Εurocypria

Οσον αφορα τους προορισμους της εταιρειας απο Ελλαδα που ανεφερα παραπανω εχω :
α. να διορθωσω τα εξης:
οι πτησεις απο HER για KRK, WRO και BZG τελικα μαλλον θα γινονται απο την Viking
β. να προσθεσω τα εξης:
i. μαλλον θα κανει και τις πτησεις CFU - WAW, KGS - WAW και ATH - WAW που ισως ομως γινονται απο πληρωματα της Βαρσοβιας μιας και φαινεται πολυ πιθανο η βαση εκει να διατηρηθει και το καλοκαιρι
ii. απο HER για MXP και CDG
 
Μια ενδιαφέρουσα είδηση που έχει δημοσιευτεί σε Κυπριακή εφημερίδα στις 14/04/10:

Σύμφωνα με την εφημερίδα, το Κυπριακό Υπουργείο Οικονομικών έχει κάνει πρόταση στην ECA να αγοράσει 2 απο τα παλαιότερα Α320 των Κ.Α. προς αντικατάσταση των 4χΒ738 των οποίων τα συμβόλαια ενοικίασης λήγουν στις αρχές του 2011.

Όπως είναι λογικό, στην ECA βλέπουν την πρόταση με σκεπτικισμό δεδομένης της ηλικίας των αεροπλάνων, του κόστους συντήρησης και της εμφάνισης που θα επηρεάζει την όλη εικόνα της εταιρείας.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι σε περίπτωση που η Κυπριακή Κυβέρνηση έχει ως στόχο να συγχωνεύσει την ECA με τις Κ.Α. (έστω κι αν αυτό θα γίνει σε 2-3 χρόνια), θα πρέπει σιγά σιγά ο στόλος της ECA να επιστρέψει στα Α320 ή και Α319 ή Α321. Όμως, αυτό θα πρέπει να γίνει με σύγχρονα α/σ και όχι τα Α320 των Κ.Α. τα οποία είναι σχεδόν 20 χρονών.
 
Προχωράει η Κυπριακή κυβέρνηση την συγχώνευση Eurocypria-Cyprus. Εξασφάλισαν το ΟΚ απ' τα σωματεία της Eurocypria και πλέον η υπόθεση ανατέθηκε σε σύμβουλο (KPMG) προς αξιολόγηση, η οποία και αναμένεται μέσα στον Ιούνιο.
:arrow: CAPA
 
Εν τη ενώσει η ισχύς; Θα δούμε...
 
Τι αλλαγες θα γινουν ως προς το πτητικο κομματι????
 
Τα σωματεία μπορεί να συμφώνησαν, οι πολιτικοί όμως άρχισαν να σφάζονται/ξεφτυλίζονται για το κονδύλι των €35 εκατ. γιατί όπως φαίνεται από το πόρισμα η εταιρεία ούτε με αυτά τα κεφάλαια θα μπορούσε να σωθεί. Κατηγορείται η κυβέρνηση ότι έδωσαν τα χρήματα για να μην χάσουν τα λεφτά τους οι τράπεζες!!
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/274909
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/thesi/274784

Η απάντηση της Eurocypria στα όσα λέγονται
http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/services/275046
 
Νομίζω η Κυπριακή Κυβέρνηση έχει βρεί την ευκαιρία που ζητούσε για να προχωρήσει στην αφομοίωση της Eurocypria από τις Κ.Α. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η ΕΕ η οποία κατά την πώληση της Eurocypria από τις Κ.Α. στην Κυβέρνηση έθεσε όρο να μήν υπάρξει συγχώνευση μέχρι το 2016.

Απο τεχνικής πλευράς, το θέμα έχει έρθει στην επιφάνεια σε μια περίοδο που απο τη μία λήγουν τα συμβόλαια ενοικίασης των πρώτων 4χ Β737 της Eurocypria (κανονικά λήγουν τον Μάρτιο 2011 αλλά όποιαδήποτε συμφωνία συνέχισης της ενοικίασης θα πρέπει να γίνει το πρίν το Χειμώνα) ενώ ταυτόχρονα οι Κ.Α. έχουν συμφώνία για ενοικίαση άλλων 3 Α320 με το πρώτο να φτάνει μέσα Οκτωβρίου χωρίς όμως να έχουν ξεφορτωθεί όλα τα παλαιά α/σ. Έγινε μάλιστα πρόταση να πάρει πίσω η Eurocypria 2-3 Α320 μέχρι να αποπερατωθούν όλες οι μελέτες για συγχώνευση ή μή των εταιρειών.

Τυχαίο?
 
Εγώ πιστεύω το λάθος έχει γίνει από τη στιγμή που η εταιρία έγινε 100% της κυβέρνησης. Είδαμε πολλές εταιρίες που ανήκουν στην κυβέρνηση να "καταρρέουν" λόγω υπερβολικών καταχρήσεων. Για παράδειγμα η Εurocypria ! Ενώ από την άλλη, 100% ιδιωτικές εταιρίες "ανθίζουν" ! Π.χ. Aegean. Οι καταχρήσεις δυστυχώς συμβαίνουν συνεχώς από όλες τις κυβερνήσεις. Αν σταματήσει αυτό, ή έστω μειωθέι, εγώ πιστεύω πως η εταιρία θα αναίβει. Πληρώνει ο απλός κόσμος υπερβολικές φορολογίες και στη συνέχεια οι κυβερνήσεις "χαρίζουν" κονδύλια σε αεροπορικές εταιρίες για να δικαιολογίσουν ένα 30-40% των χρημάτων που παίρνει από τον πολίτη. Το υπόλοιπο 60-70% είναι αυτονόητο που πηγαίνει !!
 
Θα συμφωνήσω απόλυτα.

Απ' ότι φαίνεται η απόφαση για συνένωση των δύο Κυπριακών εταιρειών έχει παρθεί και τώρα απομένει να πεισθεί η ΕΕ και να βρεθεί μια κοινή συνισταμένη μεταξύ των υπαλλήλων των δύο εταιρειών οι οποίοι θα επωμισθούν και το μεγαλύτερο βάρος για επιτυχία της "νέας" εταιρείας.

Ήδη απο πλευράς ECA έχει τεθεί το θέμα αρχαιότητας των πληρωμάτων και το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί απο μια μελλοντική συνένωση.
 
Αν συγχωνευτουν,
1)τι θα γινει με το livery
2)με τα 6 Β737
3)με τα δρομολογια της ECA
 
Top