Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αντιδράσεις/δηλώσεις απ' τους 2 δεν είχαμε ακόμη, νομίζω. Έπεσε και Παρασκευή η απόφαση οπότε καλή Δευτέρα...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Προσωπικά πιστεύω ότι η συγχώνευση θα πραγματοποιηθεί αλλά με την εκχώρηση slot σε άλλες εταιρείες.Το θέμα είναι που θα βρεθούνε αυτές.
Επιπλέον , το γεγονός ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός πέρα απο Αιγαίου-Ολυμπιακή , δεν φταίει καμμία απο τις δύο.Φταίει ότι το επιχειρηματικό σχέδιο των άλλων εταιρειών δεν πέτυχε.
Επιπλέον ,διάφορα σχόλια σε άρθρα ηλεκτρονικών εφημερίδων δεν έχουν καμμία υπόσταση καθώς ποτέ πιστεύω ο Βασιλάκης δεν ονειρεύτηκε τις παλιές ένδοξες εποχές της παλιάς Ολυμπιακής.Μπορεί κάποτε αλλά η τελευταία εντύπωση που έμεινε στον κόσμο είναι αυτή επι κρατικής ΟΑ.Η εξαγορά γίνεται για επιχειρηματικούς λόγους.Η Aegean έχει τόσο καλή εντύπωση στον κόσμο που η ΠΟΑ μόνο επι εποχής Ωνάση είχε.
Επίσης,μπορεί η παρούσα κατάσταση να ευνοεί τον ανταγωνισμό όπως κάποιοι θέλουν να πιστευούν, αλλά καλώς ή κακώς , η ΟΑ3 δεν περιμένει την έγκριση καθώς ήδη έχουν προχωρήσει σε κρυφό καρτέλ.
Είμαι υπέρμαχος της παρούσας κατάστασης (καθώς υποστηρίζω πολύ τη Α3) αλλά εφόσον η απόφαση πάρθηκε , θα την υποστηρίξω για οικονομικούς και γεωπολιτικούς λόγους.
Τέλος, αν δεν θέλουν να βλέπουν τους κύκλους μόνο σε αναμνηστικά άλμπουμ , καλά θα κάνουν να υποστηρίξουν την κίνηση.Γιατί πιστέψτε με , αν κάποια κλείσει , αυτή θα είναι η ΟΑ(αν δεν πάει σε ξένα χέρια).(Μπορώ να εξηγήσω γιατί αν χρειαστεί).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πολύ σωστά! Χαρακτηριστικά μόνο να αναφέρω πως το Αθήνα - Λονδίνο (Heathrow) από 220 ευρώ μετ'επιστροφής σε εποχές 2006 και 2007με ΟΑ εδώ και 1 χρόνο δεν πέφτει κάπω από 400 ευρώ. Ποιος ανταγωνισμός?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

aas59":d5n9od8k said:
Σε ένα σοβαρό κράτος θα τους εμπόδιζε η επιτροπή ανταγωνισμού.

Έχεις ανταγωνισμό όταν η αγορά έχει βάθος και είναι αποτελεσματική.Στην Ελλάδα δεν ισχύει τίποτα από αυτά.Επίσης,αμφιβάλλω πολύ κατά πόσο οι ανεξάρτητες αρχές είναι πράγματι ανεξάρτητες...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Mike_":2fk5uueq said:
Πολύ σωστά! Χαρακτηριστικά μόνο να αναφέρω πως το Αθήνα - Λονδίνο (Heathrow) από 220 ευρώ μετ'επιστροφής σε εποχές 2006 και 2007με ΟΑ εδώ και 1 χρόνο δεν πέφτει κάπω από 400 ευρώ. Ποιος ανταγωνισμός?


Τα παραλές... Για Φλεβάρη που κοίταξα και οι 2 κυμαίνονται στα 210 Ευρώ!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ναι, μόνο που τώρα είμαστε σε υψηλή περίοδο και εγώ ομιλώ δια αυτή την περίοδο, όχι για Φλεβάρη. Ομιλώ για την περίοδο που ενδιαφέρομαι να ταξιδεψω. Νομίζω μπορώ να ταξιδέψω όποτε θέλω εγώ και όχι όποτε η ΟΑ και η Αιγαίου αποφασίζουν να ρίξουν τις τιμές, ε?

Σε περίπτωση λοιπόν που δεν ξέρεις, την περίοδο 2004-2009 οι τιμές που μου αναφέρεις για Φλεβάρη ήταν τιμές καλοκαιριού (υψηλή περίοδος) και οι τιμές χαμηλής περιόδου... άσε.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Με ένα απλό ψάξιμο για Αυγουστο '10, δλδ σε μια βδομάδα, το εισητήριο έχει 270Ε που και πάλι ακριβό είναι αλλά όχι 400. Έτσι και αλλιώς το Λονδίνο έχει πάντα ζήτηση, με μεγαλύτερη όταν οι φοιτητές πηγαινοέρχονται.

Για να είμαι ειλικρινής η γνώμη μου είναι ότι οι εξωτερικού δεν θα επηρεαστούν. Από Γερμανία τουλάχιστον που το μονοπώλιο καλά κρατεί, εδώ και 1 χρόνο που το κοψε η ΟΑ δεν έχω πληρώσει πάνω από 200Ε, με μια μέση τιμή γύρω στα 150Ε. Από Αγγλία τις περισσότερες φορές συνέφερε να πετάξεις με ξένη ούτως ή άλλως. Τώρα εσωτερικό, η κατάσταση είναι απαράδεκτη με 1 ή 2 ή 3 εταιρείες. Δεν λέω για Λήμνο ή Κύθηρα αλλά γραμμές από ΑΤΗ για Κρήτη, SKG κτλ δεν μπορεί να τις πληρώνεις πάνω από 80-90Ε όλα μέσα. Δεν μπορεί σε όλο τον κόσμο αντίστοιχες γραμμές να λειτουργούν με χαμηλό κόστος ακόμα και εκεί που υπάρχει μονο/ολιγοπώλιο και στην Ελλάδα να ζητάν 200-300Ε, κάτι δεν πάει καλά και η κοροιδία πρέπει να σταματήσει. Παραδείγματα πολλά, η AF έχει ακόμα νεανικά/φοιτητικά εισητήρια που κοστίζουν στα 80Ε και 100 νορμάλ για τα domestic, η LH με 100Ε κάνει τα περισσότερα δικά της εντός Γερμανίας και ας μην πάμε στο τι γίνεται στην Ασία με τις low cost...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ο βασικότερος λόγος που τα εισητήρια εσωτερικού είναι πανάκριβα δεν είναι άλλος από τους εσωτερικούς φόρους. Πετάω AXD με 38 € αρχική τιμή, και φθάνει στα 113 €. Δηλαδή το κράτος βγάζει από εμένα 95 € χωρίς κανένα επιχειρηματικό ή άλλο ρίσκο, ενώ η εταιρεία θα πάρει 38 €, από τα οποία θα πληρώσει καύσιμα, την επένδυσή της σε Αεροσκάφη, στη διαφήμιση, τους υπαλλήλους της, το ΙΚΑ τους, το ΣΥΚΑ τους... και στο τέλος και θα φορολογηθεί (επειδή τόλμησε να είναι κερδοφόρα) και θα πληρώσει και έκτακτη εισφορά, και δε συμμαζεύεται...

Ας σταματήσουμε να ρίχνουμε τα βέλη στους 'κακούς' επιχειρηματίες, οι οποίοι σκοπεύουν στο 'κέρδος' (κρεμάστε τους!!!), και ας δούμε τι κάνει η φορομπηχτική πολιτική του κράτους (γιατί και το αεροδρόμιο, κράτος είναι, από τη στιγμή που 'κρατεί' τη μονοπολιακή θέση του που απέκτησε με σύμβαση με την Ελληνική Κυβέρνηση).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σε μια εβδομάδα από τώρα - και δεν μιλάω για Κυριακή που ολοι ξέρουμε τι εστί Κυριακή σε ναύλους - αλλά για Δευτέρα με επιστροφή Τρίτη η ΟΑ είναι 397 και η Αιγαίου 340. Με φόρους. Τους φόρους τους συμπεριλαμβάνεις?

146 + 111 + φόροι για ΟΑ = 397
145 + 106 + φόροι για Αιγαίου = 340

Τι να λέμε τώρα. Όταν την περίοδο που προανέφερα πλήρωνα ΜΕ ΦΟΡΟΥΣ 150 λίρες ήτοι με ισοτιμία 0.66 περίπου τότε 227 ευρώ.

Αγαπητέ εγώ δεν έριξα τα βελη πουθενά, για να μην παρεξηγηθώ. Αναφέρω την κατάσταση γενικα. Τόσο το Χίθροου όσο και το Βενιζέλος είναι αλήθεια ότι έχουν γίνει πανάκριβα.

Από την άλλη, το ΚΑΘΑΡΟ κόστος της Αιγαιου - ας πάρουμε ένα παράδειγμα - στον επίναυλο μετ'επιστροφής για Χίθροου είναι 250 ευρώ. ΧΩΡΙΣ φόρους. Πιο πάνω ανέφερα ένα νούμερο. 227 ευρώ. Δεν θα γράψω άλλα, νομίζω είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Όταν για ανάλογου μήκους/διάρκειας βορειο-Αμερικάνκα δρομολόγια μου ζητάει 190 δολλάρια ΜΕ ΦΟΡΟΥΣ (βάλτε οποιοδήποτε άλλο παράδειγμα θέλετε από Ευρώπη γιατί μόνο του Λονδίνου γνωρίζω να πω), δεν γράφω άλλο.

Όσο για τις Βρετανικές Αερογραμμές? 469 ευρώ. Περαστικά μας.

Ένα παράδειγμα θα πω μόνο. Όταν ο Πρωθυπουργός έκανε το ταξίδι σε Γαλλία-Γερμανία-Ουάσινγκτον μέσα σε 6 ημέρες, στα προτεινόμενα δρομολόγια για τους κοινούς θνητούς βλ. Δημοσιογράφους το σκέλος Αθήνα-Βερολίνο με Λουφτχάνσα ήταν κατά 300 ευρώ ακριβότερο (έβγαινε κάπου στα 600+ ευρώ - αλλά με κράτηση 2 ημέρες πριν μόλις υπόψη) από το Παρίσι - Ουάσινγκτον με United!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Νομίζω ότι ξεφεύγουμε πολύ από το θέμα μας αν βάλουμε όλους τους συνδυασμούς πτήσεων για εξωτερικό. Το αν θα εγκριθεί ή όχι, και το αν είναι για 'καλό μας' ή όχι η επικείμενη συνεργασία-ένωση-εξαγορά κλπ της νΟΑ από την Α3, κυρίως θα κριθεί από την εσωτερική αγορά. Η εξωτερική δεν πρόκειται να γίνει μονοπωλιακή για έναν πολύ απλό λόγο: θα υπάρχουν πάντοτε εταιρείες του εξωτερικού που να κάνουν αντίστοιχη γραμμή. Άρα το αν εκεί δημιουργούνται ή όχι υψηλές τιμές, αυτό δεν θα εξαρτάται από το αν θα έχουμε στη χώρα μας μία ή δύο αεροπορικές εταιρείες. Και ίσως η ύπαρξη μίας εταιρείας (δικής μας) να της επιτρέψει να αντιμετωπίσει καλύτερα τον 'εχθρό'...

Το πρόβλημά μας είναι τί γίνεται στις γραμμές εσωτερικού, γιατί εδώ είναι πιθανό να δημιουργηθεί μονοπωλιακή κατάσταση, και άρα να οδηγήσει σε αύξηση τιμών που ανακόπτει την αναπτυξιακή πορεία του τόπου, βάζει προσκόμματα στην επιχειρηματικότητα, κλπ κλπ.

Όμως, με το παράδειγμα που ανέφερα προκύπτει ότι αυτός που 'αισχροκερδεί' είναι το ΚΡΑΤΟΣ και η φορομπηχτική του πολιτική. Αν το αρχικό εισητήριο είναι τόσο 'λογικό' και καταντάει 'παράλογο' από τη φορομπηχτική πολιτική του κράτους, τότε ας στρέψουμε αλλού την προσοχή μας. Και η κινδυνολογία ότι η μία εταιρεία θα προκαλέσει αύξηση τιμών ίσως να είναι στοχευμένη ώστε να ξεχάσουμε τον πραγματικό λόγο για τον οποίο οι τιμές εσωτερικού είναι και δυστυχώς θα παραμείνουν υψηλές.
 
Top