Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Τα περί μείωσης της θητείας τα είχα ακούσει,αλλά έχω μια εντύπωση ότι από τους 9 μήνες που είναι τώρα θα επανέλθει στους 12 μήνες.Έτσι τουλάχιστον μου είπε ένας πιτσιρικάς που υπηρετεί τώρα και απολύεται σε 20 ημέρες...Απόρησα για την Λήμνο διότι όπως τέθηκε ήταν σαν να έφυγαν οι μονάδες από εκεί.Εντάξει ότι δεν υπάρχουν κληρωτοί δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει στρατός.Οι ΕΠΟΠ και οι μόνιμοι υπαξ/κοί θέλουν να μετακινούνται προς την ηπειρωτική χώρα.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Latin,το συμπέρασμα "αν τα είδατε έσεις στη Κρήτη" είναι εντυπωσιακό.....
Χρειάζεται επίσης να ξέρεις οτι "δε κάνουν τα ράσα το παπά".Δηλαδή το οτι δε ζητάς παρά ένα ATR το οποίο "να απογειώνεται και να προσγειώνεται" (προφανώς και όποτε εσύ βολεύεσαι) δε σημαίνει σε οποιαδήποτε περίπτωση οτι μπορεί να είναι "φτηνό" το εισιτήριο.Αυτά είναι μπακαλίστικα συμπεράσματα.Και αν το να ιδρύσουν οι Λημνιοί ακτοπλοϊκή ή αεροπορική ή σιδηροδρομική εταιρεία σημαίνει αυτονόμηση,οι λέξεις έχασαν το νόημά τους.Οι αεροπορικές εταιρείες είναι ιδιωτικές,όχι κρατικές άρα δεν έχουν και την αντίστοιχη υποστήριξη.Σε εσένα θα έρθει όμως Super Puma ή C130 αν χρειαστεί να μεταφερθείς επειγόντως σε νοσοκομείο εκτός νησιού.Το οτι τα πλοία κάνουν για το Λαύριο δεκα-οκτώ ώρες ή πέντε ημέρες είναι πρόβλημα των πλοίων.Για βάλε ένα ταχύπλοο και θα συζητήσουμε πόσο θα πληρώσεις το εισιτήριο.
Έχω και ένα άλλο ερώτημα όμως:Γιατί "δικαιούσαι" να είσαι σε σαράντα-πέντε λεπτά στην Αθήνα με φτηνό εισιτήριο και δε το "δικαιούται" ο κάτοικος της Καβάλας,της Ρόδου,της Κρήτης, των Ιωαννίνων και της Αλεξανδρούπολης; Ξέρει πόσο διαρκεί το ταξίδι με ΚΤΕΛ απο τη Φλώρινα ή απο τα Γιαννιτσά που δεν έχουν και αεροδρόμιο;Γιατί μάλλον δε ξέρεις "που πέφτουν" αυτά τα μέρη.
Φτιάξετε τις υποδομές και τα καράβια σας καλύτερα.Το έκαναν οι Μυτηληνίοι,οι Κρήτες και οι Δωδεκανήσιοι.
Υ.Γ.:Έγραψες: "Δεν είναι σουβλατζίδικο μια αεροπορική εταιρεία για να ανοίξει, πιστεύω".Αφού το πιστεύεις τουλάχιστον,πες κα σε εμάς το κόστος ενός αφους για να πάει και να έρθει απο τη Λήμνο στην Αθήνα (όχι το αντίστροφο).
Επίσης,τις κακομοιριές τύπου "αν ξέρεις που πέφτει η Λήμνος" απεύθυνέ της καλύτερα στους συντοπίτες σου οι οποίοι μετανάστευσαν σε πολύ πιο δύσκολους καιρούς και συνθήκες στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα για να ανταπεξέλθουν.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ο κάτοικος από τη Φλώρινα δε χρειάζεται ΚΤΕΛ μπορεί να πάρει το τραίνο που θα τον φέρει πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια στην Αθήνα,ακόμα και αν χιονίζει.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σε πόσες ώρες;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ξεκινάς στις ( 06.0:cool: – ΦΛΩΡΙΝΑ
Φτάνεις στις ( 08.33) – ΠΛΑΤΥ ανταπόκριση αμαξοστοιχίας για Αθήνα στις
( 10.34) – ΠΛΑΤΥ και άφιξη στην Αθήνα αν όλα πάνε καλά ….και ΟΣΕ θέλοντας … στις
( 15.21) – ΑΘΗΝΑ.
Μιλάμε για 9 ώρες και 13 λεπτά!!!!!
Όλα τα στοιχεία από το site του ΟΣΕ
:thx:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Γιατί το ΚΤΕΛ πόσο κάνει;Αν είχε ζήτηση θα είχε και περισσότερα δρομολόγια.Το τραίνο σε σχέση με το ΚΤΕΛ είναι πολύ καλύτερο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αναρωτιεμαι..μπορουμε να ξεφυγουμε περισσοτερο απο το θεμα μας? :mrgreen: :thx: :thx:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

:deadthread: :deadthread: :deadthread: :deadthread:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

alex96":14v5khgy said:
(προφανώς και όποτε εσύ βολεύεσαι)
Προφανώς και κάνεις πλάκα και δεν περιμένεις απάντηση σε αυτό, ούτε θα καταφέρεις να με εκνευρίσεις παρότι το προσπαθείς απεγνωσμένα.

Για βάλε ένα ταχύπλοο και θα συζητήσουμε πόσο θα πληρώσεις το εισιτήριο.
Να το βάλω εγώ προσωπικά;
Είσαι σίγουρος ότι το λιμάνι της Μύρινας μπορεί να δεχτεί ταχύπλοο;
Θέλεις να ψάξεις για πιο λόγο έφυγε το Αίολος Κεντέρης από τις γραμμές του Βορείου Αιγαίου;

Γιατί "δικαιούσαι" να είσαι σε σαράντα-πέντε λεπτά στην Αθήνα με φτηνό εισιτήριο και δε το "δικαιούται" ο κάτοικος της Καβάλας,της Ρόδου,της Κρήτης, των Ιωαννίνων και της Αλεξανδρούπολης;
Μα όοοοοοολοι αυτοί το δικαιούνται! Γιατί όλοι αυτοί έχουν αεροδρόμια στις πόλεις τους, και έχουν τόσο την Olympic όσο και την Aegean. Ατυχές παράδειγμα.

Ξέρει πόσο διαρκεί το ταξίδι με ΚΤΕΛ απο τη Φλώρινα ή απο τα Γιαννιτσά που δεν έχουν και αεροδρόμιο;
Όσο διαρκεί το ταξίδι με το πλοίο, εκτός και αν πάνε στις πλησιέστερες πόλεις που έχουν αεροδρόμιο και συνεχίσουν από εκεί.

ΥΓ.:Έγραψες: "Δεν είναι σουβλατζίδικο μια αεροπορική εταιρεία για να ανοίξει, πιστεύω".Αφού το πιστεύεις τουλάχιστον,πες κα σε εμάς το κόστος ενός αφους για να πάει και να έρθει απο τη Λήμνο στην Αθήνα (όχι το αντίστροφο).
Ακριβώς όσο να πάει και να γυρίσει από οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας.

Επίσης,τις κακομοιριές τύπου "αν ξέρεις που πέφτει η Λήμνος" απεύθυνέ της καλύτερα στους συντοπίτες σου οι οποίοι μετανάστευσαν σε πολύ πιο δύσκολους καιρούς και συνθήκες στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα για να ανταπεξέλθουν.
Απευθύνομαι σε εσένα γιατί μιλάω σε εσένα, αλλά μάλλον το χρόνο μου χαλάω, όταν διαβάζω τέτοιου είδους απαντήσεις.

Σε κάθε περίπτωση έχω την εντύπωση πως βρίσκομαι στο airliners.gr όχι στο navy.gr ούτε η ολυμπιακή και η aegean είναι ναυτιλιακές ή σιδηροδρομικές ή διαστημικές εταιρείες για να ψάχνουμε ταχύπλοα, τρένα και διαστημόπλοια για να πάμε από τον ένα προορισμό στον άλλο. Αν η Aegean έκοψε έναν προορισμό εξαιτίας της μελλοντικής συγχώνευσης (υπενθυμίζω το θέμα του τόπικ) και υπάρχει γκρίνια για την Aegean, τα ταχύπλοα της Blue Star Ferries και τα intercity του ΟΣΕ δεν φταίνε, ούτε έχουν καμία απολύτως σχέση ούτε καν ως εναλλακτικές λύσεις.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Προφανώς και αστειεύομαι με το "όταν εσύ βολεύεσαι".
Όσο για το ταχύπλοο,δε θα το βάλεις εσύ προσωπικά όπως δε θα βάλεις και το ΑΤR.
Eπίσης,αν για όλες τις πόλεις που ανέφερα,οι οποίες έχουν αεροδρόμιο,δίνοταν "φτηνοί" (σε αυτό αναφέρθηκα και όχι στο πόσες εταιρείες πετάνε εκεί) ναύλοι τότε θα έπρεπε να δρομολογηθούν ανεμόπτερα που να μη καίνε καύσιμα ή ποδηλατόπτερα.Όσο για το επιχείρημα "να πάνε στη κοντινότερη πόλη με αεροδρόμιο όσοι δεν έχουν στη πόλη τους" μάλλον εσύ αστειεύεσαι εδώ.Προφανώς θεωρείς το χρόνο και τα έξοδα για κάτι τέτοιο ασήμαντα.Αλλά,γιατί να μην έχουν και αυτοί αεροδρόμιο και γιατί να μη παίξουμε και τη κολοκυθιά;
Εκτός απο το "Αίολος Κεντέρης" που ξέρω πολύ καλά γιατί έφυγε απο το Β.Αιγαίο (μιας και έζησα μερικά χρονάκια εκεί),
να σου θυμίσω οτι υπάρχουν και άλλα είδη ταχυπλόων που μπορούν να προσδένουν σε λιμάνια πολύ δυσκολότερα απο αυτά της Μύρινας.Το συγκεκριμένο σκάφος ήταν ακόμα μια εσφαλμένη επιλογή που φυσικά λειτούργησε εις βάρος της Λήμνου.
Ωστόσο,το πρόβλημα στο οποίο βασικά αναφέρεσαι είναι ο ακριβός,κατά τη γνώμη σου,ναύλος που προκύπτει επειδή η Α3 διέκοψε το δρομολόγιο και δεν υπάρχει ανταγωνισμός.Όχι (βασικά) το οτι διέκοψε το δρομολόγιο που έκανε έστω και με το νοικιάρικο και "φτηνιάρικο" ATR όπως κάποιος έχει ξαναγράψει.
Όσο για το επίπεδο των απαντήσεων που λαμβάνεις είναι αντίστοιχο των ειρωνικών επισημάνσεών σου περί γνώσεων της τοποθεσίας της Λήμνου στο χάρτη.
Θα συνεχίσω με τα περί "Συνεργασίας Α3-ΟΑ" και όχι συγχώνευσης μιας και ο τίτλος δε μιλάει για κάτι τέτοιο.
 
Top