Eπιλογή σχολής

παιδιά καλησπέρα υπάρχει κάποιος που να έχει πληροφορίες για την ΣΕΧΟΑ?
 
παιδια υπαρχουν σχολες πολυ καλυτερες απο την FLIGHT SAFETY. τωρα πια αυτη η σχολη ειναι μυθος.παλια κατι ελεγε αλλα τωρα ολες οι σχολες ειναι περιπου τα ιδια στην αμερικη και το πιο σημαντικο ειναι οτι οπου αλλου και να πας στην αμερικη ειναι πολυ πιο φθηνα και ποιοτικα καλυτερα.εχω ξαναπει και στο παρελθον οτι τωρα πια δεν χρειαζεται να εχεις πτυχιο απο σχολη με μεγαλο ονομα.δεν βοιθαει πουθενα,ειναι απλα ενας μυθος.
μπορεις να βρεις μια σχολη με περιπου 35-40000 δολλαρια και να παρεις τα πτυχια σου και να γυρισεις στην ελλαδα και να κανεις το conversion με αλλα 4000-5000 ευρω.αυτο κανουν ολοι.το 80% της ολυμπιακης και της αιγαιου ειναι πιλοτοι που εχουν παρει τα πτυχια τους αμερικη και κανανε την αλλαγη στην ελλαδα και μιλαω για προσφατα .
Για ποιοτητα να κοιτατε και οχι τοσο για το οικονομικο γιατι στο κατω κατω παιζεται και η ζωη σας σε αυτην την εκπεδευση και μελλοντικη αποκατασταση.
καλη τυχη σε ολους
flight instructor
 
Είχα αποφασίσει να μην επανέλθω στο θέμα "επιλογή σχολής" καθότι έχει εξαντληθεί το θέμα σε άλλα τόπικς και απορώ πως οι διαχειριστές δεν παρεμβαίνουν για να κατευθύνουν τα νέα ή μη μέλη στα συγκεκριμένα τόπικς, ούτως ώστε να μπορούν τα νέα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα και πιό ξεκάθαρα τους προβληματισμούς τους αφού θέλουν να ασχοληθούν με το επάγγελμα "πιλότος" όχι Χόμπι " PPL πιλότος".

Εχω κατ'επανάληψη εκθέσει τόσο εγώ όσο και άλλα μέλη τις απόψεις μας >> ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΕΙΞΕΤΕ ΝΑ ΈΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΞΑΡΧΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΥΡΩΠΗΣ JAR Η ΤΗΝ ΣΕΧΟΑ / Η ΟΠΟΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ/ ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΕΤΕ ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΗ, ΔΙΑΦΟΡΕΡΙΚΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΗΠΑ.-

Ως σχόλιο στις παραπάνω τοποθετήσεις ο mikepelos έμμεσα το επιβεβαιώνει και προς θεού μην παρασύρεστε από αντιφαντικές απόψεις προπαγάνδας του στύλ flight instructor που "χτυπά" όπου βρεί ευκαιρία αφού βγάζει άχρηστη και την FlightSafety, πρός άγραν πελατείας για την δική του Σχολή.
Γιατί δεν έρχεται να εργασθεί κι αυτός στην ΟΑ και Αγαίου με τόσα προσόντα ??
Top Σχολές για επαγγελματίες JAR / Modular or Integrated
Oxford Aviation Academy
Lufthansa Academy
SAS Academy , Swiss Aviation Academy / και πολλές άλλες , αλλά με πρϋποθέσεις Αριστης γνώσης γλώσσας, αριστα Μαθηματικά και Φυσική , αφού η Βάση των αποδεκτών στάνταρντς επιδόσεων Θωρίας+ flying είναι της τάξης 80% και άνω / μην παρασύρεστε από αντίθετες απόψεις ότι δεν χρειάζεται η θεωρητική υποδομή και κατάρτηση όπως ισχυρίζεται ο κ. flight instructor, με στόχο να γίνετε εξαρχής καλύτεροι και ανταγωνιστικότεροι στην αγορά εργασίας απευθείας με την αποφοίτησή σας.
Σίγουρα είναι θέμα η αμεσότερη καταβολή του κόστους αλλά μεσο/βραχυπρόθεσμα θα αρχίσει η απόσβεση!

Πώς να το κάνουμε δεν μπορεί να είναι "μούφες " όλες οι Σχολές της Ευρώπης κατα τον flight instructor επειδή απαιτούν περισσότερη Θεωρία !!
"Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"!!

Γειά σας
 
Δεν χρειάζεται να σου απαντησει ο instructor θα σου απαντήσω πολύ απλά εγώ ΣΤΗΝ ΟΑ θέλεις μέσο για να μπεις και όχι ώρες πτυχία και άλλες σαχλαμάρες ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ δεδομένα.
Πάντως με βρίσκεις λίγο σύμφωνο ΑΛΛΑ να ξέρεις ότι πιλότοι στην AEGEAN έχουνε μπει και από flight safety και από oxford (δεν ξέρω βέβαια αναλογία) αλλά ξερώ συγκεκριμένα άτομα και από της δυο σχολές που δουλεύουνε τώρα Aegean .
Πάντως να σου πω την αλήθεια περισσοτέρους θα βρεις από flight safety παρά από oxford λόγω οικονομικού.
Πριν λίγο μπήκα στο site της Oxford και μου πέσανε τα μαλλιά από της τιμές (αν ισχύει βεβαία το ότι πληρώνεις παίρνεις τότε σαφώς η Oxford θα είναι μακράν καλύτερη από της άλλες ) … το θέμα είναι ΠΟΙΟΣ αντέχει να φάει στην μάπα τους Άγγλους δυο χρονιά 

p.s (δύστυχος εγώ είμαι 29 χωρίς καλή γνώση αγγλικής γλώσσας και χωρίς καθόλου καλά μαθηματικά και φυσική αν και μου άρεσαν αλλά …. Τεμπελιτιδα , μόνο τα λεφτά είχα αλλά δεν είχα ιδέα ότι αφήνουνε οποιοιδήποτε να γίνει πιλότος ΚΑΙ αυτό το διαπίστωσα όταν πήγα και είδα τα άτομα που ήτανε στην σχολή της flight safety πριν ένα μηνά)
Βέβαια κανένα από όλα αυτά δεν είναι εμπόδιο ΕΚΤΟΣ από την ηλικία , όποιος ξεκινήσει από μικρός έχει όλο το χρόνο μπροστά του να πάει οπουδήποτε να προσπαθήσει να ξαναπροσπαθήσει κάποια μέρα θα γίνει πιλότος .
 
Αγαπητέ mikepelos,

Δεν αντιλέγω στην αποψή σου, συμφωνώ πως η Flight Safety είναι πολύ καλή και την συνιστώ όπως και πολλές άλλες στην ΗΠΑ,διότι υπάρχουν τόσες πολλές όσα και τα ταχυφαγείαπου απλά επειδή συνεχώς θα περιπλέκονται τα πράγματα μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ,FAA & JAR είναι καλύτερα να επιλέξει κάποιος υποψήφιος ΕΕ εξαρχής αφού επιθυμεί να εργασθεί στην ΕΕ/Ελλάδα κλπ., διότι το κόστος εν τέλει θα είναι όμοιο, εκτός αν κάποιος ενδιαφέρεται να παραμείνει/ζήσει ενδεχομένως και για άλλους λόγους ΗΠΑ
Μερικές όμως σχολές μεταξύ αυτών που ανέφερα είναι μακράν καλύτερες Διεθνώς !Και εν πάσει περιπτώσει κι εγώ παρόλο που έχω κάνει μεταπτυχιακά στις ΗΠΑ, προτιμώ την Ευρώπη στο θέμα Αεροπορία. Αν λειτουργεί η ΣΕΧΟΑ την συνιστώ ανεπιφύλακτα, αλλά ίσως κι αυτή να υπολειτουργεί λόγω ΟΑ, πολύ καλύτερη πολλών ΗΠΑ και ΕΕ, όπως κι άλλες Global,Egnatia,Cretan eagle κλπ., γιατί να πάς στα Fast food/δικα των ΗΠΑ?

Η ηλικία σου δεν είναι καθόλου αποτρεπτική αν το επιθυμείς να γίνεις επαγγελματίας , αλλά θα πρέπει να "στρώσεις κώλο", αφού διαθέτεις το κόστος.
Ως προς τα βύσματα υπάρχουν παντού ίσως στην Ελλάδα περισσότερο, να γνωρίζεις όμως ότι ιδιαίτερα στην Αεροπορία μπορεί το βύσμα ενδεχομένως να σε "βηθήσει " αλλά λόγω της συνεχούς αξιολόγησης / εκπαίδευσης ανά 6/μηνο δια βίου κλπ, αν δεν αποδώσεις θα "την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια σύντομα"

Δες κι άλλες απόψεις σε άλλα τόπικς όπως του nikos_k, gonso, και πολλών άλλων του επαγγελματικού και όχι μόνο χώρου με διάφορες συγκροτημένες σοβαρές και ανιδιοτελείς απόψεις που γνωρίζουν το θέμα και δεν ασχολούνται με το πόσα καθίσματα έχουν τα boeing or Air Bus ) βοηθώντας τους νεότερους να μορφώσουν άποψη!
 
ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ADMINS / MODS

Πιστεύω πως έχετε παρατηρήσει εδώ και πολύ καιρό πως ο flight_instructor χρησιμοποιεί το forum αυτό για να διαφημίσει την σχολή στην οποία διδάσκει και μάλιστα με τον πιο ανάρμοστο και κακόγουστο τρόπο. Είναι επαγγελματίας χειριστής και δεν τοποθετείται σε καμία άλλη συζήτηση του forum (δικαίωμά του φυσικά) παρά μόνο, απολύτως στοχευμένα, σε ερωτήσεις ανθρώπων που ενδιαφέρονται για μια άριστη αεροπορική εκπαίδευση χωρίς προσωπικά ωφέλη, αλλά αντιθέτως με πολλές θυσίες. Μέχρι και την αγαπημένη του Aμερική αμφισβητεί απαξιώνοντας με τα λεγόμενά του την παγκοσμίως αναγνωρισμένη FlightSafety. Ακόμα και σε άλλο topic "χτύπησε" με την προπαγάνδα του! Πιστεύω πως όλη αυτή η κατάσταση υποβαθμίζει την νοημοσύνη όλων των χρηστών του forum, είναι ανήθικη και θέτει σε κίνδυνο το επαγγελματικό μέλλον κάποιων ανθρώπων. Ακόμα και νομικά να το δείτε το θέμα πρόκειται περί καταφανέστατης γκρίζας διαφήμισης που διώκεται ποινικά.
Σας παρακαλώ να επιληφθείτε του θέματος με όποιον τρόπο εσείς νομίζετε ότι θα επανέφερε τη δημόσια συζήτησή μας σε τάξη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και ζητώ από όλους τους αναγνώστες συγνώμη για το off topic.


Υ.Γ. Αν νομίζετε πως το παρόν δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα του forum διαγράψτε το.
 
Kαλησπερα και απο μενα,
Δεν ξερω αλλα το ποστ μου σβηστηκε.
Εχω τελειωσει την FLIGHTSAFETY και την OXFORD.
Θα προτεινα σε οσους θελουν να μπουν στο επαγγελμα να μη κατσουν στην Ελλαδα.
Η Ελλαδα ειναι πολυ πισω στο θεμα της αεροποριας, δυστυχως.
Η Αμερικη πιστευω ειναι η καλυτερη επιλογη, γιατι υπαρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ σχολες που μπορει ενας μαθητης να βρει.
Αν αποφασισεις να κατσεις Ευρωπη, μονο στην ΑΓΓΛΙΑ να πας! .. αλλα να ξερεις οτι τα λεφτα θα ειναι παρα πολλα. Στην OXFORD θα θελεις περιπου στα 120,000 Ευρω.

Για να κλεισω, η FLIGHTSAFETY το 2003 ηταν 45,000 δολαρια, τωρα ειναι κοντα στα 55,000 απο οτι μου ειπαν ... ΚΑΙ ... εχουν JAA PROGRAM. (Συνεργασια με μια σχολη στην Ιρλανδια)

Καλη σου τυχη.
 
ECO":2zzt69dm said:
Η ηλικία σου δεν είναι καθόλου αποτρεπτική αν το επιθυμείς να γίνεις επαγγελματίας , αλλά θα πρέπει να "στρώσεις κώλο", αφού διαθέτεις το κόστος.
Αυτο ισχυει και για την Ελλαδα..?Αφου,αν δεν κανω λαθος,στην προκυρηξη της Aegean υπηρχε οριο ηλικιας..
 
dimsp81":4kd9isu7 said:
ECO":4kd9isu7 said:
Η ηλικία σου δεν είναι καθόλου αποτρεπτική αν το επιθυμείς να γίνεις επαγγελματίας , αλλά θα πρέπει να "στρώσεις κώλο", αφού διαθέτεις το κόστος.
Αυτο ισχυει και για την Ελλαδα..?Αφου,αν δεν κανω λαθος,στην προκυρηξη της Aegean υπηρχε οριο ηλικιας..
Τι εγινε ρε παιδια?Τοσο δυσκολη ειναι η ερωτηση μου για το θεμα ή μηπως δεν παρουσιαζει κανενα ενδιαφερον? :rolleyes:
 
Καλά ρε φίλε μη βαράς.... Είπαμε να σε αφήσουμε να ψάξεις μόνος σου ;)

Για την Aegean καλύτερα να τοποθετηθεί κάποιος που έχει περισσότερες πληροφορίες από εμένα! (νομίζω όμως πως είχε όριο τα 30)
Πάντως οι περισσότερες εταιρίες στην Ευρώπη έχουν όρια από 32 μέχρι 37 ετών! Αλλά αν πχ ξεκινήσεις σε business/corporate aviation και μετά κάνεις αίτηση σε εταιρία έχοντας ώρες, τότε στις περισσότερες δεν υπάρχει όριο ηλικίας. Λύσεις υπάρχουν πάντα αν πάρεις την απόφαση να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα! :great:
 
Top