TheGianneto
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/03/2011
- Μηνύματα
- 59
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air
Εντάξει, με "κατάλαβες". Περιμένω τώρα τα ΔΙΚΑ σου οικονομικά στοιχεία της αεροπορικής αγοράς σε μακροχρόνια βάση, που να δικαιολογούν:
α) Τη δημιουργία (μετά τη συγχώνευση) "της μεγάλης Ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, η οποία μπορεί να παίξει ενεργό ρόλο στην Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη, η οποία θα μπορεί με έξυπνη στρατηγική να αναλάβει την εαρινή περίοδο τουριστικούς προορισμούς όπου παίζουν αντίστοιχες εταιρείες". Ο ίδιος ο κ. Ε. Βασιλάκης είπε στην τελευταία συνέντευξη τύπου (http://www.e-marketdeals.gr/?p=21921) «σίγουρα δεν βρισκόμαστε εδώ για να ανακοινώσουμε μία περίτρανη επιχειρηματική συμφωνία, η οποία είναι το αποτέλεσμα πολλών ετών προσπάθειας και λοιπά. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο». (2012: http://www.dealnews.gr/epixeiriseis/ite ... n-Airlines )
β) Το πως στην Ελλάδα που "δεν αντέχει 2 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και αυτά περί ανταγωνισμού δεν ισχύουν", μπορούν να αντέχουν τρεις-τέσσερις σε μόνιμη βάση. (2012: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112870407 )
γ) Την πτωτική τάση της τιμής των μετοχών του MIG και την συρρίκνωση του ομίλου (2010: http://www.sofokleous10.gr/portal2/top- ... 112931043/ & 2012: http://www.reuters.com/article/2012/06/ ... M920120613 ) όταν "το board της ΜΙG δεν είναι ηλίθιο κάτι θα 'ξερε".
Υ.Γ: Εγώ θέτω ερωτήματα, εσύ προτιμάς την ευθεία επίθεση. Οι συζητήσεις στα φόρουμ δεν χαλάνε με τις ανταλλαγές απόψεων, τις ελεύθερες αναρτήσεις τους -αν και εφόσον αυτές δεν προσβάλλουν ευθέως- και τις μαζικές συμμετοχές των μελών. Δεν χρειάζεται να πας πάσο, μπορείς απλά -αν θες- να πας να φέρεις τα στοιχεία σου και να με κάνεις έτσι να το "βουλώσω" για τα καλά. Αλλιώς δέξου την διαφωνία μου ή -και- την ειρωνεία μου.
Εντάξει, με "κατάλαβες". Περιμένω τώρα τα ΔΙΚΑ σου οικονομικά στοιχεία της αεροπορικής αγοράς σε μακροχρόνια βάση, που να δικαιολογούν:
α) Τη δημιουργία (μετά τη συγχώνευση) "της μεγάλης Ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, η οποία μπορεί να παίξει ενεργό ρόλο στην Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη, η οποία θα μπορεί με έξυπνη στρατηγική να αναλάβει την εαρινή περίοδο τουριστικούς προορισμούς όπου παίζουν αντίστοιχες εταιρείες". Ο ίδιος ο κ. Ε. Βασιλάκης είπε στην τελευταία συνέντευξη τύπου (http://www.e-marketdeals.gr/?p=21921) «σίγουρα δεν βρισκόμαστε εδώ για να ανακοινώσουμε μία περίτρανη επιχειρηματική συμφωνία, η οποία είναι το αποτέλεσμα πολλών ετών προσπάθειας και λοιπά. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο». (2012: http://www.dealnews.gr/epixeiriseis/ite ... n-Airlines )
β) Το πως στην Ελλάδα που "δεν αντέχει 2 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και αυτά περί ανταγωνισμού δεν ισχύουν", μπορούν να αντέχουν τρεις-τέσσερις σε μόνιμη βάση. (2012: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112870407 )
γ) Την πτωτική τάση της τιμής των μετοχών του MIG και την συρρίκνωση του ομίλου (2010: http://www.sofokleous10.gr/portal2/top- ... 112931043/ & 2012: http://www.reuters.com/article/2012/06/ ... M920120613 ) όταν "το board της ΜΙG δεν είναι ηλίθιο κάτι θα 'ξερε".
Υ.Γ: Εγώ θέτω ερωτήματα, εσύ προτιμάς την ευθεία επίθεση. Οι συζητήσεις στα φόρουμ δεν χαλάνε με τις ανταλλαγές απόψεων, τις ελεύθερες αναρτήσεις τους -αν και εφόσον αυτές δεν προσβάλλουν ευθέως- και τις μαζικές συμμετοχές των μελών. Δεν χρειάζεται να πας πάσο, μπορείς απλά -αν θες- να πας να φέρεις τα στοιχεία σου και να με κάνεις έτσι να το "βουλώσω" για τα καλά. Αλλιώς δέξου την διαφωνία μου ή -και- την ειρωνεία μου.