Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air

Πλάνα υπάρχουν, τώρα αν είναι ελληνικά, ελληνογερμανικά ή γερμανικά, θα σε γελάσω...
Την ενίσχυση των άγονων γραμμών με πτήσεις προς διεθνείς προορισμούς, το διπλασιασμό των προορισμών εξωτερικού στην επταετία, την κάλυψη όλων των ελληνικών αεροδρομίων και τη δημιουργία νέων βάσεων στη χώρα προβλέπει το επιχειρησιακό σχέδιο της νέας αεροπορικής εταιρείας, η οποία θα προκύψει μετά την εξαγορά της Ο.Α. από την Aegean. Η νέα εταιρεία θα διαχωρίσει το έργο στο εσωτερικό και εξωτερικό δίκτυο, με την Olympic να αναλαμβάνει τον ελλαδικό χώρο.
...
Ειδικότερα οι δύο εταιρείες προγραμματίζουν:

Την αύξηση του στόλου σε 60 έως 70 αεροσκάφη σε βάθος δεκαετίας.
Τη δημιουργία έως και δέκα βάσεων στην Ελλάδα και
την αύξηση κατά 100% των προορισμών εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτό η Aegean πέρα από τη διατήρηση και τη χειμερινή περίοδο των περισσότερων προορισμών που ξεκίνησε πρόσφατα, πρόκειται να ανακοινώσει μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς και νέα δρομολόγια σε επιλεγμένους προορισμούς, κυρίως στην Ευρώπη...
:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26500&subid=2&pubid=113128139

@αλεξ96
Ουσιαστικά άτοπη είναι και η σύγκριση των δικτύων αφού η ΟΑ πέρασε μια πολύ ωραία εποχή κρατικού και εθνικού προστατευτισμού όπως οι περισσότερες χώρες και με λεφτά κρατικά, δανεικά κι αγύριστα...
 
Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air

Αίσχος το παραπάνω livery..απορώ ποιος κάθεται και ασχολείται εφόσον δεν υπάρχει θέμα hybrid livery. Η ανακοίνωση ήταν ξεκάθαρη. Τέλος πάντων. Γνώριζουμε αν υπάρχει το ενδεχόμενο μακρινών αποστάσεων δρομολόγιων? Ρωτάω μήπως το σκέφτονται λόγω των οικονομιών κλίμακας που θα δημιουργηθούν και λόγω της αναμενόμενης αύξησης τουριστών το επόμενο έτος. Ήδη όπως ξέρουμε η Singapore επιστρέφει.. δεν θα το έκανε αυτό αν δεν υπήρχαν δέιγματα άυξησης της επιβατικής κίνησης προς Ελλάδα.
 
Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air

Προτιμώ να διαβάζω το συγκεκριμμενο φορουμ παρα να γραφω. Οι εξελίξεις ομως ειναι τετοιες και η σημαντικοττα του θεματος που επιβαλλουν να γραψω και εγω την γνωμη μου. Δική μου αποψη ειναι οτι η Aegean θα πρεπει να κρατησει και τα δυο ονοματα, αλλιως η αγορα δεν ειχε κανενα νοημα για αυτην- τι ζηλευε τα αεροπλανα η τα slots της ΟΑ ?-. Στα πλαισια της καινουργιας εταιριας για εμενα το ορθοτερο θα ηταν να κρατηθει το ονομα livery και τα λόιπα χαρακτηριστικα της ΟΑ για πτήσεις εξωτερικου - μιας και κακα τα ψεμματα το ονομα ΟΑ εχει μεγαλυτερη αναγνωρισημοτητα, χωρις αυτο να σημαινει οτι το ονομα Aegean δεν εχει- και στις πτησεις εσωτερικου να κρατηθει το Αιγαιου.
Μια θερμη παρακληση μονο καταργησετε αυτο το απαραδεκτο livery της ΟΑ και το πρασινο μπλε μουστακι. Επαναφερετε το μπλε και τους κυκλους των airbus 340.
Μια ιδεα μονο!
 
Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air

Άμα οι εξελίξεις επιβάλλουν να διαβάσουμε την άποψή σας,δε μας λέτε τι διαφορετικό είχαν οι κύκλοι των Α340 από τους κύκλους των άλλων αφων της εταιρείας;
 
Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air

Όλες οι σοσιαλιστικές χώρες παρεάκι λοιπόν!
Μήπως έχεις και εκείνη με την άφιξη του Αντρέα από το Herfild και το περίφημο νεύμα του στη Μιμή;
 
Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air

Ο Βασιλάκης λέει ότι θα κρατήσει και τα δύο brands, εγώ πιστεύω ότι μετά από 2-3 χρόνια το ένα θα μας αποχαιρετίσει. Το ένα εσωτερικού το άλλου εξωτερικού θα είχε νόημα αν έχεις έναν ικανό στόλο στο καθένα, για να συντηρεί 2 εταιρικές ταυτότητες, με ότι αυτό συνεπάγεται στο κόστος του για διαφήμιση, υλικό κοκ. Ποιος ο λόγος να λες σε έναν Γερμανό ότι θα πετάξει με Aegean το MUC-ATH και μετά για Ρόδο θα δει ένα αεροπλάνο με κύκλους αντί για γλάρους; Και γιατί να ντύνει τις αεροσυνοδούς ξεχωριστά, τα αλατοπίπερα να τα παραγγέλνει επίσης διαφορετικά και στην τηλεόραση να πρέπει να παίζει 2 διαφορετικές διαφημίσεις;

Εκτός βέβαια και αν κάνει την μια loco, αλλά ποια θα είναι αυτή; Και τότε μάλλον θα τον φάνε η Easyjet και η Ryanair αυτού του κόσμου.
 
Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air

Μία απορία....υπάρχει κάποια έρευνα που να μετράει την αναγνωρισιμότητα των 2 brands στο εξωτερικό; Ρωτάω γιατί διαβάζω συχνά ότι είτε η Aegean είτε η Olympic είναι πιο αναγνωρίσιμο απο το άλλο. Από προσωπική εμπειιρία πάντως, ως κάτοικος εξωτερικού (Ηνωμένο Βασίλειο), όποτε έχει τύχει να συνομιλήσω με ξένους για Ελλάδα και αεροπορικές εταιρείες, δεν γνωρίζουν ούτε τη μεν, ούτε τη δε....Νομίζω είναι καιρός να ξεκολλήσουμε από αστικούς μύθους τύπου " η Ολυμπιακή είναι πιο αναγνωρίσιμη από την Coca Cola"....Οι Ολυμπιακοί αγώνες ίσως, πάντως όχι η Ολυμπιακή και σίγουρα όχι η OlympicAir. Εκτός κι αν μιλάμε για ομογενείς, οπότε τότε ναι.
Πάντως από οικονομικής απόψεως δεν υπάρχει νόημα στο να κρατήσεις 2 διαφορετικά brands. Είναι ακριβό το σπορ. Νόημα θα είχε αν την Olympic την είχε εξαγοράσει η Lufthansa ή κάποια άλλη εταιρεία του εξωτερικού.
 
Re: Συγχώνευση Aegean - Olympic Air

Αργά η γρήγορα θα συγχωνευθούν. Το τρικ της εξαγοράς αντί συγχώνευσης έγινε στη 2η προσπάθεια με σκοπό αν η ΕΕ απέρριπτε και πάλι την πρόταση εξαγοράς η Aegean να παρέμενε μέτοχος στην ΟΑ με ποσοστό κάτω του 20% όσο αναλογούσε με την προκαταβολή που είχε ήδη δώσει στη MIG. Η πρώτη απόπειρα αφορούσε ανταλλαγή μετοχών και το σχήμα θα ήταν διαφορετικό. Δεν ξέρω αν πρέπει να διατηρηθεί η Olympic ως ξεχωριστή λόγω των συμβάσεων για τις άγονες γραμμές. Ίσως να υπάρχει κάποια ρήτρα που αν συγχωνευθεί με άλλη να χάνει τα άγονα δρομολόγια.

Τουλάχιστον θα σταματήσουν να μας ανακοινώνουν ότι "Marfin Investment Group μας καλωσορίζει στο αεροσκάφος της". Σύντομα πιστεύω θα δούμε και αυτοκολλητάκι στα αεροπλάνα που θα λέει "Μέλος του Aegean Airlines Group".

Τον τίτλο νομίζω καλύτερα να τον αλλάξουμε σε "Εξαγορά"
 
Top