Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δεν αναφέρομαι μόνο σ'εσένα, αλλά αν διαβάσεις όλα τα posts σχετικά με ώρες θα δεις ότι το κάθε μέλος λέει τα δικά του. Επίσης, κι ότι «οι ώρες πτήσης είναι 60 με 80 το μήνα» είναι σχετικό, διότι μπορεί έναν Φεβρουάριο να πετάξεις πενήντα ώρες κάνοντας island hopping με το ελικοφόρο κι έναν Άυγουστο εκατό σε πτήσεις προς ΒΔ Ευρώπη. Και μπορεί να μην το έλεγες, όμως λέω ότι δεν τα έχεις ξεκάθαρα στο μυαλό σου. Λες εσύ, λέω κι εγώ, δικαίωμά μας.
 
Ευχαριστώ,Blair!
Άρα, προσωπικά -από αυτά που διάβασα- συμπεραίνω ότι ένας/μία αεροσυνοδός συνήθως εργάζεται 6 μέρες τη βδομάδα, κάποιες ώρες τη μέρα «στον αέρα» και τις υπόλοιπες ώρες «στο έδαφος» (μέχρι να συμπληρωθεί το 8ωρο φαντάζομαι) και ο μισθός του/της είναι 1200-1250€ καθαρά μηνιαίως, αλλά με δεδομένο τις 80 ώρες πτήσης/μήνα και 7€/ώρα πτήσης. Χμ..
 
Αν το ψάξεις λίγο παραπάνω, θα καταλάβεις ότι το συμπέρασμά σου δεν είναι σωστό. Λυπάμαι.
 
Cross":tr4uetnb said:
Επίσης, κι ότι «οι ώρες πτήσης είναι 60 με 80 το μήνα» είναι σχετικό, διότι μπορεί έναν Φεβρουάριο να πετάξεις πενήντα ώρες κάνοντας island hopping με το ελικοφόρο κι έναν Άυγουστο εκατό σε πτήσεις προς ΒΔ Ευρώπη.


Επίσης,αν ισχύει αυτό, τότε τον ένα μήνα ο μισθός μπορεί να είναι 1000€ και τον άλλον 1400€.
Επισημαίνω αυτά τα «συμπεράσματα», απλά και μόνο για να δημιουργηθεί μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το επάγγελμα του/της αεροσυνοδού, είτε αυτή αφορά τα απαραίτητα προσόντα είτε τις συνεντεύξεις είτε τις συνθήκες εργασίας είτε το μισθό..


Cross":tr4uetnb said:
Αν το ψάξεις λίγο παραπάνω, θα καταλάβεις ότι το συμπέρασμά σου δεν είναι σωστό. Λυπάμαι.

Τι εννοείς;;; :? Τα συμπεράσματα αυτά στο περίπου θεωρώ ότι είναι,απλά για μια γενική εικόνα. Βρίσκεις ότι είναι εκτός πραγματικότητας; :rolleyes:
Εννοείται φυσικά ότι κάθε εταιρία έχει τα δικά της!
 
Αυτό που θέλω να πω, χωρίς καμία διάθεση για αντιπαράθεση με κανέναν, είναι ότι τα πτητικά όρια και τα όρια απασχόλησης ορίζονται από τη νομοθεσία κι αν θέλει μια εταιρία μπορεί στον κανονισμό εργασίας της να τα αναπροσαρμόσει μόνο προς τα κάτω. Όσον αφορά δε στο μισθολογικό, αυτό έχει να κάνει καθαρά με τον εκάστοτε αερομεταφορέα.
 
Επίσης, κι ότι «οι ώρες πτήσης είναι 60 με 80 το μήνα» είναι σχετικό,

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου γι'αυτό νωρίτερα ανέφερα ότι

και αυτό μου είπαν ότι ειναι στάνταρ εκτός από κάποια περίπτωση που ενα μήνα είναι λιγότερες και από αυτές οι ώρες και τον επόμενο βγουν κάποιες παραπάνω

ωστόσο πέρα από αυτά που μου εχουν πει ήδη οι ίδιοι, προσωπική εμπειρία δεν έχω ακόμα για να είναι και εντελώς καθαρή η άποψη μου.

Ευχαριστώ,Blair!
Άρα, προσωπικά -από αυτά που διάβασα- συμπεραίνω ότι ένας/μία αεροσυνοδός συνήθως εργάζεται 6 μέρες τη βδομάδα, κάποιες ώρες τη μέρα «στον αέρα» και τις υπόλοιπες ώρες «στο έδαφος» (μέχρι να συμπληρωθεί το 8ωρο φαντάζομαι) και ο μισθός του/της είναι 1200-1250€ καθαρά μηνιαίως, αλλά με δεδομένο τις 80 ώρες πτήσης/μήνα και 7€/ώρα πτήσης. Χμ..

βασικά κοίτα.
είναι 850 το μηνα μεικτά.
από εκεί και πέρα ο μέσος όρος πτήσεων είναι 60 με 80 το μήνα.
η κάθε ωρα είναι 9 ευρώ μεικτά.
αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δουλεύεις τις υπόλοιπες ώρες "για να συμπληρωθει το 8ωρο" ;)
απ'όσο έχω καταλάβει και 10ωρα και 12 ωρα χτυπάνε κατα καιρούς -τα οποία και δεν πληρώνονται καθώς μόνο για τις ώρες πτήσεις ισχυεί η τιμη που ανέφεραμε.
αν διαβάσεις αυτα έχουν συζητηθεί -και συζητιούνται και μερικές σελίδες πίσω και πάλι είναι αναλυτικά.
επίσης όταν συμφωνήσεις θα σου εξηγήσουν τα ποσά.
 
Οι ώρες απασχόλησης που συμπληρώνουν τις ώρες πτήσης δεν είναι για να «κλείσει» το οκτάωρο. Οι ώρες που το πλήρωμα απασχολείται στο έδαφος συμπεριλαμβάνουν για παράδειγμα την επιβίβαση (το αεροπλάνο δεν πετάει, αλλά το πλήρωμα δουλεύει). Επίσης, το πλήρωμα δεν εργάζεται με βάση το οκτάωρο. Ας πάρουμε σαν παράδειγμα μια πτήση για Λονδίνο. Η πτήση Α3602 απογειώνεται από την Αθήνα στις 13:00. Το πλήρωμα θα μπει στο αεροπλάνο περίπου μια ώρα πριν την πτήση ώστε να κάνει κάποιες προετοιμασίες πριν υποδεχθεί τους πελάτες. Άρα ας πούμε ότι η απασχόλησή τους ξεκινά στις 12:00. Η Α3603 προσγειώνεται στην Αθήνα στις 21:30. Μεχρι να σταθμεύσει το αεροπλάνο, ν'ανοίξουν οι πόρτες, να γίνει αποβίβαση και να φύγει το πλήρωμα ίσως περάσουν δέκα, είκοσι ή και περισσότερα λεπτά. Ας πούμε 22:00. Από τις 12:00 έως τις 22:00 δε λέγεται οκτάωρο, καθώς επίσης δεν τίθεται θέμα υπερωριών.

Οι διακυμάνσεις στους μισθούς από εταιρία σε εταιρία είναι αρκετά μεγάλες κι αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχει αεροσυνοδός που με ογδόντα πτητικές ώρες μηνιαίως βγάζει €800 κι άλλη €3000.
 
Στην ΟΑ συμφωνα με τον κανονισμο εργασιας που εχει βγαλει η ΕΙΣΦ το μεγιστο οριο που προκειται να πεταξει ενας ιπταμενος ειναι 12 ωρες +2 για καθυστερηση
Επισης υπαρχει και το 24ωρο το οποιο μπορεις να αναλαβεις πτητικη απασχοληση μετα απο 24 ωρες απο τη προηγουμενη πτηση σε τοπικη ωρα
και τελος υπαρχει αναπαυση 15ωρου απο τσοκς σε τσοκς που μπορει να μειωθει σε περιπτωση καθυστερησης μεχρι 2 ωρες
 
καλημέρα και από εμένα! Μου βγήκαν τα μάτια να διαβάσω τις 42 σελίδες, αλλά τα κατάφερα τελικά! 'Ηθελα να μπω στη συζήτηση σας εδώ ενημερωμένη. Λοιπόν... είχα στείλει βιογραφικό στην Aegean πριν 2 βδομάδες και με καλεσαν σε συνέντευξη. Ολα πήγαν καλά (τουλαχιστον έτσι νομίζω εγώ). Μας είπαν ότι θα μας ειδοποιήσουν για το αν μας διαλεξαν για να προχωρήσουμε στην εκπαίδευση μέχρι 26/6, δηλαδή εως αύριο. Η εκπαίδευση θα διαρκέσει 20 μέρες, μετά θα μας πάνε 3 μέρες στη Γερμανία και όταν θα γυρίσουμε θα υπογράψουμε τη σύμβαση και θα ξεκινήσουμε κατευθείαν τις πτήσεις.

Έχω μια μικρή αγωνία, βέβαια, για το αν θα χτυπήσει το τηλέφωνο. Θα κοιτάξω να κάνω και αλλού αιτήσεις αλλά θα φροντίσω να είναι μέσα στο 2009, γιατί είμαι 32 χρονών και θα βγω εκτός ορίου ηλικίας μετά.

Όλγα
 
καλησπέρα ,θα ήθελα να σας ρωτήσω κατι που ίσως φανεί χαζο...οταν η προκυρηξη λέει "με έδρα την Αθήνα" εννοει...ενα 8ωρο οπουδήποτε εχεις πτήση κ μετα Αθήνα?το ιδιο θα μπορούσε να συμβεί με εδρα τα Χανια πχ ή καποιο αλλο νομό ή ολες οι αεροσυνοδοί εχουν έδρα την Αθηνα επειδή εκει στεγαζοντε τα κεντρικα?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top