Eπιλογή σχολής

Θα σου πω ένα πράγμα, air_boy. (ok 2 :!:)
1. Πιο εύκολα θα αποκατασταθείς εάν είσαι διατεθειμένος να φύγεις από Ελλάδα. Γιατί? Διότι στο εξωτερικό έχεις πιο πολλές ευκαιρίες μιας και πιο μεγάλη αγορά!
2. Κανε αυτό που εσύ θέλεις και όχι αυτό που άλλος πιστεύει ότι είναι το καλύτερο για σένα.


Πριν 10+ χρονια όταν πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με το security, η μάνα μου τρελάθηκε και μου έλεγε ποσο επικίνδυνο είναι (blah blah). Σήμερα βγάζω πάνω κάτω 3 φορες πιο πολλά απότι βγάζουνε οι συνάδελφοι στην Ελλάδα (κυρίως δη με καθισιό) αλλα η μάνα μου ακόμα πιστεύει ότι είναι λάθος δουλειά για μένα! Τι να κάνουμε. Aκου το τι έχουνε να σου πούνε οι γονείς σου, αλλα διάλεξε αυτό που θέλει η καρδια σου. Διότι σε τελική ανάλυση είναι η δίκια σου η ζωή και δικό σου το μέλλον. Τώρα που είσαι πιτσιρίκος (λέμε τώρα, μη με κακολογήσεις! ;) ) μπορείς και πρέπει να πάρεις αποφάσεις. Kαντες με γνώμονα το τι θες εσύ και όχι το τι θέλουνε άλλοι (άσχετα με το εάν πρόκειται για την οικογένεια κλπ) Εσύ θα πρέπει να ζήσεις με αυτό που κανεις, και άμα αφήσεις να επηρεαστείς, ίσως κάποια φορα να πεις: Τι μ@λ@κ@ς ήμουνα που άκουσα άλλον - και είσαι δυστυχισμένος...


Φιλικά Στέφος
 
Thank you Μακεδόνα!

Και εγώ έτσι σκέφτομαι αλλά τι να πω? Από την μια είναι ότι θα τους στενοχωρήσω με την απόφασή μου! Και στην τελική που θα τα βρω τόσα λεφτά(άμα δεν μου τα δώσουν εκείνοι??)

AnyWay Ελπίζω τελικά να κάνω το όνειρο πραγματικότητα!
 
Re: Σύγκρηση Egnatia με Oxford Aviation Training

ECO":2mnhm4uo said:
......... Η Αμερική μπορεί να παράγει ασφαλή αεροπλάνα, μπορεί να είναι πολύ καλή σίγουρα σε άλλους κλάδους επιστημών................... καλή και η FLIGHT SAFETY όμως EXPRENIENCE, QUALIFICATIONS, TRADITION, TRAINING KNOW HOW etc.βρίσκονται πάντα στην Ευρώπη.

Φίλε μου ECO, νομίζω ότι τα παραλές. Και εγώ είμαι ιδιαίτερα "Ευρωπαιστής" και πιστεύω ότι από δώ μεριά τα κάνουμε όλα καλύτερα, αλλά μην υπερβάλουμε κιόλας.

Να τα πάρουμε ένα ένα.

Δεν έχει εμπειρία το αεροπορικό εκπαιδευτικό σύστημα? Έχει περάσει από εκεί όλος ο κόσμος και όλος ο ντουνιάς, χώρια από τους αμερικανούς εκατοντάδες χιλιάδες (για να μην πώ εκατομμύρια) πιλότους όλων των πτυχιακών βαθμίδων.

Δεν έχει qualifications? Δηλαδή τί εννοείς με αυτό? Πανεπιστημιακή μόρφωση των αεροπόρων? Δεν έχουν τα απαραίτητα πτυχία και εκπαίδευση οι εκπαιδευτές των σχολών?

Δεν έχουν παράδοση η αμερικανική αεροπορική βιομηχανία και οι Αμερικανικές σχολές πιλότων? Αυτοί όταν εκπαίδευαν τα πληρώματα όλων των εταιρειών του κόσμου (πλήν ανατ. μπλόκ) στην δεκαετία του 50, στην ευρώπη δεν υπήρχε εξειδικευμένη σχολή τζέτ ούτε με το κυάλι. Παράδοση? Οι αδελφοί Ράιτ πού πρωτοπετάξανε? Στην Φλωρεντία ή στο Έσσεξ?

Το know how της αεροπορικής εκπαίδευσης είναι λίγο άτοπο να το συζητάμε καθώς υπάρχει άλλη νοοτροπία εδώ και άλλη εκεί. Εμείς οι Ευρωπαίοι ψυρίζουμε την μαιμού. Εκεί μπάινεις κατευθείαν στα βαθειά με πολύ hands-on εκπαίδευση. Στην ΟΑΤ, πόσο καιρό τρώει κάποιος στο θρανίο πρίν δεί κάν αεροπλάνο? Δεν θα μπώ στην κόντρα τί είναι πιό σωστό. Θα μέινω μόνο στο γεγονός ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ των δύο"σχολών", άρα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ...know how.

Ταπεινά και καταφρονεμένα

Gonso
 
Αγαπητέ Gonso, καλές και σωστές οι παρατηρήσεις σου και σίγουρα συμφωνώ , γι'αυτό μέσα απο αυτό το δημόσιο πολύ καλό βήμα, πρέπει να τίθενται οι απόψεις των μελων ούτως ώστε πιθανώς οι γνωρίζοντες περισσότερα να βοηθούν τους νεότερους, που πιθανώς αγαπούν την αεροπορία και θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά.
Οσον αφορά την αναφορά μου " Πανεπιστημιακό επίπεδο", εννοώ αντικειμενικά και θεσμικά το επίπεδο σπουδών της OAT. Είναι η μόνη accredited aviation school ( μπορείς να το πληροφορηθείς απο το Βρετανικό Συμβούλιο ), τής οποίας το επίπεδο σπουδών , όσο και το Πτυχίο της δεν είναι Ανώτερης εκπαιδευσης η ΤΕΙ, αλλά Τριτοβάθμιας/ Πανεπιστημιακής εκπαιδευσης, τόσο στο εκπαιδευτικό σύστημα της Αγγλίας,όσο και στην αναγνώρισή του από την Ελλάδα και διεθνώς.Αυτός είναι και ένας σπουδαίος λόγος αναγώρισης της Οξφόρδης παγκοσμίως, αλλά και του ιδιαίτερα υψηλού κόστους φοίτησης (σαν ιδιωτικό Πανεπιστήμιο ΜΙΤ, LSC, COLUMBIA κλπ. αντίστοιχων άλλων σπουδών ), συγκριτικά με άλλες
Βέβαια αυτό λέει λίγα και πολλά ταυτόχρονα, σε σχέση με το αεροπορικό επάγελμα και την διαχρονική του εξέλιξη, σε ό,τι αφορά την δεοντολογία επιπέδου σπουδών, διαχρονικών απαιτήσεων, πληρέστερης γνώσης και κατάρτησης σε σχέση με την ασφάλεια.
Γι'αυτό κύρια και συγκεκριμένα προτιμώ ανάλογες Ευρωπαικές σχολές και ιδιαίτερα την Οξφόρδη.Αλλωστε απάντησες σχεδόν μόνος σου , για το πότε πετάς στην Αμερική και πότε αρχίζεις να πετάς στην Οξφόρδη.
Για να γίνεις Σου Μάχερ ή καλός Χειρουργός, δεν αρκεί το φυσικό ταλέντο/χάρισμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως πρός την αντίληψη και την δεξιοτεχνία, Οπωσδηποτε ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΝΔΕΛΕΧΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗ, κι όχι "ξεπέτα"
Μου αρέσει να εκθέτονται οι απόψεις των μελών και σίγουρα κάτι μπορούμε να προσφέρουμε, στη " Λατρεία / Αεροπορία "

Γειά χαρά
 
Σαφώς και η ΟΑΤ είναι καλύτερη από τις αμερικάνικες σχολές. Είναι όμως και πανάκριβη. Υπάρχουν και άλλες λύσεις. Επείδή κάποιος δεν έχει την οικονομική ευχέρεια να πάει στην ΟΑΤ, δεν σημαίνει ότι αν πάει αλλού δεν θα τελειώσει και δεν θα είναι καλός στην δουλειά του.

Πάντα υπάρχουν λύσεις. Το ΟΑΤ ή χάος που μπορεί να ισχυριστεί κάποιος είναι παντελώς λάθος. Όπως έχω ξαναγράψει στο πρόσφατο παρελθόν, αυτήν την στιγμή, οι ΗΠΑ είναι πάρα πολύ καλή λύση λόγω της κρίσης του δολλαρίου.

Δεν πρέπει η δουλειά του επαγγελματία χειριστή να θεωρείται εφικτή μόνο για τους εύπορους. Όλα τα παιδιά που έχουν τέτοιο μεράκι να το κυνηγάνε όπως μπορούν.

Μοιάζει λίγο με τα ιδιωτικά σχολεία. Δεν βγήκανε σπουδαίοι επιστήμονες μόνο από τα ιδιωτικά σχολεία. Βγήκαν και από την Γκράβα.
 
Φίλε Gonso, σίγουρα έτσι είναι!

Δυστυχώς κι εγώ το θεωρώ άδικο προνόμιο των "εχόντων" να μπορούν να έχουν την δυνατότητα αυτής της επιλογής για να σπουδάζουν κι έτσι το σύστημα να γίνεται "ελιτικό".
Επειδή όμως εδώ παραθέτουμε αντικειμενικές κατά το δυνατόν διαπιστώσεις και δεν εξετάζομε το θέμα κοινωνιολογικά, είμαι χίλιες φορές μαζί σου, αφου δυστυχώς παίζουμε σε "ελεύθερες" καπιταλιστικές κοινωνίες.
Εχοντας ψαγμένο το θέμα της αεροπορίας ,λόγω λατρείας στο χώρο από κάθε άποψη, ( αλλά και λόγω αεροπορικής οικογένειας ), από το 1968, δυστυχώς οι ευκαιρίες στη παιδεία, στη μόρφωση έχουν εμπορευματοποιηθεί και "καταντήσει " >> Ο,τι πληρώνεις παίρνεις!!
Ομως έστω και με αυτά τα δεδομένα, προσωπικά πιστεύω, ότι αυτοί που έχουν όλα τα άλλα προσόντα / ΣΟΒΑΡΑ ΟΜΩΣ, αλλά δυσκολεύονται οικονομικά κι αφου έστω αυτη η καπιταλιστική αγορά", προσφέρει κάπιοες λύσεις" μπορεί να καταφέρει κάποιο δανεισμό + οικογένεια και να προσπαθήσουν να επιλέξουν ανάλογες σπουδές, διότι ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ και σίγουρα πιό ολοκληρωμένα θα μπορούν να ανταγωνισθούν για γρηγορότερη επαγγελματική αποκατάσταση.
ΟΜΩΣ, όποια κι αν είναι η πορεία του οιουδήποτε επιλέξει στα μέτρα που θα μπορέσει, αφού έχει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ!!

Γειά
 
w

Μηπως ξερει καποιος τη διευθυνση(ηλεκτρονικη) της flight international?
 
Παιδιά sorry που επεμβαίνω. Έχω πετάξει σε ελλάδα και σε αμερική και έχω πάνω από 6000 flight time και δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης αεροποριών μεταξύ Ευρώπης και Αμερικής.Στην Ευρώπη τα πράγματα είναι ακόμα πολύ πίσω.Σαφώς η "αμερικανινη" εκπαίδευση είναι η kκαλύτερη που μπορείς να έχεις από όλες τις πλευρές και αν κάποιος θέλει information μπορώ να βοηθήσω.θα πω ένα πράγμα για όλους του υποψηφιους aviators.
Αν θέλετε να γίνετε καλοί πιλότοι μονο στην Αμερική για σωστή proffessional εκπαίδευση με λιγότερα χρήματα και λιγότερο χρόνο.και η μετατροπή σε jar τώρα πια είναι θέμα 3-5 μήνες.οποιος θέλει info στείλτε μου μήνυμα.
να είστε όλοι καλά και καλές πτήσεις

flight-instructor
 
Προσυπογράφω την δεύτερη παράγραφο του ποστ του flight instuctor. Το έχω πεί πολλές φορές ότι η Αμερική είναι η καλύτερη λύση για τα "παιδιά του λαού".
 
Top