spy1
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/06/2010
- Μηνύματα
- 217
- Likes
- 10
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KLM
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air
Νομίζω ότι κάποιοι διαβάζουν για συγχώνευση ή εξαγορά και θεωρούν ότι θα γίνει η εταιρία "κολοσσός" κτλ.... Η μεν μια πάει όχι και τόσο καλα (ΑΕΕ) η δε άλλη ήταν η τελευταία ευκαιρία πριν το κλείσιμο. Γιατί η ΑΕΕ την εξαγόρασε; για να μην χάσει τα λεφτά που έχει ήδη επενδύσει. Αν δούμε λίγο τα οικονομικά στοιχεία της ΑΕΕ, θα καταλάβουμε ότι βαδίζει σε τεντωμένο σκοινί. (Άλλωστε ποια ελληνική εταιρία στην σημερινή συγκυρία που να επιχειρεί μόνο Ελλάδα θα μπορούσε να σταθεί) Τι livery ν' αλλάξει κτλ, τίποτα δεν θα κάνει, γιατί όλα έχουν κόστος και ο Βασιλάκης προσπαθεί να το μαζέψει όσο δεν παίρνει. Ας δούμε λίγο τα πληρώματα καμπίνας, πόσα τους δίνει και πως τους εξαναγκάζει σε 'φυγή" όταν αρχίζουν και παλιώνουν και γίνονται "πιο ακριβά". Έχετε ταξιδέψει τελευταία με ΑΕΕ; Κοριτσάκια του 500ρικού που διαφορετικά οριακά θα δούλευαν στο ΖΑRA. Αυτό δεν το γράφω με σκοπό να υποτιμήσω τους συγκεκριμένους εργαζόμενους, θα έλεγα μάλιστα ότι προσφέρουν πάρα πολλά για αυτά που εισπράττουν. Αλλά αν δούμε την πολιτική της εταιρίας προκειμένου να καταφέρει να σταθεί, δεν νομίζω ότι μετά την εξαγορά θα πρέπει να περιμένουμε λαγούς με πετραχήλια. Υπολογίζω ότι θα παραμείνει το σχήμα όπως έχει. Και ως προς το κομμάτι διαφημίσεις κτλ, τίποτα, όπως και σήμερα! Πόσες διαφημίσεις ΟΑΛ βλέπουμε στην τηλεόραση ή στα έντυπα, σχεδόν καμιά! Και αφού ποια έχει μείνει με τα μικρά, ουσιαστικά θα στα επιβάλει σε πτήσεις εσωτερικού, και κοντινές εξωτερικού, όπως γινόταν και σήμερα που πέταγαν ως codeshare.
Νομίζω ότι κάποιοι διαβάζουν για συγχώνευση ή εξαγορά και θεωρούν ότι θα γίνει η εταιρία "κολοσσός" κτλ.... Η μεν μια πάει όχι και τόσο καλα (ΑΕΕ) η δε άλλη ήταν η τελευταία ευκαιρία πριν το κλείσιμο. Γιατί η ΑΕΕ την εξαγόρασε; για να μην χάσει τα λεφτά που έχει ήδη επενδύσει. Αν δούμε λίγο τα οικονομικά στοιχεία της ΑΕΕ, θα καταλάβουμε ότι βαδίζει σε τεντωμένο σκοινί. (Άλλωστε ποια ελληνική εταιρία στην σημερινή συγκυρία που να επιχειρεί μόνο Ελλάδα θα μπορούσε να σταθεί) Τι livery ν' αλλάξει κτλ, τίποτα δεν θα κάνει, γιατί όλα έχουν κόστος και ο Βασιλάκης προσπαθεί να το μαζέψει όσο δεν παίρνει. Ας δούμε λίγο τα πληρώματα καμπίνας, πόσα τους δίνει και πως τους εξαναγκάζει σε 'φυγή" όταν αρχίζουν και παλιώνουν και γίνονται "πιο ακριβά". Έχετε ταξιδέψει τελευταία με ΑΕΕ; Κοριτσάκια του 500ρικού που διαφορετικά οριακά θα δούλευαν στο ΖΑRA. Αυτό δεν το γράφω με σκοπό να υποτιμήσω τους συγκεκριμένους εργαζόμενους, θα έλεγα μάλιστα ότι προσφέρουν πάρα πολλά για αυτά που εισπράττουν. Αλλά αν δούμε την πολιτική της εταιρίας προκειμένου να καταφέρει να σταθεί, δεν νομίζω ότι μετά την εξαγορά θα πρέπει να περιμένουμε λαγούς με πετραχήλια. Υπολογίζω ότι θα παραμείνει το σχήμα όπως έχει. Και ως προς το κομμάτι διαφημίσεις κτλ, τίποτα, όπως και σήμερα! Πόσες διαφημίσεις ΟΑΛ βλέπουμε στην τηλεόραση ή στα έντυπα, σχεδόν καμιά! Και αφού ποια έχει μείνει με τα μικρά, ουσιαστικά θα στα επιβάλει σε πτήσεις εσωτερικού, και κοντινές εξωτερικού, όπως γινόταν και σήμερα που πέταγαν ως codeshare.