Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με την έναρξη του θερινού προγράμματος η άγονη της Σκύρου θα πραγματοποιείται με Q400 της ΟΑ. Από την ίδια περίοδο Θα αλλάξει και ο αριθμός της πτήσης από Α3260/261 σε 268/69.

Αφού προσπέρασαν και το γεγονός ότι η ανάθεση μιλάει για Α32S, φαντάζομαι δεν θα αργήσει ο καιρός που όλα τα άγονα θα περάσουν και επίσημα στην Α3. Μετά δεν νομίζω οι κύκλοι να έχουν κανένα λόγο ύπαρξης. :wink:
 
Η τιμή θα αυξηθεί άραγε;
 
Η τιμή δεν καταλαβαίνω γιατί να αυξηθεί. Τροποποίησαν και αυτό στη σύμβαση;; Τι άφησαν σταθερό;

@A3970: Τα έχουμε αναφέρει από παλιά τα σχέδια της ενοποιημένης, καθώς και το ότι δεν κρατιούνται και δουλεύουν συνεχώς στην κατεύθυνση πλήρους απορρόφησης της Olympic Air με εφαρμογή codesharing και στα άγονα.

Ο αρ. πτήσης άλλαξε διότι το Α3260-267 ανήκε στη Λήμνο (πριν διακοπεί από την Α3) και τώρα επανέρχεται από 1/2.

Επίσης, να πούμε πως οι πτήσεις προς/από ΙΟΑ ενώ παλιά στην Α3 είχαν κωδικό 410-419, τώρα αλλάζουν στο range 160-169, καθώς τα 410-419 αξιοποιούνται στα περιφερειακά routes εξωτερικού της υπερεταιρείας. Η Κεφαλονιά κράτησε το εύρος 440-449, ενώ με την τρελή εξωστρέφεια στο εξωτερικό SOF/TIA/BEG δεν κράτησαν τα παλιά τους νούμερα (950-953 και 940-943, 970-971) αλλά γύρισαν στο 856-859, 844-847, 850-851 αντίστοιχα μπλέκοντας με το Numbering της Γερμανο/Ευρώπης.

Γενικά, η υπερεταιρεία νομίζω πως χρειάζεται major renumbering system

P.s. τώρα που το θυμήθηκα να ποστάρω κάποια στιγμή ένα ιστορικό αρχείο των flight numbers...
 
Πάντως, με μια πολύ γρήγορη ματιά οι τιμές για Κεφαλλονιά που τον Ιανουάριο κυμαίνονται χοντρικά μεταξύ 70-90 Ευρώ (απλά) ανεβαίνουν το Φλεβάρη, κατόπιν αλλαγής κωδικού και ανάληψης ουσιαστικά της γραμμής από την Aegean, στα 90-120 ...!!!
 
Ο νάυλος για Σκύρο φαίνεται να παραμένει στα 41 ευρώ ( με επιστροφή), παρά το γεγονός ότι πριν μία εβδομάδα που έτυχε να δω ξεπερνούσε τα 100 (καλοκαιρινή περίοδο).

@ Jerry Όντως! Αυτό που θα έχει ενδιαφέρον θα είναι να δούμε εάν μετά το καλοκαίρι τα dash πάρουν τα χρώματα της Α3, κάτι που πλέον θα είναι και το επίσημο τέλος της ΟΑ η αν συνεχίσει να είναι κάτι σαν service provider για την μητρική. ( alla American Eagle ας πούμε-στο αντίστοιχο μέγεθος τέλος πάντων :mrgreen: ).


EDIT: Εάν και όχι ιστορικό εδώ ένα αρχείο με όλους τους κωδικούς πτήσεων της Α3 (με τους προορισμούς σε κωδικό ΙΑΤΑ) για τη καλοκαιρινή σεζόν. :wink:
 

Attachments

  • A3.xlsx
    A3.xlsx
    14,6 KB · Προβολές: 176
Συνεχίζεται με επιτυχία το shutdown της ΟΑ. Πλέον, από το website της ΟΑ όταν πας να κλείσεις πτήση σου πετάει embedded το σύστημα της Α3, οπότε αγοράζεις αναγκαστικά πτήση με κωδικό Α3 (και εισιτήριο με κωδικό 390...) ακόμα και στα άγονα. Δείτε π.χ. στο επισυναπτόμενο τι ωραία που έχει γίνει η ενσωμάτωση!

In other news, το γραφείο τύπου της υπερεταιρείας συνεχίζει τις ανακοινώσεις για τα οφέλη της συνέργειας και έτσι μετά το ομολογουμένως εντυπωσιακό δελτίο τύπου περί Ryanair, τώρα μας δίνει στατιστικά για τον Ιανουάριο. Για τα στατιστικά Δεκεμβρίου δεν ενημερωθήκαμε, φαντάζομαι εκ παραδρομής παρέλειψαν...

Συνοπτικά :
12% συνολική αύξηση επιβατών
9% αύξηση επιβατών εξωτερικού
18% (!) αύξηση επιβατών εσωτερικού από ATH
41% (!) αύξηση επιβατών εσωτερικού από SKG
 

Attachments

  • a3-oa-booking.png
    a3-oa-booking.png
    204,6 KB · Προβολές: 1.682
Αυτό έμμεσα δεν καταργεί ολοκληρωτικά και τον αριθμό πτήσης της ΟΑ (πλέον και στα άγονα)?
 
Πώς στο άγονο δρομολόγιο της Σκύρου η Α3 αλλάζει το τύπο αεροσκάφους σε Dash στο θερινό πρόγραμμα του 2014, αφού όταν πήρε το δρομολόγιο είχε δηλώσει Α320 με εναλλακτικό Α319;
Αυτό δεν είναι παράτυπο; Έχει δικαίωμα να το κάνει; Αυτός δεν ήταν ένας από τους λόγους που είχε κηρυχθεί έκπτωτη από τις άγονες γραμμές η Athens Airways;
 
jerry, δεν μπορώ να μπω αμαντέους να δω θερινές πτησεις...κάποιο άλλο free συστημα;
 
το θεμα με τις αγονες γραμμες εχει σίγουρα καποια παραθυρακια.
Ισως, να εδωσς στοιχεια η Α3 οτι με βάση τις πληρότητες ειναι υπερβολικό να στέλνει Α320/319 και επειδή πλέον ειναι μια εταιρεία να εκανε ειδική συμφωνία για να στέλνουν ντασακι. Εννοειται φυσικα οτι και η επιδότηση θα εχει αλλάξει και θα παίρνουν μικρότερο ποσοστό. Ετσι θεωρητικά βολευει και το κράτος.

Δεν ξερω κατα πόσο ισχυει αυτό που λεω, αλλά θα μπορούσε και να ισχυει.
 
Top