Eπιλογή σχολής

Σε αυτό πάλι έχεις δίκιο. Δεν είναι το ίδιο να τελειώσεις Οξφόρδη και το ίδιο μια ελληνική. Στην Οξφόρδη αν δεν κάνω λάθος σου ζητάνε γύρω στις 70.000€. Στην Αγγλία όμως μπορείς να δώσεις κάποιο μάθημα αν δεν το περάσεις, μέρα παρα μέρα, ενώ εδώ είναι μια φορά το μήνα. Γενικά η παροχή υπηρεσιών και γνώσεων πρέπει να ναι καλύτερη. Δεν είναι τυχαίο αυτό το νούμερο.
 
HarisK":244qlpho said:
Συμφωνώ με αυτα που λες, πώς να διαφωνησω αλλωστε στο οτι ολες οι σχολες δινουν JAR πτυχιο.
Η ενσταση μου είναι οτι δεν εχουν ολοι τις ιδιες προοπτικες,δυστυχως. Δεν πιστεύω δηλαδη οτι ειναι επι ισοις οροις ενας που γραφει στο βιογραφικο του οτι τελείωσε OAT (για παραδειγμα το λεω επειδη αναφερθηκε) και ένας που τελείωσε μια σχολη στην Ελλαδα. Γιατι όπως πολυ σωστα λες σημασια έχει τι θα μάθεις και ΠΩΣ θα το μάθεις.
Δε μπορει, κάποιο νόημα θα έχει να δωσεις τα 2πλασια λεφτα για το ίδιο πτυχιο.
Αν ηταν έτσι δε θα πηγαινε κανενας εκει και όλοι θα πηγαίναν σε σχολες "low cost".
Τα παραπάνω ειναι αποψη μου μετα απο αρκετο καιρο ψαξιματος. Μακαρι να κάνω λάθος.Ελπιζω να απαντησει καποιος πιο τεκμηριωμένα που θα ξέρει καλύτερα.
Αυτά που λες μάλλον ισχύουν στο εξωτερικό.Στην Ελλάδα κατά το πλείστον αυτό που μετράει είναι το βύσμα.Τι σημασία έχει το τί ξέρεις?Χωρίς βύσμα δε γίνεται τίποτα.Γι αυτό αν πας σε σχολή εξωτερικού πάρτο απόφαση ότι δε θα γυρίσεις Ελλάδα.
 
z_pilot":33tj98yu said:
Στην Ελλάδα κατά το πλείστον αυτό που μετράει είναι το βύσμα.Τι σημασία έχει το τί ξέρεις?Χωρίς βύσμα δε γίνεται τίποτα.Γι αυτό αν πας σε σχολή εξωτερικού πάρτο απόφαση ότι δε θα γυρίσεις Ελλάδα.

α) το να δουλεύεις σε εταιρεία του εξωτερικου δε συνεπάγεται οτι μένεις στο εξωτερικό( ξέρω τουλαχιστον 2 περιπτώσεις)

β) τωρα για το βυσμα τι να πω? αν εχει σκοπό κάποιος να ξεκινήσει εκπάιδευση πιλότου στην Ελλαδα και να ελπιζει-ξέρει απο πριν οτι με βύσμα θα βρει δουλειά και να μην τον νοιαζει τι θα μάθει και πόσο σωστός θα γίνει στη δουλεία του... τι να πω,τοτε δε φταίει η σχολη στην Ελλαδα, αλλα η νοοτροπια, και δεν κανει όχι για commercial πιλότος αλλα ουτε για οδηγός ΤΑΧΙ..


Πιστεύω οτι για να γίνεις σωστός πιλότος commercial δεν αρκεί να έχεις το ATPL αλλα χρειάζεται πολλα περισσοτερα προσόντα και υπευθυνότητα.

ΥΓ προσωπικά δε με νοιαζει αν θα δουλευω Ελλαδα ή Ευρωπη αλλα δε μιλλαμε για μένα εδω.
 
Επειδη και γω ειμαι στο τελευταιο σταδιο αναζητησης σχολης για ΑΤPL αυτο που εχω να πω, για τη περιπτωση που δεν εχεις καποιο ''βυσμα''.... ειναι οτι οπου και να παρεις το πτυχιο,παντου θελεις τυχη καi ''ανθρωπο η σχολη'' να σε σπρωξει, για να μπεις σε μια εταιρια.
Εκτος αν εχεις 1000-2000ωρες στο ενεργητικο σου...εκει αλλαζει το πραγμα.Μιλαω για τη στιγμη που θα παρεις το πτυχιο, και θα εχεις μονο 250ωρες.

Ενας πιλοτος που πεταει σε ελληνικη εταρια, μου ειπε το εξης:
Ποιο ευκολο ειναι να μπεις σε μια ελληνικη εταιρια οταν εχεις τελειωσει σχολη στην Ελλαδα(πχ Global) παρα οταν ερθεις απο μια σχολη εξωτερικου με το πτυχιο στο χερι.Μιλαμε παντα για τη περιπτωση που δεν εχεις ''βυσμα''.



Γι αυτο λοιπον προσοχη σε οτι επιλεξετε...γιατι δεν ειναι λιγα τα λεφτα που θα δωσουμε!! ;)
 
Πληροφορίες που άκρη δεν βρίσκω

Για χαρά σε όλα τα μέλη

Είμαι 22 ετών και θα ήθελα ορισμένες πληροφορίες σχετικά με το επάγγελμα του πιλότου

Θα ήθελα να μάθω πώς είναι δυνατών να αποκτήσω πτυχίο για να πετάω για αεροπορικές εταιρίες

Ποιες σχολές υπάρχουν για αυτό

Τι σχολές πρέπει να περάσω

Ποια η διαφορά του αμερικάνικου πτυχίου με του ευρωπαϊκού

Ποια η διαδικασία για να πιάσω δουλεία σε μια αεροπορική εταιρία

Τι κόστος υπάρχει για την πλήρη απόκτηση του πτυχίου

Και τέλος αν είναι κάποιος διαθετιμένος να με ενημερώση πως μπορώ να βρω τα 68000 EUR που ζητά π.χ η Σ.Ε.Χ.Ο.Α


Ευχαριστώ εκ τον προτέρων
Μπουλασίκης Βαγγέλης
LGRP
 
Φίλε μου υπάρχουν αρκετές σχολές στον Ελλαδικό χώρο. Αυτό που πρέπει να κάνεις για να γίνεις επαγγελματίας πιλότος είναι να βρεις μια που να σου κάνει και να κάνεις εκεί το ppl και το atpl. Σχετικά με την εύρεση χρημάτων τι να σου πω. Δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου αλλά αν δεν τα χεις και δεν έχεις κανα γνωστό σαν τον Βαρδινογιάννη υπάρχει μόνο το δάνειο ή η περίπτωση της Λουφτθάνσα. Εγώ προσωπικά δεν θα σου συνηστούσα να πας στην ΣΕΧΟΑ. Και το κόστος είναι υπερβολικα υψηλό και η εταιρία έχει προβλήματα(είναι προς πώληση) και δεν συνεπάγεται πιθανή αποφοίτηση από εκεί με σίγουρη εύρεση εργασίας και ιδιάτερα στην ΟΑ. Με λίγα λόγια δεν σου λένε βγάλε τη σχολή μου και έπειτα θα σε προσλάβω. Έχεις τις ίδιες πιθανότητες με τους υπόλοιπους εκτός και αν έχεις κάποιο μέσο.
 
Andreas":13y3maqd said:
Φίλε μου υπάρχουν αρκετές σχολές στον Ελλαδικό χώρο. Αυτό που πρέπει να κάνεις για να γίνεις επαγγελματίας πιλότος είναι να βρεις μια που να σου κάνει και να κάνεις εκεί το ppl και το atpl. Σχετικά με την εύρεση χρημάτων τι να σου πω. Δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου αλλά αν δεν τα χεις και δεν έχεις κανα γνωστό σαν τον Βαρδινογιάννη υπάρχει μόνο το δάνειο ή η περίπτωση της Λουφτθάνσα. Εγώ προσωπικά δεν θα σου συνηστούσα να πας στην ΣΕΧΟΑ. Και το κόστος είναι υπερβολικα υψηλό και η εταιρία έχει προβλήματα(είναι προς πώληση) και δεν συνεπάγεται πιθανή αποφοίτηση από εκεί με σίγουρη εύρεση εργασίας και ιδιάτερα στην ΟΑ. Με λίγα λόγια δεν σου λένε βγάλε τη σχολή μου και έπειτα θα σε προσλάβω. Έχεις τις ίδιες πιθανότητες με τους υπόλοιπους εκτός και αν έχεις κάποιο μέσο.


ε, σαν καλος "αιγαιοπελαγιτης" τι αλλο θα μπορουσες να πεις για το TRTO της ΟΑ?
Τωρα επετρεψε μου να πω και εγω δυο λογια....μιας και αναφερεσαι για ΟΑ.
Το TRTO της ΟΑ, ειναι σχετικα (σε λογικα πλαισια) φτηνο. Εισαι στο σπιτι σου, μιλας την γλωσσα σου, και εχεις ενα πολυ πεπειραμενο προσωπικο που διδασκει (active και οχι συνταξιουχοι).
Σε οτι αφορα την "προσληψη" οταν γινει παντα προτιμουνται τα ατομα που εχουν εκπαιδευτει απο την εταιρια.....! Πηγαινε στο κτιριο 57, στον πρωτο οροφο, να παρεις πληροφοριες απο την γραμματεια της σχολης.
 
Φίλε μου που το είδες το χαμηλό κόστος. Το κοπέλι λέει πως του ζητάνε 68000€. Αυτό το λές σχετικά φτηνό; Και μην τρελαθούμε, αιγαιοπελαγίτης. Κρητικός είμαι.
 
HarisK":267hc840 said:
α) το να δουλεύεις σε εταιρεία του εξωτερικου δε συνεπάγεται οτι μένεις στο εξωτερικό( ξέρω τουλαχιστον 2 περιπτώσεις)
Πώς γίνεται να δουλεύεις στο εξωτερικό και να μη μένεις εκεί?Εκτός και αν η τελευταία πτήση της ημέρας είναι πάντα για Ελλάδα :rolleyes:

HarisK":267hc840 said:
β) τωρα για το βυσμα τι να πω? αν εχει σκοπό κάποιος να ξεκινήσει εκπάιδευση πιλότου στην Ελλαδα και να ελπιζει-ξέρει απο πριν οτι με βύσμα θα βρει δουλειά και να μην τον νοιαζει τι θα μάθει και πόσο σωστός θα γίνει στη δουλεία του... τι να πω,τοτε δε φταίει η σχολη στην Ελλαδα, αλλα η νοοτροπια, και δεν κανει όχι για commercial πιλότος αλλα ουτε για οδηγός ΤΑΧΙ..
Κανείς δεν είπε πως είμαι υπέρ αυτής της νοοτροπίας την οποία και σαφώς δε διαθέτω.

HarisK":267hc840 said:
Πιστεύω οτι για να γίνεις σωστός πιλότος commercial δεν αρκεί να έχεις το ATPL αλλα χρειάζεται πολλα περισσοτερα προσόντα και υπευθυνότητα.
Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου.
 
f

Παιδια καπου διαβασα πιο πανω στην 1 σελιδα οτι στην οξφορδη λεει θελει 70.000ευρο

Παιδια εινα αστεια πραγματα αυτα που λετε,εαν η οξφορδη ηθελε 70.000Ε λετε η ΣΠΟΑ να ηθελε 68.000Ε

Εαν πεις οτι πας αγγλια,θες 80-100.000ευρο,μονο για διδακτρα,και 1.500ευρο το μηνα εαν εισαι πολυ πολυ πολυ σφικτος για ζωη.Τα διδακτρα κατα τη γνωμη μου δεν ειναι πολλα γιατι ξερεις οτι σιγουρα οτι μολις τελειωσεις εισαι σιγουρα μεσα σε αγγλικη εταιρια,και θα περνεις στην ξεφτιλα 2.500,με 4.000ευρω σαν συγκυβερνητης,αναλογος την εταιρια.


Σχετικα με τη σχολη,τις γνωσεις κτλ,εγω θα πω μονο αυτο:
Οπου και να πας,αν εισαι αποφασισμενος να μαθεις θα μαθεις.Και στην οξφοντ να πας αν νομιζεις οτι επειδη ειναι καλη σχολη δεν χρειαζεται σουλεια εισαι γελασμενος.Ξερω περιπτωσεις παιδιων που τα πρωτα πτυχια τα πηραν απο ΑΕΡΟΛΕΣΧΕΣ(λογο χαμηλοτερου κοστους)και μετα κουτσα κουτσα βρηκαν τα λεφτα και σιγα σιγα επαιρναν τα μεγαλα πτυχια.Τωρα μερικοι απο αυτους πετανε στις μεγαλυτερες αμερικανικες εταιριες.Οπου και να πας σε οποια σχολη και να πας το 99% των γνωσεων ειναι δικο σου θεμα και κανενος αλλου.
 
Top