Eπιλογή σχολής

Andreas":1rljjfxj said:
Φίλε μου που το είδες το χαμηλό κόστος. Το κοπέλι λέει πως του ζητάνε 68000EUR. Αυτό το λές σχετικά φτηνό; Και μην τρελαθούμε, αιγαιοπελαγίτης. Κρητικός είμαι.

Και που να δεις ποσο κοστιζει το πτυχειο στην Αγγλια παραδειγματος χαριν.....καπου τα διπλασια. Παντα τα πτυχεια κοστιζαν. Το 79, στην Οξφορδη, το κοστος ηταν 6 εκ/ρια δραχμες, οσο κοστιζε ενα 4αρι στο Π. Ψυχικο.
 
Πως είναι η Egnatia σαν σχολή

Παιδιά σας ευχαριστώ για της απαντήσεις σας

Τέλος θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν θα προτιμούσατε να πάτε στην Egnatia για το cpl και κατά πόσο υπάρχει αποροφυτικότητα στης ξένες αεροπορικές εταιρίες .

Και επίσης μου είπαν πως δεν έχουν την δυνατότητα να μου βγάλουν το MCC
 
pilot767
Πώς γίνεται να δουλεύεις στο εξωτερικό και να μη μένεις εκεί?Εκτός και αν η τελευταία πτήση της ημέρας είναι πάντα για Ελλάδα icon_rolleyes.gif

λεγεται commuting και το εφαρμοζουν πολλες εταιριες στο εξωτερικο, εχεις δωρεαν εισητηρια με πτησεις τις εταιριας και μειωμενες τιμες σε επιλεγμενα ξενοδοχεια. οποτε πας στη βαση σου 1-2 μερες πριν κανεις τις πτησεις σου και γυρνας σπιτι σου την επομενη.

@pilot767

εχεις δικιο για την τιμη 80.000-100.000ε, εμενα μου φαινονται παρα πολλα,
ειδικα αν χρειαζεται να παρεις δάνειο θα πληρωνεις και απο τη συνταξη σου την ΟΑΤ.

Αυτο με τα δανεια και τις συμβασειες με τις τραπεζες το έχει κοιταξει κανενας?
 
Κοίτα. Η κάθε σχολή συνεργάζεται με μια συγκεκριμένη τράπεζα ή και με περισσότερς κάτι το οποίο δεν πρέπει να σε επηρεάζει. Απ όπου γουστάρεις παίρνεις δάνειο. Άλλες θένε τα λεφτά στο χέρι άλλες σου ζητάνε ότι σου δίνουνε δηλαδή για 1ώρα πτήσης 150€ στο χέρι. Απλά πράγματα x45 ώρες όμως αλλάζει το πράγμα.
 
Σύγκρηση Egnatia με Oxford Aviation Training

Θα ήθελα να μου πείτε για το αν είναι καλό να πάω στην egnatia σαν φθηνή λύση και σαν καλύτερη που μου φαίνεται η να πάω κάπου στο εξωτερικό ας πούμε στη Oxford Aviation Training και αν παίζουν ρόλο η σχολές επειδή και κάπου άκουσα ότι το ATPL μπορώ να το βγάλω και στην Ρόδο που μένω από την FAAS
 
Αυτό εξαρτάται από τις οικονομικές σου δυνατότητες. Δεν γνωρίζω αν δίνουν στη Ρόδο το επαγγελματικό πάντως αν έχεις τα φράγκα (όχι από δάνειο) και δεν έχεις που να τα επενδύσεις πήγαινε Οξφόρδη. Θεωρώ βλακεία να πάρεις τόσο υψηλό δάνειο. Θα το ξεπληρώνεις για την επόμενη 30ετία.
 
Θέλω να συμφωνήσω με τον 767! Ένας φίλος είπε το εξής σοφό!

«Το σκατό(sorry για την έκφραση) μέσα στα λουλούδια να το ρήξεις σκατό θα μείνει. Το λουλούδι μέσα στα σκατά να το βάλεις πάλι λουλούδι θα παραμείνει!»

Πιστεύω καταλαβαίνετε τι θέλει να πει ο ποιητής!


Τώρα Hari κοίτα το να μένεις σε όλη την ζωή μισή εβδομάδα στην Αγγλία και άλλη μισή ζωή στην Ελλάδα… ε νομίζω αυτό δεν είναι ζωή! Θα είσαι ίδιος ο Vegos!

Vageli ξέρεις εμένα τα όσα λέγονται για την Egnatia μου φαίνονται πραγματικά Πανέμορφα! Αλλά ξέρεις επειδή είναι ακόμη καινούργια σχολή άσε να περάσουνε κάποια χρόνια και μετά άμα όσα λέγονται επαληθευθούν τότε Egnatia καραμπινάτα!!!
Λοιπόν και απαντήσεις τώρα στις ερωτήσεις σου…! Λοιπόν καταρχήν για να αποκτήσεις πτυχίο και να πετάς πρέπει να βγάλεις το ATPL! Αυτό τώρα για να το πάρεις πρέπει να κάνεις τα εξής! Πας πρώτα σε μια σχολή όπου παίρνεις το ATPLfrozen μετά πας σε μια αεροπορική εταιρία ή οτιδήποτε κάνεις άλλες 200-300 ώρες (αν δεν κάνω λάθος) και μετά έχεις το τελικό πτυχίο το ATPL με το οποίο μπορείς να εργαστείς σε κάποια αεροπορική εταιρία ως πιλότος! Eλπίζω να βοήθησα! ;)
 
Re: Σύγκρηση Egnatia με Oxford Aviation Training

Vangelis":2t7oo4vb said:
Θα ήθελα να μου πείτε για το αν είναι καλό να πάω στην egnatia σαν φθηνή λύση και σαν καλύτερη που μου φαίνεται η να πάω κάπου στο εξωτερικό ας πούμε στη Oxford Aviation Training και αν παίζουν ρόλο η σχολές επειδή και κάπου άκουσα ότι το ATPL μπορώ να το βγάλω και στην Ρόδο που μένω από την FAAS

Αγαπητέ " Vangelis "αν θέλεις να ακούσεις μια συμβουλή από τον "πατέρα σου", παρόλο οτι δεν ανήκω άμεσα στο χώρο, αλλά από άλλη θέση με μεγάλη εμπειρία ειδικού οικ.συμβούλου στο διεθνή χώρο. Εχω όμως ενημέρωση επί των θεμάτων αεροπορίας καθότι γνωρίζω αρκετά( μέλος της οικογένειάς μου είναι πιλότος ) Ερχομαι να απαντήσω στις όμορφες ανυσηχίες σου και την αγάπη σου για την αεροπορία ,αφού θέλεις να γίνεις commercial Pilot.
Πρέπει οπωσδήποτε να έχεις υπόψη σου σοβαρά / όχι επιπόλαια ( για την ηλικία σου )
1. Λατρεία για το αεροπλάνο ( ομως δεν είναι αρκετό )
2. Αυτογνωσία επιπέδου γραμματικών γνώσεων, διότι είναι MUST του επαγγέλματος ιδιαίτερα σήμερα , για να γίνεις σωστός επαγγελματίας ( κύρια Μαθηματικά+Φυσική ) + Αφοσίωση +ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!
3.Φυσική και ψυχική υγεία
4.Υγιή σχέση με τους γονείς σου
5. Σωστή επιλογή Σχολής ( Πανεπιστημιακού επιπέδου !! Αυτό να το προσέξεις !! Μόνο ΜΙΑ είναι σήμερα στην Ευρώπη και αργότερα κατά JAR , πολλοί θα εκπλαγούν στο χώρο της αεροπορίας, για το ποιά σε λίγο καιρό θα είναι τα standards σπουδών !! θα ήταν ίσως άλλη μια που δεν υπάρχει πλέον/ Πέρθ/Αγγλία, αλλά νομίζω εξίσου καλή είναι της British Aerospace )
6.Τελευταία αναφέρω το ΚΟΣΤΟΣ, όμως θα βρείς τον τρόπο είτε μέσω των γονέων σου είτε με Δάνειο ΑΡΚΕΙ να θέλεις να γίνεις ΠΙΛΟΤΟΣ ΜΕ ...ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ,ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΡΓΑΣΘΕΙΣ, ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΤΗΣΗ ΠΙΛΟΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ, ΠΡΩΤΟΝ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ( ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΗΟΥΣ ΣΤΡΑΤΑΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ SUPER UP TO DATE FLYING TECHNOLOGY & FLYING BY WIRE ΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΝΙΑΣ 11)

ΣΧΟΛΙΑ

1. Η Αμερική μπορεί να παράγει ασφαλή αεροπλάνα, μπορεί να είναι πολύ καλή σίγουρα σε άλλους κλάδους επιστημών ( κι εγώ μεταπτυχιακό είχα κάνει στο Columbia, παρόλο που ήθελα να πάω στο LSE/UK ), καλή και η FLIGHT SAFETY όμως EXPRENIENCE, QUALIFICATIONS, TRADITION, TRAINING KNOW HOW etc.βρίσκονται πάντα στην Ευρώπη.
2.Η Ελλάδα μας πάρα πολύ καλή με όλα μας τα κακά κουσούρια και λαμπρά μυαλά, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΜΕ ΑΚΟΜΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ στο αεροπορικό Θέμα ΚΑΙ είναι πλύ νωρίς ακόμα για επιλογές ( δυστυχώς η καπιταλιστική μας κοινωνία , πάντα παίζει με τους καλούς ) για να πειραματισθείς σε Ελληνικές Σχολές ακόμα!!ΟΥΤΕ και στη ΣΕΧΟΑ τώρα!!
Μην ακούς κανένα , μην πειραματίζεσαι και το όποιο κόστος θα το αποσβέσεις σύντομότατα!!
Μήν χάνεις χρόνο ΝΑ ΑΦΟΣΙΩΘΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΔΡΑΚΟΥΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ , ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ Ο,ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ!! , ΔΗΛΑΔΗ >> ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΥΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΥΜΠΕ ΚΑΙ ΚΟΦΤΕΣ ΣΤΗΝ Α3 +ΟΑ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ !! ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΥΡΙΩς ( ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ) ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ )
ΦΥΓΕ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑ AB-INITIO ΟΞΦΟΡΔΗ FROZEN ATPL !! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ 10΄ ( GROUND SCHOOL + FLYING TRAINING ) ΚΑΙ ΞΕΧΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΚΑΒΑΛΑ, ΩΡΕΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟ, CPL ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ κλπ.

ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

[/b]
 
Φίλε Eco τα λες όλα πολύ ωραία και με σιγουριά! Όμως θα ήταν καλύτερα να έλεγες και κάποια επιχειρήματα!! [όχι ότι αμφισβητώ αυτά που λες]! Απλός γιατί να πιστέψω εσένα και όχι όλους τους άλλους! Κατάλαβες τι θέλω να πω!

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω(τα standards που πρέπει να έχει ένα πιλότος)! ΟΜΩΣ ας βάλουμε και ένα άλλο! Το ότι πρέπει να έχεις γνώσεις Αγγλικών! Αν δεν έχεις πρέπει να έχεις όρεξη να μάθεις!!!


Και τώρα απευθύνομαι σε όλους σας όλα τα παραπάνω που λέει ο ECO τα έχω! Όμως όταν το συζητάω με τους γονείς μου, μου λένε να μην το σκέφτομαι καν! Γιατί μου λένε ότι αυτό το επάγγελμα δεν έχει μέλλον! Γιατί λέει ότι δεν έχει επαγγελματική αποκατάσταση! Λοιπόν είναι αυτό ένα επιχείρημα των γονιών μου! Θα ήθελα ΠΑΡΑ πολύ να ακούσω τα αντεπιχειρήματα σας!!!

Ευχαριστώ(εκ των προτέρων) ;)
 
Αγαπητέ Air boy, επειδή δεν έχω πολύ χρόνο, να σου απαντήσω αναλόγως με επιχειρήματα, όπως πολύ σωστά αναφέρεσαι, εκτιμώντας τις ανυσηχίες όλων σας, σε παραπέμπω κατ'δίαν στον pilot 767, στον οποίο εξέθεσα τις απόψεις και τα επιχειρήμτά μου, για να ενημερωθείς.

Γειά
 
Top