Εurocypria

kleopatra":2msrwb11 said:
Δεν ξέρω αν κλείσει τελείως,αλλά τη βάση του Ηρακλείου δεν θα την ανοίξουν το επόμενο καλοκαίρι.

Απο που την εχεις αυτη την πληροφορια αγαπητη συμφορουμιτισσα ?
 
Η συγκεκριμένη εταίρια ''αιμοραγεί' εδω και χρόνια,επιβιωνοντας με κρατική βοηθεια χωρις να διχνει ποτε καποιο σημάδι ανακαμψης,και το λαθος ειναι οτι η Κυπρος δεν βρισκει μια καλη λύση(μειωσεις μισθών,μειωσεις αεροσκαφων και πολλα αλλα).Ξένοι πιλότοι που εχουν δουλεψει για την Eurocypria λένε πως στην συγκεκριμένη εταιρία βλεπεις ποσα χρήματα μπορει μια αεροπορική εταιρία να σπαταλήσει εντελώς ασκοπα.
 
μα ειναι λογικο να αιμοραγει.οι μισθοι του προσωπικου ειναι υπερογκοι.δεν εχω ξανακουσει τετοιους μισθους.ουτε η οα δεν δινει τοσα.ρωτηστε ποσα παιρνει ο Κ1 στην ECA.
 
Κοιταξε δεν ειναι οι μισθοι που την κρατανε σε αυτη τη οικονομικη κατασταση,αμα εχεις σωστη διηκηση δινεις και περισοτερα χρηματα σε μισθους και βγαζεις και κερδος...απλως με μειωσεις μισθων δεν θα πεινασει κανένας εκει,και θα εξοικονομηθουν καποια χρηματα που τα εχει αναγκη η εταιρια.Σταματηστε ολοι να εχετε την εντυπωση πως οι εταιριες κλεινουν γιατι δινουν πολλα χρηματα σε προσωπικο.Στην Ryanair φιλε τα χρηματα ειναι πιο πολλα,αλλα οι χειριστες τους βγαινει το λαδι για να τα παρουν,αυτο οφειλεται σε σωστη εκμεταλευση απο την διηκηση...ειναι απλα μαθηματικα.
 
ξερω αρκετα καλα την κατασταση στην συγκεκριμενη εταιρεια.το προσωπικο παιρνει πολλα λεφτα για τις πτησεις που κανει που ειναι ελαχιστες τον μηνα.και οχι μονο οι καπετανιοι αλλα και η καμπινα παιρνει πολλα λεφτα.προσωπικα δεν εχω ξανακουσει εποχιακο προσωπικο καμπινας να πιανει τα 3500 ε τον μηνα.
 
Φαινεται πως δεν ακους καλα!!
Δεν υπαρχουν τετοιοι μισθοι για εποχικους!
Οσο αφορα τα προηγουμενα ποστ, αν στην Ελλαδα εχουν ξεφτιλυσει το επαγγελμα δεν φταιμε οι υπολοιποι!
Και τελος αφου φιλε γνωριζεις πραγματα και καταστασεις στη εταιρια ενημερωσε και εμας τους αδαεις!!!!!
 
Στην Ελλαδα ακομα και για μεγαλες εταιριες πετανε για 1500 ευρω το μηνα οι ΕΛΛΗΝΕΣ χειριστες (οι ξενοι χειριστες στην ιδια εταιρια που καπιοι την βαφτισαν δευτερο εθνικο αεροματαφορεα της Ελλαδας παιρνουν περισσοτερα)γι αυτο σου φενεται τοσο παραξενο.Αλλα οπως σου ειπα ξανα οι μισθοι του προσωπικου δεν ειναι το μεγαλυτερο μεριδιο των εξοδων της εταιριας,απλως οι εταιριες το παρουσιαζουν ετσι γιατι ειναι ενας πολυ ευκολος τροπος να παρεις χρηματα απο τους υπαληλους σου.Δεν φταιει το προσωπικο αν η διηκηση της Eurocypria πηρε lease τα NG σε πολυ ακριβη τιμη,ουτε φταιει το προσωπικο που η ιδια διηκηση απετυχε να κλεισει καλες συμφωνιες με τουριστικα γραφεια...αλλα για να επιβιωσει η εταιρια πρεπει ολοι να κανουν θησιες τωρα
 
levantes δεν ξερω γιατι αντεδρασες ετσι.δεν ειπα οτι ειστε αδαεις απλα οτι εγω ξερω αρκετα πραγματα για την εταιρεια.δεν ξερω αν δουλευεις για την ECA αλλα οπως και να εχει ρωτα μερικες εποχιακες ιπταμενες ποσο επιασαν αυτον τον χειμωνα με τα εκτος εδρας.
 
Αγαπητε φιλε σε οποιαδηποτε εταιρια (ΟΑ,Α3 κτλ) και αν εισαι, οταν το προγραμμα πτησεων που εχεις ειναι εκτος βασης τοτε παιρνεις επιδομα.
Ειτε λεγεται επιδομα διανυκτερευσης ειτε συντηρησης βασικα ειναι ποσο που αντιπροσωπευει 3 γευματα.
Στη Γιουροσυπρια τα πληρωματα καμπινας εργαστηκαν το χειμωνα που μας περασε εκτος βασης 10 μερες το μηνα μεσο ορο.
Αν το ιδιο προγραμμα πτησεων εκαναν πληρωματα της Α3 με τον ιδιο μισθο θα κατεληγαν!
Εν κατακλειδη η οποια εταιρια αποφασιζει να εκτελει πτησεις εκτος βασης πρεπει να εχει στα υποψη της ολα τα παρεμφερη εξοδα.
Οταν πληρωματα παιρνουν 3 μηνες εκτος βασης τοτε και οι απολαβες τους ειναι υψηλες!
Δεν φταινε οι πιλοτοι γι' αυτο στη προκειμενη περιπτωση.
Αν οι πτησεις της εταιριας ειναι ολες απο τη βαση τοτε ο μισθος ειναι σαφως μικροτερος αρα και το μισθολογιο της εταιριας πιο χαμηλο.
 
Εγω παλι απο γνωστο μου ακουσα οτι η εταιρεια παει καλυτερα απο περυσι και οτι ηδη εχουν αρχισει τα σχεδια για του χρονου. Οσο για τη βαση του Ηρακλειου οτι θελουν να αυξησουν τα αεροπλανα απο 2 σε 3.
 
Top