CyPa
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/11/2009
- Μηνύματα
- 226
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LCPH
Πιστεύω αυτά ευκολότερα συγκρινόμενα με άλλα καυτά θέματα όπως το θέμα της ανέλιξης των πιλότων και της άδειας συγχώνευσης απο την Ε.Ε. η οποία είχε θέσει όρο για την παραχώρηση δανείου στις Κ.Α. να μήν προχωρήσουν σε συνεργασία με την ECA μέχρι τουλάχιστο το 2016.
Όσο αφορά τα υπόλοιπα:
1) αν και εφόσον γίνει απορρόφηση απο τις Κ.Α. το livery θα αλλάξει σε αυτό των Κ.Α.
2 & 3) Δέν ξέρω τί θα γίνει με τα Boeing της ECA αλλά είναι πολύ πιθανό τα 4 από αυτά να επιστραφούν με τη λήξη των συμβολαίων ενοικίασης τους στις αρχές του 2011. Φαντάζομαι, αν η απόφαση είναι να παραμείνει η εταιρεία μόνο με Airbus, θα είναι καθαρά θέμα χρόνου μέχρι να λήξουν και τα συμβόλαια των υπόλοιπων 2 και να αποχωρήσουν απο το στόλο. Σίγουρα, η αποφάσεις για το στόλο εξαρτώνται άμεσα και απο τις αποφάσεις σχετικά με τα δρομολόγια και το μοντέλο ανάπτυξης της εταιρείας. Πολύ πιθανό τα δρομολόγια της ECA που πραγματοποιούνται και από τις Κ.Α. να συνεχίσουν να γίνονται αλλά με αυξημένη συχνότητα π.χ. MAN, DME/SVO. Όσο αφορά τις πτήσεις charter, φαντάζομαι η εταιρεία θα προχωρά σε συμφωνίες εκτέλεσης πτήσεων με tour operators όπως ακριβώς κάνει σήμερα η ECA.
Είναι προφανές ότι σε περίπτωση που επιστραφούν τα 4 Β737 (όπως φημολογείται) και η νέα εταιρεία αναλάβει και το πτητικό πρόγραμμα της ECA, θα υπάρξει ανάγκη για νέα αεροσκάφη οπότε δέν θα μου έκανε εντύπωση άν τα 3 παλαιά Α320 που παραμένουν στο στόλο των Κ.Α., παραμείνουν για ακόμα μερικούς μήνες/μερικά χρόνια, μέχρι να αντικατασταθούν.
Όσο αφορά τα υπόλοιπα:
1) αν και εφόσον γίνει απορρόφηση απο τις Κ.Α. το livery θα αλλάξει σε αυτό των Κ.Α.
2 & 3) Δέν ξέρω τί θα γίνει με τα Boeing της ECA αλλά είναι πολύ πιθανό τα 4 από αυτά να επιστραφούν με τη λήξη των συμβολαίων ενοικίασης τους στις αρχές του 2011. Φαντάζομαι, αν η απόφαση είναι να παραμείνει η εταιρεία μόνο με Airbus, θα είναι καθαρά θέμα χρόνου μέχρι να λήξουν και τα συμβόλαια των υπόλοιπων 2 και να αποχωρήσουν απο το στόλο. Σίγουρα, η αποφάσεις για το στόλο εξαρτώνται άμεσα και απο τις αποφάσεις σχετικά με τα δρομολόγια και το μοντέλο ανάπτυξης της εταιρείας. Πολύ πιθανό τα δρομολόγια της ECA που πραγματοποιούνται και από τις Κ.Α. να συνεχίσουν να γίνονται αλλά με αυξημένη συχνότητα π.χ. MAN, DME/SVO. Όσο αφορά τις πτήσεις charter, φαντάζομαι η εταιρεία θα προχωρά σε συμφωνίες εκτέλεσης πτήσεων με tour operators όπως ακριβώς κάνει σήμερα η ECA.
Είναι προφανές ότι σε περίπτωση που επιστραφούν τα 4 Β737 (όπως φημολογείται) και η νέα εταιρεία αναλάβει και το πτητικό πρόγραμμα της ECA, θα υπάρξει ανάγκη για νέα αεροσκάφη οπότε δέν θα μου έκανε εντύπωση άν τα 3 παλαιά Α320 που παραμένουν στο στόλο των Κ.Α., παραμείνουν για ακόμα μερικούς μήνες/μερικά χρόνια, μέχρι να αντικατασταθούν.