Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
jerry":3vw3tbgz said:
Αυτό κατά βάση αφήνει την ΟΑ να εκτελεί τις άγονες γραμμές (και ενδεχόμενα και την IST που διέπεται από διακρατικά, αν και εκεί έχει μπει κωδικός Α3)

Φαντάζομαι εννοείς την ΟΑ σαν κωδικό, γιατί σαν στόλος και πληρώματα θα βρίσκεται πίσω από αρκετά δρομολόγια.

jerry":3vw3tbgz said:
Ενδιαφέρον αποτελεί το πως ακριβώς θα ξεπεράσουν τους σκοπέλους των συμβάσεων των άγονων γραμμών (αλλά θα μου πείτε, εδώ ξεπέρασαν την εξαγορά, στις συμβασούλες θα κολλήσουμε;)

Ποιες εννοείς; Εμένα το μόνο που μου έρχεται είναι η Σκύρος, αν όντως η τεχνική προσφορά της Αιγαίου ήταν για αεροσκάφος Α319/320.
 
Δεν κρατιούνται τελικά, και η "μεταφορά" κωδικών πτήσεων από ΟΑ σε Α3 θα έχει ισχύει από 1/2/2014 (και όχι από τέλη Μαρτίου με το θερινό πρόγραμμα).

Έτσι, από 1/2/2014 η Α3 θα επιχειρεί με τους κωδικούς τους ως base-carrier σε όλο το δίκτυο δρομολογίων OA3 -με εξαίρεση τις άγονες γραμμές στις οποίες ανάδοχος είναι η ΟΑ-

Η ΟΑ θα συνεχίσει να εκτελεί τα άγονα που εκτελούσε και από κει και πέρα ως στόλος και πληρώματα θα εκτελεί πτήσεις για την Α3.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Καπως ετσι λοιπον...
 

Attachments

  • Uq6psxl.jpg
    Uq6psxl.jpg
    121 KB · Προβολές: 1.501
Συνεχίζεται η απορρόφηση της ΟΑ.

Από 1/2 μπαίνει codeshare και στις άγονες γραμμές (μέχρι τώρα φαντάζομαι υπήρχε θέμα λόγω της σύμβασης). Έτσι η Α3 μπορεί να πουλάει και μεμονωμένα σκέλη στις άγονες με τον κωδικό της (σε ίδιες τιμές προφανώς και σε flex κατηγορία) αλλά και να προσφέρει connections χωρίς να υπάρχει συνδυασμός Α3/ΟΑ στις πτήσεις αλλά μόνο Α3/Α3.

Με την ταχύτητα των κινήσεων τους και το ξεπέρασμα όλων των εμποδίων (κυρίως λόγω των συμβάσεων των αγόνων), δε θα με εξέπληττε αν το επόμενο διάστημα περνούσαν και στην Α3 όλα τα άγονα, οπότε και η ΟΑ δε θα είχε λόγο ύπαρξης και θα περνούσαμε και στην τελευταία πράξη (του οριστικού shutdown δλδ)
 
Μου φαίνεται λίγο περίεργο που δεν ενοποιήθηκε ακόμη η δυνατότητα πρόσβασης στα lounge της Αθήνας στα μέλη και των δύο εταιριών. Λέτε να υπάρχει λόγος που δεν γίνεται;
 
Οι πελάτες της Olympic Air είναι ευπρόσδεκτοι στο lounge της Aegean, χωρίς όμως να ισχύει και το αντίστροφο.
 
Πιστεύετε πως έχει κάποια λογική; Έχω την εντύπωση πως της olympic έχει συνήθως πολύ λιγότερο κόσμο.
 
Top