Εurocypria

Πόσο πιο σαφής να γίνει ο άνθρωπος. Εσάς δεν αντιληφθήκαμε πλήρως...
 
valentinovissi":11mo1j56 said:
Ποτε θα το καταλαβουν οτι δεν εχουν υποθεση και να αρχιζουν ν'αλλαζουν σιγα σιγα αλλα ΔΕΝ........ :wall: :wall:

Είναι η τελευταία φορά που σου γίνεται παρατήρηση σχετικά με την ορθογραφία σου, τη σύνταξη των προτάσεων και τα πολυάριθμα επαναλαμβανόμενα smilies και σημεία στίξης.
Αν δεν μπορείς να γράψεις και να συντάξεις σωστά ελληνικά σε φυσιολογικές προτάσεις, μη γράφεις καθόλου. Έχουμε βαρεθεί (οι συντονιστές) να διορθώνουμε και να διαγράφουμε τα post σου και έχουν βαρεθεί τα μέλη να διαβάζουν τέτοιου είδους μηνύματα.

Από το επόμενο παρόμοιο post θα γίνεται διαγραφή χωρίς προειδοποίηση!!!


Sorry για το off topic αλλά... έλεος πια. Πίσω στο θέμα μας!
 
Την περασμένη Πέμπτη το βράδυ όταν γυρνούσα από Βαρκελώνη μόλις ήρθε δίπλα μας το πράσινο (δε θυμάμαι νηολόγιο). Έφερε (το πιο πιθανόν) σχολεία για εκδρομή. Μάλλον charter.
 
Τα προηγούμενα έτη η Eurocypria έκανε το καλοκαίρι μέσω κάποιων πρακτωρείων εβδομαδιαίες πτήσεις για Κω. Γύρω στον Αυγουστο 2-3 φορές για Κύπρο. Φέτο γνωρίζουμε αν θα γίνουν πτήσεις?
 
Σήμερα το πρωί στο Ρόδος Παλάς στο πρωινό, πέτυχα το πλήρωμα μετά από τη διανυκτέρευσή τους (καπετάνιος, ύπαρχος και 5 κορίτσια). Επειδή διάβαζα σε κάποιο άλλο θρεντ ότι για να υπάρχουν 5 κοπέλες, πρέπει να είναι μεγάλο το πλοίο τους (5 έξοδοι ή 250 pax, ή κάτι τέτοιο), τις ρώτησα από ποιά εταιρία ήταν και μου είπαν την πρωτάκουστη για μένα Eurocypria. Όταν τις ξαναπετύχω θα τις ρωτήσω για schedules, δρομολόγια κλπ. Ευγενέστατες και πολύ εμφανίσιμες. :great:
 
Ναι μονο που εδω μιλαμε για αεροπλανα και οχι πλοια γι'αυτο ουτε τοσο αγνωστη ειναι η εταιρεια ουτε ειναι τοσο κουφο τα 5 μελη καμπινας ουτε βεβαια τα μελη καμπινας ειναι κοπελες αποκλειστικα ... Ο νομος στην Ε.Ε. ειναι 1 μελος προς 50 επιβατες οποτε το Β738 (189θεσεις) εχει τουλαχιστον 4 Μ.Π.Θ.Ε. Η εταιρεια ομως μπορει να βαλει 5 εαν κρινει οτι η πτηση ή το σερβις ειναι απαιτητικο. Ετσι ειναι η πτηση που κανει καθε Κυριακη απο Ροδο για Κοπεγχαγη. Απο την αλλη εχει και ενα Β738 το οποιο ειναι υπο καναδικης νομοθεσιας βασει της οποιας πρεπει να υπαρχει 1 μελος ανα 40 επιβατες οποτε το πληρωμα καμπινας ειναι παντα 5 ατομα.
 
vassdel":2k8ehcs4 said:
Επειδή διάβαζα σε κάποιο άλλο θρεντ ότι για να υπάρχουν 5 κοπέλες, πρέπει να είναι μεγάλο το πλοίο τους (5 έξοδοι ή 250 pax, ή κάτι τέτοιο)
Ναι, αυτό γράφω και εγώ. Διάβασα το thread που μίλαγε για τον λόγο pax or exits / crew. Είδα 5 μέλη πληρώματος (τυχαία όλες κοπέλες, αν και δεν είμαι σεξιστής, ούτε αρπάζομαι όταν κάποιος είναι) και φαντάστηκα ότι είναι κάποιο μεγάλο αεροσκάφος, γιαυτό πήγα και τους μίλησα.

vassdel":2k8ehcs4 said:
τις ρώτησα από ποιά εταιρία ήταν και μου είπαν την πρωτάκουστη για μένα Eurocypria.
Είπα, για μένα άγνωστη. Εσύ φυσικά την ξέρεις και μπράβο σου :great: :great:

cabincrew4ever":2k8ehcs4 said:
ουτε ειναι τοσο κουφο
Δεν μίλησα πουθενά για μουγκά, κουφά, ή κουλά. Αν έχεις πρόβλημα με τις σωματικές λειτουργίες εν γένει, η μόνη σωτηρία είναι η τουαλέτα.


cabincrew4ever":2k8ehcs4 said:
Ναι μονο που εδω μιλαμε για αεροπλανα και οχι πλοια
Αυτό είναι το πρόβλημα? Η λέξη πλοίο? Όπως π.χ. σκάφος αντί για αεροσκάφος? Παίζει κάνα κόμπλεξ με τους ναυτικούς ή τελικά μόνο εμένα δεν χωνεύεις και μου επιτέθηκες έτσι? :rant:
Όπως και νά'χει, μου είναι αδιάφορο. Αααα, φτηνό ξύδι πουλάει ο Βερόπουλος.
Με τις υγείες σου
 
Εurocypria - Δημοσίευμα - Οικονομικά

Το πρωτοσέλιδο άρθρο του "ΠΟΛΙΤΗ" στην Κύπρο είναι σήμερα για την εταιρία. Αναφέρεται σε άσχημη οικονομική κατάσταση της που μπορεί να την οδηγήσει και σε κλείσιμο. Γράφεται δε ότι το κράτος μελετά την ενίσχυση με τη μορφή αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 35 εκ. Ευρώ.

Το λινκ για σήμερα μόνο είναι εδώ. Αλλιώς ανατρέξτε στο αρχείο, στην έκδοση Τετάρτης 5 Αυγούστου 2009, Φύλλο: 3721
 
Δεν ξέρω αν κλείσει τελείως,αλλά τη βάση του Ηρακλείου δεν θα την ανοίξουν το επόμενο καλοκαίρι.
 
Αν η Κύπρος είναι στα πλάνα της Ryanair τη βλέπω να κάνει προσφυγή στην ΕΕ (αν τελικά η Κυπριακή κυβέρνηση ενισχύσει την εταιρεία)

Είναι κρίμα να κλείσει η δεύτερη εταιρεία του νησιού μετά από τόσα χρόνια λειτουργίας επειδή για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι οι κυβερνήσεις δεν μπορούν να κάνουν business.
 
Top