Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

menelaos":2e773dml said:
...Βλέπω να παραγγέλνουν και κανένα 330 για JFK.
Εγώ βλέπω να χρειαζόμαστε 330€ ακατέβατα για ATH-SKG-ATH... αν τελικά γίνει ο "γάμος".
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Τώρα εξηγείται λίγο η διακοπή του πάρτυ.

Είναι λίγο περίεργο ότι είμαστε στα μέσα Φεβρουαρίου που θεωρείται η πιο low season και δεν έχουμε δει φοβερές προσφορές σε τιμές παρά μόνο αρκετές προσφορές και παιχνίδια, και από τις δύο εταιρείες, με μίλια, πόντους κτλ. Άρα υπάρχει σίγουρα παρασκήνιο και έχουμε να δούμε πολλά ακόμα...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Έλα ντε! Κι εμένα μου είχε κάνει εντύπωση αυτό! Προφανώς όλα αυτά τα τσάμπα εισιτήρια ήταν για να πάρουν όσο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς μπορούσαν για τις διαπραγματεύσεις. (δε μπορώ να φανταστώ ότι ο Βασιλάκης ήταν έτοιμος να ζητήσει ραντεβού και του Βγενό δεν του είχε περάσει απ'το μυαλό)

Εντωμεταξύ έχει πλάκα που έλεγε ο Βγενόπουλος "εγώ δεν αγοράζω για να πουλήσω". Εφ'όσον πάνε όντως για συγχώνευση υπό το όνομα της ΟΑ είναι τεχνικά σωστός.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εγώ βλέπω να χρειαζόμαστε 330€ ακατέβατα για ATH-SKG-ATH... αν τελικά γίνει ο "γάμος".


ακομα δεν εγινε ο αρραβωνας και εμεις βιαζομαστε να φαμε τα "κουφετα"...

Μπορει (και μαλλον θα ειναι) για καλυτερα!

Ενα αντιστοιχο μοντελο που εγινε και με την Air France / KLM να γινει και στην Ελλαδα! αυτη η κινηση των δυο αερομεταφορεων της Ελλαδας θα ειναι οτι καλυτερο (και απο θεμα marketing)...

αναμενουμε λοιπον εξελιξεις


ΟΜΩΣ... αρκει να μην καταληξει φιασκο οπως η εγινε με την υποθεση της συγχωνευσης της Εθνικης Τραπεζας Ελλαδος και Αlpha Bank :?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ας προσευχηθούμε όλοι τώρα να μην υπάρξει καμιά εμπλοκή από τίποτα γνωστούς γραφειοκράτες με τίποτα κωλύματα του τύπου περί ανταγωνισμού και φυσικά αυτό περιλαμβάνει και πιθανές καταγγελίες από την Athens και την Imperial στην ΕΕ, γιατί τότε ίσως να θρηνήσουμε και τις δυο εταιρίες. Εμένα δεν με συμφέρει καθόλου αυτό γιατί έχω και μια ανασφάλεια όσον αφορά την ασφάλεια των ξένων αεροπορικών εταιριών......(προσωπικό κώλυμα).......

Α και για να μην ξεχάσω, στη Γαλλία πόσες εταιρίες σοβαρές έχουν????? Στην Ολλανδία πόσες?????? Στην Τουρκία πόσες????? Στην Ιταλία που είναι και πρόσφατα τα γεγονότα πόσες εταιρίες έχουν????? και αλλού......... ΔΕΝ νομίζω να έχει ενοχλήσει κανέναν Τούρκο η Δυνατή Turkish Airlines που διαφημίζει την χώρα και φέρνει τουρίστες!!!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η ουσια ειναι μια .Το ξερουν και οι πετρες του ελ βενιζελου οτι το μαγαζι η νεα ΟΑ δεν ανοιξε με τα φτερα που επρεπε και φανταζονταν.Στο οριο οι πιλοτοι απεξω(εξωτερικο) ,στο οριο καποιοι τεχνικοι ελαχιστοι απο την παλια τεχνικη βαση και οι υπολοιποι ξενοι απεξω ισα ισα για το line maintenance.
H πολυδιαφιμιζομενη τεχνικη βαση δεν ανοιξε τον γεναρη (MRO) το μαγαζι δεν στηθηκε καλα απο την αρχη και δεν ειναι τυχαιο οτι λιγοι ακολουθησσαν απο παλια ΟΑ και αυτοι ηταν ηδη εργαζομενοι που κατοχυρωναν συνταξη .Οι υπολοιποι προτιμησαν ευνοικες ρυθμισεις συνταξη -μεταταξεις και στο καιρο που ζουμε βλεπε οικονομικη κριση καλα καναν.Ο κ. Βγενοπουλος αφου ζητησε βοηθεια (κρατικη βλεπε πασοκ) μετα την αρνηση των τελευταιων για συμετοχη με ποσοστο στο νεο σχημα, τα βαλε με ολους για τις αγονες (σηφουνακη ,ρεππα ,μπακογιαννη ,το παρτυ τελειωσε κλπ)Χαθηκαν δρομολογια κοσμος με 6 μηνες συμβασεις απολυθηκε στο handling ,συμφωνιες δεν ηρθαν και νομιζω οτι ολα φαινονται νορμαλ πλεον μετα τα σημερινα νεα .Οπως ο βγενο ηταν για τη ΝΔ ο μεσσιας το θαυμα πωλησης , ο Βασιλακης στα πλαισια μιας συχωνευσης ειναι αυτος τωρα το αποκουμπι.Εξαλου δεν πρεπει να δειξουμε οτι πουλαμε την εταιρια .απλα δινουμε λιγο απο το χωρο μας σ αυτον .Και του Βασιλακη δεν του κακοπεφτει ....Μετα τον πολυμετοχικο παναθηναικο θα χουμε τη νεα πολυμετοχικη αεροπορια.Δυστυχως ας μην πανηγυριζουμε .Ενα νεο κατρελ εγινε πραξη.Ευχομαι παντως καλη αρχη στο νεο σχημα...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η κίνηση είναι απολύτως σωστή και λογική με επιχειρηματικούς όρους. Επίσης είναι εθνικά ωφέλιμη, καθώς δημιουργεί έναν υπολογίσιμο μεσαίο παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά. Η τάση είναι οι συγχωνεύσεις / συνεργασίες (π.χ. BA/Iberia), διαφορετικά οι δυό αγαπημένες μας δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν/αναπτυχθούν μόνες τους.

Πρέπει βέβεια να ξεπεραστεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Μπορεί να υπάρχουν κι άλλοι παίχτες, αλλά οι δυό τους έχουν το 95% της αγοράς.

Το αρνητικό είναι ένα: τέλος οι προσφορές και οι καλές τιμές στα δρομολόγια εσωτερικού.
 
Ορισμένες σκόρπιες σκέψεις:

Τον τελευταίο καιρό εναρμονίζουν τις τιμολογιακές πολιτικές τους (κάθε booking class της μίας έχει αντίστοιχο booking class στη άλλη με την ίδια ακριβώς τιμή) στο εσωτερικό τουλάχιστον. Αυτό είναι 100% τσεκαρισμένο, ειδικά μετά τις πρόσφατες αυξήσεις από την ΟΑ, με αποτέλεσμα να έχουν τις ίδιες τιμές στο εσωτερικό. Ταυτόχρονα, από τις πρώτες τους αλλαγές ήταν εκείνη του fare construction (αντιγραφή της εμπορικής πολιτικής fare construction της Α3). Να θυμήσω ότι στις αρχές του 2000 η παλαιά ΟΑ και οι Α3/Χ5 συνυπέγραψαν αμοιβαίο interline -βραχύβιο- στα εισιτήρια των ταξιδιωτικών γραφείων (μπορούσαν να συνυπάρχουν πτήσεις και με τις τρεις εταιρείες).

Παράλληλα, ο Ανδρέας δεν ήταν και τόσο "χειμαρρώδης" όταν ο Θόδωρας του πήρε τα φιλέτα του Τελ Αβίβ και της Μόσχας (αντιθέτως θυμηθείτε τι είχε γίνει με την Κωνσταντινούπολη).

Παρά το ότι ακούγονται πολλά για τη "μεγάλη ανατροπή" στο εσωτερικό δίκτυο, δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμα οι πληρότητες και τα μερίδια στους κοινούς προορισμούς εξωτερικού και το εσωτερικό, ή μήπως το έχουν ήδη κάνει και δεν το θυμάμαι;

Καμία αναφορά δε γίνεται πλέον στις Μακεδονικές

Ελπίζω ό,τι γίνει να γίνει για το καλό μας και για το καλό της πολιτικής αεροπορίας στη χώρα μας... Αυτό που μας έλειπε τώρα είναι μία ακόμα "Μεγάλη Ιδέα" και μάλιστα, από αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να θεωρούνται σοβαρές.

Θερμή παράκληση: ας μην αρχίσουμε να βρίζουμε, καταριόμαστε ή να λέμε τι δει πράξαι και τι όχι. Αφού δεν είναι στο χέρι μας να έχουμε στόλο από Α380, ας μην αναλωνόμαστε σε άσκοπες συζητήσεις επιστημονικής φαντασίας για νέους προορισμούς και στόλους (με μαθηματική ακρίβεια θα καταλήξουμε στον κουβά).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αν καταλήξουν σε συμφωνία οι δύο εταιρίες, η Ελλάδα θα διαθέτει έναν από τους ισχυρότερους αερομεταφορείς στην Ευρώπη.

Απλα LOL, τιποτε αλλο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

SX-Petros,
Η ΟΑ φωνάζατε να μείνει κρατική για να κονομάνε και να ξύνονται 8,500 υπάλληλοι από την μια και 11,000,000 Έλληνες να πληρώνουμε και να σιχτιρίζουμε από την άλλη…
Το ανέκδοτο της ασφάλειας άστο όπως και το ακόμα μεγαλύτερο περί ενδιαφέροντος για την ύπαρξη ανταγωνισμού και οικονομικών εισιτήριων για το επιβατικό κοινό…
Το μέγεθος της αγοράς μας και ο διεθνής ανταγωνισμός επιβάλουν την συγχώνευση ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε και μια Ελληνική εταιρία ως επιλογή περά από όλες τις ξένες.
 
Top