Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Blair":31cstttc said:
βασικά εμένα μου είπαν ότι 60 είναι το ελάχιστο και ότι όντως οι ώρες θα είναι από 60 εως 80.
60 ώρες flying time την εβδομαδα ???????????????????????
μιλάμε για τη ΜΙG?
 
Σιγά ρε παιδιά, σκλάβες είναι οι ιπτάμενες? 12 ώρες τη μέρα επί 7 μέρες εργασίας είναι way too much. Μπορεί κάποιος που ασκεί το επάγγελμα να μας ενημερώσει υπεύθυνα?
 
Ασκώ το επάγγελμα κ ενημερώνω υπεύθυνα.Πετάς 8 ώρες τη μέρα περίπου..
 
Μπορεί να είναι και λιγότερες ανάλογα τα δρομολόγια.Έχεις ένα ρεπό τη βδομάδα συν το stand by αν δεν το δουλέψεις..Όσο κ αν σας φαινόται πολλές τόσες είναι..Δεν πετάς για 2 ώρες τη μέρα..
 
Οι ιπτάμενες συνοδοί δεν πετάνε πάνω από 100 ώρες το μήνα (και αυτό είναι το maximum επιτρεπτό).

Ο μέσος όρος για τις 4 μεγαλύτερες Αμερικάνικες εταιρίες είναι 82 ώρες το μήνα. Αυτές είναι ώρες στον αέρα, γιατί δεν περιλαμβάνουν τα νούμερα τις ώρες που εργάζονται στο έδαφος. Αυτά είναι διεθνώς καθιερωμένα αποδεκτά στάνταρντς. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις (προ τριετίας) - σε μια τουλάχιστον μεγάλη Αμερικάνικη εταιρία - να εργάζονται ιπτάμενες συνοδοί μέχρι και 120 ώρες τον μήνα, αλλά ήταν μεμονωμένη περίπτωση και ύστερα από παρέμβαση της Ένωσης Αεροσυνοδών, οι ώρες κατέβηκαν σε αποδεκτά επίπεδα.

Όσον αφορά τα νούμερα περί 60 ωρών την εβδομάδα που αναφέρονται εδω δυο τινά μπορεί να συμβαίνουν

Α) Παραπληροφόρηση και μάλιστα του χειρίστου είδους.
Β) Η Ελλάδα έγινε εν μια νυκτί Λιβερία στους κανόνες (δύσκολο, καθότι μέλος του ICAO και European Union).
 
Το 100 ώρες το μήνα που αναφέρεις είναι το block max.Εγώ μιλάω για duty max που είναι 190 ώρες το μήνα συμφωνο πάντα με τους κανονισμούς του ICAO.
 
βασικά το θεώρησα αυτονόητο αλλα να το συνεχίσω...

Blair":17lxj5qh said:
βασικά εμένα μου είπαν ότι 60 είναι το ελάχιστο και ότι όντως οι ώρες θα είναι από 60 εως 80.

...το μήνα. :p

και αυτό μου είπαν ότι ειναι στάνταρ εκτός από κάποια περίπτωση που ενα μήνα είναι λιγότερες και από αυτές οι ώρες και τον επόμενο βγουν κάποιες παραπάνω.
 
Τα έχετε μπερδέψει, διότι συγχέετε τις ώρες πτήσης με τις ώρες απασχόλησης. Καλό θα ήταν, όταν αναφέρεστε σε κάποιο όριο, να γράφετε και σε τι αφορά.
 
Γεια σας,παιδιά!

Παρακολουθώ τη συζήτηση αυτή με το μισθό του/της αεροσυνοδού, καθώς και τις ώρες εργασίας και τελικά, άκρη δε βγαίνει (ή δε βγάζω)... Αν κατά μέσο όρο το μήνα οι ώρες πτήσης είναι 80 και η ώρα πληρώνεται με 7€ περίπου, τότε το μήνα βγαίνει 560€ (80 x 7). Σωστά; Άρα ο μισθός είναι περίπου τόσα χρήματα ; Ή αυτά τα χρήματα προστίθενται σε κάποιο άλλο σταθερό ποσό; Και τελικά, ο/η αεροσυνοδός πόσες ώρες τη μέρα δουλεύει «στον αέρα», πόσες «στο έδαφος» και πόσες συνολικά; …
 
Cross":32v7jncc said:
Τα έχετε μπερδέψει, διότι συγχέετε τις ώρες πτήσης με τις ώρες απασχόλησης. Καλό θα ήταν, όταν αναφέρεστε σε κάποιο όριο, να γράφετε και σε τι αφορά.

δε θα το έλεγα.
μιλούσα καθαρά για ώρες πτησης.
από την ολυμπιακή μου είπαν ότι οι ωρες αναμονης κτλ κτλ δεν μετριουνται αλλά οι ώρες πτήσης είναι 60 με 80 το μήνα.

Αν κατά μέσο όρο το μήνα οι ώρες πτήσης είναι 80 και η ώρα πληρώνεται με 7€ περίπου, τότε το μήνα βγαίνει 560€ (80 x 7). Σωστά; Άρα ο μισθός είναι περίπου τόσα χρήματα ; Ή αυτά τα χρήματα προστίθενται σε κάποιο άλλο σταθερό ποσό;
είναι εκτός από αυτά άλλα 850 ευρώ μεικτά -δλδ καθαρά γύρω στα 700.-
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top