Eπιλογή σχολής

Καλησπερα σας και παλι .Θελω να αναφερω οτι ο flight_instructor δεν εκανε προπαγανδα και διαφημιση για καμια σχολη ,μα καμια το τονιζω,και μαλιστα τονισε οτι ολες οι σχολες ειναι καλες ,και αυτο εχει να κανει με το επιπεδο εκπαιδευσης στην αμερικη.το οτι τον ευχαριστησα ειναι κα8αρα προσωπικο 8εμα και υποκειμενικη αποψη το τι πιστευω εγω για αυτον και για τν οποιαδηποτε σχολη. εχω κριση γιατο τι ακουω και βλεπω.τα συμπερασματα δικα σας και πραγματικα μην κρινετε δεν υπαρχει λογος...βοηθηστε τον κοσμο με ουσια και οχι με λογια του αερα,,,,
 
NYHC":w592z9wg said:
Σας στελνει ολους στην PHOENIX EAST ο Flight_instructor;;;

Καλη σας τύχη.
ε με τετοιο επιπεδο κουβεντας τι να πω...αν εχεις αποψη για κατι 8α μας βοηθησεις πολυ αν γνψριζεις κατι καλυτερο.ευχαριστω πολυ
 
Έπρεπε να βάλω ενα :mrgreen: δίπλα απο αυτο που έγραψα γιατι το έχεις πάρει ανάποδα. Για πλάκα το είπα.
Ο Flight_Instructor είναι σε θέση να σου πει την γνώμη του, οπώς και πολλοί άλλοι εδω μέσα που είναι μεσα στο επάγγελμα.
Εγώ πήγα στην FlightSafety kai στην OXFORD. Για μερικούς είναι χαμένα λεφτά, για μένα οχι, για το λόγο που μετα απο την FLIGHTSAFETY ήμουν CFI σε διάφορες σχολές στην Αμερική, και πραγματικά είδα γιατι η FLIGHTSAFETY ξεχωρίζει σαν σχολή. Ο φίλος μου ο Flight_Instructor μπορει να διαφωνει με αυτό, αλλα φόρουμ είναι, δεν υπάρχει λάθος ειδικά σε τετοιό θέμα. Αυτο που εχει ουσια, ειναι οτι στην τελικη συμφωνουμε, οτι τα FAA πτυχεια ειναι μακραν καλυτερα απο τα JAA απο FLYING πλευρα, τα JAA μονο σε θεωρια. Καλη σου τυχη και παλι.
 
phantom2":2u9miwmk said:
παιδεια καλησπερα σας.επειδη εχει πεσει πολυ χαμος μς την επιλογη σχολης και εγω και ενα αλλο παιδι ετων 24 και οι 2 μετα απο πολυ ψαξιμο καταληξαμε στα εξης.οντως η ελλαδα μας ειναι πολυ ακριβη και απο ποιοτητα μηδεν.συγνωμη που θα σας το πω αλλα ετσι ειναι .οι 2 σχολες οι ελληνικες που ψαξαμε ηταν καλες η μεν egnatia εφε και φουμαρα και με 20 χρονα κομπλεξικα για εκπαιδευτες και η global με ενα εντελως τυχαια γνωστο μου στο ground school πραγματικα αξιο και καλο χειριστη τον Κυριο Δ.γριβα αλλα με πολλες ελειψεις τοσο σε στολο οσο και σε χωρο.επισης οσον αφορα το κομματι της egnatia ειναι μοντιουλαρ το ξερετε ηδη αλλα οταν πηγα να τους δω με υποδεχτηκαν σαν βασιλια και οταν ειπα οτι δεν θελω να παρακολουθησω το εκπαιδευτικο τους προγραμμα περαν το οτι με πιεσαν οτι πρεπει να απαντησω μεσα σε 1 μηνα....
Eνδιαφεροντα αυτα που λες για τις ελληνικες σχολες....
Τελικα,αφου παρεις το πτυχιο εξω με το καλο,ποσα θα δωσεις για να το μετατρεψεις?Εχω ακουσει (πιο σωστα διαβασει) ολα τα ποσα.Ποιο ειναι επιτελους το σωστο ποσο που απαιτειται να δωσεις για τη μετατροπη ετσι ωστε οταν τα βαλουμε κατω να δουμε οτι η Αμερικη οντως αξιζει οικονομικα?
Ευχαριστω!
 
flight_instructor":371ix9yx said:
nikos_k.":371ix9yx said:
ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ADMINS / MODS

Πιστεύω πως έχετε παρατηρήσει εδώ και πολύ καιρό πως ο flight_instructor χρησιμοποιεί το forum αυτό για να διαφημίσει την σχολή στην οποία διδάσκει και μάλιστα με τον πιο ανάρμοστο και κακόγουστο τρόπο. Είναι επαγγελματίας χειριστής και δεν τοποθετείται σε καμία άλλη συζήτηση του forum (δικαίωμά του φυσικά) παρά μόνο, απολύτως στοχευμένα, σε ερωτήσεις ανθρώπων που ενδιαφέρονται για μια άριστη αεροπορική εκπαίδευση χωρίς προσωπικά ωφέλη, αλλά αντιθέτως με πολλές θυσίες. Μέχρι και την αγαπημένη του Aμερική αμφισβητεί απαξιώνοντας με τα λεγόμενά του την παγκοσμίως αναγνωρισμένη FlightSafety. Ακόμα και σε άλλο topic "χτύπησε" με την προπαγάνδα του! Πιστεύω πως όλη αυτή η κατάσταση υποβαθμίζει την νοημοσύνη όλων των χρηστών του forum, είναι ανήθικη και θέτει σε κίνδυνο το επαγγελματικό μέλλον κάποιων ανθρώπων. Ακόμα και νομικά να το δείτε το θέμα πρόκειται περί καταφανέστατης γκρίζας διαφήμισης που διώκεται ποινικά.
Σας παρακαλώ να επιληφθείτε του θέματος με όποιον τρόπο εσείς νομίζετε ότι θα επανέφερε τη δημόσια συζήτησή μας σε τάξη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και ζητώ από όλους τους αναγνώστες συγνώμη για το off topic.


Υ.Γ. Αν νομίζετε πως το παρόν δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα του forum διαγράψτε το.

Λοιπον φιλε Νικολακη και eco.
Προφανως κατι προσωπικο εχετε μαζι μου και ασχολειστε συνεχεια.Δεν πειραζει ομως γιατι αυτα που ισχυριζεστε δεν ειναι τιποτα παραπανω απο Γελειες τοποθετησεις σας για να κερδισετε τι εντυπωσεις μεσα στο forum.
Θα ξαναπω για ακομα μια φορα οτι δεν εχω καμια σχολη, δεν δοθλευω σε καμια σχολη, ουτε ειμαι εκπεδευτης σε καμια σχολη. ειμαι Αirline Pilot για major airline την Αμερκη καιδεν εχω αναγκη να δουλευω σαν εκπεδυτης τωρα πια.(μερικες φορες βοηθαω παιδια που εχουν αναγκη με τα μαθηματα πτητικα η και θεωρητικα)αυτο ομως που κανω εγω και που εσεις δεν κανετε ειναι το εξης.οταν καποιος εχει αποριες περι αμερικης τον ενημερωνω απολυτα και ολοκληρωμενα αν με ρωτησει σε ποια σχολη πηγα θα του πω και επειδη μενω σε περιοχη που εχει παρα πολλες σχολες αν αποφασισουν να ερθουν εδω τοτε τους παιρνω απο το χερακι κυριολεκτικα, (απο το αεροδρομιο, φιλοξενω στο σπιτι μου αρκετες φορες, και παμε μαζι στις σχολες και σε οτι αλλο χρειαζεται και τον/ την βοιθαω να εγγλιματιστει με την περιοχη και οτιδηποτε αλλες αναγκες εχει.σπιτια τραπεζες μεταφορικο μεσω και ζωη γενικοτερα....και προσεξτε....ολα αυτα χωρις κανενα οικονομικο οφελος.και αυτα που λεω αποδεικνιονται.εχουν περασει πολλα παιδια απο εδω τα οποια πετανε σε ελλαδα (αιγαιου και ολυμπιακη και αλλες ελληνικες).οποτε οσο για διαφημησεις και λοιπα πεφτετε εξω.τωρα αν καποιος θελει συγγεκριμενες πληροφοριες για την σχολη που πηγα εγω τοτε του τις δινω οπως θα εκανε και οποισδηποτε αλλος .αλλα το κανω και για ολες τισ σχολες.επισης και βεβαια εχω γνωμη για καποιες σχολες συγκεκριμενα οπως εχουν και αλλοι.ειμαι καλα μεσα στο θεμα στην αμερικη και γνωριζω τι γινεται ακριβως.
εσεις ειστε αυτοι που παραπληροφορειτε τον κοσμο περι μαθηματικων και φυσικης και οτι πληρωνεις παιρνεις....αυτα δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα και την αεροπορια του σημερα.παλιοτερα ισως αλλα τωρα οχι.οπως επισης και τα περι ηλικεας που λετε.το ξαναλεω για ακομα μια φορα ...δεν υπαρχουν ορεια ηλικιας στην αμερικη και το οποιο θα αλλαξει και στην ευρωπη λογω ελλιψης πιλοτων.
ειστε μονο της θεωριας οπως και ολη η ευρωπη χωρις καμια ουσια τελικα.λετε λετε και τιποτα δεν κανετε.
αυτο που κανω εγω ειναι οτι παιρνω καποιο παιδι απο την αρχη και τον βοηθαω μεχρι να τελειωσει και φευγει απο εδω ολοκληρωμενος να παει οπου θελει για δουλεια.μαζι ζουμε εδω μαζι περναμε το καιρο μας παρεα κανουμε μεχρι να τελειωσει και να φυγει.
εσεις το κανετε εκει στην ευρωπη????????????
αντε και με τις υγειες σας

flight_instructor

Υ.Γ παρακαλω τους Admin μην διαγραψετε το μυνημα
thanks guys


Φιλε flight_instructor καλησπερα. Επειδη μπηκες στο κοπο να απαντησεις σε μερικους που κρινανε τα λεγομενα σου πρεπει να μαθεις και να ακους. Αρα λοιπον
ακου και καποιον αλλο που πηγε στην Αμερικη για σπουδες, εγινε flight instructor και δουλεψε εκει, γυρισε στην Ελλαδα και μετετρεψε τα πτυχια σε ελληνικα, δουλευει σε αεροπορικη εταιρια στην Ελλαδα και οταν αλλαξε η νομοθεσια και ολα τα πτυχια επρεπε να ειναι συμφωνα με τη JAA νομοθεσια τα μετετρεψε σε JAR
α. Στην Αμερικη υπαρχουν πολλες σχολες και για ολα τα βαλαντια. Το οτι η Flight Safety ειναι σχετικα ακριβη ειναι αληθεια αλλα για καποιον που διαθετει τα χρηματα και θελει να κανει καριερα επαγγελματικη ειναι απο τις καλυτερες σχολες που υπαρχουν στο κοσμο με αεροπλανα που ειναι καινουργια και εχουν πολυ καλη συντηρηση. Η σχολη εχει τελεια οργανωση , βρισκεται σε τοποθεσια που βοηθαει για τις πτησεις και το αεροδρομιο ειναι εξοπλισμενο για IFR πτησεις. Και το πιο σημαντικο ειναι οτι σε συγκριση με καποιες σχολες που βρισκονται σε αλλα αεροδρομια δε χρειαζεται ο εκπαιδευομενος οταν κανει εκπαιδευση στο αεροπλανο να κανει τροχοδρομηση 20 λεπτα μεχρι την απογειωση λογο της κυκλοφοριας και οταν επιστρεψει απο την περιοχη εκπαιδευσης να χρειαζεται αλλα 30 λεπτα με το approach λογο μεγαλης κυκλοφοριας για τη προσγειωση χανοντας ετσι χρηματα και ωρες πτησεις .....
β. Επειδη βρισκεσαι και δουλευεις στην Αμερικη και δεν εχεις κανει καν το κοπο να ερθεις στην Ελλαδα να προσπαθησεις, δεν εχεις ιδεα πως ειναι τα πραγματα στην Ελλαδα και στην Ευρωπη παρα μονο οτι ακους απο συζητησεις και απο φιλους σου. Τα πραγματα εδω ειναι τελειως διαφορετικα απο το περιβαλλον στην Αμερικη και τις αμερικανικες εταιρειες. Εχεις βολευτει με την ευκολια εκει αλλα η μαγκια ειναι εδω στην Ελλαδα. Και δινονται πια αξιοκρατικες ευκαιριες για επαγγελματικη αποκατασταση και δεν υπαρχει μονο το μονοπολιο της Ολυμπιακης. Αρα δεν μπορεις να δινεις συμβουλες σε παιδια που στο μυαλο τους ειναι η καριερα στην Ελλαδα, και που ενα καμματι διαφορετικο απο τα πτυχια στην Αμερικη ειναι η αποκτηση JAR πτυχιου.
γ. Λες οτι δεν εισαι εκπαιδευτης πια γιατι δουλευεις σε major airline. Πως μπορεις τοτε να εκφραζεις τη γνωμη σου για τις σχολες, τα πτυχια και τις εκπαιδευσεις οταν δεν εισαι πια στο τομεα τις εκπαιδευσης και να δινεις συμβουλες σε ατομα που θα κανουν ενα τοσο μεγαλο και πολυδαπανο ταξιδι για να πραγματοποιησουν ονειρα τους και να κανουν καριερα στην αεροπορια.
δ. Λες οτι παιρνεις απο το χερακι τους Ελληνες που ερχονται σε εσενα, τους φιλοξενεις στο σπιτι σου και τους βοηθας να βρουν αυτοκινητο, τους πας σε τραπεζες ,πατε μαζι στις σχολες και γενικα τους βοηθας να εγκλιματιστουν. Αληθεια πρεπει να αγαπας πολυ τους ανθρωπους και τους Ελληνες. Μα εγω δε καταλαβαινω πως ολως τυχαια ολοι οι Ελληνες ερχονται σες επικοινωνια μαζι σου...εχεις καποιο site στο internet με τιτλ﨨βοηθαω Ελληνες υποψηφιους πιλοτους "" αφιλοκερδη ... Και πως ενας captain σε malor airline ασχολειται με αυτα τα πραγματα. Πρωτη φορα το ακουω αυτο. Εγω ξερω καποια καλα παιδια, Ελληναρες εκει στην Αμερικη που προσφερουν δηθεν βοηθεια σε παιδακια που ερχονται απο την ακρη του πουθενα να πραγματοποιησουν το ονειρο τους, να γινουν πιλοτοι, προσφεροντας τους βοηθεια και πληροφορειες για τις σχολες και τα πακετα που προσφερουν και που αφου τα εχουν κανει πλακακια με τους admission managers τους πειθουν να αγορασουν δηθεν το καλυτερο και πιο συμφερον πακετο παιρνοντας τρελες μιζες. Αφου τελειωσουν με τη σχολη τους πανε και σε εναν Ελληνα car dealer (ονοματα δε λεμε) για τους βοηθησουν να αγορασουν το καλυτερο και πιο προσεγμενο αυτοκινητο παιρνοντας και απο εκει τις καταλληλες μιζες. Τελος τους κερνανε και ενα burger για να δειξουμε τη φιλεσπλαχοι ειμαστε οι Ελληνες και μετα απο δυο τρεις μερες τους ανακοινωνουν πως απο δω και περα πρεπει να τα βγαλουν περα μονοι τους.
Αυτο που θελω να πω στα παιδια που ψαχνουν για μια σχολη να προσεξουν πολυ στην επιλογη που θα κανουν, να μη ακουν τον οποιοδηποτε αγνωστο που θελει δηθεν να τους βοηθησει. Ο μονοι ανθρωποι που πραγματικα θελουν να βοηθησουν ειναι οι γονεις των παιδιων και μονο. Η επιλογη μιας σχολης ειναι πολυ σημαντικο και θελει χρονο και ερευνα. Ρωτηστε πολλους ανθρωπους που δουλευουν στην Ελλαδα και ειναι επαγγελματιες. Να ξερεται οτι αν εχετε αποφασισει να δουλεψετε στην Ελλαδα πρεπει να εχετε πτυχιο ATPL JAR αρα αν πατε στην Αμερικη και παρετε FAA πτυχιο μετα πρεπει να διαβασετε πολυ για να μετατρεψετε το πτυχιο σε JAR Η Αμερικη ομως δινει δυνατοτες για πολυ καλη και μεγαλη πτητικη εμπειρια, φθηνοτερα απο τις σχολες στην Ευρωπη λογω της τιμης του καυσιμου και τις ενοικιασης του αεροπλανου και πολλες σχολες οταν παρεις πτυχιο flight instructor σου προσφερουν δουλεια μεχρι να ληξει η visa.
Ωσο αφορα το Θεωρητικο κομματι που διαφημιζουν τοσο πολυ στις σχολες της Ευρωπης, τα πακετα που προσφερουν οι περισσοτερες σχολες ειναι δυετη και επειδη λογω των κλιματικων συνθηκων σε συνδιασμο με τη μορφολογια του εδαφους δεν δινεται η δυνατοτητα στον μαθητη ορισμενους μηνες του χρονου να πεταει και ετσι καθονται ωρες και διαβαζουν την υλη των JAR. Μια υλη ομως που συγκριτικα με την πτητικη εμπειρια που αποκτουν ειναι ασυμβατη διοτι ασχολουνται και μπαινουν πολυ βαθεια σε υλη Jet αεροπλανων. Και στο τελος παιρνουν ενα πτυχιο ATPL frozen με πολυ μικρη εμπειρια σε πτηση.Ειναι ομως JAR.
Αν αποφασισεις να πας σε σχολη στην Αμερικη σου δινεται η δυνατοτητα να αποκτησης μεγαλυτερη πτητικη εμπειρια και σε λιγοτερο χρονικο διαστημα και στη συνεχεια να εχεις το χρονο να διαβασεις και σε συνεργασια με καποια σχολη τις Ευρωπης (και στην Ελλαδα) δινοντας λιγα χρηματα παραπανω να μετατρεψεις το πτυχιο σε JAR.
Τελος οσο αφορα τις επαγγελματικες σχολες στην Ελλαδα για ολοκληρομενη επαγγελματικη εκπαιδευση η γνωμη μου ειναι οτι κοροιδευουν το κοσμο διοτι ουτε αεροδρομια υπαρχουν με το εξοπλισμο για IFR πτησεις εκτος ορισμενων που ειναι αποκλειστικα γαι εμπορικο σκοπο,και δεν μπορεις παρα μονο περιορισμενα να πετας εκει, τα λεφτα ειναι παρα πολλα για τετοιου ειδους εκπαιδευση και το ποιο σημαντικο δεν χρησιμοποιεις την αγγλικη γλωσσα και ορολογια για να γινεις σωστος επαγγελαμτιας. Στην Ελλαδα ειναι καλα για να παρεις μονο το PPL και τιποτα παραπανω.
Για τις στρατιωτικες υποχρεωσεις ειναι καλυτερα να τις τελειωσεις πριν την εκπαιδεση οστοσο να τελειωνεις με τη μαμα πατριδα ,γιατι θα σου δωθουν ευκαριες για επαγγελματικη αποκατασταση και θα ειναι λιγες και εσυ θα χτυπας το κεφαλι σου στο τοιχο στη σκοπια.
 
dimsp81":3872f77b said:
phantom2":3872f77b said:
παιδεια καλησπερα σας.επειδη εχει πεσει πολυ χαμος μς την επιλογη σχολης και εγω και ενα αλλο παιδι ετων 24 και οι 2 μετα απο πολυ ψαξιμο καταληξαμε στα εξης.οντως η ελλαδα μας ειναι πολυ ακριβη και απο ποιοτητα μηδεν.συγνωμη που θα σας το πω αλλα ετσι ειναι .οι 2 σχολες οι ελληνικες που ψαξαμε ηταν καλες η μεν egnatia εφε και φουμαρα και με 20 χρονα κομπλεξικα για εκπαιδευτες και η global με ενα εντελως τυχαια γνωστο μου στο ground school πραγματικα αξιο και καλο χειριστη τον Κυριο Δ.γριβα αλλα με πολλες ελειψεις τοσο σε στολο οσο και σε χωρο.επισης οσον αφορα το κομματι της egnatia ειναι μοντιουλαρ το ξερετε ηδη αλλα οταν πηγα να τους δω με υποδεχτηκαν σαν βασιλια και οταν ειπα οτι δεν θελω να παρακολουθησω το εκπαιδευτικο τους προγραμμα περαν το οτι με πιεσαν οτι πρεπει να απαντησω μεσα σε 1 μηνα....
Eνδιαφεροντα αυτα που λες για τις ελληνικες σχολες....
Τελικα,αφου παρεις το πτυχιο εξω με το καλο,ποσα θα δωσεις για να το μετατρεψεις?Εχω ακουσει (πιο σωστα διαβασει) ολα τα ποσα.Ποιο ειναι επιτελους το σωστο ποσο που απαιτειται να δωσεις για τη μετατροπη ετσι ωστε οταν τα βαλουμε κατω να δουμε οτι η Αμερικη οντως αξιζει οικονομικα?
Ευχαριστω!
καλησπερα σας και παλι.η αληθεια ειναι οτι οντως η μετατροπη ειναι ενα θεμα που το γνωριζω .καπου στα 5000ε κοστιζει αν δεν κανο λαθος μαζι με το mcc course.φιλε dimsp81 μακαρι η ελλαδα ν α ειχε υποδομες και να καθομουνα εδω.εδω να παω που/?εγνατια ι global|?κανουμε 2 δουλειες για να καταφερουμε να μαζεψουμε το ποσο για αμερικη και σε πληροφορω -αφου τα γνωριζεις μηνστα λεω- οτι τα ποσα και η ποιοτητα στην ελλαδα ειναι απαγορευμενα.οσον αγορα για οξφορδη εκει δεν το συζηταω ουτε για αστειο.τα προβληματα των αμερικανων τα ξερω,κοιταξτε δεν ειναι τιποτα τσαμπα και θα μας δουν σαν δολλαρια.αλλα και εδω σαν ευρω μας βλεπυν οταν ζητανε 7500 + 2000 ε προκαταβολη ....και βλεπουμε αναλογα με το ποσο 8α ανεβει το fuel.αν εχω αδικο ας μου πεο καποιος.ενοειτε οτι μετα την αμερικη κατευθειαν ελλαδα για μετατροπη .ολα αυτα ομοως θελουν υπομονη.σεβομαι ολες τις αποψεις και μακαρι ολοι να βγουμε σωστοι.ενα ειναι το σιγουρο.ειναι πολυ δυσκολος χωρος με ιδιαιτεροτητες.να ειστε ολοι καλα...
 
Η μετατροπή κοστίζει 10 ώρες μονοκινητήριο με 200 την ώρα = 2000 ευρώ συν 2 ώρες το δικινητήριο με 400 την ώρα=800, συν το σχολείο εδάφους 2000, συν το skill test 1000 στον εξεταστή, σύν 3 ώρες εξέταση επί 400, κατι από δω κάτι από κει...
 
Καλησπέρα σε όλη την παρέα. μια ερώτηση θα ήθελα να υποβάλω και εγώ με την σειρά μου .είμαι νέος στο φόρουμ και αν θέλετε να μου δώσετε τα φώτα σας.
Είμαι 25 και σκέφτομαι την Οξφόρδη .το ξέρω είναι πανάκριβη αλλά υπάρχει σπιτι να με φιλοξενεί, υπάρχει δυνατότητα μέσω της τράπεζας HSBC να σου πλήρωση τις σπουδές βάζοντας ΕΓΓΥΗΤΗ όμως . και τέλος να δουλεύω Παρασκευή Σάββατο για να βγάζω τα έξοδα μου. Παρακαλώ τους μεγαλύτερους και όσους έχουν γνώση επί του θέματος να με ενημερώσουν. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων
 
phantom2":2srklq3n said:
παιδεια καλησπερα σας.επειδη εχει πεσει πολυ χαμος μς την επιλογη σχολης και εγω και ενα αλλο παιδι ετων 24 και οι 2 μετα απο πολυ ψαξιμο καταληξαμε στα εξης.οντως η ελλαδα μας ειναι πολυ ακριβη και απο ποιοτητα μηδεν.συγνωμη που θα σας το πω αλλα ετσι ειναι .οι 2 σχολες οι ελληνικες που ψαξαμε ηταν καλες η μεν egnatia εφε και φουμαρα και με 20 χρονα κομπλεξικα για εκπαιδευτες και η global με ενα εντελως τυχαια γνωστο μου στο ground school πραγματικα αξιο και καλο χειριστη τον Κυριο Δ.γριβα αλλα με πολλες ελειψεις τοσο σε στολο οσο και σε χωρο.επισης οσον αφορα το κομματι της egnatia ειναι μοντιουλαρ το ξερετε ηδη αλλα οταν πηγα να τους δω με υποδεχτηκαν σαν βασιλια και οταν ειπα οτι δεν θελω να παρακολουθησω το εκπαιδευτικο τους προγραμμα περαν το οτι με πιεσαν οτι πρεπει να απαντησω μεσα σε 1 μηνα.....Οσον αφορα τον κυριο flight instructor επειδη ηρθε ελλαδα και μιλησαμε κλπ .ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ,ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ γιατι εμας τους 2 μας βοηθησε παρα παρα πολυ ακι μας ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕ,,,αντικειμενικα και αναλυσαμε ολες τις σχολες και στο τελος την σχολη που τελειωσε την phoenix east aviation.εμεις εκει θα παμε ευχηθειτε μας καλη τυχη και μια συμβουλη...Α)ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΤΕ
Β)οσοι δεν γνωριζουν μην λενε τα δικα τους υποβαθμιζουν το site.βοηθηστε τα νεα παιδια να πετυχουν τον στοχο και το ονειρο ζωης τους και μην βγαζετε καποιοι-για αυτους τα χωνω-το κομπλεξ για κατι ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΑΤΕ ΒΑΘΕΙΑ ΜΕΣΑΣ ΣΑΣ

ενα μεγαλο ευχαριστω στον [bCAPTAIN ATH.NIKOLAKOPOULO μας ξεμπερδεψες φιλε...


Καλησπέρα παιδια. Παρατηρώ με προσοχή όλα τα άρθρα που αφορούν την επιλογή σχολής γιατι μενδιαφέρει πολύ το θέμα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω γιατι έχετε αποκλείσει τελείως από την ερευνά σας την ΣΕΧΟΑ? Θεωρώ παρόλα τα προβλήματά της πως είναι η καλύτερη στην Ελλάδα μαζι με την GLOBAL την οποία αππορίψατε.
 
να ρωτησω κατι?η flight safety ειναι στην Florida μονο ή εχει και αλλα "παραρτηματα"¨σε αλλες χωρες π.χ. ευρωπαικες?εκανα μια αναζητηση και μου εβγαλε και χωρες οπως Αγγλια και Γαλλια.καταλαβα καλα?δωστε μου τα φωτα σας.
 
Top