Εurocypria

Πιστεύω αυτά ευκολότερα συγκρινόμενα με άλλα καυτά θέματα όπως το θέμα της ανέλιξης των πιλότων και της άδειας συγχώνευσης απο την Ε.Ε. η οποία είχε θέσει όρο για την παραχώρηση δανείου στις Κ.Α. να μήν προχωρήσουν σε συνεργασία με την ECA μέχρι τουλάχιστο το 2016.

Όσο αφορά τα υπόλοιπα:

1) αν και εφόσον γίνει απορρόφηση απο τις Κ.Α. το livery θα αλλάξει σε αυτό των Κ.Α.

2 & 3) Δέν ξέρω τί θα γίνει με τα Boeing της ECA αλλά είναι πολύ πιθανό τα 4 από αυτά να επιστραφούν με τη λήξη των συμβολαίων ενοικίασης τους στις αρχές του 2011. Φαντάζομαι, αν η απόφαση είναι να παραμείνει η εταιρεία μόνο με Airbus, θα είναι καθαρά θέμα χρόνου μέχρι να λήξουν και τα συμβόλαια των υπόλοιπων 2 και να αποχωρήσουν απο το στόλο. Σίγουρα, η αποφάσεις για το στόλο εξαρτώνται άμεσα και απο τις αποφάσεις σχετικά με τα δρομολόγια και το μοντέλο ανάπτυξης της εταιρείας. Πολύ πιθανό τα δρομολόγια της ECA που πραγματοποιούνται και από τις Κ.Α. να συνεχίσουν να γίνονται αλλά με αυξημένη συχνότητα π.χ. MAN, DME/SVO. Όσο αφορά τις πτήσεις charter, φαντάζομαι η εταιρεία θα προχωρά σε συμφωνίες εκτέλεσης πτήσεων με tour operators όπως ακριβώς κάνει σήμερα η ECA.

Είναι προφανές ότι σε περίπτωση που επιστραφούν τα 4 Β737 (όπως φημολογείται) και η νέα εταιρεία αναλάβει και το πτητικό πρόγραμμα της ECA, θα υπάρξει ανάγκη για νέα αεροσκάφη οπότε δέν θα μου έκανε εντύπωση άν τα 3 παλαιά Α320 που παραμένουν στο στόλο των Κ.Α., παραμείνουν για ακόμα μερικούς μήνες/μερικά χρόνια, μέχρι να αντικατασταθούν.
 
Μπορεί τα Β737-800 να αντικατασταθούν και πιο γρήγορα από την λήξη της μίσθωσής τους (ειδικά τα 2 πιο καινούρια) με κάποιον διακανονισμό, την στιγμή που είναι με leasing. Εξαρτάται από τους όρους της σύμβασης τι μπορεί να γίνει και πώς.
 
Συμφωνώ. Αυτό θα βοηθούσε και στην ομοιογένεια του στόλου και την εκπαίδευση πληρωμάτων μόνο για τις οικογένειες Α32Χ και Α330.

Δύο Β737 μέσα σε ένα στόλο 11 Αirbus, ίσως αυξήσουν τα κόστη εκπαίδευσης και συντήρησης και σίγουρα θα μειώσουν την ευελιξία της εταιρείας.
 
Χοντραίνει η διαμάχη μεταξύ Κ.Α. και ECA. Η Συντεχνία Πιλότων της ECA είχε βάλει χθές πληρωμένη ανακοίνωση στις εφημερίδες σχετικά με την προσπάθεια μείωσης του στόλου της και την χρησιμοποίηση παλαιών α/σ από τις Κ.Α.

Παράθεση απο σημερινή εφημερίδα:

Συγκεκριμένα, σε χθεσινή της ανακοίνωση, η Συντεχνία Πιλότων Γιουροσύπρια ΟΙΥΚ-ΣΕΚ, καλεί την Κυβέρνηση και τη Βουλή να αγνοήσουν τις λανθασμένες παροτρύνσεις τρίτων, που, όπως υποστηρίζει, για τους δικούς τους πολιτικούς, επιχειρηματικούς ή συνδικαλιστικούς λόγους επιθυμούν το κλείσιμο ή το ξεπούλημα της Γιουροσύπρια. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «τρία παρόμοια αεροσκάφη, τύπου Airbus A320, ηλικίας 20 χρονών, που οι Κυπριακές Αερογραμμές απέσυραν από το στόλο τους εδώ και αρκετό καιρό και αναγκάστηκαν να τα πωλήσουν για εξαρτήματα, η Διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών ζητεί σήμερα να ενοικιάσει η Γιουροσύπρια». Συνεχίζοντας, οι πιλότοι της Γιουροσύπρια ισχυρίζονται πως οι Κυπριακές Αερογραμμές, αδυνατώντας να αξιοποιήσουν στο μέγιστο, όλα τα αεροσκάφη που έχουν στο στόλο τους, ζητούν πιεστικά από την Κυβέρνηση να μειωθεί ο στόλος των αεροσκαφών της Γιουροσύπρια, ο οποίος χρησιμοποιείται στο μέγιστο δυνατόν και να μεταφερθεί η εργασία στις Κυπριακές Αερογραμμές για να καλυφθούν με αυτό τον τρόπο οι αποφάσεις της ανανέωσης του στόλου τους.
 
Καλα μην τρελαθουμε κι'ολας,οτι τα αεροσκαφη της ECA χρησιμοποιουνται στο μεγιστο....οτι θελουν λενε οι πιλοτοι....εκτος της Παρασκευης,Σαββατου,Κυριακης και Δευτερας τις υπολοιπες μερες τα περισσοτερα ειναι εκει στο αεροδρομιο και καθονται.
 
Ψαχνοντας τα δρομολογια της eurocypria για HER-LCA-HER ειδα πως οι ωρες ειναι λιγο περιεργες.
Συμφωνα λοιπον με το site της εταιρειας εχει μια πτήση τη βδομαδα απο και προς το Ηράκλειο.
Ομως το περιεργο είναι οτι τη δείχνει να πετά απο HER για LCA καθε ξημερώματα Δευτέρας (πρωτες πρωινες ώρες της Δευτερας) στις 07:00 όταν η πτηση LCA-HER (που θεωρητικα πρεπει να προηγειται της HER-LCA) γίνεται λιγο μετα τα μεσανυχτα της Δευτερας (προς Τριτη).
πχ
HER-LCA 05/07/10 07:00
LCA-HER 06/07/10 00:15

Είναι οντως έτσι ή κανω καπου λαθος?
 
Όντως έτσι είναι τα δρομολόγια. Δέν ξέρω το λόγο αλλά είναι πιθανό το συγκεκριμένο α/σ να εκτελεί πτήση απο Λάρνακα για άλλο προορισμό εκείνη τη μέρα, πρίν επιστρέψει στο Ηράκλειο.
 
Με βάση τις ειδήσεις στις σημερινές εφημερίδες, η μελέτη από ανεξάρτητο οίκο έδειξε ότι είναι προς το συμφέρον της Κύπρου η συγχώνευση της Eurocypria με τις Κ.Α..

Μεταξύ άλλων η έκθεση περιέχει τα εξής:

1) Μείωση του στόλου από 17 σε 15 αεροπλάνα χωρίς οποιαδήποτε επίπτωση στο σημερινό πτητικό έργο των δύο εταιρειών.
2) Μείωση του προσωπικού κατά 100 άτομα.
3) Συγχώνευση υπηρεσιών
4) Εξοικονόμηση περίπου €10εκ. ετησίως από εφαρμογή των πιο πάνω.

Προσωπικά θα έκανα και εισήγηση για μεταφορά της έδρας των K.A. από τη Λευκωσία στη Λάρνακα για περιορισμό των εξόδων διακίνησης και μεταφοράς προσωπικού. (Η έδρα της Εurocypria είναι η Λάρνακα).
 
CyPa":3cj7bgdn said:
Όντως έτσι είναι τα δρομολόγια. Δέν ξέρω το λόγο αλλά είναι πιθανό το συγκεκριμένο α/σ να εκτελεί πτήση απο Λάρνακα για άλλο προορισμό εκείνη τη μέρα, πρίν επιστρέψει στο Ηράκλειο.


Ναι την Δευτερα ερχεται το αεροσκαφος απο το Ηρακλειο και κανει την πτηση :

HER - LCA 07.00 -08.30
LCA - YNE 09.30 - 13.00
YNE - LLA 13.50 - 16.00
LLA - LCA 16.50 - 20.50
LCA - HER 00.15 - 01.15
 
Ευχαριστω παιδια για τις πληροφοριες...

Και συνεχιζοντας λιγο το off, Κυριακη βραδυ απο που φτανει στο HER και την Τριτη προς τα που αποχωρει απο HER?
 
Top