Ορισμένες σκόρπιες σκέψεις:
Τον τελευταίο καιρό εναρμονίζουν τις τιμολογιακές πολιτικές τους (κάθε booking class της μίας έχει αντίστοιχο booking class στη άλλη με την ίδια ακριβώς τιμή) στο εσωτερικό τουλάχιστον. Αυτό είναι 100% τσεκαρισμένο, ειδικά μετά τις πρόσφατες αυξήσεις από την ΟΑ, με αποτέλεσμα να έχουν τις ίδιες τιμές στο εσωτερικό. Ταυτόχρονα, από τις πρώτες τους αλλαγές ήταν εκείνη του fare construction (αντιγραφή της εμπορικής πολιτικής fare construction της Α3). Να θυμήσω ότι στις αρχές του 2000 η παλαιά ΟΑ και οι Α3/Χ5 συνυπέγραψαν αμοιβαίο interline -βραχύβιο- στα εισιτήρια των ταξιδιωτικών γραφείων (μπορούσαν να συνυπάρχουν πτήσεις και με τις τρεις εταιρείες).
Παράλληλα, ο Ανδρέας δεν ήταν και τόσο "χειμαρρώδης" όταν ο Θόδωρας του πήρε τα φιλέτα του Τελ Αβίβ και της Μόσχας (αντιθέτως θυμηθείτε τι είχε γίνει με την Κωνσταντινούπολη).
Παρά το ότι ακούγονται πολλά για τη "μεγάλη ανατροπή" στο εσωτερικό δίκτυο, δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμα οι πληρότητες και τα μερίδια στους κοινούς προορισμούς εξωτερικού και το εσωτερικό, ή μήπως το έχουν ήδη κάνει και δεν το θυμάμαι;
Καμία αναφορά δε γίνεται πλέον στις Μακεδονικές
Ελπίζω ό,τι γίνει να γίνει για το καλό μας και για το καλό της πολιτικής αεροπορίας στη χώρα μας... Αυτό που μας έλειπε τώρα είναι μία ακόμα "Μεγάλη Ιδέα" και μάλιστα, από αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να θεωρούνται σοβαρές.
Θερμή παράκληση: ας μην αρχίσουμε να βρίζουμε, καταριόμαστε ή να λέμε τι δει πράξαι και τι όχι. Αφού δεν είναι στο χέρι μας να έχουμε στόλο από Α380, ας μην αναλωνόμαστε σε άσκοπες συζητήσεις επιστημονικής φαντασίας για νέους προορισμούς και στόλους (με μαθηματική ακρίβεια θα καταλήξουμε στον κουβά).