Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

leontas":2f29jtgu said:
Αναρωτιεμαι..μπορουμε να ξεφυγουμε περισσοτερο απο το θεμα μας? :mrgreen: :thx: :thx:

Έλα ντε!!!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Για να επανελθουμε λοιπον στο θεμα μας.
1.Η ενωση θα γινει ότι και αν αποφασισουν οι επιτροπες.Απλα θα παρει 1 χρονο ακομα αν τελικα πουν οχι.
2.Αν χρειαστει η ΟΑ θα εχει μονο προπελλες για λιγο διαστημα.
3.Η Easy jet ερχεται και δεν υπαρχουν περιθωρια για κανενα με 5-8 αεροπλανα στην αθηνα βαζουν το μαχαιρι στο λαιμο σε Α3 ΟΑ CY .
4.Οι κυπριακες το νιωθουν ηδη με τους ρουμανους τι προκειται να ακολουθησει αλλα αντιδρουν οι συνδικαλιστες τους ,μιας καιεχουν προνομια όπως και οι πρωην ΟΑ που τωρα <<ξεκουραζονται>>.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Κου Γερογιάννη στο ΑTW Αυγούστου.Το μόνο που με στεναχώρησε είναι ότι δεν θα λανσάρουν long-haul στα επόμενα τρία χρόνια (το καλό είναι ότι κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό) είτε σαν Α3 ή ΟΑ3.Απο τη μία πλευρά ξέρουν τι κάνουν αλλά σε τρία χρόνια δεν ξέρω κάποιον long-haul προορισμό που να εξυπηρετείται μέχρι τότε (ειδικά με CO/UA και EIS του 787)..

Ιδού το άρθρο: http://atwonline.com/airline-finance-data/article/greek-success-story-0729
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το άρθρο αντικατοπτρίζει πλήρως την πετυχημένη πορεία της Α3. Το είχα ξαναπεί σε κάποια φάση, ότι στην Αιγαίου ασχολούνταν πολύ με τους άλλους, υποβιβάζοντας ότι πέτυχαν σε 10 χρόνια.

Για τα long haul, νομίζω είναι κοινή πεποίθηση ότι καμμιά απ' τις 2 δεν μπορεί να τα ξεκινήσει κι είναι επίσης σωστός ο ορίζοντας των 3 χρόνων σε περίπτωση που γίνει η συγχώνευση. Το να ανοίξεις μια γραμμή δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, ειδικά σε μέρη με ελληνισμό. Το να κρατήσεις όμως αυτή τη γραμμή σε βάθος χρόνου είναι δύσκολο και μπορεί να τινάξει στον αέρα τα οικονομικά αν δεν έχει προηγηθεί ο απαιτούμενος σχεδιασμός.

Τέλος, είναι πασιφανές ότι αναμένουν κάποια/ες LCC να δραστηριοποιηθεί εντονότερα στη χώρα μας...


Στο ATW και στο CAPA έχει άλλα 2 άρθρα για την απόφαση της κομισιόν. Το άρθρο του CAPA εμβαθύνει λίγο στην ελληνική αγορά ενώ αναφέρει κάτι που δεν θυμάμαι αν έχει ξαναειπωθεί
Olympic Air reputedly paid USD20 million for the "OAL" ICAO code for Olympic Airlines, having initially been allocated "NOA". The IATA code "OA" was transferred automatically, almost as if to help perpetuate the dynasty.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

OA701":1867ss0n said:
Το άρθρο του CAPA εμβαθύνει λίγο στην ελληνική αγορά ενώ αναφέρει κάτι που δεν θυμάμαι αν έχει ξαναειπωθεί
Olympic Air reputedly paid USD20 million for the "OAL" ICAO code for Olympic Airlines, having initially been allocated "NOA". The IATA code "OA" was transferred automatically, almost as if to help perpetuate the dynasty.

Είναι από Wikipedia νομίζω.
http://en.wikipedia.org/wiki/Olympic_Air
"The airline uses the IATA code OA that it inherited from Olympic Airlines, and the ICAO code OAL. The airline initially launched using the IACO code NOA, but later reportedly bought the OAL code used by Olympic Airlines for a rumored $20 million.[citation needed]"
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η συνεργασία προχωρά ραγδαία (και ασταμάτητα) και το χειμώνα.

Η ΟΑ φεύγει εντελώς από AXD/MXP,
Η Α3 φεύγει από IOA/KVA αλλά και από BEG/TIA/VIE.

Και φυσικά στους υπόλοιπους προορισμούς εμφανίζονται μειώσεις πτήσεων.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Επίσης στην Κω η Α3 αφήνει ελεύθερο το πεδίο στην ΟΑ αφού η Α3 θα πετάει με μία φορά την ημέρα με AR1 και η ΟΑ 3 φορές την ημέρα με A320,A319 και DH4.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

jerry":36f0l5r5 said:
Η Α3 φεύγει από ...BEG...

Και ποιός θα εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο, αφού τα δικαιώματα τα έχει η Aegean? Βελιγράδι yok? Ή έχω χάσει επεισόδεια?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ο ίδιος που πετάει στην ALY ή στη BEY ή στη Μόσχα. Κανείς δηλαδή αφού οι εταιρείες που έχουν το δικαίωμα δεν πετάνε.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Κάτι παίζει με το SKG-CHQ..Τα χειμερινά προγράμματα και των 2 εταιρειών το δείχνουν καθημερινό την ίδια ώρα,1830-1945, η μία με άβρο η άλλη με Α-319...Προφανώς ακόμα δεν έχουν αποφασίσει ποια θα το πάρει..αν και χειμώνα φαντάζομαι πιο κατάλληλο θεωρείται το άβρο..αλλά καθημερινό μου φαίνεται πολύ χειμωνιάτικα.Επίσης η ΟΑ δεν βγάζει το SKG-RHO και κρατάει την πρωινή SKG-HER με Q400,αφήνοντας στην Α3 το απογευματινό..μέχρι στιγμής δηλ..
 
Top