η συγχώνευση υπό προϋποθέσεις. Ποιες αυτές ;
• Να πετάει σε όλα τα αεροδρόμια τις Ελλάδος (σε όλα, όχι όποια μας βολεύουν)
• Να ανοίξει πολλούς προορισμούς στο εξωτερικό
• Να μπει δυναμικά στο τομέα των αερομεταφορών
• Να κρατήσουν το εργατικό δυναμικό (όσο μπορούν περισσότερους)
• Να αλλάξουν τελείως γραμμή την τιμολογιακή τους πολιτική (οικονομικά εισιτήρια για όλους)
• Να μειώσουν το κόστος (όχι low cost) πχ να μην σερβίρουν τίποτα στις εσωτερικές πτήσεις. Να μην πετάξει κανένας δωρεάν πχ από χορηγίες κ κλπ, να έχουν νέο στόλο οικονομικό και όσο γίνεται ομοιογενή
• Να δημιουργήσει ένα σημαντικό δυνατό δίκτυο τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.
• Να βοηθήσουν τον εισερχόμενο και εξερχόμενο τουρισμό . Γιατί να έρχεται μια Easy jet από Λονδίνο για Ηράκλειο και όχι μια Ελληνική εταιρεία; Να γίνουν συμβόλαια με μεγάλους Tour Operators για την μετακίνηση των τουριστών μας (να μένουν τα χρήματα εδώ στην Χώρα μας) και να μην πλουτίζουν οι ξένες Charter.

Αν τελικά γίνει η συγχώνευση το θέμα είναι να δημιουργηθεί μια εταιρεία που σα βασικό στόχο είναι να μην τα αρπάξουμε από τους πελάτες με λίγα κερδοφόρα δρομολόγια. Αλλά να ξεκινήσουν με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης απέναντι στην Χώρα μας , να αγαπηθεί από όλους, να στηριχθεί από όλους , να γίνει γνωστή από όλους και σιγά σιγά θα αναπτυχθεί και θα φέρει και τα αναμενόμενα στους ΄΄Κυρίους της΄΄.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής

Greg.CHQ":3au6kb4z said:
Αλλά να ξεκινήσουν με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης απέναντι στην Χώρα μας....

Θα ήθελα πολύ να μάθω μια εταιρία, ακόμα και σε διεθνές επίπεδο και ας μην είναι του αεροπορικού χώρου, που να έχει το προαναφερθέν χαρακτηριστικό.(δουλειά τους είναι να βγάζουν λεφτά,τίποτα άλλο.Άλλωστε για την παγκόσμια οικονομία σημασία έχουν δυο κατηγορίες ανθρώπων:μέτοχοι και καταναλωτές,όχι οι πολίτες με οποιαδήποτε άλλη μορφή .)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητέ φίλε xaris με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης απέναντι στην Χώρα μας .
Σίγουρα μιλάμε για μια εταιρεία με θετικό ισολογισμό αλλά τα κέρδη να έχουν άμεσο αντίκτυπο στην Ελλάδα πρακτικά αυτό σημαίνει Θέσεις εργασίας, πολλούς προορισμούς – συχνότητες στην Ελλάδα και όχι μόνο (για την ανάπτυξη της Χώρας μας) και πολλά άλλα……
Γιατί η easy jet να αναβαθμίζει τα δικά μας νησιά με τουρισμό ; Εμείς δεν μπορούμε; Γιατί να τους τα χαρίζουμε ;
 
Top