Εurocypria

Μπορεις να μου εξηγησεις πως δεινοπαθησε η CY απο τη Eurocypria?
Στο οτι πληρωνε υπερογκα ποσα σε ενοικια αεροσκαφων οταν ειχε τα Α320, στο οτι κερδη της εταιριας κατεληγαν στα ταμεια των ΚΑ μεσω υπερχρεωσεων η μηπως οταν οι ΚΑ θα πωλουσαν αεροπλανο και θα αποδεσμευαν πιλοτους αν δεν βρισκοταν η Eurocypria να τους δωσει τις πτησεις του Ηρακλειου το 2005?
Τι να πω για τα 6 εκατ. ευρω κερδη που κατεληξαν στις ΚΑ το 2004?
Η πωληση της Eurocypria το 2006 ηταν αναγκαστικη ωστε να μπορεσουν οι ΚΑ να παρουν ρευστο μεχρι να ερθει η εγκριση για το δανειο.
Εξαλλου η Eurocypria πεταει εδω και 17 χρονια! Το 2006 ανακαλυψε οτι ειναι προβληματικη?
Γιατι να την πουλησει οταν το σχεδιο επιβιωσης (εκεινο της Sabre) των ΚΑ μιλουσε για ενωση των δυο εταιριων και χρησιμοποιουσε τη Eurocypria ως προτυπο?
Εξου και οι ΚΑ ξεφορτωθηκαν τις υπηρεσιες εδαφους, σταματησαν να πληρωνουν σταθερο πτητικο επιδομα και πληρωνουν αναλογα με ποσες πτησεις εκτελουν τα πληρωματα και αλλα μετρα που εφαρμοσαν αντιγραφοντας τη Eurocypria.
Οσο αφορα τις συντεχνιες των ΚΑ, μετα απο τοσα χρονια το συνηθισαμε! Εχουν καταντησει γραφικοι. Καηκε το σπιτι σου και παρακαλεις να καει και το σπιτι του γειτονα! Οταν υπηρχε το οικονομικο προβλημα στις ΚΑ δεν ανοιγαμε σαμπανιες αλλα αγωνιουσαμε γιατι ημασταν και εμεις κομματι του ομιλου των ΚΑ και αρα μερος του προβληματος!
Αλλα ουτε στην HELIOS ανοιγαν σαμπανιες! Για ονομα του Θεου!!!
Θα ηταν τραγικο αν ανοιγαν το 2005 μετα τη τραγωδια στο Γραμματικο!!
Και τελος απολογουμε για το off topic!
 
από fujitsu346 την 24 Αύγ 2009, 23:21

Just for the record,οταν οι Κυπριακες βρισκονταν σε δυσκολη οικονομικη θεση,οι υπαληλοι της Εurocypria της Helios ειχαν ετοιμες τις σαμπανιες.Και οι κυπριακες βρεθηκαν εκει επειδη η Εurocypria σαν παρασιτο επινε το αιμα των Κυπριακων(αφου εργαστηκες επρεπε να τα ξερεις αυτα) και ακομα μια θυγατρικη Hellas Jet ειχε αφησει ενα τεραστιο πληγμα,για αυτο τα τελευταια χρονια που ειναι εντελως ξεχωριστες εταιριες διαγραφουν αντιθετες πορειες...και για να κλεισω καναδος καπετανιος που δουλεψε Εurocypria προσφατα,αφου ειχε διαμερισμα παραλιακα απο την εταιρια,καινουργιο αμαξι,2 μηνες πριν αρχησει να δουλευει πληρονοταν κανονικα,δηλωσε ''ΙΝ EUROCYPRIA I SAW HOW MUCH MONEY AN AIRLINE CAN WASTE'' και αυτα για να πεταει η εταιρια,απο Πρασινο ακροτηρι στην Βαρκελωνη και στην Βαρσοβια,δρομολογια που δεν απεφεραν κανενα κερδος στο τουρισμο της Κυπρου.Τη στιγμη που οι κυπριακες ακομα καταφερνουν να βγαζουν κερδος με τους ανταγωνιστες να αυξανονται (Easyjet φετος αρχησε δρομολογια και Λαρνακα) και η Αιγαιου να ισχηροποιηται με καινουργια αεροσκαφη.

Επειδη εργαστηκα τα ξερω μια χαρα. Ο πιλοτος που λες πληρωνεται απο τη δικη του εταιρεια. Η δευτερη εχει ενα συμβολαιο με την πρωτη, απο εκει και περα το πως πληρωνει η πρωτη τους πιλοτους της ειναι δικος της θεμα. Να σου πω απλως οτι συναντησα καναδο πιλοτο τους στο Ηρακλειο που μου ειπε οτι τον στειλανε στην Ελλαδα αρχικα για δουλεια και τελικα του δωσανε αδεια 1 μηνα. Δεν ευθεινετε η Εurocypria γί'αυτο. Τωρα πτησεις στη Βαρκελωνη η εταιρεια ειχε μονο πριν απο δυο χρονια για Λαρνακα μεσω ενος τουριστικου πρακτορειου και η Βαρσοβια ειναι κατι που σιγουρα της αποφερει κερδος μια που ειναι απο τους πιο σημαντικους της προορισμους -αν και περυσι παλι δεν ειχε απο Ελλαδα για Βαρσοβια.

Ολοι ξερουμε οτι η Εurocypria υπηρχε τοσα χρονια για να καλυπτει τα ελλειματα των Κυπριακων, μην τρελαθουμε τωρα. Οσοι δουλευουν στις Κυπριακες και ισχυριζονται τα αντιθετα ή ανιδεοι ειναι ή -πιο πιθανο- αχαριστοι. Νομιζω οτι το προηγουμενο ποστ - του λεβαντες - μας καλυψε απολυτως. Πισω στο θεμα μας λοιπον.
Υπαρχουν φημες για επικειμενη συνεργασια της εταιρειας με ελληνικη εταιρεια στο χωρο των εσωτερικων δρομολογιων στον ελλαδικο χωρο, οπως επισης και προσπαθεια η βαση του Ηρακλειου να παραμεινει ανοιχτη και το χειμωνα με ενα αεροσκαφος. Μακαρι και γιατι οχι και για περισσοτερα ... :banana:
 
Γνωριζει κανεις ποτε κλεινει η βαση της εταιρειας στο Ηρακλειο?
 
Η Eurocypria πετάει από Κύπρο αλλά και από Ηράκλειο Κρήτης πρός διάφορους προορισμούς. Τα δρομολόγια της από Κρήτη τελειώνουν περίπου τον Οκτώβρη.
 
cabincrew4ever":1lb3t27a said:
Ναι μονο που εδω μιλαμε για αεροπλανα και οχι πλοια γι'αυτο ουτε τοσο αγνωστη ειναι η εταιρεια ουτε ειναι τοσο κουφο τα 5 μελη καμπινας ουτε βεβαια τα μελη καμπινας ειναι κοπελες αποκλειστικα ... Ο νομος στην Ε.Ε. ειναι 1 μελος προς 50 επιβατες οποτε το Β738 (189θεσεις) εχει τουλαχιστον 4 Μ.Π.Θ.Ε. Η εταιρεια ομως μπορει να βαλει 5 εαν κρινει οτι η πτηση ή το σερβις ειναι απαιτητικο. Ετσι ειναι η πτηση που κανει καθε Κυριακη απο Ροδο για Κοπεγχαγη. Απο την αλλη εχει και ενα Β738 το οποιο ειναι υπο καναδικης νομοθεσιας βασει της οποιας πρεπει να υπαρχει 1 μελος ανα 40 επιβατες οποτε το πληρωμα καμπινας ειναι παντα 5 ατομα.

B737- 800 SERIES είναι το σωστό, όσο για τον καναδικό νόμο εδώ έχεις δίκιο!
 
Αφου θες να εισαι τελειομανης, το σωστο ειναι Β737-8χχ οπου το 8 ειναι η γενικη εκδοση του τυπου και το "χχ" τα διακριτικα του πρωτου ιδιοκτητη για τον οποιο κατασκευαστηκε (που χου η αειμνηστη Ολυμπιακη ειχε το 84) Τη στιγμη που ο φιλος μιλαει για τον τυπο γενικα, και το Β738 ειναι σωστο, αναμεσα μας τα λεμε, καταλαβαινομαστε. Ας μην πιανομαστε απο ανουσιες λεπτομεριες λοιπον.. :mrgreen:
 
Το χειμερινο προγραμμα της εταιρειας βγηκε και για ακομη μια χρονια ειναι ατελες ως προς τις ωρες,εδω και χρονια κανει τα ιδια δρομολογια τις ιδιες ωρες γιατι δεν τις βαζει δεν μπορω να καταλαβω.

Εδω το προγραμμα http://www.eurocypria.com/main/default.aspx?tabid=98
Το καλο και φετος η Αγια Πετρουπολη ειναι μεσα στους προορισμους της εταιρειας με 2χ πτησεις την βδομαδα.
 
Γνωριζει καποιος τι γινεται με τα 6 αεροσκαφη της εταιρειας,απο τι ειδα μονο 2 ειναι στην Κυπρο(δεν ειμαι σιγουρος γι'αυτο)τα υπολοιπα??Ακουσα ακομη οτι μονο ενα φετος θα παει στον Καναδα........τα αλλα 3 τι θα κανουν.
 
Εντελώς συμπτωματικα είδα πριν κανένα 10λεπτο το Αυτό από το Avherald. Εχει ενδιαφέρον, αν και απότι κατάλαβα δεν αναφέρεται σε μεγάλη ζημιά...
 
εχει αναφερθει σε αλλο θεμα.εχει βγει και το preliminary report
 
Top